Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: sunderland op september 04, 2024, 16:47:29
dat denk ik wel. Ben ook wel benieuwd waar Groningen mee speelde. Tis iig weer eens iets positiefs. Hoop wel dat de nieuwen volgende week spelen. Starten en zien hoelang.
https://www.rtvnoord.nl/sport/1208378/fc-groningen-in-oefenduel-onderuit-tegen-sc-cambuur

Huizen

?We geven goals weg en we hadden moeite met hoe Cambuur voetbalde?, zei Lukkien.

Mattias

Wat is het rustig,  is de azijn uitverkocht

Huizem

Citaat van: Bussum op september 04, 2024, 17:32:50
?We geven goals weg en we hadden moeite met hoe Cambuur voetbalde?, zei Lukkien.

Klopt, wij hadden ook moeite met hoe Cambuur speelde..... :zucht

Destroyer

Lekker man, weer eens gewonnen. Mooi ook dat Diemers meteen initiatief neemt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Huizem op september 04, 2024, 18:42:06
Klopt, wij hadden ook moeite met hoe Cambuur speelde..... :zucht

:_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Cambuur Groningen

#591
Samenvatting oefenwedstrijd tegen Groningen:

https://youtu.be/1NYnwPP8-i0?si=HyTIn4EkX3DREtbi

Inferno-058

Citaat van: Mattias op september 04, 2024, 18:31:28
Wat is het rustig,  is de azijn uitverkocht
Prima overwinning maar dit is een oefenpot natuurlijk h?

V-man

het netje wordt i.i.g. weer gevonden!

Galdiano

Citaat van: Cambuur Groningen op september 04, 2024, 20:49:20
Samenvatting oefenwedstrijd tegen Groningen:

https://youtu.be/1NYnwPP8-i0?si=HyTIn4EkX3DREtbi

Samenvatting bekeken, maar de verdediging ziet er toch niet heel best uit. Krijgen slechts 1 goal tegen, maar als je ziet hoe Groningen er af en toe doorheen speelt.
En mogen zeker niet klagen over de scheids.


Aanvallend wel een pasr flitsende acties gezien. Die Pauwels op snelheid na een 1-2 zo hoort het.

Van Mullem stond ook lucht te dekken.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Drumfather SCC

Citaat van: Galdiano op september 05, 2024, 08:44:20
Samenvatting bekeken, maar de verdediging ziet er toch niet heel best uit. Krijgen slechts 1 goal tegen, maar als je ziet hoe Groningen er af en toe doorheen speelt.
En mogen zeker niet klagen over de scheids.


Aanvallend wel een pasr flitsende acties gezien. Die Pauwels op snelheid na een 1-2 zo hoort het.

Van Mullem stond ook lucht te dekken.  :_schater

En weer uit een standaard-situatie. Waar ze op trainen weet ik niet...
Verdedigend inderdaad nog (zeer) kwetsbaar.

Dat gehak in de 16 mag er ook wel eens wat meer uit
Je komt goed weg omdat deze scheids 2 (terechte) pingels niet aan FCG geeft.
Gewoon scherper verdedigen! Of die van ons terecht was twijfel ik aan, maar soit
Scheidsrechter zat ons ontzettend mee! Kan die niet vast aangesteld worden hier  :devil

Vanaf het middenveld naar boven krijg ik er wel vertrouwen in!
Maar waarom er geen extra multifunctionele verdediger bij is gehaald verbaasd me zeer.

Op naar Jong Ajax  |:)

Bankzitter

Voor mijn gevoel, mis je 1 CV. Misschien zien ze Jonker als een volwaardige vervanger als CV.  Geen idee hoe ver en talentvol hij is.
Hij heeft de lengte, maar 18 is wel erg jong.

Nieling is een van de sterkhouders in het team, zonder hem is het gewoon een stuk minder.
Nooit echt fan van vMullem geweest die valt me niet tegen tot nu toe maar blijft middelmaat, leuk voor de breedte.
Casas lastig in te schatten, mentaliteit lijkt prima. Speelt goed voor zijn leeftijd , nu nog te wisselvallig om te zeggen dat dit een topper wordt.


papier

Citaat van: Bankzitter op september 05, 2024, 09:35:51
Voor mijn gevoel, mis je 1 CV. Misschien zien ze Jonker als een volwaardige vervanger als CV.  Geen idee hoe ver en talentvol hij is.
Hij heeft de lengte, maar 18 is wel erg jong.

Nieling is een van de sterkhouders in het team, zonder hem is het gewoon een stuk minder.
Nooit echt fan van vMullem geweest die valt me niet tegen tot nu toe maar blijft middelmaat, leuk voor de breedte.
Casas lastig in te schatten, mentaliteit lijkt prima. Speelt goed voor zijn leeftijd , nu nog te wisselvallig om te zeggen dat dit een topper wordt.

Geen idee of het klopt maar krijg het gevoel dat men Smand ook heeft laten gaan met het idee dat Bergsma nog zou blijven. Qua breedte van de selectie en kosten van spelers had ik Smand er anders wel bijgehouden als Bergsma eerder was vertrokken. Is nu te smal achterin met Casas/Nyling en een middenvelder+jeugdspeler als back up.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter link=topic=69.msg366594#  date=1725521751
Voor mijn gevoel, mis je 1 CV. Misschien zien ze Jonker als een volwaardige vervanger als CV.  Geen idee hoe ver en talentvol hij is.
Hij heeft de lengte, maar 18 is wel erg jong.

Nieling is een van de sterkhouders in het team, zonder hem is het gewoon een stuk minder.
Nooit echt fan van vMullem geweest die valt me niet tegen tot nu toe maar blijft middelmaat, leuk voor de breedte.
Casas lastig in te schatten, mentaliteit lijkt prima. Speelt goed voor zijn leeftijd , nu nog te wisselvallig om te zeggen dat dit een topper wordt.
Nieling sterkhouder ik heb nog weinig van hem gezien :?
En dat gaat de eerste 3 wedstrijden ook niet gebeuren?

Huizem

Voor de ervaring achterin Cuco Martina halen. geen club.