Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: Viper op maart 05, 2013, 20:14:27

Titel: Sponsoren
Bericht door: Viper op maart 05, 2013, 20:14:27
Ook maar een topic over/voor de sponsoren.

Dorenbos Architekten en Autostot2000euro.nl toegevoegd aan sponsorgroep

Ondanks de economische tegenwind blijft de Business Club van SC Cambuur onverminderd groeien. Bedrijven lijken, juist in deze tijd, het belang in te zien van het opbouwen van de juiste contacten, zichtbaar zijn bij de doelgroep en bovendien de band met bestaande relaties te versterken. Zo ook Dorenbos Architekten uit Giekerk en Autostot2000euro.nl uit Sneek.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Goudvinger op maart 05, 2013, 20:58:10
Architectenbureau? Niet geheel toevallig?  :y
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Destroyer op maart 05, 2013, 21:54:30
Ontwerpje graag  :devil
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: 666 op maart 06, 2013, 07:51:38
 :clint  Iets met goede akoestiek...
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Viper op april 11, 2013, 23:23:35
Nieuwe sponsor: Douwe Egberts Café Leeuwarden!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Destroyer op april 12, 2013, 07:31:29
Goed bezig!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Clint op april 12, 2013, 07:39:00
Als dat het café is zal het niet zo veel opleveren als dat het de gigant Douwe Egberts zelf was.

Maar alle beetjes helpen idd.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Cambuur Liwwadden op mei 04, 2013, 22:05:38
FRL Group toegetreden tot sponsorgroep

Ondanks de economische tegenwind blijft de Business Club van SC Cambuur onverminderd groeien. Bedrijven lijken, juist in deze tijd, het belang in te zien van het opbouwen van de juiste contacten, zichtbaar zijn bij de doelgroep en bovendien de band met bestaande relaties te versterken. Zo ook post- en pakketbezorger FRL Group uit Leeuwarden.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Cambuur Liwwadden op mei 04, 2013, 22:11:57
Iemand die weet tot wanneer het contract met shirtsponser: Dijkstra-Draisma loopt??
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op mei 04, 2013, 22:25:59
Citaat van: Cambuur Liwwadden op mei 04, 2013, 22:11:57
Iemand die weet tot wanneer het contract met shirtsponser: Dijkstra-Draisma loopt??
Tot en met 30 juni. Ze blijven voor zover ik weet wel sponsor, maar op een lager niveau.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Don op mei 05, 2013, 00:25:18
Het is nu wel een stuk makkelijker geworden om een grote nieuwe hoofdsponsor te vinden lijkt me!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Andre-Lwd op mei 05, 2013, 10:27:02
Ik denk dat dat zal tegenvallen, zijn genoeg clubs in de eredivisie die moeite hebben om een hoofdsponsor te vinden.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Cambuur Liwwadden op mei 05, 2013, 10:44:19
Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2013, 22:25:59
Tot en met 30 juni. Ze blijven voor zover ik weet wel sponsor, maar op een lager niveau.

Dijkstra-Draisma nu afgelopen 3 seizoenen als shirt/hoofd sponser gehad toch? nadat ze het stokje overnamen in 2010 van WTC-EXPO (misschien een promotie clausule in het contract)
Op 'een lager niveau' blijven sponseren komend jaar een zeer goede zaak uiteraard, maar betekent dit dat ze ook hun naam op het wedstrijd shirt behouden?  Zal ongetwijfeld meer geld mee gemoeid zijn komend seizoen in de ere dan afgelopen jaargang in de Jupiler.   Iemand een gerucht dan wel concrete info vwb evt. nieuwe hoofdsponser/shirtsponser?? en evt. de bedragen welke daar aan verbonden zijn.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op mei 05, 2013, 11:16:50
Bij mijn weten zijn ze geen shirtsponsor meer, of ze op de rug terugkomen weet ik niet. Het enige wat ik weet is dat ze wel als sponsor bij Cambuur willen blijven.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: 0517 op mei 07, 2013, 22:26:27
In de LC valt te lezen dat de telefoon roodgloeiend staan vwb sponsoren. Veel sponsoren die hadden opgezegd willen opnieuw met de club in gesprek. Ben benieuwd welke bedrijven wat bij Cambuur gaan doen...
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: speculeter op mei 08, 2013, 10:10:55
Citaat van: 0517 op mei 07, 2013, 22:26:27
In de LC valt te lezen dat de telefoon roodgloeiend staan vwb sponsoren. Veel sponsoren die hadden opgezegd willen opnieuw met de club in gesprek. Ben benieuwd welke bedrijven wat bij Cambuur gaan doen...
En verder valt te lezen dat er genoeg sponsors uit kille huhuhu
weggaan en naar de gezellige volksclub Cambuur gaan.
Uit de lc van vandaag :rodekaart
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Sonnema op mei 15, 2013, 14:54:33
Citaat van: Cambuur Liwwadden op mei 05, 2013, 10:44:19
Dijkstra-Draisma de bedragen welke daar aan verbonden zijn.

Begreep dat BGDD voor 120.000 per jaar hoofdsponsor is en dat ze na dit seizoen verders gaan als Co sponsor. Maar wie oh wie wordt er dan Hoofdsponsor? Begreep dat ze ingesprek waren met een energie maatschappij.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCCornjum op mei 15, 2013, 20:07:59
Gazprom?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op mei 15, 2013, 20:13:21
 
Citaat van: SCCornjum op mei 15, 2013, 20:07:59
Gazprom?

:_schater
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op mei 15, 2013, 20:36:30
E-on  ;)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Clint op mei 16, 2013, 07:38:35
Nederlandse Energie Maatschappij. Met dit keer, zoals al aangegeven, geen groene energie, maar blauw-gele.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: michello op mei 17, 2013, 22:25:44
17 maaie, 2013 - 22:00
It giet goed mei de útjefte fan seizoenkaarten by Cambuur. Oant no ta binne der 4000 oanfrege. Dat is no al like folle as ferline seizoen. Al mei al binne der 8500 seizoenkaarten beskikber. De klup ferwachtet it grutste part dêrfan kwyt te reitsjen. Twa wike lyn waarden de Ljouwerters kampioen fan de Jupiler League en promovearden dermei nei de earedivyzje.
Fierders ferwachtet Cambuur sa'n miljoen oan ekstra sponsorjilden binnen te heljen
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op mei 17, 2013, 22:59:43
Citaat van: clint op mei 16, 2013, 07:38:35
Nederlandse Energie Maatschappij. Met dit keer, zoals al aangegeven, geen groene energie, maar blauw-gele.
En wat krijg je als je geel en blauw mengt clint? Juist... Groen 8P
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Treb op mei 17, 2013, 23:40:43
Citaat van: michello op mei 17, 2013, 22:25:44
17 maaie, 2013 - 22:00
It giet goed mei de útjefte fan seizoenkaarten by Cambuur. Oant no ta binne der 4000 oanfrege. Dat is no al like folle as ferline seizoen. Al mei al binne der 8500 seizoenkaarten beskikber. De klup ferwachtet it grutste part dêrfan kwyt te reitsjen. Twa wike lyn waarden de Ljouwerters kampioen fan de Jupiler League en promovearden dermei nei de earedivyzje.
Fierders ferwachtet Cambuur sa'n miljoen oan ekstra sponsorjilden binnen te heljen

Vertaling:

Tot nu toe 4000 seizoenskaarten verkocht. Nu al evenveel als vorig jaar. Er zijn 8500 seizoenskaarten beschikbaar, Cambuur verwacht het grootste gedeelte daarvan te verkopen. Verder verwacht cambuur ongeveer 1 miljoen euro extra aan sponsor inkomsten binnen te halen.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Robinho op juni 09, 2013, 13:21:06
Media markt mogelijk nieuwe hoofdsponsor van Cambuur, geruggie _O_
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op juni 09, 2013, 13:45:01
Vind het nog steeds schandalig dat een FBTO of een Achmea nog nooit sponsor is geweest van Cambuur.

Media markt word het niet denk ik.
Saturn heeft vorig jaar gepeild om eventueel in het nieuwe stadion te kunnen trekken! Die zullen dan wel afhaken!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op juni 09, 2013, 13:47:12
Citaat van: Galdiano op juni 09, 2013, 13:45:01
Vind het nog steeds schandalig dat een FBTO of een Achmea nog nooit sponsor is geweest van Cambuur.

Media markt word het niet denk ik.
Saturn heeft vorig jaar gepeild om eventueel in het nieuwe stadion te kunnen trekken! Die zullen dan wel afhaken!

Lees net dat Media markt en Saturn 1 holding vormen!
Dan zou het kunnen en zou het stadion qua financiën weer een stap dichter bij komen.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Sonnema op juni 09, 2013, 13:55:50
FBTO is het vroeger geweest en Achmea heeft zijn hoofdkantoor ergens anders zitten dus die zouden nooit hoofdsponsor worden. Om hoofdsponsor te worden bij Cambuur praat je wel over een bedrag van 2,5 tot 3,5 ton
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op juni 09, 2013, 14:07:50
Citaat van: Sonnema op juni 09, 2013, 13:55:50
FBTO is het vroeger geweest en Achmea heeft zijn hoofdkantoor ergens anders zitten dus die zouden nooit hoofdsponsor worden. Om hoofdsponsor te worden bij Cambuur praat je wel over een bedrag van 2,5 tot 3,5 ton

2.5 tot 3.5 ton is erg veel!

Ameland sponsorde Groningen. 1ste jaar: 170 2de: 180 3de: 190
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juni 09, 2013, 15:07:03
Citaat van: Galdiano op juni 09, 2013, 14:07:50
2.5 tot 3.5 ton is erg veel!

Ameland sponsorde Groningen. 1ste jaar: 170 2de: 180 3de: 190

Nou Terschelling ons dan maar!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: vialli op juni 09, 2013, 15:16:18
Dat hoofdsponsorschap is wat voor een noordelijk bedrijf dat zijn activiteiten
in de rest van het land wil uitbreiden.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: roepieh op juni 09, 2013, 15:21:32
Citaat van: vialli op juni 09, 2013, 15:16:18
Dat hoofdsponsorschap is wat voor een noordelijke bedrijf dat zijn activiteiten
in de rest van het land wil uitbreiden.

ok

:|
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Sonnema op juni 09, 2013, 16:25:04
Citaat van: Galdiano op juni 09, 2013, 14:07:50
2.5 tot 3.5 ton is erg veel!

Ameland sponsorde Groningen. 1ste jaar: 170 2de: 180 3de: 190

BWDD betaalde tussen de 100.000 en 150.000 euro voor hoofdsponsorschap nu ze eredivisie spelen gaat de prijs aardig omhoog en wil Cambuur graag meer dan 200.000 hebben voor een hoofdsponsor.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Sonnema op juni 09, 2013, 16:26:37
Citaat van: vialli op juni 09, 2013, 15:16:18
Dat hoofdsponsorschap is wat voor een noordelijk bedrijf dat zijn activiteiten
in de rest van het land wil uitbreiden.

Gerucht gaat ook dat WestCord Hotels in de markt is om hoofdsponsor te worden en dat is een noordelijk bedrijf die in de rest van het land aan de weg timmert.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: sk13 op juni 11, 2013, 15:55:35
Van wat ik heb gehoord is dat scc bezig is met 2 landelijk bekende bedrijven. Welke van de 2 het wordt is nog ff afwachten maar ook dit komt goed!!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Collingwood op juni 11, 2013, 15:59:40
Dat zou goed nieuws zijn! Wellicht dat de club ook even moet wachten met het aantrekken van bepaalde spelers tot er een redelijk grote hoofdsponsor is binnen gehengeld (?).
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCC-J op juni 11, 2013, 16:03:38
Gerucht, wat ik heb gehoord  :O
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Vanuit Helmond op juni 11, 2013, 19:31:53
Gister was het druk met vele telefoontjes van sponsoren, ben gister in het stadion geweest en het kunstgras is, ook al baal ik ervan te moeten zeggen, geweldig mooi.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: richard op juni 12, 2013, 22:45:40
Citaat van: sk13 op juni 11, 2013, 15:55:35
Van wat ik heb gehoord is dat scc bezig is met 2 landelijk bekende bedrijven. Welke van de 2 het wordt is nog ff afwachten maar ook dit komt goed!!

Klopt!!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juni 13, 2013, 08:26:20
Citaat van: sk13 op juni 11, 2013, 15:55:35
Van wat ik heb gehoord is dat scc bezig is met 2 landelijk bekende bedrijven. Welke van de 2 het wordt is nog ff afwachten maar ook dit komt goed!!

Sorry, maar in sales kan je toch echt pas aan de champagne als het geld op de rekening staat. Ik wacht nog even af tot Vd Belt ons het bankafschrift laat zien!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Cambuurlwdfan op juni 14, 2013, 01:58:55
vd belt heeft jou proberen te bereiken,maar de nimst niet op
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juni 14, 2013, 08:34:51
Citaat van: Cambuurlwdfan op juni 14, 2013, 01:58:55
vd belt heeft jou proberen te bereiken,maar de nimst niet op

:_schater hij heeft weer een reclamebord verkocht en kan niet overal voor opnemen!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Viper op juni 14, 2013, 17:11:57
Rekladruk Giekerk langer sponsor van SC Cambuur

Na de vele nieuwe aanmeldingen en verlengingen heeft ook één van de trouwste sponsoren van SC Cambuur besloten haar sponsorpakket uit te breiden en de contractduur te verlengen. Rekladruk uit Giekerk blijft zo ook de komende jaren aan de club verbonden.
Op de foto schudden René de Vries namens Rekladruk en Sjoerd van der Meij namens SC Cambuur elkaar de hand ter bekrachtiging van de samenwerking.

Rekladruk is een moderne offsetdrukkerij met 10 medewerkers, gevestigd in Giekerk (Friesland). Rekladruk is een ambitieuze drukkerij die u snel en voordelig van kwaliteits drukwerk kan voorzien. Kijk voor meer informatie over Rekladruk op www.rekladruk.nl.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juni 14, 2013, 19:03:42
Das inderdaad zo, 1 van de trouwste sponsoren, dat mag ook wel eens gezegd worden  :y

De programmaboekjes van 1989 drukten zij al  _O_
Mooie ontwikkelingen  ;)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCCornjum op juni 17, 2013, 14:52:36
Albert Heijn Gorredijk   |:) Welkom  |:)

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fd3j5vwomefv46c.cloudfront.net%2Fphotos%2Flarge%2F782171625.jpg%3F1371466510&hash=5e19508f730301b840eaccd3395f39c57e65d579)

Gorredijk das toch om de hoek bij........
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Timmie op juni 17, 2013, 16:08:55
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 14, 2013, 19:03:42
Das inderdaad zo, 1 van de trouwste sponsoren, dat mag ook wel eens gezegd worden  :y

De programmaboekjes van 1989 drukten zij al  _O_
Mooie ontwikkelingen  ;)


Zeker weten dat zij de boekjes drukken?..;-)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Collingwood op juni 18, 2013, 14:12:32
SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 46m
Ook Evolve Media geeft het sponsorcontract een upgrade en is er volgend seizoen bij in de #Eredivisie! #cambuur #businessclub #commercie
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Collingwood op juni 18, 2013, 16:19:15
Maarten Gildemacher ‏@mgildemacher 32m
Omny Acc accountants en belastingadviseurs uit Leeuwarden voegen zich tot de sponsorgroep van #Cambuur. Welkom!  #eredivisie #commercie

Maarten Gildemacher zit bij Commerciële Zaken.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Ronald op juni 18, 2013, 18:39:46
Citaat van: SCCornjum op juni 17, 2013, 14:52:36
Albert Heijn Gorredijk   |:) Welkom  |:)

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fd3j5vwomefv46c.cloudfront.net%2Fphotos%2Flarge%2F782171625.jpg%3F1371466510&hash=5e19508f730301b840eaccd3395f39c57e65d579)

Gorredijk das toch om de hoek bij........

Terwispel, dat klopt inderdaad.  Dit is gewoon landjepik, langzaam aan veroverd Cambuur de rest van Friesland en neemt alles in beslag wat ooit van dkv was.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op juni 18, 2013, 18:50:32
Zitten hier in de regio 0519 ook nog wel een paar die over kunnen stappen.. Behalve 1 die mogen ze met alle liefde houden die :R :R
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: michello op juni 18, 2013, 19:25:44
De nieuwe sponsoren (dan wel upgrade van huidige sponsoren) vliegen je om de oren de afgelopen dagen.  Goede zaak  :thumbsup 

Nu nog een mooie hoofdsponsor  |:)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: 0517 op juni 18, 2013, 19:50:59
Ben benieuwd of er in deze tijden een redelijke hoofdsponsor te vinden is. Toch wel jammer dat vermoedelijk een groot deel van de voorbereiding dit nog niet bekend js of de nieuwe shirts er nog niet zijn. Gemiste kans op het gebied van merchandise.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Yellow Army op juni 18, 2013, 19:57:44
Citaat van: 0517 op juni 18, 2013, 19:50:59
Ben benieuwd of er in deze tijden een redelijke hoofdsponsor te vinden is. Toch wel jammer dat vermoedelijk een groot deel van de voorbereiding dit nog niet bekend js of de nieuwe shirts er nog niet zijn. Gemiste kans op het gebied van merchandise.

Valt wel met juh. Als ze het shirtje vandaag niet kopen, doen ze dat morgen wel.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op juni 19, 2013, 20:45:58
Zou Westcord niet de nieuwe hoofdsponsor kunnen zijn?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Westerpark op juni 20, 2013, 00:52:48
Citaat van: Galdiano op juni 19, 2013, 20:45:58
Zou Westcord niet de nieuwe hoofdsponsor kunnen zijn?

Die naam heb ik hier eerder voorbij zien komen.
Opvallend ondersteunend detail is dat de selectie op dit moment in een Westcord hotel op Ameland verblijft.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: papier op juni 20, 2013, 03:36:40
Hopelijk dat het er ook wat mooi uit komt te zien op het shirt, Dijkstra Draaisma stond er goed op. Op iets a la Fit For Free bij Ado destijds zit ik niet te wachten.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Timmie op juni 20, 2013, 13:58:16
Zal geen Hanos of Westcord worden. Twee grote partijen zijn er nog 'over'.
Een concurrent van Hanos en nog een grote partij.....
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: nulachtenvieftig op juni 20, 2013, 14:11:03
Citaat van: Timmie op juni 20, 2013, 13:58:16
Zal geen Hanos of Westcord worden. Twee grote partijen zijn er nog 'over'.
Een concurrent van Hanos en nog een grote partij.....

Sligro/Makro?  |:)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Timmie op juni 20, 2013, 14:21:11
Citaat van: nulachtenvieftig op juni 20, 2013, 14:11:03
Sligro/Makro?  |:)

:proost
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: veroen op juni 20, 2013, 15:09:08
Citaat van: Timmie op juni 20, 2013, 13:58:16
Zal geen Hanos of Westcord worden. Twee grote partijen zijn er nog 'over'.
Een concurrent van Hanos en nog een grote partij.....

en hoe weet jij zo zeker dat die partijen afgevallen zijn?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: 0517 op juni 20, 2013, 15:10:13
Zou groothandel Bergsma dan kunnen zijn. Heeft in ieder geval wel wat 'linkjes' richting Cambuur lopen....
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Timmie op juni 20, 2013, 15:15:25
Citaat van: veroen op juni 20, 2013, 15:09:08
en hoe weet jij zo zeker dat die partijen afgevallen zijn?

Maakt dat wat uit?

Andere mensen vertellen hun bron(en) toch ook niet?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: moodygrunn op juni 20, 2013, 15:20:46
Citaat van: Timmie op juni 20, 2013, 13:58:16
Zal geen Hanos of Westcord worden. Twee grote partijen zijn er nog 'over'.
Een concurrent van Hanos en nog een grote partij.....

Dus een groothandelbedrijf? Welke bedrijfstak zit die andere partij in? Elektronicaconcern? Bouw? Supermarktketen?
Kun je een tipje van de sluier geven?

Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Timmie op juni 20, 2013, 15:39:47
Citaat van: moodygrunn op juni 20, 2013, 15:20:46
Dus een groothandelbedrijf? Welke bedrijfstak zit die andere partij in? Elektronicaconcern? Bouw? Supermarktketen?
Kun je een tipje van de sluier geven?

Het is niet zo dat ze morgen al tekenen oid hoor.. Zo ver is het niet!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: poelie-lwd op juni 20, 2013, 16:46:58
Lekker makkelijk lullen dan tommie.

Wat is het nou?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Timmie op juni 20, 2013, 16:49:17
Citaat van: poelie-lwd op juni 20, 2013, 16:46:58
Lekker makkelijk lullen dan tommie.

Wat is het nou?

Duidelijk toch?!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Goudvinger op juni 20, 2013, 16:50:17
Citaat van: veroen op juni 20, 2013, 15:09:08
en hoe weet jij zo zeker dat die partijen afgevallen zijn?

Weightwatchers  als nieuwe sponsor? |:)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: veroen op juni 20, 2013, 16:59:25
god man gaan we in dit topic nou al net zo bronloos en dom lopen ouwehoeren om aandacht te krijgen als in het nieuwe spelers topic?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op juni 20, 2013, 17:00:07
Ik hef út betrouwbare bron dat Familia onze nieuwe hoofdsponsor wudt 8P
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: moodygrunn op juni 20, 2013, 17:09:33
Citaat van: Timmie op juni 20, 2013, 15:39:47
Het is niet zo dat ze morgen al tekenen oid hoor.. Zo ver is het niet!

Mooi antwoord. Alleen niet op de vraag die ik gesteld had.

Welke bedrijfstak zit die andere partij in?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op juni 20, 2013, 17:16:27
Citaat van: moodygrunn op juni 20, 2013, 17:09:33
Mooi antwoord. Alleen niet op de vraag die ik gesteld had.

Welke bedrijfstak zit die andere partij in?

In vlees... Het is namelijk Zwarte Kees van het Hofje die hoofdsponsor wudt :devil
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Sonnema op juni 20, 2013, 17:23:43
Sligro en een energie bedrijf. WestCord blijft gewoon sponsor en inderdaad verblijven ze in het WestCord Noordsee hotel op Ameland. Er is wel gesproken over een hoofdsponsor contract
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op juni 20, 2013, 17:43:10
Zoals al een tijd geleden is gezegd had E-on oren naar een sponsoring ;)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Yellow Army op juni 20, 2013, 22:37:04
Citaat van: 0517 op juni 20, 2013, 15:10:13
Zou groothandel Bergsma dan kunnen zijn. Heeft in ieder geval wel wat 'linkjes' richting Cambuur lopen....

Hmm Komt oorspronkelijk Uit Makkum En Dat Is een dkv Dorp.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juni 25, 2013, 22:58:32
Iemand een idee of er überhaupt iemand bezig is me online marketing bij Cambuur? Als je bijvoorbeeld 'sponsormogelijkheden Friesland' Googled dan komt Cambuur in dr eerste 4 pagina's niet voor!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Eewal op juni 30, 2013, 14:49:51
Al meer bekend over een mogelijke nieuwe hoofdsponsor?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: denistel op juni 30, 2013, 21:42:32
hopelijk kenne we ze allemaal op een goeie manier kwijt,,,,,,,nieuw stadion wut steeds meer noodzaak,,,,

skyboxen er in en de poen stroomt binnen l0l
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: John Hiatt op juni 30, 2013, 23:07:37
Citaat van: Eewal op juni 30, 2013, 14:49:51
Al meer bekend over een mogelijke nieuwe hoofdsponsor?

Ja!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: nulachtenvieftig op juni 30, 2013, 23:40:25
Citaat van: John Hiatt op juni 30, 2013, 23:07:37
Ja!

Namelijk
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op juni 30, 2013, 23:55:41
Camera eredivisie live gaat midden op de comfort gallary staan! Belachelijk, kost weer een aantal plaatsen!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Noordcambuur op juli 02, 2013, 18:26:26
Wie weet wanneer de persdag is bij cambuur en wanneer kunnen we de nieuwe hoofdsponsor verwachten
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Bernardo op juli 03, 2013, 12:05:04
Persdag Cambuur uitgesteld, club praat met twee potentiële hoofdsponsors

LEEUWARDEN – De persdag van Cambuur is een week uitgesteld. ,,Vanwege een paar organisatorische, interne zaken, verder niets bijzonders hoor", verklaarde Ard de Graaf de verplaatsing van zaterdag 6 naar vrijdag 12 juli.
Cambuur hoopt op korte termijn een hoofdsponsor bekend te maken en wil de geldschieter natuurlijk graag op het shirt als de officiële elftalfoto genomen wordt.
,,Dat klopt", zegt de commercieel directeur van Cambuur. ,,We zijn volop bezig met onze zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor."
De Graaf hoopt op witte rook op korte termijn, maar tempert de verwachtingen. ,,We laten ons niet onder druk zetten. Het is natuurlijk geen gemakkelijke tijd om een hoofdsponsor te vinden."
Namen wil De Graaf uiteraard niet noemen. Wel zegt hij dat de club met twee partijen in gesprek is.
Op dit moment verblijft Cambuur in Garderen waar het vanavond om zeven uur oefent tegen hoofdklasser Sneek Wit Zwart.
Het (foto)persmoment op 12 juli is 's middags om twee uur op de Vrouwenpoortsbrug. Mocht de aanleg van het kunstgrasveld onverhoopt klaar zijn dan schuift het fotomoment op naar het Cambuur Stadion.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Bernardo op juli 03, 2013, 12:06:15
Iemand die toevallig weet, welke bedrijven ?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op juli 03, 2013, 12:30:30
Citaat van: Bernardo op juli 03, 2013, 12:06:15
Iemand die toevallig weet, welke bedrijven ?
Er zijn wel een aantal meeloerders die het weten, maar hun mond (moeten?) houden ;)

En ik weet zelf van niks, maar dat is volkomen normaal 8P
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCCdrachten op juli 03, 2013, 13:22:29
Citaat van: Dokkumer op juli 03, 2013, 12:30:30
Er zijn wel een aantal meeloerders die het weten, maar hun mond (moeten?) houden ;)

En ik weet zelf van niks, maar dat is volkomen normaal 8P

:D ben benieuwt
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: richard op juli 03, 2013, 16:34:33
Citaat van: Bernardo op juli 03, 2013, 12:05:04
Persdag Cambuur uitgesteld, club praat met twee potentiële hoofdsponsors

LEEUWARDEN – De persdag van Cambuur is een week uitgesteld. ,,Vanwege een paar organisatorische, interne zaken, verder niets bijzonders hoor", verklaarde Ard de Graaf de verplaatsing van zaterdag 6 naar vrijdag 12 juli.
Cambuur hoopt op korte termijn een hoofdsponsor bekend te maken en wil de geldschieter natuurlijk graag op het shirt als de officiële elftalfoto genomen wordt.
,,Dat klopt", zegt de commercieel directeur van Cambuur. ,,We zijn volop bezig met onze zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor."
De Graaf hoopt op witte rook op korte termijn, maar tempert de verwachtingen. ,,We laten ons niet onder druk zetten. Het is natuurlijk geen gemakkelijke tijd om een hoofdsponsor te vinden."
Namen wil De Graaf uiteraard niet noemen. Wel zegt hij dat de club met twee partijen in gesprek is.
Op dit moment verblijft Cambuur in Garderen waar het vanavond om zeven uur oefent tegen hoofdklasser Sneek Wit Zwart.
Het (foto)persmoment op 12 juli is 's middags om twee uur op de Vrouwenpoortsbrug. Mocht de aanleg van het kunstgrasveld onverhoopt klaar zijn dan schuift het fotomoment op naar het Cambuur Stadion.

Nou dat kunstgras wordt een probleem zoals het nu lijkt!!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: TM op juli 03, 2013, 18:59:12
Citaat van: Galdiano op juni 30, 2013, 23:55:41
Camera eredivisie live gaat midden op de comfort gallary staan! Belachelijk, kost weer een aantal plaatsen!

VOX tv bedoel je....
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Cambuur058 op juli 03, 2013, 19:23:39
Citaat van: TM op juli 03, 2013, 18:59:12
VOX tv bedoel je....
Fox Sports bedoel je....
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: el haj op juli 03, 2013, 20:44:03
Misschien heeft 'ie het wel echt over VOX TV (http://www.vox.de/)   :P
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Noordcambuur op juli 04, 2013, 22:14:15
Hoor weinig over nieuwe sponsors en hoofdsponsor,wil straks wel eens zien hoe vol zakenclub is
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op juli 04, 2013, 22:30:37
Citaat van: Noordcambuur op juli 04, 2013, 22:14:15
Hoor weinig over nieuwe sponsors en hoofdsponsor,wil straks wel eens zien hoe vol zakenclub is

Emmen thuis was het al niet meer te doen in de zakenclub, veel te warm en te druk, en 10 min wachten voor een biertje! Benieuwd hoe vol het in de ere gaat worden!

Zonde dat je niet meer in de rust vanaf west naar het herje mag! Al zal het daar ook wel vol zijn!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: denistel op juli 05, 2013, 00:18:46
alles loopt bomvol als we thuis spelen he,,zijn druk met van alles bezig in de zakenclub.

hoofdsponser komende week toch want de persdag was daarom verzet
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: richard op juli 05, 2013, 00:36:24
Citaat van: Galdiano op juli 04, 2013, 22:30:37
Emmen thuis was het al niet meer te doen in de zakenclub, veel te warm en te druk, en 10 min wachten voor een biertje! Benieuwd hoe vol het in de ere gaat worden!

Zonde dat je niet meer in de rust vanaf west naar het herje mag! Al zal het daar ook wel vol zijn!

Bij zakenclub snappen ze het nog steeds niet, als ik daar de leiding had stond er 1 iemand aan de tap die constant door tapte en 1 die de mixjes en wijn en dergelijke regelde en 2a3 dames die de boel uitgeven.....tis zo makkelijk.....
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Cambuurlwdfan op juli 05, 2013, 01:57:02
Citaat van: richard op juli 05, 2013, 00:36:24
Bij zakenclub snappen ze het nog steeds niet, als ik daar de leiding had stond er 1 iemand aan de tap die constant door tapte en 1 die de mixjes en wijn en dergelijke regelde en 2a3 dames die de boel uitgeven.....tis zo makkelijk.....


kiek das taal,kest het niet ff voorstellen?  :thumbsup
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Cambuurlwdfan op juli 05, 2013, 01:59:17
misschien krijgst dan oek wel een dubbel functie in de toekomst...naast henk de jong als hij hoofdtrainer hier word,en jij als assistent trainer? is dat een optie? 8P
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Cambuurlwdfan op juli 05, 2013, 02:04:40
must dan niet te hard werken richard,want anders vragen ze dei oek om een speciale rol te vervullen in het amigo pak :camigo
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Noordcambuur op juli 05, 2013, 10:54:03
Volgende week zaterdag persdag nou kom op met nieuwe hoofdsponsor :D
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Bernardo op juli 08, 2013, 19:03:28
JV van Zuiden ‏@JVvanZuiden 19m
Directeur Gerald vd Belt van #Cambuur wil deze week nieuwe hoofdsponsor presenteren: 'Vrijdag bij fotopersdag moet hij op t shirt staan.'
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Sakas op juli 08, 2013, 20:17:57
Citaat van: Bernardo op juli 08, 2013, 19:03:28
JV van Zuiden ‏@JVvanZuiden 19m
Directeur Gerald vd Belt van #Cambuur wil deze week nieuwe hoofdsponsor presenteren: 'Vrijdag bij fotopersdag moet hij op t shirt staan.'

kijk dat lijkt me goed nieuws!  Aangezien een goeie hoofd sponsor ook nog extra spelers budget kan opleveren. is eerder aangegeven door VDB
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Noordcambuur op juli 08, 2013, 22:28:15
Wanneer is nu de persdag,de een verteld dat het vrijdag is en de ander zaterdag en de ander weer volgende week vrijdag  :?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: douwelwd op juli 08, 2013, 22:38:52
Citaat van: richard op juli 05, 2013, 00:36:24
Bij zakenclub snappen ze het nog steeds niet, als ik daar de leiding had stond er 1 iemand aan de tap die constant door tapte en 1 die de mixjes en wijn en dergelijke regelde en 2a3 dames die de boel uitgeven.....tis zo makkelijk.....

dat jij nog geen multinational bent zeg, je weet alles beter dan de mensen die het werk moeten doen, al eens gedacht om je naam te veranderen in het Orakel van Leeuwarden?
ik geef je alvast een stuur........

on: een bar heeft een bepaalde capaciteit en als het drukker is dan de capaciteit, kan je tappen wat je wilt, maar je hebt gewoon te weinig uitgiftepunten........
Dus ook hier weer een goede  reden voor het nieuwe stadion  :hein
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: jeff op juli 08, 2013, 22:50:29
Citaat van: douwelwd op juli 08, 2013, 22:38:52
dat jij nog geen multinational bent zeg, je weet alles beter dan de mensen die het werk moeten doen, al eens gedacht om je naam te veranderen in het Orakel van Leeuwarden?
ik geef je alvast een stuur........

on: een bar heeft een bepaalde capaciteit en als het drukker is dan de capaciteit, kan je tappen wat je wilt, maar je hebt gewoon te weinig uitgiftepunten........
Dus ook hier weer een goede  reden voor het nieuwe stadion  :hein
Hier hoef je geen multinational of orakel voor te zijn. Bij alle grote evenment gebeurt het op die manier.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op juli 08, 2013, 22:56:17
Citaat van: douwelwd op juli 08, 2013, 22:38:52
dat jij nog geen multinational bent zeg, je weet alles beter dan de mensen die het werk moeten doen, al eens gedacht om je naam te veranderen in het Orakel van Leeuwarden?
ik geef je alvast een stuur........

on: een bar heeft een bepaalde capaciteit en als het drukker is dan de capaciteit, kan je tappen wat je wilt, maar je hebt gewoon te weinig uitgiftepunten........
Dus ook hier weer een goede  reden voor het nieuwe stadion  :hein

Geloof me, ik sta bijna altijd in de zakenclub, en het gaat echt traag! Gewoon betere voorbereiding, 1 en ander aan frisdrank en wijn alvast klaar zetten, en 1 streep doortappen zou al heel veel tijd schelen!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: richard op juli 09, 2013, 07:17:08
Citaat van: douwelwd op juli 08, 2013, 22:38:52
dat jij nog geen multinational bent zeg, je weet alles beter dan de mensen die het werk moeten doen, al eens gedacht om je naam te veranderen in het Orakel van Leeuwarden?
ik geef je alvast een stuur........

on: een bar heeft een bepaalde capaciteit en als het drukker is dan de capaciteit, kan je tappen wat je wilt, maar je hebt gewoon te weinig uitgiftepunten........
Dus ook hier weer een goede  reden voor het nieuwe stadion  :hein

Snuggere Harry  l8l
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Andre-Lwd op juli 09, 2013, 11:27:22
Erg benieuwd naar de nieuwe hoofdsponsor, hoop dat de naam wat mooi op het shirt komt te staan.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juli 09, 2013, 12:13:18
Citaat van: Andre-Lwd op juli 09, 2013, 11:27:22
Erg benieuwd naar de nieuwe hoofdsponsor, hoop dat de naam wat mooi op het shirt komt te staan.

Tuurlijk, maar ben vooral benieuwd hoe hij op. De bankrekening komt te staan!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Bernardo op juli 09, 2013, 12:56:45
Ard de Graaf ‏@ArddeGraaf 2m
Er hangt hoofdsponsor nieuws in de lucht #cambuur. Volg het nieuws op cambuur.nl en via @SCCambuurLwd
Openen
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Collingwood op juli 09, 2013, 13:31:11
Citaat van: Bernardo op juli 09, 2013, 12:56:45
Ard de Graaf ‏@ArddeGraaf 2m
Er hangt hoofdsponsor nieuws in de lucht #cambuur. Volg het nieuws op cambuur.nl en via @SCCambuurLwd
Openen

Zag het net ook, laat maar komen dat nieuws!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Timmie op juli 09, 2013, 13:39:41
http://www.cambuur.nl/nieuws/bouwgroep-dijkstra-draisma-verlengt-contract-met-drie-seizoenen

Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Bernardo op juli 09, 2013, 13:42:06
Bouwgroep Dijkstra Draisma verlengt contract met drie seizoenen
09.07.2013 - 13:37
SC Cambuur is zeer verheugd te kunnen melden dat het een nieuwe driejarige sponsorovereenkomst is aangegaan met Bouwgroep Dijkstra Draisma.
Het eerste seizoen is Bouwgroep Dijkstra Draisma hoofd- en tevens shirtsponsor. In de twee seizoenen erna zal de Bouwgroep zich als co-sponsor verbinden aan de club.
"In de afgelopen periode hebben we met diverse partijen gesproken, waaronder ook Bouwgroep Dijkstra Draisma. Het uiteindelijke resultaat is een nieuwe driejarige overeenkomst. Hieruit spreekt vertrouwen. Bouwgroep Dijkstra Draisma is in de afgelopen jaren een zeer betrouwbare partner gebleken in moeilijke tijden. We zijn dan ook trots dat we samen met deze betrouwbare hoofdsponsor het Eredivisie-avontuur kunnen beleven en een stuk continuïteit kunnen borgen", aldus Commercieel Directeur Ard de Graaf.
Bouwgroep Dijkstra Draisma is een middelgroot aannemingsbedrijf met meer dan 100 jaar bouwervaring en telt ruim 280 werknemers. Vanuit 2 vestigingen - Bolsward en Dokkum - richt de Bouwgroep zich met name op projecten in de drie noordelijke provincies (inclusief de Waddeneilanden), Noord-Holland en de Noordoostpolder. Kijk voor meer informatie over Bouwgroep Dijkstra Draisma op www.bgdd.nl.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op juli 09, 2013, 13:44:06
Dit nieuws stelt me teleur! Ik weet dat ze al met een andere partij in conclaaf waren, maar dat zal wel afgeketst zijn op het laatste moment!
Ik zie dit meer als noodoplossing!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Bernardo op juli 09, 2013, 13:45:29
Citaat van: Galdiano op juli 09, 2013, 13:44:06
Dit nieuws stelt me teleur! Ik weet dat ze al met een andere partij in conclaaf waren, maar dat zal wel afgeketst zijn op het laatste moment!
Ik zie dit meer als noodoplossing!

Zal het ook wel zijn, aangezien het maar 1 jaar, hoofd en shirtsponsor is!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Cambuur058 op juli 09, 2013, 13:47:20
Jammer.. Had op wat beters gehoopt.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Cambuur058 op juli 09, 2013, 13:48:17
Maar dat betekend wel dat we volgend jaar een nieuwe hoofdsponsor hebben!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Collingwood op juli 09, 2013, 13:49:05
Geen idee wat ik hiervan moet vinden. In ieder geval weet Cambuur nu wel waar het dit seizoen financieel aan toe is.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: HilversumOnTour op juli 09, 2013, 13:51:57
Citaat van: Collingwood op juli 09, 2013, 13:49:05
Geen idee wat ik hiervan moet vinden. In ieder geval weet Cambuur nu wel waar het dit seizoen financieel aan toe is.

Same here! Ik dacht dat Dijkstra/Draisma al besloten had om zich terug te trekken en er een nieuwe hoofdsponsor zou opstaan. Deze is er niet gekomen blijkt. Wel vreemd, aangezien Cambuur juist dit seizoen volop in the picture staat.

Voor het shirt vind ik het wel goed nieuws: Dijkstra/Draisma staat prima, beter dan dat verrekte Time-Out of Hans Verkerk  :_schater
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Roofvogel op juli 09, 2013, 13:54:57
Citaat van: Cambuur058 op juli 09, 2013, 13:47:20
Jammer.. Had op wat beters gehoopt.

Wees blij dat ze het nog een jaar doen willen, de bouwwereld ligt op zijn gat en als er niemand is moet je toch iets hebben. Helermaal in de tijden is het moeilijk om een sponsor te vinden, nu kunnen ze een heel seizoen lang zoeken en onderhandelen.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Collingwood op juli 09, 2013, 13:57:04
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 09, 2013, 13:51:57
Same here! Ik dacht dat Dijkstra/Draisma al besloten had om zich terug te trekken en er een nieuwe hoofdsponsor zou opstaan. Deze is er niet gekomen blijkt. Wel vreemd, aangezien Cambuur juist dit seizoen volop in the picture staat.

Voor het shirt vind ik het wel goed nieuws: Dijkstra/Draisma staat prima, beter dan dat verrekte Time-Out of Hans Verkerk  :_schater

Klopt, het staat wel mooi op het shirt!

Heeft Dijkstra/Draisma zich teruggetrokken, of heeft men Cambuur alleen de ruimte gegeven om op zoek te gaan naar een eventueel betere optie (die dus blijkbaar niet gevonden is)?

Citaat van: Roofvogel op juli 09, 2013, 13:54:57
Wees blij dat ze het nog een jaar doen willen, de bouwwereld ligt op zijn gat en als er niemand is moet je toch iets hebben. Helermaal in de tijden is het moeilijk om een sponsor te vinden, nu kunnen ze een heel seizoen lang zoeken en onderhandelen.

Dat laatste bedacht ik ook net. Ook zeker positief. Daarnaast mag de trouwheid van een bedrijf als Dijkstra/Draisma (inderdaad ook nog eens actief in de onder druk staande bouwsector) wat mij betreft ook zeker wel beloond worden.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Andre-Lwd op juli 09, 2013, 14:00:07
Ergens wel heel blij met DD, vind het wel een mooi bedrijf om op het shirt te hebben, aan de andere kant is het te hopen dat het inderdaad niet uit nood ofzo is.

Aangezien de persdag is uitgesteld, zullen ze ook tot het laatste moment met andere partijen hebben gesproken? Ben dan wel benieuwd naar welke bedrijven dat zouden zijn geweest.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: HilversumOnTour op juli 09, 2013, 14:07:22
Dezelfde shirts betekend wel minder verkoop van nieuwe shirts.... (hoewel de huidige al bijna onmogelijk (online) te kopen zijn  :insane)

Of zal er - last minute - een nieuw (eredivisie) shirt ontworpen worden door Quick?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Ronald op juli 09, 2013, 14:53:34
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 09, 2013, 13:51:57
Same here! Ik dacht dat Dijkstra/Draisma al besloten had om zich terug te trekken en er een nieuwe hoofdsponsor zou opstaan. Deze is er niet gekomen blijkt. Wel vreemd, aangezien Cambuur juist dit seizoen volop in the picture staat.

Voor het shirt vind ik het wel goed nieuws: Dijkstra/Draisma staat prima, beter dan dat verrekte Time-Out of Hans Verkerk  :_schater

Dijkstra draisma had zich inderdaad teruggetrokken als hoofdsponsor, maar misschien hebben.ze zich bedacht na het kampioenschap en de moeilijkheden die cambuur blijkbaar ondervond met het zoeken naar een nieuwe hoofdsponsor. Nu levert de sponsoring veel meer reclame op dan in de jupilerleague.  Dit zou ook een reden kunnen zijn. Of zouden ze toch het nieuwe thialf mogen bouwen en daardoor extra inkomsten  Hebben?????????? Wie weet
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCC-J op juli 09, 2013, 15:03:27
verhaal op forumavond was dat DD wilde dat Cambuur op zoek ging naar een nieuwe hoofdsponsor mocht Cambuur geen hoofdsponsor vinden zou DD het hoofdsponsorschap voortzetten.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCC-J op juli 09, 2013, 15:04:00
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.cambuurshirts.nl%2Fimages%2Fshirts%2F2010-2011_uit%2F2010-2011_uit1.JPG&hash=44135583e47c3a7b033079352a9bb39a1387842c)niets meer aan doen!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Timmie op juli 09, 2013, 15:26:16
Citaat van: SCC-J op juli 09, 2013, 15:04:00
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.cambuurshirts.nl%2Fimages%2Fshirts%2F2010-2011_uit%2F2010-2011_uit1.JPG&hash=44135583e47c3a7b033079352a9bb39a1387842c)niets meer aan doen!

Veeeeeeel te wijd man! Die van vorig seizoen waren mooi:) Die laatste van Masita!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Timmie op juli 09, 2013, 15:26:42
Citaat van: SCC-J op juli 09, 2013, 15:03:27
verhaal op forumavond was dat DD wilde dat Cambuur op zoek ging naar een nieuwe hoofdsponsor mocht Cambuur geen hoofdsponsor vinden zou DD het hoofdsponsorschap voortzetten.

Klopt! Dit verhaal is een tijdje geleden zo verteld inderdaad!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Nightmarelwd op juli 09, 2013, 15:36:38
Citaat van: Ronald op juli 09, 2013, 14:53:34
Dijkstra draisma had zich inderdaad teruggetrokken als hoofdsponsor, maar misschien hebben.ze zich bedacht na het kampioenschap en de moeilijkheden die cambuur blijkbaar ondervond met het zoeken naar een nieuwe hoofdsponsor. Nu levert de sponsoring veel meer reclame op dan in de jupilerleague.  Dit zou ook een reden kunnen zijn. Of zouden ze toch het nieuwe thialf mogen bouwen en daardoor extra inkomsten  Hebben?????????? Wie weet

Het past in het plaatje voor een nieuw stadion
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: HilversumOnTour op juli 09, 2013, 15:56:06
Citaat van: SCC-J op juli 09, 2013, 15:04:00
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.cambuurshirts.nl%2Fimages%2Fshirts%2F2010-2011_uit%2F2010-2011_uit1.JPG&hash=44135583e47c3a7b033079352a9bb39a1387842c)niets meer aan doen!

Lelijk!! Ben blij dat er naar Quick is overgestapt  _O_
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: drg op juli 09, 2013, 16:08:35
Citaat van: Nightmarelwd op juli 09, 2013, 15:36:38
Het past in het plaatje voor een nieuw stadion

Ik denk dat daar nog weinig over gesproken is voor komende periode, in ieder geval vast niet met D&D denk ik
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op juli 09, 2013, 17:36:27
Citaat van: drg op juli 09, 2013, 16:08:35
Ik denk dat daar nog weinig over gesproken is voor komende periode, in ieder geval vast niet met D&D denk ik
[/quote
Dat denk ik wel ;)

Vd Belt gaf aan blij te zijn met DD, en kunnen elkaar een dienst bewijzen en een bouw partner is altijd handig.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 09, 2013, 17:44:19
Citaat van: Galdiano op juli 09, 2013, 17:36:27
Citaat van: drg op juli 09, 2013, 16:08:35
Ik denk dat daar nog weinig over gesproken is voor komende periode, in ieder geval vast niet met D&D denk ik
[/quote
Dat denk ik wel ;)

Vd Belt gaf aan blij te zijn met DD, en kunnen elkaar een dienst bewijzen en een bouw partner is altijd handig.

Maar dan heb je het over verbouw en aanpassingen, niet over nieuwbouw???
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op juli 09, 2013, 17:47:07
Er moet veel aan het stadion gebeuren, dat kan wellicht DD doen, binnen nu en 3 jaar is er wel duidelijkheid over het stadion, dat zal ook de reden zijn waarom DD aanblijft!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: NicoJanHoogma1960 op juli 09, 2013, 18:36:22
Zolang nog Galdiano, hoop dat er wel wat eerder over besloten wordt.
In Leeuwarden is het zeker zo dat we meer schaats liefhebbers hebben dan
Cambuur supporters. Wel geld in een nieuwe ijsbaan stoppen, maar SCC maar
laten aanmodderen. Gemeentelijke wethouders wordt eens wakker !!!!!!!!!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Yellow Army op juli 09, 2013, 19:53:53
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 09, 2013, 17:44:19
Maar dan heb je het over verbouw en aanpassingen, niet over nieuwbouw???

En waarom zou DD niet nieuw kunnen bouwen?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Synea op juli 10, 2013, 07:29:15
Europese regels gedoe.. neemt niet weg dat ze wel de goedkoopste zouden kunnen zijn.. mja het is een soort veiling.. tis maar net wie het laagste gaat
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op juli 10, 2013, 07:58:22
Citaat van: Synea op juli 10, 2013, 07:29:15
Europese regels gedoe.. neemt niet weg dat ze wel de goedkoopste zouden kunnen zijn.. mja het is een soort veiling.. tis maar net wie het laagste gaat

Dit is niet geheel waar ;)

Als jij een bedrijfsvoorziening bouwt mag men zelf bepalen wie het gaat bouwen! Als ik een aannemer wil die het voor 10 miljoen wil bouwen en er is iemand goedkoper zal niemand mij tegenspreken.

Echter is dit anders met overheidsgebouwen of met een project wat deels gesubsidieerd is door bijv een gemeente.

Maar ga er maar vanuit dat DD de goedkoopste zal zijn.

Dit onderwerp is sowieso besproken in de huidige deal!

Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Cambuur058 op juli 10, 2013, 11:56:12
http://www.cambuur.nl/nieuws/boso-sneek-nieuwe-business-partner-sc-cambuur

Nieuwe sponsor ^
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Bernardo op juli 10, 2013, 11:58:16
Eindelijk normale pisbakken.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCC-J op juli 10, 2013, 13:24:13
jammer, vond die rare trechters bij zuid wel wat hebben  8)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Mp op juli 10, 2013, 14:00:40
Citaat van: Galdiano op juli 10, 2013, 07:58:22
Dit is niet geheel waar ;)

Als jij een bedrijfsvoorziening bouwt mag men zelf bepalen wie het gaat bouwen! Als ik een aannemer wil die het voor 10 miljoen wil bouwen en er is iemand goedkoper zal niemand mij tegenspreken.

Echter is dit anders met overheidsgebouwen of met een project wat deels gesubsidieerd is door bijv een gemeente.

Maar ga er maar vanuit dat DD de goedkoopste zal zijn.

Dit onderwerp is sowieso besproken in de huidige deal!

De nieuwe aanbestedingswet is echter weer anders en geldt niet meer persé de laagste prijs, maar wordt gewerkt met een soort van puntensysteem ;)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Nightmarelwd op juli 10, 2013, 15:11:31
Citaat van: SCC-J op juli 10, 2013, 13:24:13
jammer, vond die rare trechters bij zuid wel wat hebben  8)

Ik hoop dat ze van die pishokken waar je weer in een goot moet pissen. Achter de oost tribune staat er nog één achter de mkb sponsorenhok.

Die pishokken in die nieuwe stadions die zijn veel te steriel en passen niet bij een volksclub  |:)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Len Cantello op juli 11, 2013, 20:20:08
Citaat van: Mp op juli 10, 2013, 14:00:40
De nieuwe aanbestedingswet is echter weer anders en geldt niet meer persé de laagste prijs, maar wordt gewerkt met een soort van puntensysteem ;)
SC Cambuur kan als opdrachtgever gewoon voor DD kiezen. Wat de prijs ook moge zijn. En de aanbestedingswetgeving is ook niet van toepassing in dit soort situaties. We zijn nm. een voetbalclub. Geen openbaar lichaam.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Viper op november 28, 2013, 19:33:00
Ook Arriva treedt toe tot sponsorgroep van SC Cambuur

Na de bewogen zomer met vele nieuwe aanmeldingen en opwaarderingen is het onverminderd druk op de commerciële afdeling van SC Cambuur.

Zo heeft deze week ook Arriva Nederland zijn handtekening gezet onder een sponsorcontract. Arriva Personenvervoer Nederland BV, zoals de volledige naam luidt, treedt hiermee per direct toe tot de sponsorgroep van SC Cambuur.

Commercieel directeur Ard de Graaf: "We maken de afgelopen jaren, en zeker met de promotie naar de Eredivisie, een flinke groei door op het gebied van sponsoring. Uiteraard zijn we dan ook zeer content met het feit dat een grote, landelijke partij als Arriva zich verbindt aan SC Cambuur".

Bron: http://www.cambuur.nl/nieuws/ook-arriva-treedt-toe-tot-sponsorgroep-van-sc-cambuur (http://www.cambuur.nl/nieuws/ook-arriva-treedt-toe-tot-sponsorgroep-van-sc-cambuur)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Collingwood op april 30, 2014, 19:38:25
Sjoerd van der Meij ‏@Sjoerd_vdMeij
Ook komend seizoen is @Lodema_et weer verbonden aan #cambuur. #upgrade #commercie #eredivisie

Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: mescc op april 30, 2014, 20:22:21


Commercieel directeur Ard de Graaf: "We maken de afgelopen jaren, en zeker met de promotie naar de Eredivisie, een flinke groei door op het gebied van sponsoring. Uiteraard zijn we dan ook zeer content met het feit dat een grote, landelijke partij als Arriva zich verbindt aan SC Cambuur".

En nu nog een dikke vette hoofdsponsor zien te regelen!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: dizzhead op april 30, 2014, 20:43:51
Dan zullen we wel nooit meer van de buscombi afkomen  8P
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Marc S op april 30, 2014, 20:45:34
Citaat van: dizzhead op april 30, 2014, 20:43:51
Dan zullen we wel nooit meer van de buscombi afkomen  8P

Worden ze misschien wel wat goedkoper xD Hopelijk wel optijd overigens..
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op april 30, 2014, 21:13:42
Citaat van: mescc op april 30, 2014, 20:22:21

Commercieel directeur Ard de Graaf: "We maken de afgelopen jaren, en zeker met de promotie naar de Eredivisie, een flinke groei door op het gebied van sponsoring. Uiteraard zijn we dan ook zeer content met het feit dat een grote, landelijke partij als Arriva zich verbindt aan SC Cambuur".

En nu nog een dikke vette hoofdsponsor zien te regelen!

Ik sprak van de week een sponsor en die was super positief over hoe Cambuur de sponsors in de watten legt! Echt heel goed,

We horen alleen wel weinig van de nieuwe hoofdsponsor, terwijl nu echt alles goed gaat.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Daddy T. op april 30, 2014, 21:40:25
Citaat van: Lore op april 30, 2014, 21:13:42
We horen alleen wel weinig van de nieuwe hoofdsponsor, terwijl nu echt alles goed gaat.
Eens, al horen we sowieso weinig over nieuwe sponsoren. De website van de zakenclub is helemaal om te janken, laatste nieuwsbericht is van bijna een half jaar geleden!  :wall
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Len Cantello op mei 01, 2014, 06:12:34
Citaat van: Daddy T. op april 30, 2014, 21:40:25
Eens, al horen we sowieso weinig over nieuwe sponsoren. De website van de zakenclub is helemaal om te janken, laatste nieuwsbericht is van bijna een half jaar geleden!  :wall
Eens. Ook de Linkedin pagina is een lachertje. Daar kun en moet je veel meer mee doen!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Cambuur123 op mei 08, 2014, 21:22:40
Zeg, nu Arriva sponsor is, zal Cambuur dan niet van Arriva voor een lage prijs bussen kunnen huren voor de uitwedstrijden? Of ben ik nu onzin aan het uitkramen...  8P
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Marc S op mei 08, 2014, 23:21:55
Citaat van: Cambuur123 op mei 08, 2014, 21:22:40
Zeg, nu Arriva sponsor is, zal Cambuur dan niet van Arriva voor een lage prijs bussen kunnen huren voor de uitwedstrijden? Of ben ik nu onzin aan het uitkramen...  8P

Maar dan lopen we wel het risico dat we te laat komen...  :_schater
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: yellow@ndblue op mei 17, 2014, 19:25:40
De club is met twee potentiële hoofdsponsors in gesprek

meld ype smid in de LC
zijn hele verhaal over stadion etc zie link onder

http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/28253
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op mei 18, 2014, 12:04:06
Citaat van: yellow@ndblue op mei 17, 2014, 19:25:40
De club is met twee potentiële hoofdsponsors in gesprek

meld ype smid in de LC
zijn hele verhaal over stadion etc zie link onder

http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/28253

Dat zal ook wel moeten. Als je nu geen hoofdsponsor binnen kan halen, dan is er iets mis!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: De Gast op mei 21, 2014, 12:24:44
Hoe zit het eigenlijks met de shirt sponsor Quick? Zij waren toch voor 2 jaar aan ons verbonden?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: dizzhead op mei 21, 2014, 19:50:17
Citaat van: De Gast op mei 21, 2014, 12:24:44
Hoe zit het eigenlijks met de shirt sponsor Quick? Zij waren toch voor 2 jaar aan ons verbonden?

Mooi houden zo. Niks mis mee, lekker authentiek
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: MilanJayh op mei 27, 2014, 00:24:24
Citaat van: dizzhead op mei 21, 2014, 19:50:17
Mooi houden zo. Niks mis mee, lekker authentiek

maar dan moeten ze wel met mooiere dingen komen dan die belachelijke lelijke schoenen voor 90 euro  ;( 8P
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Eewal op mei 27, 2014, 07:34:44
Citaat van: MilanJayh op mei 27, 2014, 00:24:24
maar dan moeten ze wel met mooiere dingen komen dan die belachelijke lelijke schoenen voor 90 euro  ;( 8P

Quick heeft wat mij betreft een super uitstraling. Mooie shirts, mooie pakken etc. Hoop echt niet dat een Masita of iets dergelijks weer de kledingsponsor wordt..
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: MilanJayh op mei 27, 2014, 16:51:28
Citaat van: Eewal op mei 27, 2014, 07:34:44
Quick heeft wat mij betreft een super uitstraling. Mooie shirts, mooie pakken etc. Hoop echt niet dat een Masita of iets dergelijks weer de kledingsponsor wordt..
klopt, dat ben ik ook dan wel weer met je eens, qua spelers kleding ziet het er top uit!!!  :thumbsup
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: gobo op mei 27, 2014, 20:34:25
Benieuwd wanneer ze met een nieuwe hoofdsponsor op de proppen komen. Ik heb nog niet eens geruchten gehoord. Best bijzonder hier.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Eewal op mei 27, 2014, 20:38:29
Citaat van: gobo op mei 27, 2014, 20:34:25
Benieuwd wanneer ze met een nieuwe hoofdsponsor op de proppen komen. Ik heb nog niet eens geruchten gehoord. Best bijzonder hier.

Snackbar Het Vliet  :devil
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Ronald op mei 27, 2014, 22:33:40
Het schijnt dat cambuur aan het onderhandelen is met een bedrijf uit Almere. Het schijnt een groot bedrijf te zijn hoorde ik.van een kennis.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: TJ Cambuur op mei 27, 2014, 22:47:11
Bron: Er wordt gesproken over een grote sponsor uit Almere met rode auto's dat is wat mij zaterdagavond  is verteld
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: dizzhead op mei 27, 2014, 22:48:17
Citaat van: TJ Cambuur op mei 27, 2014, 22:47:11
Bron: Er wordt gesproken over een grote sponsor uit Almere met rode auto's dat is wat mij zaterdagavond  is verteld

De brandweer van Almere!


Maar ff serieus: Koops Transport rijdt in rode auto's, maar of dat een 'groot' bedrijf is, geen idee. Of gaat het om rode personenauto's? Dan heb ik echt werkelijk geen idee.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: moodygrunn op mei 27, 2014, 22:58:01
Citaat van: dizzhead op mei 27, 2014, 22:48:17
De brandweer van Almere!


Maar ff serieus: Koops rijdt in rode auto's, maar of dat een 'groot' bedrijf is, geen idee. Of gaat het om rode personenauto's? Dan heb ik echt werkelijk geen idee.

Greenwheels? Dat zijn die rode deelauto's. Ik heb alleen nog geen link met Almere gevonden
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Ronald op mei 27, 2014, 23:01:18
Je hebt bouwbedrijf van Wijnen in Almere en volgens mij ook topa verpakkingen. Van wijnen heeft.rode auto's en topa weet ik zo niet of die rode auto's hebben.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: zeewolde op mei 27, 2014, 23:02:09
Citaat van: dizzhead op mei 27, 2014, 22:48:17
De brandweer van Almere!


Maar ff serieus: Koops Transport rijdt in rode auto's, maar of dat een 'groot' bedrijf is, geen idee. Of gaat het om rode personenauto's? Dan heb ik echt werkelijk geen idee.
Koops transport? Toch niet Wolter Koops?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: moodygrunn op mei 27, 2014, 23:05:31
Citaat van: Ronald op mei 27, 2014, 23:01:18
Je hebt bouwbedrijf van Wijnen in Almere en volgens mij ook topa verpakkingen. Van wijnen heeft.rode auto's en topa weet ik zo niet of die rode auto's hebben.

Zouden we naast Dijkstra&Draisma nog een bouwbedrijf aan ons binden? Lijkt me niet logisch eerlijk gezegd.
Topa ken ik niet.

De club heeft wel eens aangegeven dat de pijlers onder het nieuwe stadion o.a. duurzaamheid mbt energievraagstuk en het ontwikkelen van commerciële ruimtes. Misschien dat we een bedrijf in die richting moeten gokken? 
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: dizzhead op mei 27, 2014, 23:08:02
Citaat van: zeewolde op mei 27, 2014, 23:02:09
Koops transport? Toch niet Wolter Koops?


http://www.koopstransport.nl/nl/homepage.html
Was het enige wat ik kon bedenken hoor. Maar nu ik Topa en Wijnen zo lees, dat zijn in elk geval grote bedrijven die ik ken.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Ronald op mei 27, 2014, 23:09:20
Citaat van: moodygrunn op mei 27, 2014, 23:05:31
Zouden we naast Dijkstra&Draisma nog een bouwbedrijf aan ons binden? Lijkt me niet logisch eerlijk gezegd.
Topa ken ik niet.

De club heeft wel eens aangegeven dat de pijlers onder het nieuwe stadion o.a. duurzaamheid mbt energievraagstuk en het ontwikkelen van commerciële ruimtes. Misschien dat we een bedrijf in die richting moeten gokken?

Zou ook kunnen, maar ik weet niet wat voor grote bedrijven in Almere zitten.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Tukker op mei 27, 2014, 23:14:48
Mocht het een bouwbedrijf zijn dan zou het ook zo maar Jorritsma Bouw kunnen zijn.

