Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Hef die mist Wiekie. Ongezouten mening. Niet altijd eens

sunderland

Citaat van: AL op juli 26, 2024, 17:37:45
Poll wel zien spelen vandaag dan?
Vond hem de beste aan onze kant.
omdat ie nul , nul druk had. Heb je hem eind 2 e helft ook zien spelen? Hele aardige gast?

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 16:59:31
Tweede helft even gezien via de livestream. Zat naar een veredeld beloftenelftal te kieken. Werd meteen duidelijk dat we op de bank niks hewwe, tis 3e divisie niveau. Dan weten we dat ook meteen. Eerste helft niet gezien, kan ik dus niet over oordelen.
begin 2 e helft was ook prima met goal en paar diepte ballen achter de verdediging. De 3-1 kon je niet zien maar toen wast ook gelijk helemaal klaar

EdsjeSCC

Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 16:59:31
Tweede helft even gezien via de livestream. Zat naar een veredeld beloftenelftal te kieken. Werd meteen duidelijk dat we op de bank niks hewwe, tis 3e divisie niveau. Dan weten we dat ook meteen. Eerste helft niet gezien, kan ik dus niet over oordelen.

Wel toevallig dat je de positieve dingen altijd net mist  :_schater

Specuveter


Specuveter

Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 17:15:17
:proost :proost :proost de realist spreekt weer. Dien tere zieltje huilt.
gaat erom dat je bijna altijd reageert als er wat te zeuren valt
Is wel eens vermoeiend.

Grijskijkert

Volgende week extra oefenwedstrijd tegen PEC...
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: AL op juli 26, 2024, 17:37:45
Poll wel zien spelen vandaag dan?
Vond hem de beste aan onze kant.
klopt helemaal niks mis mee met Poll :thumbsup

Bernardo

Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 18:48:09
Volgende week extra oefenwedstrijd tegen PEC...
Vast weer besloten? :X

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op juli 26, 2024, 18:50:10
Vast weer besloten? :X
Dat zal wel, de driehoek in elke stad/dorp doet tegenwoordig moeilijk. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

wiekie1969

Citaat van: sunderland op juli 26, 2024, 17:37:52
Hef die mist Wiekie. Ongezouten mening. Niet altijd eens

Dat hoeft oek niet.  Ik geef mien mening op basis van wat ik zie. En daar hef ik geen goed gevoel bij. Zelfde laken een pak. Kwaliteit te weinig in alle linies. Wederom

wiekie1969

Citaat van: Specuveter op juli 26, 2024, 18:15:49
gaat erom dat je bijna altijd reageert als er wat te zeuren valt
Is wel eens vermoeiend.

Valt er wat te zeuren dan. Ik hef de tweede helft gezien. En ben geschrokken van het trieste niveau wat de heren op de mat legden. Kwalitatief stelde het niks voor.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op juli 26, 2024, 17:39:25
omdat ie nul , nul druk had. Heb je hem eind 2 e helft ook zien spelen? Hele aardige gast?

Hetzelfde geldt voor de man aan de rechterkant. Zodra ze onder druk komen is er paniek.

anderszchristian

Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 18:58:59
Dat hoeft oek niet.  Ik geef mien mening op basis van wat ik zie. En daar hef ik geen goed gevoel bij. Zelfde laken een pak. Kwaliteit te weinig in alle linies. Wederom
Op basis van de tweede helft bekruipt mij dit gevoel ook. Werk aan de winkel voor de heren!

Galdiano

Na Schouten geen leider meer een achterin gehad.

Ik zie het liefst een schaver/houthakker naast een voetballende cv.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets