Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

upweer

Citaat van: Grijskijkert op augustus 03, 2024, 19:28:52
Waarom mut het altiet negatief weze, is dat leuker of su of wurd het daar beter van?

Het is net wat je wilt horen?
Ik hou graag het positieve vast, we hebben het over de voorbereidingen...
Er komt vast nog een veteraantje voor op het middenveld.

Grijskijkert

Citaat van: upweer op augustus 03, 2024, 19:30:47
Het is net wat je wilt horen?
Ik hou graag het positieve vast, we hebben het over de voorbereidingen...
Er komt vast nog een veteraantje voor op het middenveld.
Gaan ze Wiekie klaar stomen? :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: denistel op augustus 03, 2024, 18:52:43
ik zeg oek geen top 5 dus ik zie het zeker wel maar dan bist negatief schijnbaar
ik zeg wel top 5.

Grijskijkert

Citaat van: upweer op augustus 03, 2024, 19:30:47
Het is net wat je wilt horen?
Ik hou graag het positieve vast, we hebben het over de voorbereidingen...
Er komt vast nog een veteraantje voor op het middenveld.
Ik ook en dat betekend niet dat dingen niet benoemt mogen worden die niet goed zijn, maar soms/vaak draven een aantal hier erg door.
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op augustus 03, 2024, 19:28:52
Waarom mut elles altiet negatief weze of su benaderd wudde, is dat leuker of su of wud het daar beter van?
ohhh ze mutte toch wat te zuren heffe h?

Leovardia

Citaat van: wiekie1969 op augustus 03, 2024, 17:24:06
De verdediging is slecht, vooral de backs. Niveau derde divisie. Het middenveld is heel matig, en voorin hewwe we geen killers. Dat hes stou oek wel gezien toch.

:_schater :_schater :_schater
Kent skele juh.

EdsjeSCC

Dan kunnen VVV en Den Bosch wel bij Lions en FC Birdaard in de competitie want die waren nog veel slechter  :_schater

Leovardia

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 03, 2024, 22:07:50
Dan kunnen VVV en Den Bosch wel bij Lions en FC Birdaard in de competitie want die waren nog veel slechter  :_schater

Ik bedo?l maar Edsje :proost
Kent skele juh.

denistel

Citaat van: Grijskijkert op augustus 03, 2024, 19:25:06
Nee dou bist een realist.....  :proost

nogmaal liever niet te hoge verwachtingen dan valt het altijd mee

denistel

wat me vooral opvalt in het voetbal dat het allemaal zo bedacht
is en alles uit opdrachten bestaat althans zo lijkt spelers durven
heel weinig en dat komt het spel niet ten goede.Ga toch lekker vrij
uit spelen dan zul je ook niet alles winnen maar krijg je wel veel
leuker voetbal te zien en zul je ook regelmatig winnen,
Het EK was het grote voorbeeld met Spanje die leuk speelde
spelers hadden die durfden en daardoor ook meer dan terecht kampioen
werden.Te veel kijken naar hoe veel iemand heeft gelopen hoeveel
sprintjes of ie heeft gedaan enz enz  daar kom ik niet voor.Acties maken
wel en als het eens niet lukt jammer dan lukt het de volgende keer wel.

papier

Citaat van: denistel op augustus 04, 2024, 15:31:13
wat me vooral opvalt in het voetbal dat het allemaal zo bedacht
is en alles uit opdrachten bestaat althans zo lijkt spelers durven
heel weinig en dat komt het spel niet ten goede.Ga toch lekker vrij
uit spelen dan zul je ook niet alles winnen maar krijg je wel veel
leuker voetbal te zien en zul je ook regelmatig winnen,
Het EK was het grote voorbeeld met Spanje die leuk speelde
spelers hadden die durfden en daardoor ook meer dan terecht kampioen
werden.Te veel kijken naar hoe veel iemand heeft gelopen hoeveel
sprintjes of ie heeft gedaan enz enz  daar kom ik niet voor.Acties maken
wel en als het eens niet lukt jammer dan lukt het de volgende keer wel.

Gewoon de hele technische staf opdoeken zegmaar

denistel

#551
Citaat van: papier op augustus 04, 2024, 19:26:15
Gewoon de hele technische staf opdoeken zegmaar

dat zeg ik niet gaat om al het voetbal niet alleen bij ons zal wel
de mode zijn maar niet mijn spel,het steeds weer terug spelen
op de keeper werkt daar ook niet aan mee is gewoon te makkelijk
en daardoor leren spelers ook minder die opbouwende actie te maken
zelf wat bedenken zie je bijna nooit meer.ingooien corners en vrije trappen
die steeds door de zelfden worden genomen zelfs als je achter staat en
nog een paar minuten moet spelen.iedereen moet dat kunnen is mijn mening,
of als je een corner hebt alle lengte naar voren en dan kort nemen en vervolgens
zo ver achter uit spelen dat ie bij de keeper terecht komt.of dat de nemer em
4x niet voor bij de 1e paal krijgt of juist veel te ver, en dan de 5e gewoon weer
dezelfde speler die em neemt.

sunderland

Citaat van: denistel op augustus 04, 2024, 20:40:22
dat zeg ik niet gaat om al het voetbal niet alleen bij ons zal wel
de mode zijn maar niet mijn spel,het steeds weer terug spelen
op de keeper werkt daar ook niet aan mee is gewoon te makkelijk
en daardoor leren spelers ook minder die opbouwende actie te maken
zelf wat bedenken zie je bijna nooit meer.ingooien corners en vrije trappen
die steeds door de zelfden worden genomen zelfs als je achter staat en
nog een paar minuten moet spelen.iedereen moet dat kunnen is mijn mening,
of als je een corner hebt alle lengte naar voren en dan kort nemen en vervolgens
zo ver achter uit spelen dat ie bij de keeper terecht komt.of dat de nemer em
4x niet voor bij de 1e paal krijgt of juist veel te ver, en dan de 5e gewoon weer
dezelfde speler die em neemt.
snap jou wel. Bedoelde dat eigenlijk ook in het verhaal ouldchikh ergens anders op dit forum. Ze mogen niks meer de trainers willen zelfs bepalen waar de bal heen moet .. dat zie je overal

Stiens

Citaat van: denistel op augustus 04, 2024, 15:31:13
wat me vooral opvalt in het voetbal dat het allemaal zo bedacht
is en alles uit opdrachten bestaat althans zo lijkt spelers durven
heel weinig en dat komt het spel niet ten goede.Ga toch lekker vrij
uit spelen dan zul je ook niet alles winnen maar krijg je wel veel
leuker voetbal te zien en zul je ook regelmatig winnen,
Het EK was het grote voorbeeld met Spanje die leuk speelde
spelers hadden die durfden en daardoor ook meer dan terecht kampioen
werden.Te veel kijken naar hoe veel iemand heeft gelopen hoeveel
sprintjes of ie heeft gedaan enz enz  daar kom ik niet voor.Acties maken
wel en als het eens niet lukt jammer dan lukt het de volgende keer wel.

Wat mij opvalt is dat dien Shift-, enter-, punt en komma toets op dien toetsenbord niet helemaal lekker werken.  :proost

denistel

Citaat van: Stiens op augustus 04, 2024, 21:49:30
Wat mij opvalt is dat dien Shift-, enter-, punt en komma toets op dien toetsenbord niet helemaal lekker werken.  :proost

best genoeg is wel puur natuur en het voetbal helaas niet meer