Die zitten toch ook in de bouwcombinatie met Dijkstra Draisma voor een ander bouwproject  :P
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Ronald op mei 27, 2014, 23:16:37
We zullen zien, misschien dat er iemand meer weet.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: el haj op mei 28, 2014, 01:26:00
Waarom gaan jullie in godsnaam zo serieus in op een post door iemand die net geregistreerd is?  8P
Als het nou rustig was qua transfernieuws zou ik het begrijpen maar er gebeuren wmb een heleboel leukere -en meer concrete- dingen!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op mei 28, 2014, 07:52:27
Citaat van: el haj op mei 28, 2014, 01:26:00
Waarom gaan jullie in godsnaam zo serieus in op een post door iemand die net geregistreerd is?  8P
Als het nou rustig was qua transfernieuws zou ik het begrijpen maar er gebeuren wmb een heleboel leukere -en meer concrete- dingen!

Nou, waarschijnlijk omdat dat transfernieuws veel te positief is allemaal. Dat past niet bij ons!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op mei 28, 2014, 09:19:19
Citaat van: el haj op mei 28, 2014, 01:26:00
Waarom gaan jullie in godsnaam zo serieus in op een post door iemand die net geregistreerd is?  8P
Als het nou rustig was qua transfernieuws zou ik het begrijpen maar er gebeuren wmb een heleboel leukere -en meer concrete- dingen!
Wat zijn de vereisten om qua posts serieus genomen te worden?
- 10 jaar lid oud forum?
- minimaal 3000 berichten hier?
- GEEN Dokkumer heten?

8P
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: dizzhead op mei 28, 2014, 09:20:46
Citaat van: Dokkumer op mei 28, 2014, 09:19:19
Wat zijn de vereisten om qua posts serieus genomen te worden?
- 10 jaar lid oud forum?
- minimaal 3000 berichten hier?

- GEEN Dokkumer heten?!

8P


:y
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op mei 28, 2014, 09:24:59
Citaat van: dizzhead op mei 28, 2014, 09:20:46

:y
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

Wat zeiken jum dan op een nieuwkomer :devil
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: sk13 op juni 23, 2014, 12:19:05
De selectie komt wel compleet. Maar nog steeds geen nieuwe hoofdsponsor baart me zorgen.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op juni 23, 2014, 13:01:27
Binnen een dag zijn de shirtje bedrukt met nieuwe naam. ;)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Viper op juni 23, 2014, 13:13:14
Citaat van: Galdiano op juni 23, 2014, 13:01:27
Binnen een dag zijn de shirtje bedrukt met nieuwe naam. ;)

Oh, dan weet ik het al:

Shirts-bedrukken.nl

Binnen 48 uur geleverd!

:P
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juni 23, 2014, 13:42:08
Ik sluit mij hier wel wat bij aan! Het seizoen begint bijna!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Daddy T. op juni 23, 2014, 18:54:03
Citaat van: Lore op juni 23, 2014, 13:42:08
Ik sluit mij hier wel wat bij aan! Het seizoen begint bijna!

Idd hoog tijd voor nieuwe hoofdsponsor, als het dit jaar wederom niet lukt een hoofdsponsor te vinden is het hoog tijd om het functioneren van Commercieel directeur Ard de Graaf eens goed te evalueren! Kijk voor de gein eens naar de website van de zakenclub, laatste update is van 28 november 2013... :wall
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Len Cantello op juni 24, 2014, 08:54:44
Citaat van: Daddy T. op juni 23, 2014, 18:54:03
Idd hoog tijd voor nieuwe hoofdsponsor, als het dit jaar wederom niet lukt een hoofdsponsor te vinden is het hoog tijd om het functioneren van Commercieel directeur Ard de Graaf eens goed te evalueren! Kijk voor de gein eens naar de website van de zakenclub, laatste update is van 28 november 2013... :wall
Die site is idd van het niveau kut. Hoogste tijd dat ze bij die commerciële afdeling eens wat actief aan communicatie van deze eeuw gaan doen. Site, twitter en linkedin van de zakenclub/commerciële afdeling zijn nodig aan een vernieuwingslag toe!!!!!!!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Sakas op juni 24, 2014, 17:04:23
Als we Ard de Graaf mogen geloven op korte termijn dus ook nieuws over een hoofdsponser!  :scc

Het contract met trouwe sponsor PAX Groep is afgelopen week opengebroken en verlengd. PAX blijft nu ten minste tot de zomer van 2016 verbonden aan SC Cambuur en zal ook zo lang op de rug van het Cambuur-shirt te vinden zijn.

Commercieel Directeur Ard de Graaf toonde zich verheugd met de verlenging van PAX: "Het is een mooi signaal dat PAX het contract op dit moment al wil openbreken en verlengen. Het zegt iets over het vertrouwen dat de sponsoren in ons hebben en het goede gevoel dat momenteel bij iedereen rond de club heerst."

"Daarnaast is het voor ons goed om al zo vroeg de continuïteit in onze sponsorgroep te waarborgen, zodat we verder kunnen bouwen aan nieuwe en bestaande relaties. De komende periode zal vooral in het teken staan van het concretiseren van het hoofdsponsorschap. We hopen hier op korte termijn duidelijkheid in te hebben."

Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juni 24, 2014, 20:57:51
Citaat van: Sakas op juni 24, 2014, 17:04:23
Als we Ard de Graaf mogen geloven op korte termijn dus ook nieuws over een hoofdsponser!  :scc



Een commerciële man moet je nooit op zijn woord geloven als het op "omzet" en "nieuwe klanten" aankomt. En ik kan het weten want ik ben zelf een commerciële man.  :devil

Ik geloof het pas als de handtekeningen staan
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Daddy T. op juni 24, 2014, 21:42:18
Citaat van: Lore op juni 24, 2014, 20:57:51
Een commerciële man moet je nooit op zijn woord geloven als het op "omzet" en "nieuwe klanten" aankomt. En ik kan het weten want ik ben zelf een commerciële man.  :devil

Ik geloof het pas als de handtekeningen staan

Gokje: DijkstraDraisma nog een seizoen op het shirt?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juni 25, 2014, 09:01:03
Citaat van: Daddy T. op juni 24, 2014, 21:42:18
Gokje: DijkstraDraisma nog een seizoen op het shirt?

:_schater :_schater En dat dan presenteren als een grote overwinning!

Ik heb geen enkel idee of het waar is, maar ik hoorde een roddel dat Cambuur met twee grotere internationale ondernemingen in onderhandeling is. Heeft iemand anders ook zoiets gehoord?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op juni 25, 2014, 09:58:03
Er werd gesproken met 2 partijen, meer is bij mij niet bekend. Dit zijn van die geruchten die bij de koffie ochtendjes weer groter worden gemaakt dan ze daadwerkelijk zijn ;)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juni 25, 2014, 10:50:14
Citaat van: Dokkumer op juni 25, 2014, 09:58:03
Er werd gesproken met 2 partijen, meer is bij mij niet bekend. Dit zijn van die geruchten die bij de koffie ochtendjes weer groter worden gemaakt dan ze daadwerkelijk zijn ;)

Waarschijnlijk wel ja en "in gesprek zijn met" kan natuurlijk ook betekenen dat De Graaf de telefoon heeft gepakt en een keer heeft gebeld naar Friesland Campina, waar hij niet verder kwam dan de secretaresse!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op juni 25, 2014, 11:14:42
Citaat van: Lore op juni 25, 2014, 10:50:14
Waarschijnlijk wel ja en "in gesprek zijn met" kan natuurlijk ook betekenen dat De Graaf de telefoon heeft gepakt en een keer heeft gebeld naar Friesland Campina, waar hij niet verder kwam dan de secretaresse!
:_schater
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: sk13 op juni 28, 2014, 11:53:16
Van wat ik gehoord heb wordt vlgde week nieuwe hoofdsponsor bekend gemaakt. Wie dit is weet ik (nog) niet
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juni 28, 2014, 14:38:21
Citaat van: sk13 op juni 28, 2014, 11:53:16
Van wat ik gehoord heb wordt vlgde week nieuwe hoofdsponsor bekend gemaakt. Wie dit is weet ik (nog) niet

Dat zou fantastisch nieuws zijn! Als het nieuws is dat er een nieuwe hoofdsponsor is tenminste.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: gobo op juni 28, 2014, 16:52:40
Citaat van: Lore op juni 28, 2014, 14:38:21
Dat zou fantastisch nieuws zijn! Als het nieuws is dat er een nieuwe hoofdsponsor is tenminste.

En dat het niet slagerij tadema oid is...
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: jeff op juni 28, 2014, 16:59:25
Citaat van: gobo op juni 28, 2014, 16:52:40
En dat het niet slagerij tadema oid is...
Als ze er genoeg voor betalen waarom dan niet?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: drg op juni 28, 2014, 17:32:55
Citaat van: jeff op juni 28, 2014, 16:59:25
Als ze er genoeg voor betalen waarom dan niet?

Ja en hebben zij ook een goede reden om 2 maal per jaar afgeprijsde rund aan te bieden  :D
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op juni 28, 2014, 21:40:26
Citaat van: drg op juni 28, 2014, 17:32:55
Ja en hebben zij ook een goede reden om 2 maal per jaar afgeprijsde rund aan te bieden  :D
Op 19 oktober en 15 februari? Spelend in blauw witte boevenpakjes met menstruatievlekjes? :devil
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 29, 2014, 13:56:16
Citaat van: gobo op juni 28, 2014, 16:52:40
En dat het niet slagerij tadema oid is...

Tadema is een prima naam voor op een Cambuurshirt :(  |:)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: poelie-lwd op juni 29, 2014, 15:06:19
Citaat van: gobo op juni 28, 2014, 16:52:40
En dat het niet slagerij tadema oid is...

Waarom niet? Een uitstekende vleesverwerker kan ik u melden  :monk

Persoonlijk denk ik dat het Hoihoi of fly emirates wordt...
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: John Hiatt op juni 30, 2014, 08:05:59
Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2014, 15:06:19
Waarom niet? Een uitstekende vleesverwerker kan ik u melden  :monk

Persoonlijk denk ik dat het Hoihoi of fly emirates wordt...

Ik denk de Kimberley Club!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Montana op juli 01, 2014, 15:37:13
Ik denk iets met benzine
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Marc S op juli 01, 2014, 16:37:46
Citaat van: Montana op juli 01, 2014, 15:37:13
Ik denk iets met benzine

Dutch royal Shell?  :_schater
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Daddy T. op juli 01, 2014, 19:37:33
Citaat van: Montana op juli 01, 2014, 15:37:13
Ik denk iets met benzine

Nee, diesel! Ik mut al pisse bij de gedachte dat ze straks hoofdsponsor binne.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: zeewolde op juli 01, 2014, 20:14:02
Levert het wat op de deal?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Len Cantello op juli 02, 2014, 06:27:36
Citaat van: Daddy T. op juli 01, 2014, 19:37:33
Nee, diesel! Ik mut al pisse bij de gedachte dat ze straks hoofdsponsor binne.
Orangegas?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Daddy T. op juli 02, 2014, 21:43:32
Citaat van: Len Cantello op juli 02, 2014, 06:27:36
Orangegas?

Een van de potentiele bedrijven die nu in beeld is komt uit huidige sponsorgroep. Kwam dit tegen vanuit orangegas:

"Via trouwe sponsor Henk van Dijk van HD van Dijk Reinigingstechniek heeft OrangeGas zich aangesloten bij de Club van 100 van SC Cambuur. De Club van 100 draagt bij aan het streven van Cambuur het begrotingstekort naar 0 terug te dringen".  Weet jij meer over die club van 100?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Len Cantello op juli 03, 2014, 06:36:01
Citaat van: Daddy T. op juli 02, 2014, 21:43:32
Weet jij meer over die club van 100?
Nee. En de kreet 'streven naar een begrotingstekort van 0' klinkt mij ook een beetje stoffig in de oren. We draaien toch al 3 seizoenen met zwarte cijfers?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juli 03, 2014, 08:53:12
Citaat van: Len Cantello op juli 03, 2014, 06:36:01
Nee. En de kreet 'streven naar een begrotingstekort van 0' klinkt mij ook een beetje stoffig in de oren. We draaien toch al 3 seizoenen met zwarte cijfers?

Misschien streven zij er nu naar om meer geld uit te geven, zodat er geen winst meer gedraaid wordt?  :devil
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Sonnema op juli 03, 2014, 09:22:40
Henkie van Dijk neem ik ook niet altijd serieus met zijn mooie luchtfiets verhalen. Kan zelf bijna zijn bedrijf amper nog boven water houden, en heeft dankzij vriendje HW nog zijn bedrijf. Eerst maar eens zien en dan geloven
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: sk13 op juli 03, 2014, 18:20:57
Toch nog wachten met bekendmaking??? Was nagenoeg rond. Zou bekend worden gemaakt deze week.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Len Cantello op juli 04, 2014, 10:25:53
Leuk, die sneak preview van Ype Smit inzake de nieuwe spelersbus. Ff het getoonde kenteken ingevoerd op de site van de RDW... Et voila, dit is 'm dan:
https://www.google.nl/search?q=man+lion+coach&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wGS2U7izG8j6PL6zgfgJ&ved=0CB8QsAQ&biw=1372&bih=914 (https://www.google.nl/search?q=man+lion+coach&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wGS2U7izG8j6PL6zgfgJ&ved=0CB8QsAQ&biw=1372&bih=914)

:_schater
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juli 04, 2014, 10:38:50
Citaat van: Len Cantello op juli 04, 2014, 10:25:53
Leuk, die sneak preview van Ype Smit inzake de nieuwe spelersbus. Ff het getoonde kenteken ingevoerd op de site van de RDW... Et voila, dit is 'm dan:
https://www.google.nl/search?q=man+lion+coach&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wGS2U7izG8j6PL6zgfgJ&ved=0CB8QsAQ&biw=1372&bih=914 (https://www.google.nl/search?q=man+lion+coach&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wGS2U7izG8j6PL6zgfgJ&ved=0CB8QsAQ&biw=1372&bih=914)

:_schater

:_schater :_schater _O_ _O_
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 04, 2014, 15:56:48
Citaat van: Len Cantello op juli 04, 2014, 10:25:53
Leuk, die sneak preview van Ype Smit inzake de nieuwe spelersbus. Ff het getoonde kenteken ingevoerd op de site van de RDW... Et voila, dit is 'm dan:
https://www.google.nl/search?q=man+lion+coach&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wGS2U7izG8j6PL6zgfgJ&ved=0CB8QsAQ&biw=1372&bih=914 (https://www.google.nl/search?q=man+lion+coach&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wGS2U7izG8j6PL6zgfgJ&ved=0CB8QsAQ&biw=1372&bih=914)

:_schater

En die chauffeuse op rij 15 komt er gratis bij?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: HilversumOnTour op juli 05, 2014, 11:19:09
Citaat van: Len Cantello op juli 04, 2014, 10:25:53
Leuk, die sneak preview van Ype Smit inzake de nieuwe spelersbus. Ff het getoonde kenteken ingevoerd op de site van de RDW... Et voila, dit is 'm dan:
https://www.google.nl/search?q=man+lion+coach&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wGS2U7izG8j6PL6zgfgJ&ved=0CB8QsAQ&biw=1372&bih=914 (https://www.google.nl/search?q=man+lion+coach&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wGS2U7izG8j6PL6zgfgJ&ved=0CB8QsAQ&biw=1372&bih=914)

:_schater

:_schater haha ik dacht al, wie zal de eerste zijn die het opvalt?  |:) :_schater :_schater
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Len Cantello op juli 05, 2014, 11:23:58
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 05, 2014, 11:19:09
:_schater haha ik dacht al, wie zal de eerste zijn die het opvalt?  |:) :_schater :_schater
Er waren al een aantal eerder zo opmerkzaam. Vele zielen, één gedachte....

Meest geweldige reactie op Twitter was van de BVO.  Tweet van twee foto's kort na de bericht op internet over de ontdekking. Van twee verschillende uitvoeringen van de nieuwe bus...  :_schater

Soms zijn het best wel een stel amateurs bij de BVO als het op dit soort zaken aankomt, hoor!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: HilversumOnTour op juli 05, 2014, 11:33:58
Citaat van: Len Cantello op juli 05, 2014, 11:23:58
Meest geweldige reactie op Twitter was van de BVO.  Tweet van twee foto's kort na de bericht op internet over de ontdekking. Van twee verschillende uitvoeringen van de nieuwe bus...  :_schater

Zag het ja hahaha  :_schater :_schater :_schater

Wel erg benieuwd naar het finale resultaat!!!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: thankyou op juli 05, 2014, 13:04:04
Alles er op en er aan + wifi  :clint gister met de buschauffeur E.v.D gesproken en die vond het een hele mooi bus . Ik hoop ook dat er een mooie bedekking opkomt want de huidige bus kan eigenlijk niet zo simpel is het Met Cambuur  :scc Leeuwarden..
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: DR888SCC op juli 08, 2014, 14:26:40
Waar blijft de nieuwe hoofdsponsor?
Ik dacht dat deze op korte termijn (volgens Ard de Graaf) zou worden gepresenteerd.
Toch weer een kink(je) in de kabel??
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: DR888SCC op juli 08, 2014, 14:56:46
Misschien wachten ze wel tot de open dag met de bekendmaking, tegelijk met het presenteren van de nieuwe spelersbus.
Kan gelijk de nieuwe sponsornaam op de bus worden geprojecteerd.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Viper op juli 08, 2014, 18:35:49
Citaat van: sk13 op juni 28, 2014, 11:53:16
Van wat ik gehoord heb wordt vlgde week nieuwe hoofdsponsor bekend gemaakt. Wie dit is weet ik (nog) niet

En nog steeds geen nieuwe hoofdsponsor. Houd dit soort teksten liever voor je de volgende keer!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCCdrachten op juli 08, 2014, 20:37:27
Ook mij is dit vorige week vertelt ! Week is nog niet om. Nieuwe hoofdsponsor is in de maak let maar eens op !!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juli 08, 2014, 21:04:41
Citaat van: SCCdrachten op juli 08, 2014, 20:37:27
Ook mij is dit vorige week vertelt ! Week is nog niet om. Nieuwe hoofdsponsor is in de maak let maar eens op !!

Nieuw nieuw of een bestaande die hoofdsponsor wordt?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Montana op juli 08, 2014, 23:17:00
Geduld
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCC-J op juli 09, 2014, 10:04:30
Dijkstra draisma weer hoofdsponsor
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: michello op juli 09, 2014, 10:17:26
Eindelijk. Mooi dat ze de samenwerking op deze wijze voortzetten! Blijven we trouwens dit seizoen weer in dezelfde jubileumshirts spelen ?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Montana op juli 09, 2014, 10:19:35
Geen Connexxion dus
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCC-J op juli 09, 2014, 10:21:26
Citaat van: michello op juli 09, 2014, 10:17:26
Eindelijk. Mooi dat ze de samenwerking op deze wijze voortzetten! Blijven we trouwens dit seizoen weer in dezelfde jubileumshirts spelen ?
ja jubileumshirts blijven. Ik zie dit toch eerder als het falen van het niet vinden van een nieuwe hoofdsponsor en dat we heel blij moeten zijn met bouwgroep DD
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lwdscc op juli 09, 2014, 10:23:52
Citaat van: michello op juli 09, 2014, 10:17:26
Eindelijk. Mooi dat ze de samenwerking op deze wijze voortzetten! Blijven we trouwens dit seizoen weer in dezelfde jubileumshirts spelen ?

Er komt wel een nieuw thuisshirt..
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op juli 09, 2014, 10:24:09
:wall Ik ben het zowaar met je eens J.
Valt me wederom tegen van de Graaf en co. dat er niet meer uit het succesvolle vorige seizoen is gehaald. Volgende klus is dus het analyseren van het functioneren van de commerciële afdeling.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCCdrachten op juli 09, 2014, 10:27:16
Citaat van: SCC-J op juli 09, 2014, 10:04:30
Dijkstra draisma weer hoofdsponsor

Nee denk het niet !
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: michello op juli 09, 2014, 10:30:15
Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2014, 10:24:09
:wall Ik ben het zowaar met je eens J.
Valt me wederom tegen van de Graaf en co. dat er niet meer uit het succesvolle vorige seizoen is gehaald. Volgende klus is dus het analyseren van het functioneren van de commerciële afdeling.


Waarom Dok? Kan toch best zo zijn dat er door de meerdere partijen die geïnteresseerd waren het sponsorbedrag omhoog gegaan is. Ook hierin vind ik juist dat de stabiliteit van onze club maar weer eens bevestigd is. :thumbsup
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: zeewolde op juli 09, 2014, 10:30:27
Citaat van: SCCdrachten op juli 09, 2014, 10:27:16
Nee denk het niet !

wel shirtsponsor?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: michello op juli 09, 2014, 10:31:30
Citaat van: SCCdrachten op juli 09, 2014, 10:27:16
Nee denk het niet !

:? Check anders www.cambuur.nl eens ?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: dit is mien club op juli 09, 2014, 10:31:52
Cambuur geeft aan dat ze toch hoofdsponsor zijn
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Sakas op juli 09, 2014, 10:32:12
Citaat van: SCC-J op juli 09, 2014, 10:21:26
ja jubileumshirts blijven. Ik zie dit toch eerder als het falen van het niet vinden van een nieuwe hoofdsponsor en dat we heel blij moeten zijn met bouwgroep DD

Denk het niet, ze waren in gesprek met andere potentiële partijen, echter heeft Bouwgroep DD zich in dat proces ook weer gemeld dat zij geïnteresseerd waren. Ik neem dan ook aan dat DD niet minder betaald als de andere partijen.
Ik vindt het juist een goed teken dat DD wederom voor een jaar het hoofdsponsorschap wil verlengen.

Nieuwsartikel van www.cambuur.nl

Bouwgroep Dijkstra Draisma zal ook komend seizoen de borst sieren van het Cambuur-shirt. Vandaag werden de handtekeningen gezet onder een contract voor de duur van 1 seizoen, waarmee de Bouwgroep al voor het vijfde seizoen op rij hoofdsponsor is van SC Cambuur.
Commercieel Directeur Ard de Graaf: "In de zoektocht naar een hoofdsponsor hebben we met meerdere partijen serieuze gesprekken gevoerd, maar gaandeweg gaf ook Bouwgroep Dijkstra Draisma aan graag verder te willen als hoofdsponsor. Mede gezien de stadionplannen die we de komende tijd definitief hopen te maken is het voor zowel de club als Bouwgroep Dijkstra Draisma een goede zaak om in deze constructie verder te gaan. We zijn hier absoluut heel tevreden mee."
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCC-J op juli 09, 2014, 10:38:37
Citaat van: Sakas op juli 09, 2014, 10:32:12
Denk het niet, ze waren in gesprek met andere potentiële partijen, echter heeft Bouwgroep DD zich in dat proces ook weer gemeld dat zij geïnteresseerd waren. Ik neem dan ook aan dat DD niet minder betaald als de andere partijen.
Ik vindt het juist een goed teken dat DD wederom voor een jaar het hoofdsponsorschap wil verlengen.

Nieuwsartikel van www.cambuur.nl

Bouwgroep Dijkstra Draisma zal ook komend seizoen de borst sieren van het Cambuur-shirt. Vandaag werden de handtekeningen gezet onder een contract voor de duur van 1 seizoen, waarmee de Bouwgroep al voor het vijfde seizoen op rij hoofdsponsor is van SC Cambuur.
Commercieel Directeur Ard de Graaf: "In de zoektocht naar een hoofdsponsor hebben we met meerdere partijen serieuze gesprekken gevoerd, maar gaandeweg gaf ook Bouwgroep Dijkstra Draisma aan graag verder te willen als hoofdsponsor. Mede gezien de stadionplannen die we de komende tijd definitief hopen te maken is het voor zowel de club als Bouwgroep Dijkstra Draisma een goede zaak om in deze constructie verder te gaan. We zijn hier absoluut heel tevreden mee."
ik heb het gelezen maar geloof het niet. Want dit is een sponsor voor weer en slechts 1 jaar. Terwijl je nu een grote sponsor moet hebben voor paar jaar waarmee je ook een mogelijke degradatie kan overbruggen.

Als ik geen hoofdsponsor zou kunnen vinden zou ik het zelfde verhaal ophangen.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: michello op juli 09, 2014, 10:42:15
Dus nu twijfel je aan de geloofwaardigheid van Ard de Graaf? Dus al die " gesprekken met andere partijen" ook?  :_schater
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: dizzhead op juli 09, 2014, 10:43:14
Evil doers are evil dreaders.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCC-J op juli 09, 2014, 10:49:42
Citaat van: michello op juli 09, 2014, 10:42:15
Dus nu twijfel je aan de geloofwaardigheid van Ard de Graaf? Dus al die " gesprekken met andere partijen" ook?  :_schater
hij zal vast gesprekken gehad hebben. Maar we hebben geen nieuwe hoofdsponsor en ik geloof niet dat dit uit luxe is.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: michello op juli 09, 2014, 10:54:45
Dit is trouwens een bericht van exact een jaar geleden :

09-07-2013
SC Cambuur is zeer verheugd te kunnen melden dat het een nieuwe driejarige sponsorovereenkomst is aangegaan met Bouwgroep Dijkstra Draisma.
Het eerste seizoen is Bouwgroep Dijkstra Draisma hoofd- en tevens shirtsponsor. In de twee seizoenen erna zal de Bouwgroep zich als co-sponsor verbinden aan de club.
"In de afgelopen periode hebben we met diverse partijen gesproken, waaronder ook Bouwgroep Dijkstra Draisma. Het uiteindelijke resultaat is een nieuwe driejarige overeenkomst. Hieruit spreekt vertrouwen. Bouwgroep Dijkstra Draisma is in de afgelopen jaren een zeer betrouwbare partner gebleken in moeilijke tijden. We zijn dan ook trots dat we samen met deze betrouwbare hoofdsponsor het Eredivisie-avontuur kunnen beleven en een stuk continuïteit kunnen borgen", aldus Commercieel Directeur Ard de Graaf.
Bouwgroep Dijkstra Draisma is een middelgroot aannemingsbedrijf met meer dan 100 jaar bouwervaring en telt ruim 280 werknemers. Vanuit 2 vestigingen - Bolsward en Dokkum - richt de Bouwgroep zich met name op projecten in de drie noordelijke provincies (inclusief de Waddeneilanden), Noord-Holland en de Noordoostpolder. Kijk voor meer informatie over Bouwgroep

Contract zal dus opgewaardeerd zijn,  lijkt me.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juli 09, 2014, 10:56:47
Citaat van: SCC-J op juli 09, 2014, 10:38:37
ik heb het gelezen maar geloof het niet. Want dit is een sponsor voor weer en slechts 1 jaar. Terwijl je nu een grote sponsor moet hebben voor paar jaar waarmee je ook een mogelijke degradatie kan overbruggen.

Als ik geen hoofdsponsor zou kunnen vinden zou ik het zelfde verhaal ophangen.

Mij bekruipt precies hetzelfde idee. Als er meerdere partijen serieuze interesse hebben, waarom sluit je dan een contract voor slechts 1 jaar. Dit terwijl Cambuur een fantastisch seizoen achter de rug heeft? Het lijkt mij dat de commerciele waarde van Cambuur op het hoogste niveau in de geschiedenis is, dan ga je toch niet gokken dat je volgend jaar weer een mooie deal ergens kan sluiten??
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCC-J op juli 09, 2014, 11:00:07
Citaat van: michello op juli 09, 2014, 10:54:45
Dit is trouwens een bericht van exact een jaar geleden :

09-07-2013
SC Cambuur is zeer verheugd te kunnen melden dat het een nieuwe driejarige sponsorovereenkomst is aangegaan met Bouwgroep Dijkstra Draisma.
Het eerste seizoen is Bouwgroep Dijkstra Draisma hoofd- en tevens shirtsponsor. In de twee seizoenen erna zal de Bouwgroep zich als co-sponsor verbinden aan de club.
"In de afgelopen periode hebben we met diverse partijen gesproken, waaronder ook Bouwgroep Dijkstra Draisma. Het uiteindelijke resultaat is een nieuwe driejarige overeenkomst. Hieruit spreekt vertrouwen. Bouwgroep Dijkstra Draisma is in de afgelopen jaren een zeer betrouwbare partner gebleken in moeilijke tijden. We zijn dan ook trots dat we samen met deze betrouwbare hoofdsponsor het Eredivisie-avontuur kunnen beleven en een stuk continuïteit kunnen borgen", aldus Commercieel Directeur Ard de Graaf.
Bouwgroep Dijkstra Draisma is een middelgroot aannemingsbedrijf met meer dan 100 jaar bouwervaring en telt ruim 280 werknemers. Vanuit 2 vestigingen - Bolsward en Dokkum - richt de Bouwgroep zich met name op projecten in de drie noordelijke provincies (inclusief de Waddeneilanden), Noord-Holland en de Noordoostpolder. Kijk voor meer informatie over Bouwgroep

Contract zal dus opgewaardeerd zijn,  lijkt me.
Het zou een co-sponsor worden maar is nu al voor het tweede jaar hoofdsponsor met een contract van weer (slechts) 1 jaar. Als dat de bedoeling is ... Gefeliciteerd maar ik geloof er niet in
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCCdrachten op juli 09, 2014, 11:10:51
Citaat van: michello op juli 09, 2014, 10:31:30
:? Check anders www.cambuur.nl eens ?

Had ik niet gelezen !

Zal uitleggen waarom ik zo stellig bleef dat er een andere sponsor kwam. Vriend van mij had contact met cambuur over wat voor kleur shirts cambuur moest dragen in de oefenwedstrijd tegen vv onb . Het antwoord van Cambuur was blauw, gele shirts waren er niet meer voldoende omdat ze veel waren weg gegeven tijdens reünie  wedstrijd ze zouden ook niet meer besteld worden omdat er een nieuwe sponsor kwam. Dit werd vorige week vertelt vandaar mijn reactie op het forum!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Montana op juli 09, 2014, 11:19:24
Klopt zo ongeveer wel ja
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Len Cantello op juli 09, 2014, 11:39:49
Blij en trots dat er nog zulke trouwe sponsoren als BGDD en PAX bij onze club zitten! Laten ieder jaar weer zien dat de club diep in hun hart zit!

Daar kunnen ze bij de Gemeente LWD nog een lesje van leren.....
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: HilversumOnTour op juli 09, 2014, 11:49:39
Blijft het wedstrijdshirt hetzelfde of komt er een nieuwe? Ben benieuwd!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: michello op juli 09, 2014, 11:53:19
Jubileumshirt mag van mij hele seizoen als uitshirt blijven! Vind 'm prachtig!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: wiekie1969 op juli 09, 2014, 11:56:11
Citaat van: michello op juli 09, 2014, 10:42:15
Dus nu twijfel je aan de geloofwaardigheid van Ard de Graaf? Dus al die " gesprekken met andere partijen" ook?  :_schater


die Ard de Graaf mut een flink schop onder sien bruine poepertje hebben, wat een flapdrol :zucht
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: wiekie1969 op juli 09, 2014, 11:57:45
Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2014, 10:24:09
:wall Ik ben het zowaar met je eens J.
Valt me wederom tegen van de Graaf en co. dat er niet meer uit het succesvolle vorige seizoen is gehaald. Volgende klus is dus het analyseren van het functioneren van de commerciële afdeling.


Zwarte dag voor cambuur vandaag, helemaal met je eens.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Len Cantello op juli 09, 2014, 12:00:54
Citaat van: wiekie1969 op juli 09, 2014, 11:57:45
Zwarte dag voor cambuur vandaag, helemaal met je eens.
Zwarte dag? Goed bezig, Wiekie. Lekker ff een dolk in de rug steken van een bedrijf welke destijds, ondanks de financiële chaos bij SCC, wel instapte....
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: zeewolde op juli 09, 2014, 12:01:05
Citaat van: wiekie1969 op juli 09, 2014, 11:56:11

die Ard de Graaf mut een flink schop onder sien bruine poepertje hebben, wat een flapdrol :zucht

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Sonnema op juli 09, 2014, 12:03:56
De Graaf is al 3 jaar bezig om een andere hoofdsponsor te zoeken en elke keer roept hij dat er gesprekken zijn met sponsoren. Nu ze met die er niet uit zijn gekomen vallen ze terug op BGDD omdat deze het nieuwe stadion wil bouwen, waar ze binnenkort HOPEN meer bekendheid over te geven. Vind dat er inderdaad wel eens gekeken mag worden naar het functioneren van een de Graaf waarom het hem elke keer niet lukt om een nieuwe hoofdsponsor te vinden.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Len Cantello op juli 09, 2014, 12:11:46
Citaat van: Sonnema op juli 09, 2014, 12:03:56
Nu ze met die er niet uit zijn gekomen vallen ze terug op BGDD
Alsof dat het einde van de wereld is....
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op juli 09, 2014, 12:14:06
Er zijn diverse gesprekken geweest met mogelijke sponsoren. Bgdd heeft aan gegeven om het bedrag aanzienelijk te verhogen. Ik vind het een goede ontwikkeling.
Win win situatie met oog op de nieuw te bouwen stadion.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op juli 09, 2014, 12:15:36
Citaat van: Sonnema op juli 09, 2014, 12:03:56
De Graaf is al 3 jaar bezig om een andere hoofdsponsor te zoeken en elke keer roept hij dat er gesprekken zijn met sponsoren. Nu ze met die er niet uit zijn gekomen vallen ze terug op BGDD omdat deze het nieuwe stadion wil bouwen, waar ze binnenkort HOPEN meer bekendheid over te geven. Vind dat er inderdaad wel eens gekeken mag worden naar het functioneren van een de Graaf waarom het hem elke keer niet lukt om een nieuwe hoofdsponsor te vinden.

Met hoeveel sponsoren is de zakenclub toegenomen sinds de komst van De Graaf?

Ik heb wel vertrouwen in het huidig bestuur.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: wiekie1969 op juli 09, 2014, 12:19:47
Citaat van: Len Cantello op juli 09, 2014, 12:00:54
Zwarte dag? Goed bezig, Wiekie. Lekker ff een dolk in de rug steken van een bedrijf welke destijds, ondanks de financiële chaos bij SCC, wel instapte....

Daar gaat het niet om. Deze club heeft geen visie en geen durf. Bange poeperts  met een stel zwammers die hun werk niet goed doen.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Len Cantello op juli 09, 2014, 12:19:57
Citaat van: Galdiano op juli 09, 2014, 12:14:06
Er zijn diverse gesprekken geweest met mogelijke sponsoren. Bgdd heeft aan gegeven om het bedrag aanzienelijk te verhogen. Ik vind het een goede ontwikkeling.
Win win situatie met oog op de nieuw te bouwen stadion.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: HilversumOnTour op juli 09, 2014, 12:21:46
Citaat van: Len Cantello op juli 09, 2014, 12:19:57
Hier ben ik het helemaal mee eens.

Ik ook! Al had ik stiekem wel een "grotere" sponsor verwacht na dit topjaar. Maar... tevreden!  |:)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Len Cantello op juli 09, 2014, 12:22:47
Citaat van: wiekie1969 op juli 09, 2014, 12:19:47
Daar gaat het niet om. Deze club heeft geen visie en geen durf. Bange poeperts  met een stel zammers die hun werk niet goed doen.
Je slaat weer eens volledig door. Leg eens uit waarom het poeperts, zwammers zijn dan? En welke werkzaamheden worden er niet goed uitgevoerd?

Tip: eerst even goed nadenken voordat je reageert, dan pak ik er ff een  :koffie bij.  ;)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCC-J op juli 09, 2014, 12:24:08
Citaat van: Galdiano op juli 09, 2014, 12:14:06
Er zijn diverse gesprekken geweest met mogelijke sponsoren. Bgdd heeft aan gegeven om het bedrag aanzienelijk te verhogen. Ik vind het een goede ontwikkeling.
Win win situatie met oog op de nieuw te bouwen stadion.

Laat maar zien dan dat het bedrag aanzienlijk is verhoogd.... zal je wel weer van je "bron"hebben. Maar als dat het geval was geweest had Cambuur het gewoon naar buiten kunnen brengen.

En wat een winst niet een 1 jarig contract..........
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Len Cantello op juli 09, 2014, 12:33:58
Citaat van: SCC-J op juli 09, 2014, 12:24:08
Laat maar zien dan dat het bedrag aanzienlijk is verhoogd.... zal je wel weer van je "bron"hebben. Maar als dat het geval was geweest had Cambuur het gewoon naar buiten kunnen brengen.

En wat een winst niet een 1 jarig contract..........
Zelf maar even goed met de pet rond. Kun je een sponsorcontract afsluiten voor 1,5 mio / per seizoen voor de komende 10 jaar. Jullie denken zeker dat het geld bij het bedrijfsleven uit de lucht komt vallen in deze tijd van crisis. Wees blij dat er nog een sponsor zo 'gek' is. Er zijn zat clubs die zonder shirtsponsor zitten....
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Grijskijkert op juli 09, 2014, 12:46:11
Citaat van: Len Cantello op juli 09, 2014, 12:22:47
Je slaat weer eens volledig door. Leg eens uit waarom het poeperts, zwammers zijn dan? En welke werkzaamheden worden er niet goed uitgevoerd?

Tip: eerst even goed nadenken voordat je reageert, dan pak ik er ff een  :koffie bij.  ;)
Gevalletje van de beste stuurlui staan aan wal...
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: gobo op juli 09, 2014, 12:59:58
Wat een negativiteit. We mogen in deze tijd al lang blij zijn dat we voor het komend seizoen weer een hoofdsponsor hebben. En dan ook nog een die een behoorlijke trouwe sponsor blijkt te zijn.
Wat hadden jullie verwacht? een grote multinational?
Prima zo. En een 1 jarig contract is meer dan logisch gezien eerdere uitspraken van DD. Ze blijven ons trouw en doen een stap opzij indien we met een betere sponsor aankomen.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: poelie-lwd op juli 09, 2014, 13:18:10
 :thumbsup
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: 0517 op juli 09, 2014, 13:30:52
Citaat van: wiekie1969 op juli 09, 2014, 12:19:47
Daar gaat het niet om. Deze club heeft geen visie en geen durf. Bange poeperts  met een stel zwammers die hun werk niet goed doen.

Je maakt nog relatief weinig spelfouten voor iemand met zo weinig hersens. Laat je aub eens nakijken...
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: poelie-lwd op juli 09, 2014, 13:33:29
Citaat van: 0517 op juli 09, 2014, 13:30:52
Je maakt nog relatief weinig spelfouten voor iemand met zo weinig hersens. Laat je aub eens nakijken...

:_schater
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Grijskijkert op juli 09, 2014, 13:36:08
Citaat van: 0517 op juli 09, 2014, 13:30:52
Je maakt nog relatief weinig spelfouten voor iemand met zo weinig hersens. Laat je aub eens nakijken...
:_schater _O_
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: dizzhead op juli 09, 2014, 13:38:38
Citaat van: SCC-J op juli 09, 2014, 12:24:08
Laat maar zien dan dat het bedrag aanzienlijk is verhoogd.... zal je wel weer van je "bron"hebben. Maar als dat het geval was geweest had Cambuur het gewoon naar buiten kunnen brengen.

En wat een winst niet een 1 jarig contract..........

Ja, want alle andere clubs gooien hun financiën wel zo makkelijk op straat.
Dat 1 jarige contract is alleen maar in ons voordeel. Het is maar hoe je het draait. Bij meerjarige verbintenissen zit er namelijk ook voor sponsoren wel een degradatieclausule in....
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: 0517 op juli 09, 2014, 13:41:17
Op de eerste plaats moeten we blij zijn dat er überhaupt weer een hoofdsponsor is weten te strijken. We zitten nog steeds in een recessie mensen! Makkelijk om te roepen om het functioneren van de Graaf te beoordelen, ik ga er echter vanuit dat de voltallige directie incl voorzitter RVC betrokken is bij het vinden van een (nieuwe) hoofdsponsor. Wij zitten echter niet in de regio waar zich multinationals of ander soort bedrijven bevinden welke een binding met SCC hebben. En wil je dan toch dergelijke partijen strikken, dan moet je ook wat te bieden hebben....

Ik lees hier overigens wel een aantal interessante reacties welke inspelen op de voordelen van DD als hoofdsponsor icm het eventueel te bouwen stadion. Ik vraag me echter af of we onze positie hiermee juist niet verzwakken? Willen overige aannemers nog wel meedoen in de aanbesteding nu het zo voor de hand liggend is dat DD de bouw van het stadion wel zal krijgen?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Len Cantello op juli 09, 2014, 13:49:18
Citaat van: 0517 op juli 09, 2014, 13:41:17
Willen overige aannemers nog wel meedoen in de aanbesteding nu het zo voor de hand liggend is dat DD de bouw van het stadion wel zal krijgen?
Aanbesteding? Alleen overheden zijn aanbestedingsplichtig. Als stichting (wat SCC nog steeds is) kun je inkopen waar je wilt, hoe je wilt en wanneer je wilt.

SCC zal wrs. een consortium vormen met diverse partijen en het stadion bouwen. BGDD zal onderdeel uitmaken van dat consortium, is mijn vermoeden.

Maar, zolang de Gemeente LWD zich nog door kruideniers en buitenpoorters laat regeren, hoeven we ons hier nog niet druk om te maken...
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCC-J op juli 09, 2014, 14:21:45
Citaat van: dizzhead op juli 09, 2014, 13:38:38
Ja, want alle andere clubs gooien hun financiën wel zo makkelijk op straat.

Je hoeft toch geen bedragen te noemen je kan het hebben over opwaarderen van vorig contract. Maar dat zie ik niet staan.

CiteerDat 1 jarige contract is alleen maar in ons voordeel. Het is maar hoe je het draait. Bij meerjarige verbintenissen zit er namelijk ook voor sponsoren wel een degradatieclausule in....
:wall :wall ja, wat maakt het eigenlijks ook  uit een meerjarig sponsor contract of een 1 jarig.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op juli 09, 2014, 14:22:01
Citaat van: Len Cantello op juli 09, 2014, 12:00:54
Zwarte dag? Goed bezig, Wiekie. Lekker ff een dolk in de rug steken van een bedrijf welke destijds, ondanks de financiële chaos bij SCC, wel instapte....

Hoo, niks negatiefs over Bjinse Draaisma en co. hoor. Die staan er gewoon weer. Enige kritische wat ik kan vinden is hun eventuele belang bij de nieuwbouw/verbouw van het stadion. En zelfs dat is hun goed recht.
Alleen hoop je (ook na het lezen van het verhaal van vorig jaar) dat er nu méér in het vat zit en dat is dus wederom niets geworden. Dus heb ik steeds meer mijn twijfels bij het functioneren van Ard de Graaf en medewerkers.

Dat wiekie het een zwarte dag noemt gaat mij ook te ver.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCC-J op juli 09, 2014, 14:24:38
Citaat van: Len Cantello op juli 09, 2014, 13:49:18


Maar, zolang de Gemeente LWD zich nog door kruideniers en buitenpoorters laat regeren, hoeven we ons hier nog niet druk om te maken...
Haha, gaat Len weer. Je moet niet denken dat het alleen in Leeuwarden zo moeizaam gaat. Zie Almelo en Dordrecht.
En ik verwacht je ook over een paar jaar op de kieslijst.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op juli 09, 2014, 14:27:30
Citaat van: SCC-J op juli 09, 2014, 14:24:38
Haha, gaat Len weer. Je moet niet denken dat het alleen in Leeuwarden zo moeizaam gaat. Zie Almelo en Dordrecht.
En ik verwacht je ook over een paar jaar op de kieslijst.
Zodra Franekeradeel geannexeerd wordt door Leeuwarden is Len de eerste die zich verkiesbaar stelt.
Denk dat de historie van het stadion wel voor zich spreekt als in de jaren 80 eerst de ene helft vernieuwd wordt en in de jaren 90 de andere helft.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Daddy T. op juli 09, 2014, 14:27:40
Mooi dat trouwe partner DD wederom het gat wil opvullen doordat er geen andere hoofdsponsor is gevonden. Zaten toch ook nationale spelers tussen die andere partijen. Iets wat Ard zichzelf zeker mag aanrekenen, net als die waardeloze communicatie van hem over de zakelijke ontwikkelingen binnen de club. Hij weet het leuk te verpakken maar iedereen weet dat het wederom niet is gelukt een flinke vis aan de haak te slaan (en dat in zo'n topjaar!) en de gebroeders Dijkstra altijd de helpende hand willen bieden. Het nieuwe stadion staat er niet in 1 jaar, dus als het stadion echt de reden was geweest dan hadden ze meerdere jaren getekend. DD bedankt, Ard tijd voor zelfreflectie?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Len Cantello op juli 09, 2014, 17:22:56
Citaat van: SCC-J op juli 09, 2014, 14:24:38
Haha, gaat Len weer. Je moet niet denken dat het alleen in Leeuwarden zo moeizaam gaat. Zie Almelo en Dordrecht.
En ik verwacht je ook over een paar jaar op de kieslijst.
Nee. Moeizaam gaat het niet. Het is zelfs nog erger dan 'moeizaam'. Waarom kunnen de pluchebeffers van het College BenW en de door jou zo geprezen Gemeenteraad het wel voorelkaar krijgen dat zaken als Serious Request en CH2018 doorgaan? En 0,0 %(niet financieel) medewerking verlenen aan de bouw van een nieuw stadion? Leg me dat eens uit, beste man. I.p.v. te wijzen naar dorpjes als Almelo en Dord.

Verder zul je mij nooit op een kieslijst zien staan van welke partij dan ook. Alleen als ik als dictator aan de macht kan komen, zou ik de politiek in gaan. Als dictator kun je je zelf namelijk omringen door mensen met visie en daadkracht, i.p.v. door kiesvee gekozen baantjesjagers en ander zelfgeil volk....
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCC-J op juli 09, 2014, 17:50:48
Citaat van: Len Cantello op juli 09, 2014, 17:22:56
Nee. Moeizaam gaat het niet. Het is zelfs nog erger dan 'moeizaam'. Waarom kunnen de pluchebeffers van het College BenW en de door jou zo geprezen Gemeenteraad het wel voorelkaar krijgen dat zaken als Serious Request en CH2018 doorgaan? En 0,0 %(niet financieel) medewerking verlenen aan de bouw van een nieuw stadion? Leg me dat eens uit, beste man. I.p.v. te wijzen naar dorpjes als Almelo en Dord.

Verder zul je mij nooit op een kieslijst zien staan van welke partij dan ook. Alleen als ik als dictator aan de macht kan komen, zou ik de politiek in gaan. Als dictator kun je je zelf namelijk omringen door mensen met visie en daadkracht, i.p.v. door kiesvee gekozen baantjesjagers en ander zelfgeil volk....

Kan me niet herinneren dat ik de gemeenteraad geprezen heb. Jij komt alleen maar met domme populistische oneliners, En doet  net of er alleen en enkel in Leeuwarden (gemeentraad en b & w) notoire domoren in de lokale politiek zitten. En betwijfel dit en denk dat het in Leeuwarden niet heel anders is dan in andere steden in Nederland.

We praten bij Cambuur al heel lang over een nieuw stadion. Met name in de Pama tijd is er veel over gesproken en we doen net of het proces ook indd zo lang loopt. Maar achteraf blijkt wel dat Pama alleen leuke en mooie plannen heeft gehad maar concreet (ook richting de gemeente) is er geen flikker gebeurt.



Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Marc S op juli 09, 2014, 18:25:51
Citaat van: SCC-J op juli 09, 2014, 17:50:48
Kan me niet herinneren dat ik de gemeenteraad geprezen heb. Jij komt alleen maar met domme populistische oneliners, En doet  net of er alleen en enkel in Leeuwarden (gemeentraad en b & w) notoire domoren in de lokale politiek zitten. En betwijfel dit en denk dat het in Leeuwarden niet heel anders is dan in andere steden in Nederland.

We praten bij Cambuur al heel lang over een nieuw stadion. Met name in de Pama tijd is er veel over gesproken en we doen net of het proces ook indd zo lang loopt. Maar achteraf blijkt wel dat Pama alleen leuke en mooie plannen heeft gehad maar concreet (ook richting de gemeente) is er geen flikker gebeurt.

Dus de conclusie die ik hieruit kan trekken is dat het proces recent gestart is en niet bijvoorbeeld in 2009?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: richard op juli 09, 2014, 18:40:05
Citaat van: SCC-J op juli 09, 2014, 17:50:48
Kan me niet herinneren dat ik de gemeenteraad geprezen heb. Jij komt alleen maar met domme populistische oneliners, En doet  net of er alleen en enkel in Leeuwarden (gemeentraad en b & w) notoire domoren in de lokale politiek zitten. En betwijfel dit en denk dat het in Leeuwarden niet heel anders is dan in andere steden in Nederland.

We praten bij Cambuur al heel lang over een nieuw stadion. Met name in de Pama tijd is er veel over gesproken en we doen net of het proces ook indd zo lang loopt. Maar achteraf blijkt wel dat Pama alleen leuke en mooie plannen heeft gehad maar concreet (ook richting de gemeente) is er geen flikker gebeurt.

Cantelllo vraagt wat maar je geeft geen antwoord....
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Len Cantello op juli 09, 2014, 18:47:59
Citaat van: SCC-J op juli 09, 2014, 17:50:48
Jij komt alleen maar met domme populistische oneliners
Nee hoor. Ik stel je twee vragen. En verklaar waarom ik niet op een kieslijst ga staan.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Len Cantello op juli 09, 2014, 18:56:26
Citaat van: Marc S op juli 09, 2014, 18:25:51
Dus de conclusie die ik hieruit kan trekken is dat het proces recent gestart is en niet bijvoorbeeld in 2009?
Merkus en Adema waren al bezig met nieuwbouw. Zolang loopt het dus al....
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: YellowBlue op juli 09, 2014, 20:53:52
Citaat van: wiekie1969 op juli 09, 2014, 12:19:47
Daar gaat het niet om. Deze club heeft geen visie en geen durf. Bange poeperts  met een stel zwammers die hun werk niet goed doen.
Geen visie, geen durf?
óf je loopt weer ouderwets dom te stoken óf je snapt er echt niets van... :O
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCC-J op juli 11, 2014, 10:10:39
Citaat van: Len Cantello op juli 09, 2014, 18:56:26
Merkus en Adema waren al bezig met nieuwbouw. Zolang loopt het dus al....
Zijn ze daarmee ooit mee naar de gemeente gegaan of was dit ook enkel praatje voor bühne?
Wat ik wel weet is dat we ondertussen bijna 3x failliet zijn gegaan en vervolgens ook weer gered door .. de gemeente.

En wat betreft de kruideniers, volgens ype smid is dit niet een heel groot probleem.

Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op juli 11, 2014, 10:42:54
Wat Ype zegt neem ik liever niet voor waar aan. Vertrouw eerder op de woorden van Gerald.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Len Cantello op juli 11, 2014, 12:25:38
Citaat van: SCC-J op juli 11, 2014, 10:10:39
Zijn ze daarmee ooit mee naar de gemeente gegaan of was dit ook enkel praatje voor bühne?
Jazeker. Ben zelf nog bij een presentatie van Accolade inzake de nieuwbouwplannen geweest, waar ook collegeleden en raadsleden aanwezig waren.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Len Cantello op juli 11, 2014, 12:26:34
Citaat van: SCC-J op juli 11, 2014, 10:10:39
En wat betreft de kruideniers, volgens ype smid is dit niet een heel groot probleem.
De wens van Ype, is in deze de vader van de gedachte. Ik hoor namelijk geheel andere verhalen.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Clint op juli 11, 2014, 12:28:40
Citaat van: Len Cantello op juli 09, 2014, 17:22:56
Nee. Moeizaam gaat het niet. Het is zelfs nog erger dan 'moeizaam'. Waarom kunnen de pluchebeffers van het College BenW en de door jou zo geprezen Gemeenteraad het wel voorelkaar krijgen dat zaken als Serious Request en CH2018 doorgaan? En 0,0 %(niet financieel) medewerking verlenen aan de bouw van een nieuw stadion? Leg me dat eens uit, beste man. I.p.v. te wijzen naar dorpjes als Almelo en Dord.

Verder zul je mij nooit op een kieslijst zien staan van welke partij dan ook. Alleen als ik als dictator aan de macht kan komen, zou ik de politiek in gaan. Als dictator kun je je zelf namelijk omringen door mensen met visie en daadkracht, i.p.v. door kiesvee gekozen baantjesjagers en ander zelfgeil volk....

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Montana op juli 11, 2014, 22:54:13
Citaat van: Len Cantello op juli 11, 2014, 12:26:34
De wens van Ype, is in deze de vader van de gedachte. Ik hoor namelijk geheel andere verhalen.

Eensch
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: wiekie1969 op juli 13, 2014, 09:30:39
Citaat van: grijskijker op juli 09, 2014, 12:46:11
Gevalletje van de beste stuurlui staan aan wal...


jij bent de grootste :_schater
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Grijskijkert op juli 13, 2014, 09:37:08
Citaat van: wiekie1969 op juli 13, 2014, 09:30:39

jij bent de grootste :_schater
Vergeleken met jou wel.. zeker een cm of 20 :koffie
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Montana op augustus 05, 2014, 15:18:25
SC Cambuur staat in de TV geld verdeling van de Eredivisie op de 15e plaats. Dat is goed voor meer dan 1,6 miljoen. http://t.co/k4TBh8qjTL"
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 05, 2014, 15:37:54
Citaat van: Montana op augustus 05, 2014, 15:18:25
SC Cambuur staat in de TV geld verdeling van de Eredivisie op de 15e plaats. Dat is goed voor meer dan 1,6 miljoen. http://t.co/k4TBh8qjTL"

Met heel kleine verschillen met de clubs onder ons en snel oplopende verschillen met de clubs boven ons :|
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op augustus 05, 2014, 15:45:12
De ranking klopt van geen kant. Ze kijken naar ranglijst en aantal seizoenen ere.
Maar kijkcijfers kijken ze niet naar. Na Ajax en Feyenoord staat Cambuur zeer hoog!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCC-J op augustus 05, 2014, 15:51:21
Citaat van: Galdiano op augustus 05, 2014, 15:45:12
De ranking klopt van geen kant. Ze kijken naar ranglijst en aantal seizoenen ere.
Maar kijkcijfers kijken ze niet naar. Na Ajax en Feyenoord staat Cambuur zeer hoog!
hoe weet je dat? Meneer van vi zei dat Cambuur juist heel laag staat qua kijkcijfers.
Vind dat zwolle echt belachelijk laag staat
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op augustus 05, 2014, 15:57:19
Ik kreeg te horen dat Cambuur op de 8ste plaats stond.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op augustus 05, 2014, 15:58:09
Citaat van: SCC-J op augustus 05, 2014, 15:51:21
hoe weet je dat? Meneer van vi zei dat Cambuur juist heel laag staat qua kijkcijfers.
Vind dat zwolle echt belachelijk laag staat

Bedoel je tijdens die uitzending van VI? Want toen hadden ze het over een wedstrijd van Cambuur terwijl op hetzelfde moment feyenoord - Ajax werd gespeeld, volgens mij
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCC-J op augustus 05, 2014, 16:04:21
Exact zei hij toen ook niet dat clubs als gae en Cambuur niet veel kijkers met zich meebrengen? Kijk jij anders even de uitzending terug ;)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Sakas op augustus 05, 2014, 16:09:31
Volgens mij toch 100.000 euri's meer als vorig jaar. Kunnen we toch weer een speler voor halen!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Viper op augustus 05, 2014, 16:12:15
CiteerDit overzicht bevat de ranking van de Eredivisie clubs op basis van de resultaten van de laatste 10 seizoenen

Dan zou je Excelsior hoger verwachten. Willem II ook trouwens! Wazig lijstje.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Marc S op augustus 05, 2014, 16:41:55
Citaat van: Viper op augustus 05, 2014, 16:12:15
Dan zou je Excelsior hoger verwachten. Willem II ook trouwens! Wazig lijstje.

Nee, heb het een paar maand terug uitgerekend, klopt precies, waren wij 9e geindigd (dus gewonnen van ado) hadden wij hoger gestaan dan Willem II
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: dizzhead op augustus 05, 2014, 16:52:46
Citaat van: Viper op augustus 05, 2014, 16:12:15
Dan zou je Excelsior hoger verwachten. Willem II ook trouwens! Wazig lijstje.

Dat zou je verwachten. Echter wordt het laatst gelopen seizoen veel zwaarder mee gerekend. Zo worden korte termijn prestaties toch op een bepaalde manier beloond. Nog een jaar 6 clubs onder ons houden en er zou weer een stijging zichtbaar moeten zijn.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Marc S op augustus 05, 2014, 16:57:03
Citaat van: dizzhead op augustus 05, 2014, 16:52:46
Dat zou je verwachten. Echter wordt het laatst gelopen seizoen veel zwaarder mee gerekend. Zo worden korte termijn prestaties toch op een bepaalde manier beloond. Nog een jaar 6 clubs onder ons houden en er zou weer een stijging zichtbaar moeten zijn.

Daarnaast hebben we mazzel gehad dat zowel roda als nec sneuvelden. zorgt voor een flinke verschuiving, valt er bijvoorbeeld een NAC of een heracles uit dit seizoen en blijf je er als cambuur zijnde zelf in schiet het weer omhoog.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCC-J op augustus 05, 2014, 17:48:30
Moet dan wel den bosch en top Oss (oid) promoveren
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op augustus 05, 2014, 18:19:03
Citaat van: SCC-J op augustus 05, 2014, 16:04:21
Exact zei hij toen ook niet dat clubs als gae en Cambuur niet veel kijkers met zich meebrengen? Kijk jij anders even de uitzending terug ;)

Ik heb het inmiddels wel weer scherp. Het was de uitzending van VI na het weekend van 2 maart, zij praten daar over de kijkcijfers die erg slecht waren. Als voorbeeld noemt hij Groningen - Cambuur, maar die wedstrijd werd gelijk gespeeld met feyeniird - Ajax.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 05, 2014, 18:28:05
Volgens mij zaten we daarmee bij de 5 slechtst bekeken wedstrijden
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Utekleitrokken op augustus 14, 2014, 18:10:20
Morgen presentatie nieuwe spelersbus. Ben benieuwd wat Haan reclame ervan gemaakt heeft!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Don op augustus 15, 2014, 01:57:20
Citaat van: Utekleitrokken op augustus 14, 2014, 18:10:20
Morgen presentatie nieuwe spelersbus. Ben benieuwd wat Haan reclame ervan gemaakt heeft!
Een kippenhok!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op augustus 15, 2014, 09:23:21
Citaat van: Utekleitrokken op augustus 14, 2014, 18:10:20
Morgen presentatie nieuwe spelersbus. Ben benieuwd wat Haan reclame ervan gemaakt heeft!

Ik hoop dat ze hem geheel donkerblauw hebben geplakt met gele accenten. ;)

Bus van Groningen al gezien? Die snappen het!

(https://pbs.twimg.com/media/BuCDFBxCcAAtDYI.jpg:large)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Utekleitrokken op augustus 15, 2014, 09:30:24
Netjes idd. Al word ik wel een beetje misselijk van die groene kleur  :|

Ze zijn er wel even mee bezig geweest om de wrap te ontwikkelen voor de spelersbus en Haan is wel een bedrijfje wat met zijn tijd mee gaat qua designs etc. En blauw-geel is bijna niet te vern**ken toch?  :D
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op augustus 15, 2014, 09:35:40
Groen is ook niet mijn kleur, maar qua design snappen ze het.
Trots op de stad, door het wapen van de stad achterop te plaatsen etc.

We gaan het vanmiddag zien, ik ben benieuwd!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: mindra op augustus 15, 2014, 12:47:38
 net de spelers bus van cambuur gezien bij de haan reclame ziet er goed uit
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: speculeter op augustus 15, 2014, 12:50:08
Citaat van: mindra op augustus 15, 2014, 12:47:38
net de spelers bus van cambuur gezien bij de haan reclame ziet er goed uit
foto??
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op augustus 15, 2014, 12:50:30
Citaat van: mindra op augustus 15, 2014, 12:47:38
net de spelers bus van cambuur gezien bij de haan reclame ziet er goed uit

Ik ga er vanuit dat je ook even foto's hebt gemaakt.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: mindra op augustus 15, 2014, 12:59:15
niet echt duidelijk want had een beetje haast.
Moet werken zo.

[verwijderd door de beheerder]
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: mindra op augustus 15, 2014, 13:03:01
hij valt wel op als je er langs rijdt
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op augustus 15, 2014, 13:04:19
Wat een prachtige bus!  |:)

Wij staan iedere uitwedstrijd al met 1-0 voor!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: gobo op augustus 15, 2014, 13:28:54
Wow! Op dat kleine plaatje ziet het er iig fantastisch uit.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: jeff op augustus 15, 2014, 13:31:57
(https://pbs.twimg.com/media/BvE0bAOCUAEolBF.jpg)
Foto van de twitter van Cambuur
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: zeewolde op augustus 15, 2014, 13:41:15
wauw!

Ook de tekst is goed gekozen.

Hoe zien de andere kant en de voor- en achterkant eruit?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Viper op augustus 15, 2014, 13:54:22
Citaat van: zeewolde op augustus 15, 2014, 13:41:15
Hoe zien de andere kant en de voor- en achterkant eruit?

Het schijnt dat Ype zijn hoofd heel groot op de andere kant staat.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Destroyer op augustus 15, 2014, 14:09:21
Citaat van: zeewolde op augustus 15, 2014, 13:41:15
wauw!

Ook de tekst is goed gekozen.

Hoe zien de andere kant en de voor- en achterkant eruit?

Abe... die vieze... je moeder...  :devil

Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Destroyer op augustus 15, 2014, 14:10:12
Citaat van: Viper op augustus 15, 2014, 13:54:22
Het schijnt dat Ype zijn hoofd heel groot op de andere kant staat.

Nee joh, Sypie materieelman  ;)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Viper op augustus 15, 2014, 14:13:14
Citaat van: Destroyer op augustus 15, 2014, 14:10:12
Nee joh, Sypie materieelman  ;)

Hehe :D
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: ruubmac op augustus 15, 2014, 14:16:30
Citaat van: jeff op augustus 15, 2014, 13:31:57
(https://pbs.twimg.com/media/BvE0bAOCUAEolBF.jpg)
Foto van de twitter van Cambuur

Prachtig!!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: gewoon een fan op augustus 15, 2014, 14:23:40
Een hele mooie bus  :thumbsup
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: speculeter op augustus 15, 2014, 14:24:50
Hier kan je mee thuiskomen!!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op augustus 15, 2014, 14:27:24
Citaat van: Viper op augustus 15, 2014, 13:54:22
Het schijnt dat Ype zijn hoofd heel groot op de andere kant staat.
Waar binne de bakstenen :devil
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 15, 2014, 14:29:22
Citaat van: speculeter op augustus 15, 2014, 14:24:50
Hier kan je mee thuiskomen!!

En mee weggaan.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Tukker op augustus 15, 2014, 14:38:18
Citaat van: jeff op augustus 15, 2014, 13:31:57
(https://pbs.twimg.com/media/BvE0bAOCUAEolBF.jpg)
Foto van de twitter van Cambuur
Mooi hoor. Zaterdag tijd voor een selfie met bus  :y
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: speculeter op augustus 15, 2014, 14:45:43
Hoe laat vertrekken ze zaterdag?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Cor op augustus 15, 2014, 14:48:01
Realiseer me plotseling dat de spelers elke uitwedstrijd een verplichte buscombi hebben, die boycotten hem nooit  :proost

Mooie bus mannen, is toch door Ype betaald Dokkumer?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op augustus 15, 2014, 14:51:13
Citaat van: Cor op augustus 15, 2014, 14:48:01
Realiseer me plotseling dat de spelers elke uitwedstrijd een verplichte buscombi hebben, die boycotten hem nooit  :proost

Mooie bus mannen, is toch door Ype betaald Dokkumer?
Dan mag er oek wel wat extra luxe in die bus toch? :D

Zeker een mooie bus, is betaald, ingericht en gespoten door Ype. Met als beloning zijn portret op 1 van de zijden van de bus.. Ik hoef je niet te vertellen dat dat de onderkant is :devil
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: zeewolde op augustus 15, 2014, 14:57:07
Citaat van: Dokkumer op augustus 15, 2014, 14:51:13
Dan mag er oek wel wat extra luxe in die bus toch? :D

Zeker een mooie bus, is betaald, ingericht en gespoten door Ype. Met als beloning zijn portret op 1 van de zijden van de bus.. Ik hoef je niet te vertellen dat dat de onderkant is :devil
ik dacht de achterkant en ook een foto van zijn achterkant :devil
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Cor op augustus 15, 2014, 15:00:05
Citaat van: Dokkumer op augustus 15, 2014, 14:51:13
Dan mag er oek wel wat extra luxe in die bus toch? :D

Zeker een mooie bus, is betaald, ingericht en gespoten door Ype. Met als beloning zijn portret op 1 van de zijden van de bus.. Ik hoef je niet te vertellen dat dat de onderkant is :devil

Is Ype een kaartvriend van Louis?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op augustus 15, 2014, 15:00:56
Citaat van: zeewolde op augustus 15, 2014, 14:57:07
ik dacht de achterkant en ook een foto van zijn achterkant :devil
Nee die was voor mij gereserveerd ;)

Had ik al gezegd dat ik de bus heel mooi vind? Nu nog een foto van de andere zijkant en dan kan ik beginnen te zeiken over wat historie in die bus zoals bv. Telstar heeft

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.telstarfans.nl%2Fimages%2Fspelersbus1.jpg&hash=7f31bfb1ed60871212b905b5852241173ca9859a)

Dat vind ik persoonlijk heel mooi.. Zo'n eerbetoon aan clubiconen
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op augustus 15, 2014, 15:01:12
Citaat van: Cor op augustus 15, 2014, 15:00:05
Is Ype een kaartvriend van Louis?
Ja ze mogen graag pesten :devil
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op augustus 15, 2014, 15:18:11
Voor de liefhebbers, nu ook een foto van de andere kant van de bus
(https://pbs.twimg.com/media/BvFJlFbCYAAn8CZ.jpg)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: DayDreamer op augustus 15, 2014, 15:32:31
Ben wel benieuwd naar de achterkant, persoonlijk vind ik de blauwe wielen wat te.

Voor de rest, SUPERMOOI  :thumbsup
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Marc S op augustus 15, 2014, 15:38:44
Prachtige bus, echt van onder de indruk!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: sccweestwel op augustus 15, 2014, 16:33:51
Echt mooi hoor !
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Stiens op augustus 15, 2014, 18:22:05
Mooie bus geworden idd!
Op de Facebook pagina van Haan Reclamewerk staan meerdere foto's zie ik net

www.facebook.com/HaanReklameNL
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Eewal op augustus 15, 2014, 18:39:29
Citaat van: Stiens op augustus 15, 2014, 18:22:05
Mooie bus geworden idd!
Op de Facebook pagina van Haan Reclamewerk staan meerdere foto's zie ik net

www.facebook.com/HaanReklameNL

mooi hoor! had nog niet gezien dat de supporters zijn te zien in het blauw...
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: TARGET op augustus 15, 2014, 20:54:07
Super vet.. prachtig alleen had ik de ramen een zwarte tint gegeven en de wieldoppen origineel.!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Marc S op augustus 15, 2014, 21:58:10
Citaat van: TARGET op augustus 15, 2014, 20:54:07
Super vet.. prachtig alleen had ik de ramen een zwarte tint gegeven en de wieldoppen origineel.!

Wieldoppen mee eens, ramen vind ik wel mooi dat ze het erover heen hebben gedaan.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op augustus 15, 2014, 22:00:39
Wieldoppen zijn lelijk!
Het hadden hippe spinners moeten zijn.
Gewoon metaal kleur had het moeten zijn.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: de Schoot op augustus 15, 2014, 22:25:31
Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2014, 22:00:39
Wieldoppen zijn lelijk!
Het hadden hippe spinners moeten zijn.
Gewoon metaal kleur had het moeten zijn.

Klopt, maar probleem dat kunnen we zelf oplossen.  8)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Len Cantello op augustus 16, 2014, 08:25:59
Bus is een dikke plus! Wel weer typisch dat er vooral gejank is over een paar wieldoppen..... :_schater
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op augustus 16, 2014, 08:52:18
Citaat van: Len Cantello op augustus 16, 2014, 08:25:59
Bus is een dikke plus! Wel weer typisch dat er vooral gejank is over een paar wieldoppen..... :_schater

Tuurlijk! Lekker zeiken en zeuren. Heerlijk  :devil
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Destroyer op augustus 16, 2014, 09:26:04
Toch ben ik van mening dat die wieldoppen gewoon roze hadden moeten zijn, wie maakt die dingen nu blauw,  :0= wat een verstand
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Yellow Army op augustus 16, 2014, 12:22:31
Dat er uberhaupt wielen onder zitten. Wie bedenkt zoiets, tssss....
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Marc S op augustus 16, 2014, 12:26:36
Citaat van: Yellow Army op augustus 16, 2014, 12:22:31
Dat er uberhaupt wielen onder zitten. Wie bedenkt zoiets, tssss....

Vierkantenblokken waren mooier geweest ja!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op augustus 16, 2014, 13:55:02
Citaat van: Yellow Army op augustus 16, 2014, 12:22:31
Dat er uberhaupt wielen onder zitten. Wie bedenkt zoiets, tssss....
Straks wil je ook nog beweren dat er een bodemplaat én een motor in zitten
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: el haj op september 08, 2014, 16:44:24
Nog wat nieuws over de bus.  8P

SC Cambuur scoort met MAN Lion's Coach

LEUSDEN - De spelers van SC Cambuur arriveren voortaan topfit bij uitwedstrijden. De voetbalclub uit Leeuwarden, die sinds vorig jaar weer uitkomt in de eredivisie, heeft namelijk onlangs een nieuwe MAN Lion's Coach in gebruik genomen. De zeer luxe spelersbus is van alle gemakken voorzien om de reis zo comfortabel mogelijk te laten verlopen.

De nieuwe MAN Lion's Coach vervangt de oude spelersbus die al bijna een miljoen kilometer op de teller heeft staan. De nieuwe, innovatieve bus trakteert de selectie van SC Cambuur op zeer comfortabele stoelen. Het interieur is voorzien van indirecte verlichting, led-leeslampjes en twee 19-inch TFT-schermen. De donkergetinte dakluiken zorgen voor een gemoedelijke sfeer.

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F0EhLmyT.jpg&hash=2910feec146c5fdca892dda566aa5bf242168a22)

Onderweg opladen en internetten

Het interieur van de MAN Lion's Coach-spelersbus onderging een kleine metamorfose door de plaatsing van vier tafels. Ook is de bus voorzien van 220 volt stopcontacten, draadloos internet en televisie met Digitenne. Precies volgens het wensenlijstje van de club.

Eredivisie, Bundesliga en Champions League

SC Cambuur is niet het eerste team dat de overstap maakt naar MAN: de meeste voetbalclubs in de Duitse Bundesliga, diverse clubs in de Champions League en de Eredivisie clubs Vitesse en Telstar(pardon?  :X ) rijden al in een teambus van MAN.

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FliTp5Ie.jpg&hash=672138369d2b030feb36532cb4e042614284c094)

Multimedia Coach met navigatiefunctie

Niet alleen de spelers reizen comfortabel, ook de chauffeur geniet van het comfort. Vanaf het multifunctionele stuurwiel met geïntegreerde toetsen bedient hij de Multimedia Coach met navigatiefunctie. De overzichtelijk vormgegeven interface laat zich gemakkelijk bedienen.

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FJ0Os9qF.jpg&hash=23097f3392f77ed518af214ddbd53a4681eff134)

Duurzaam naar alle voetbalwedstrijden


De betrouwbare, koppelsterke D20 Common Rail-dieselmotor met 400 pk vermogen voldoet uiteraard aan de strenge Euro 6-emissienorm. Dankzij het pakket van brandstofbesparende voorzieningen, waaronder de geautomatiseerde MAN TipMatic®-transmissie en de achteras met brandstofbesparende overbrenging, zijn de totale bedrijfskosten zo laag mogelijk en reist het team van SC Cambuur duurzaam naar alle voetbalwedstrijden. Bovendien is iedere MAN Lion's Coach standaard voorzien van een elektronisch remsysteem EBS, ASR, ESP en MAN BrakeMatic® en biedt zo maximale veiligheid in iedere situatie.

bron: Transport-Online (http://www.transport-online.nl/site/51177/sc-cambuur-scoort-met-man-lions-coach/)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Marc S op september 08, 2014, 17:00:31
Telstar een eredivisie club, we hebben wat gemist ben ik bang
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Yellow Army op september 08, 2014, 17:42:18
19 inch schermpjes maar? Paupers...
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: 666 op september 08, 2014, 18:42:18
Citaat van: Yellow Army op september 08, 2014, 17:42:18
19 inch schermpjes maar? Paupers...

En ook maar 2 van die schermpjes.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op september 09, 2014, 10:01:26
Citaat van: Yellow Army op september 08, 2014, 17:42:18
19 inch schermpjes maar? Paupers...

Dat heeft die Ype maar mooi geregeld!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op oktober 07, 2014, 09:41:17
De auto sponsor Engelsma en Wijnia is ook failliet. Auto's zijn allemaal al bij bedrijven weg.
Dat wordt met de bus of fiets naar het werk  :devil
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: DayDreamer op oktober 07, 2014, 11:50:53
Citaat van: Galdiano op oktober 07, 2014, 09:41:17
De auto sponsor Engelsma en Wijnia is ook failliet. Auto's zijn allemaal al bij bedrijven weg.
Dat wordt met de bus of fiets naar het werk  :devil

Niet best toch  :zucht
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op oktober 07, 2014, 12:01:40
Citaat van: DayDreamer op oktober 07, 2014, 11:50:53
Niet best toch  :zucht

Zeker niet best. Toch één van de grotere dealers van de regio. Ben benieuwd hoe het afloopt qua autolease.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: TARGET op oktober 07, 2014, 12:57:24
Ook onder meer Sponsor van onze club SC Cambuur.. en na mijn weten rijden alle Cambuurspelers ook in auto's van Engelsma en Wijnia..

Mijn vraag is is dit ook een steek in de begroting van onze club.?!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op oktober 07, 2014, 14:42:14
Citaat van: TARGET op oktober 07, 2014, 12:57:24
Ook onder meer Sponsor van onze club SC Cambuur.. en na mijn weten rijden alle Cambuurspelers ook in auto's van Engelsma en Wijnia..

Mijn vraag is is dit ook een steek in de begroting van onze club.?!

Geen idee. Wij moesten altijd aan het begin van het seizoen betalen, maar dat zal om andere bedragen gaan. Ook geen idee of Cambuur de omzet verzekert heeft. Dat zou, vanaf bepaalde bedragen, wel verstandig zijn.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Marc S op oktober 07, 2014, 14:50:17
Citaat van: TARGET op oktober 07, 2014, 12:57:24
Ook onder meer Sponsor van onze club SC Cambuur.. en na mijn weten rijden alle Cambuurspelers ook in auto's van Engelsma en Wijnia..

Mijn vraag is is dit ook een steek in de begroting van onze club.?!

spelers rijden in andere auto's via open Nederland.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op oktober 07, 2014, 14:53:36
Zowel de auto's als de sponsoring lopen via Opel Nederland en Opel Leasing volgens Ard de Graaf.
Ga er dan ook vanuit dat de club hier geen hinder van ondervindt. Wel ontzettend sneu voor alle werknemers bij E&W natuurlijk.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op oktober 07, 2014, 15:35:18
Citaat van: Dokkumer op oktober 07, 2014, 14:53:36
Zowel de auto's als de sponsoring lopen via Opel Nederland en Opel Leasing volgens Ard de Graaf.
Ga er dan ook vanuit dat de club hier geen hinder van ondervindt. Wel ontzettend sneu voor alle werknemers bij E&W natuurlijk.

Ja, zeker! Hopen op een doorstart!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: dizzhead op juni 12, 2015, 13:31:41
Nieuwe sponsor op de achterkant van het shirt:
http://www.exposize.nl/ (http://www.exposize.nl/)

http://t.co/1xxXtVYyNr (http://t.co/1xxXtVYyNr)


Nu gelijk maar een linksbuiten halen van die centen  :zweep
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Stiens op juni 12, 2015, 13:46:48
Man man man, wat een lelijk teletubbie logo straks achter op ons shirt  :_spank :_spank :_spank
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: el haj op juni 12, 2015, 14:16:42
Stopt Faber vlaggen?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Collingwood op juni 12, 2015, 14:25:40
Dit bedrijf is overgenomen door Faber Vlaggen.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Bascambuur op juni 12, 2015, 15:00:44
Lijkt wel een logo dat gemaakt is door een kleuter, gvd wat lelijk.  :_schater
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Treb op juni 12, 2015, 15:14:34
Verschrikkelijk  :zucht  :rodekaart
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Daddy T. op juni 12, 2015, 15:16:04
Citaat van: dizzhead op juni 12, 2015, 13:31:41
Nieuwe sponsor op de achterkant van het shirt:

Nu gelijk maar een linksbuiten halen van die centen  :zweep

levert ons niets extra op aan inkomsten, enkel dit logo ipv faber vlaggen.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: papier op juni 13, 2015, 12:33:56
Citaat van: Bascambuur op juni 12, 2015, 15:00:44
Lijkt wel een logo dat gemaakt is door een kleuter, gvd wat lelijk.  :_schater

Lijkt inderdaad wel op dat wordart uit word2000 ofzo. Lelijk
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: vialli op juni 13, 2015, 23:41:32
Wees blied dat we son sponser hevve :y
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCC op juni 14, 2015, 07:42:22
Wat ik me afvroeg: met Friesland Campina en een Koopmans (koninklijke zelfs, meende ik) hebben we voor de economie/ werkgelegenheid in Leeuwarden een belangrijke speler. Zou een van die partijen niet een geweldige hoofdsponsor zijn?
Je mag aannamen dat ze reeds benaderd zijn, wat zou de reden zijn dat zulke bedrijven Cambuur afwijzen of niet geassocieerd willen worden met Cambuur?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: De Gast op juni 14, 2015, 08:28:39
Hoe zit het eigenlijks met onze kledingsponsor.. is dat vorig jaar met twee jaar verlengd of is dat contract bijna afgelopen?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Yellow Army op juni 14, 2015, 09:20:44
Citaat van: SCC op juni 14, 2015, 07:42:22
Wat ik me afvroeg: met Friesland Campina en een Koopmans (koninklijke zelfs, meende ik) hebben we voor de economie/ werkgelegenheid in Leeuwarden een belangrijke speler. Zou een van die partijen niet een geweldige hoofdsponsor zijn?
Je mag aannamen dat ze reeds benaderd zijn, wat zou de reden zijn dat zulke bedrijven Cambuur afwijzen of niet geassocieerd willen worden met Cambuur?

Vwb FrieslanCampina, zoiets zal centraal geregeld moeten worden vanuit het hoofdkantoor in Amersfoort. Lwd krijgt geen budget om zoiets zelf te regelen. Ik kan me voorstellen dat ze daar in Amersfoort niks met Cambuur hebben. Daarbij komt dat FC een cooperatie is en dus eigendom is van de boeren. In dat opzicht zouden ze dus beter bij dkv passen...
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: justremco op juni 16, 2015, 21:05:38
http://cambuur.nl/nieuws/trots-bouwgroep-dijkstra-draisma-ook-komende-2-jaar-hoofdsponsor-sc-cambuur/
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Bernardo op juni 16, 2015, 21:49:43
Man, dat Leeuwarden 2018 past totaal niet op het shirt. Zonde.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: roepieh op juni 16, 2015, 21:54:30
Pdf idd, shirt wordt er niet mooier van...
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: sunderland op juni 16, 2015, 21:57:03
Citaat van: Bernardo op juni 16, 2015, 21:49:43
Man, dat Leeuwarden 2018 past totaal niet op het shirt. Zonde.
bah
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: moodygrunn op juni 16, 2015, 21:59:25
Citaat van: Bernardo op juni 16, 2015, 21:49:43
Man, dat Leeuwarden 2018 past totaal niet op het shirt. Zonde.

Had ook wel wat subtieler op het shirt gekund idd. Wel positief dat de club helemaal mee gaat in de vaart der volkeren vwb "culturele hoofdstad"
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Oosttribune op juni 16, 2015, 22:07:43
Oei wat lelijk. Maar als ik het goed lees betalen vijf bedrijven de uitwedstrijden deze reclame.. Extra sponsorinkomsten!! En wat een tactische zet richting de gemeente |:) ze kunnen straks tekenen bij het kruisje voor het nieuwe stadion
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Marc S op juni 16, 2015, 22:22:40
Citaat van: Oosttribune op juni 16, 2015, 22:07:43
Oei wat lelijk. Maar als ik het goed lees betalen vijf bedrijven de uitwedstrijden deze reclame.. Extra sponsorinkomsten!! En wat een tactische zet richting de gemeente |:) ze kunnen straks tekenen bij het kruisje voor het nieuwe stadion

Dit is is het in feite. Je creert veel goodwill bij de gemeente en lokale organisaties die een aandeel hebben bij CH2018. En daarnaast krijg je hierdoor extra inkomsten.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: YellowBlue op juni 16, 2015, 22:43:36
Citaat van: Marc S op juni 16, 2015, 22:22:40
Dit is is het in feite. Je creert veel goodwill bij de gemeente en lokale organisaties die een aandeel hebben bij CH2018. En daarnaast krijg je hierdoor extra inkomsten.

Dat zal allemaal wel,maar het ziet er niet uit!
Om te beginnen kan het wel wat kleiner op het uitshirt.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Marc S op juni 16, 2015, 23:00:46
Citaat van: YellowBlue op juni 16, 2015, 22:43:36
Dat zal allemaal wel,maar het ziet er niet uit!
Om te beginnen kan het wel wat kleiner op het uitshirt.

Ik zeg ook niet dat ik het mooi vind.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: John Hiatt op juni 16, 2015, 23:04:44
Citaat van: roepieh op juni 16, 2015, 21:54:30
Pdf idd, shirt wordt er niet mooier van...

Ze komen ook in babymaten, speciaal voor jou! Zijn de letters ook kleiner....
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Ronnie tng op juni 17, 2015, 00:04:54
Belachelijk, lelijk met die tekst. Zijn dit dan punten wat we vaker gaan zien door de commerciële achtergrond van onze nieuwe algemeen directeur?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: drg op juni 17, 2015, 00:19:02
Citaat van: Ronnie tng op juni 17, 2015, 00:04:54
Belachelijk, lelijk met die tekst. Zijn dit dan punten wat we vaker gaan zien door de commerciële achtergrond van onze nieuwe algemeen directeur?

ben nog blij dat het ze het logo niet gebruiken van die kulturelee heeeeedsteeed :R
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: yellow@ndblue op juni 17, 2015, 09:02:24
Citaat van: drg op juni 17, 2015, 00:19:02
ben nog blij dat het ze het logo niet gebruiken van die kulturelee heeeeedsteeed :R

Ze Kalken direct maar het hele uit shirt vol met die zooi

http://www.lc.nl/friesland/logo-ch-2018-op-uitshirts-van-cambuur-18759903.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl :rodekaart
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: justremco op juni 17, 2015, 09:06:12
CiteerOmdat zowel het bouwbedrijf als de voetbalclub CH2018 een warm hart toedraagt, besloten ze om de ruimte op het uitshirt aan het initatief te doneren.

Gewoon betalen voor die lelijke grote letters en cijfers!!!!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCC-J op juni 17, 2015, 09:29:49
Ch2018 betaald niet eens? Dan heb je als bvo en DD toch wel iets te zeggen over het ontwerp lijkt me.  Maar beide zullen heel anders aankijken tegen het shirt dan dat wij supporters dit doen.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Pielkebuus op juni 17, 2015, 10:23:14
Goh nog net niet .FRL  :R :R :R
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: DayDreamer op juni 17, 2015, 10:33:00
Zonde man, had graag het uitshirt willen kopen, maar niet met deze reclame erop. Hoop echt dat voor de merchandise DD op shirt komt te staan.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Collingwood op juni 17, 2015, 11:45:24
Feyenoord Loyals ‏@FeyenoordLoyals  · 13h13 hours ago  
Geloof me Cambuur supporters; het uitshirt kan altijd erger...

Tsja, dat is natuurlijk ook weer waar  8P.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: hobbes op juni 17, 2015, 12:15:37
Ik snap het ook niet, er moest voor CH2018 een duur nieuw logo worden ontworpen, gaan ze het vervolgens niet gebruiken. Het zou al een hele verbetering zijn als alleen Leeuwarden2018.nl erop komt te staan en niet dat gepriegel erbij.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: moodygrunn op juni 17, 2015, 12:34:46
Citaat van: hobbes op juni 17, 2015, 12:15:37
Ik snap het ook niet, er moest voor CH2018 een duur nieuw logo worden ontworpen, gaan ze het vervolgens niet gebruiken. Het zou al een hele verbetering zijn als alleen Leeuwarden2018.nl erop komt te staan en niet dat gepriegel erbij.

Het had ook al behoorlijk gescheeld als ze niet lettergrootte 36 hadden gebruikt. Dit is zo schreeuwerig.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Collingwood op juni 17, 2015, 12:54:12
Uit een interview met de directeur van Leeuwarden 2018:

Er zijn mensen die de letters op het shirt nogal groot vinden.

,,Ik snap de vraag. Ik vind 'm persoonlijk mooi, maar het is nog geen definitief ontwerp. Over de uiteindelijke belettering gaan we samen met Cambuur in goed overleg."

Bron: http://www.dehuisaanhuis.nl/evenementen/48571/cambuur-en-leeuwarden-fryslan-2018-gaan-op-miljoenenjacht/
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: John Hiatt op juni 17, 2015, 13:20:59
Citaat van: SCC-J op juni 17, 2015, 09:29:49
Ch2018 betaald niet eens? Dan heb je als bvo en DD toch wel iets te zeggen over het ontwerp lijkt me.  Maar beide zullen heel anders aankijken tegen het shirt dan dat wij supporters dit doen.

Natuurlijk gaat dit geld opleveren, denk zelfs naar verhouding veel geld. Reken er maar op dat ch2018 er niet gratis op staat.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Bascambuur op juni 17, 2015, 13:26:05
Citaat van: Collingwood op juni 17, 2015, 12:54:12
Uit een interview met de directeur van Leeuwarden 2018:

Er zijn mensen die de letters op het shirt nogal groot vinden.

,,Ik snap de vraag. Ik vind 'm persoonlijk mooi, maar het is nog geen definitief ontwerp. Over de uiteindelijke belettering gaan we samen met Cambuur in goed overleg."

Bron: http://www.dehuisaanhuis.nl/evenementen/48571/cambuur-en-leeuwarden-fryslan-2018-gaan-op-miljoenenjacht/
CiteerDe vraag die nu bij veel mensen rijst, is of '2018.nl'zich nu niet teveel committeert aan Cambuur. Er is namelijk nog een eredivisieclub in Friesland.
,,Als wij met Heerenveen tot vergelijkbare afspraken kunnen komen zullen we dat niet nalaten. Wij sluiten namelijk niemand uit. Daar hebben we met Cambuur natuurlijk ook over gesproken. En geloof me, onze insteek, onze visie begrijpt de club volkomen."
http://www.dehuisaanhuis.nl/evenementen/48571/cambuur-en-leeuwarden-fryslan-2018-gaan-op-miljoenenjacht/
Sinds wanneer voetbalt dkv in Leeuwarden dan?  :rodekaart
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Stiens op juni 17, 2015, 13:56:51
Gruwelijk lelijk inderdaad...

Als dat logo/ch2018 er toch op moet, doe dan zoiets. Ook niet mooi, maar toch  :P

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs16.postimg.org%2Fupi13wxyt%2Fuitshirt_300x300.jpg&hash=2dd5262878d9013878f2ac50a1405bbee42c4ee8)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: drg op juni 17, 2015, 13:58:04
Citaat van: Bascambuur op juni 17, 2015, 13:26:05
Sinds wanneer voetbalt dkv in Leeuwarden dan?  :rodekaart

Helaas wordt door die provincialen wel eens vergeten dat dit een stadsevenement is. Maarja die jury geilde wel op dat nationalistische gebeuren.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: drg op juni 17, 2015, 13:58:36
Citaat van: Stiens op juni 17, 2015, 13:56:51
Gruwelijk lelijk inderdaad...

Als dat logo/ch2018 er toch op moet, doe dan zoiets. Ook niet mooi, maar toch  :P

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs16.postimg.org%2Fupi13wxyt%2Fuitshirt_300x300.jpg&hash=2dd5262878d9013878f2ac50a1405bbee42c4ee8)

Ik zou gewoon alleen maar LWD 2018 oid. er op zetten, mensen vinden het immers vanzelf wel als ze er op gaan zoeken.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: speculeter op juni 17, 2015, 14:31:27
Ik zou er gewoon van maken...
Leeuwarden voetbal hoofdstad van Europa :_schater
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Viper op juni 17, 2015, 15:01:16
Citaat van: speculeter op juni 17, 2015, 14:31:27
Ik zou er gewoon van maken...
Leeuwarden voetbal hoofdstad van Europa :_schater

Ja, want in 2018 winnen we de Champions League. 8P
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op juni 17, 2015, 15:02:20
Citaat van: Viper op juni 17, 2015, 15:01:16
Ja, want in 2018 winnen we de Champions League. 8P
Nee in 2019 pas :devil
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Nightmarelwd op juni 17, 2015, 21:15:38
Citaat van: drg op juni 17, 2015, 13:58:04
Helaas wordt door die provincialen wel eens vergeten dat dit een stadsevenement is. Maarja die jury geilde wel op dat nationalistische gebeuren.

De activiteiten/ projecten worden binnen en buiten de stad gehouden. Daarom ook de naam Leeuwarden/ friesland.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: hobbes op juni 27, 2015, 08:34:08
Mooie ingezonden, objectieve brief in het Lc van vandaag. Iemand uit Dkv vindt de sponsering door CH18 een gotspe door de grote groep zich Cambuursupports noemde hooligans. Heeft ie wel gelijk in. Eigenlijk had de sponsering ook wel beter gepast bij een club met schouwburgpubliek natuurlijk   l8l. 
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op juni 27, 2015, 09:01:57
Laat die drollenpijper eerst maar eens naar zijn eigen teletubbiepubliek kijken. Die "hooligans" zijn momenteel actiever dan dat het hier is.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Marc S op juni 27, 2015, 09:09:37
En maar blijven volhouden dat alleen wij ons altijd bezig houden met de rivaal  :_schater
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op juni 27, 2015, 10:12:34
@Hobbes waarom maak je er nu een heel ander verhaal van? Kun je de brief eens hier plaatsen? Ik lees het vod niet, maar beraad me op een tegenactie :)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: hobbes op juni 27, 2015, 10:23:15
Ik heb alleen CH18 toegevoegd om te verduidelijken om welke sponsoring het gaat. Hier de brief:

Reclame KH2018
Cambuur is een warm pleitbezorger van KH2018. Het shirt dat alleen tijdens uitwedstrijden gedragen zal worden, laat dat zien (LC 17
juni). De voorzitter van Cambuur stelde dat deze reclame-uiting voor de Culturele Hoofdstad een geweldige reclame-exposure is.
Dit lijkt mij een gotspe, want door veel mensen wordt de club geassocieerd met een lange reeks van wangedrag door een vrij grote
kern van zich Cambuursupporters noemende hooligans. Het lijkt me dan ook logisch om reclame-uitingen voor 'LeeuwardenEuropean Capital of Culture' te
tonen bij Fries-eigene sporten en tradities zoals kaatsen, fierljeppen en skûtsjesilen. Ook een gebeurtenis als de Friesehengstenkeurig, waar 30.000 bezoekers uit meer dan dertig landenkomen, is een uitstekend podium om Leeuwarden en Friesland alsKH2018 op de kaart te zetten. Deze
reclamemogelijkheden doen meer recht aan Leeuwarden, Culturele Hoofdstad van Europa.

Jan-Hendrik de With. Heerenveen DKV
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op juni 27, 2015, 10:35:49
Die toevoeging maakt er wel een ander verhaal van, in eerste instantie leek het over sponsoring in het algemeen te gaan ;)

Bedankt.. Zal eens kijken of ik het vod kan verblijden met een mooi ingezonden stuk.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: hobbes op juni 27, 2015, 10:38:04
Citaat van: Dokkumer op juni 27, 2015, 10:35:49
Die toevoeging maakt er wel een ander verhaal van, in eerste instantie leek het over sponsoring in het algemeen te gaan ;)

Bedankt.. Zal eens kijken of ik het vod kan verblijden met een mooi ingezonden stuk.

Dat realiseerde ik me ook nadat ik op verzenden had gedrukt ;)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: El Ma-kri-niii op juni 27, 2015, 10:49:06
Prachtig compliment voor onze club dat deze brief in LC geplaatst wordt. Die lui zijn doodsbang dat Cambuur steeds dichter bij hun eigen clubje komt, waardoor ze dit soort stukjes nodig hebben om ons te kunnen cultiveren als een stel halvegare aso's.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op juni 27, 2015, 10:58:56
Citaat van: hobbes op juni 27, 2015, 10:38:04
Dat realiseerde ik me ook nadat ik op verzenden had gedrukt ;)
Hoe traag is jouw internetverbinding dan? Duurde een uur voordat je edit toegevoegd werd :_schater
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: hobbes op juni 27, 2015, 11:05:11
Citaat van: Dokkumer op juni 27, 2015, 10:58:56
Hoe traag is jouw internetverbinding dan? Duurde een uur voordat je edit toegevoegd werd :_schater

Eerst op de telefoon getypt, toen aan het werk. Hier even teruglezen en toen ge-edit. Dus ik was traag, niet mijn internet  8P
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Dokkumer op juni 27, 2015, 11:07:13
Citaat van: hobbes op juni 27, 2015, 11:05:11
Eerst op de telefoon getypt, toen aan het werk. Hier even teruglezen en toen ge-edit. Dus ik was traag, niet mijn internet  8P
Ghehe, dank u voor uw levensverhaal :devil
Nu eerst :koffie
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: hobbes op juni 27, 2015, 11:12:35
Citaat van: Dokkumer op juni 27, 2015, 11:07:13
Ghehe, dank u voor uw levensverhaal :devil

Nou, ik hoop niet dat het hiermee eindigd  :_schater
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: zeewolde op september 19, 2015, 16:10:09
Riwal (een) nieuwe shirtsponsor van Cambuur ?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: SCC op september 19, 2015, 17:52:28
In dat geval heeft dit hopelijk een betere afloop dan Dordrecht, sportief althans.
Trouwens, afgelopen seizoen was dat een sponsor met een B volgens mij.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: zeewolde op september 21, 2015, 12:26:46
Riwal shirtsponsor SC Cambuur
Riwal Hoogwerkers shirtsponsor Cambuur 17-9-2015 | Sinds 2 jaar is Riwal actief in het hoge noorden. Wij zijn sinds de opening van onze vestiging in Leek vriendelijk ontvangen in deze regio.   
Om onze lokale betrokkenheid te tonen, onze successen te delen en de naamsbekendheid te vergroten, is Riwal Groningen vanaf heden shirtsponsor van SC Cambuur. Wij zijn aankomende zaterdag al te zien op TV tijdens de wedstrijd Cambuur – Twente.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Nightmarelwd op september 21, 2015, 20:07:21
Citaat van: zeewolde op september 21, 2015, 12:26:46
Riwal shirtsponsor SC Cambuur
Riwal Hoogwerkers shirtsponsor Cambuur 17-9-2015 | Sinds 2 jaar is Riwal actief in het hoge noorden. Wij zijn sinds de opening van onze vestiging in Leek vriendelijk ontvangen in deze regio.   
Om onze lokale betrokkenheid te tonen, onze successen te delen en de naamsbekendheid te vergroten, is Riwal Groningen vanaf heden shirtsponsor van SC Cambuur. Wij zijn aankomende zaterdag al te zien op TV tijdens de wedstrijd Cambuur – Twente.

Mouwsponsor
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: gewoon een fan op september 21, 2015, 20:29:46
Citaat van: Nightmarelwd op september 21, 2015, 20:07:21
Mouwsponsor

Cambuur laat zich ook alles op de mouw spelden zeg  :P
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2023, 18:55:14
Weer een mooie sponsor erbij met ingang van het nieuwe seizoen VDL :thumbsup
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Stiens op december 30, 2023, 00:23:20
En ook weer een sponsor minder: https://lc.nl/economie/Waarom-Junction-op-de-fles-ging-28827476.html
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Noordcambuur op december 30, 2023, 09:05:10
Citaat van: Stiens op december 30, 2023, 00:23:20
En ook weer een sponsor minder: https://lc.nl/economie/Waarom-Junction-op-de-fles-ging-28827476.html
Heel jammer voor het bedrijf maar er zijn afgelopen periode veel nieuwe sponsoren bijgekomen.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: FrancoLWD op februari 07, 2025, 19:06:01
Kan iemand dit artikel plaatsen?

https://lc.nl/sport/Hoe-een-bizarre-deal-SC-Cambuur-bijna-fataal-werd-45333493.html

_O_  _O_
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 12, 2025, 10:21:48
Op naar jaar 16, 17 en 18: Bouwgroep Dijkstra Draisma verlengt hoofdsponsorschap
12 april 2025, 9:45

E?n van de meest duurzame samenwerkingen in het Nederlandse voetbal wordt met nog eens drie seizoenen voortgezet. Hoofdsponsor Bouwgroep Dijkstra Draisma, al sinds 2010 te zien op de voorkant van het Cambuur-shirt, blijft daarmee tot zeker 2028 verbonden aan de Leeuwarder volksclub en mag zich met recht ??n van de trouwste hoofdsponsoren van Nederland noemen.

Als onderdeel van het hoofdsponsorschap blijft Bouwgroep Dijkstra Draisma zichtbaar op de wedstrijdshirts van alle teams van SC Cambuur, inclusief de jeugd. Daarnaast draagt de meest exclusieve sponsorruimte in het Kooi Stadion de naam van de hoofdsponsor: de BGDD Lounge.

Het mag voor zich spreken dat algemeen directeur Ard de Graaf in zijn nopjes is met de verlenging: ?Natuurlijk zijn we hier heel blij mee vooral enorm trots op. Of we nou wind mee of tegen hadden; in de afgelopen vijftien jaar is Bouwgroep Dijkstra Draisma er altijd voor ons en de club geweest. Dat is allesbehalve vanzelfsprekend en zegt veel over waar het bedrijf voor staat. Duurzame relaties aangaan op basis van inhoud en vertrouwen. Daarin vinden we elkaar en ik kijk ernaar uit om hier verder aan te bouwen en elkaar nog meer te versterken.?

Woorden waar Biense Dijkstra, algemeen directeur van Bouwgroep Dijkstra Draisma, zich bij aansluit. ?Al vijftien jaar staan we zij aan zij met SC Cambuur. Met trots verlengen we ons contract met maar liefst drie jaar, tot 2028. In het betaald voetbal is zo?n langdurige samenwerking uniek, maar onze gedeelde passie en ambitie maken dit een perfecte match.?

Rijke historie
Doordat SC Cambuur en Bouwgroep Dijkstra Draisma al zo lang aan elkaar verbonden zijn, kennen ze samen inmiddels een rijke historie, met vele hoogtepunten. Zo promoveerde Cambuur in de afgelopen 15 jaar maar liefst twee keer naar de Eredivisie en speelde de club in totaal vijf seizoenen op het hoogste niveau. Ook de terugkeer van Henk de Jong en de laatste wedstrijd in het stadion aan het Cambuurplein blijven in het geheugen gegrift. Biense Dijkstra: ?Samen bouwen we verder aan succes, zowel op als naast het veld. Op naar nog meer mooie momenten!?


|:) |:)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op april 12, 2025, 10:45:38
Ben heel benieuwd naar de bedragen. Er was wat kritiek dat DDBG een niet marktcomform bedrag betaalde. Volgens mij vooral uit de hoek van Pieter Kooij.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: michello op april 12, 2025, 11:36:05
Citaat van: Lore op april 12, 2025, 10:45:38
Ben heel benieuwd naar de bedragen. Er was wat kritiek dat DDBG een niet marktcomform bedrag betaalde. Volgens mij vooral uit de hoek van Pieter Kooij.

Er is onderzoek gedaan naar de waarde van een sponsorschap op het shirt als we eredivisie zouden spelen, dan zal het doorberekend moeten worden naar de KKD als we daar volgend seizoen in spelen. Ik mag aannemen dat hier ook naar gekeken is bij het aangaan van de nieuwe deal:

https://zakelijk.cambuur.nl/app/uploads/2024/06/SC-Cambuur-Sponsorbrochure-24-25.pdf (https://zakelijk.cambuur.nl/app/uploads/2024/06/SC-Cambuur-Sponsorbrochure-24-25.pdf)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Arno A op april 12, 2025, 13:10:51
Citaat van: FrancoLWD op februari 07, 2025, 19:06:01
Kan iemand dit artikel plaatsen?

https://lc.nl/sport/Hoe-een-bizarre-deal-SC-Cambuur-bijna-fataal-werd-45333493.html

_O_  _O_

korte versie;

Hoe een nepdeal SC Cambuur langs de rand van de afgrond liet scheren: 'Dit grenst aan het ongelofelijke'
zondag, 2 februari 2025 (08:57) - Leeuwarder Courant
In dit artikel:
Voetbal Online zou de hoofdsponsor worden van SC Cambuur, wat aanvankelijk als een uitstekende ontwikkeling werd beschouwd. Echter, blijkt dat deze samenwerking niet de verwachte voordelen met zich meebrengt, eerder een tegenvaller te zijn. De deal blijkt tegen te vallen, wat de club in een ongunstige positie plaatst. SC Cambuur moet nu opnieuw op zoek naar een sponsor die de financi?le ondersteuning kan bieden die zij nodig hebben. De situatie benadrukt de uitdagingen en risico's waar clubs in het voetbal mee te maken hebben bij sponsorovereenkomsten

en deze is er ook nog ;

Hoe een nep-zaakwaarnemer SC Cambuur probeerde op te lichten. 'Het is gore oplichterij en pure identiteitsfraude'
donderdag, 24 oktober 2024 (12:12) - Leeuwarder Courant
In dit artikel:
In Leeuwarden is een oplichter, bekend onder de naam ?Sanzar?, actief met een frauduleus aanbod dat zich voordoet als afkomstig van de voetbalclub FC Tobol. Deze oplichter probeert mensen te verleiden met aantrekkelijke maar misleidende voorstellen. De autoriteiten zijn gewaarschuwd en roepen mensen op om voorzichtig te zijn met dit soort aanbiedingen. Het is belangrijk om altijd de legitimiteit te controleren van organisaties of personen voordat men tot een overeenkomst overgaat, vooral als het om financi?le transacties gaat.

Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Noordcambuur op april 12, 2025, 19:37:18
Top sponsor dikke pluim  :thumbsup
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Arno A op april 30, 2025, 11:27:32
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17434097/voetbalclubs-vinden-geen-gehoor-bij-de-rechtbank-zaak-tegen-supportersbeleid-buma-wordt-niet-behandeld  :thumbsup ?

Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op mei 01, 2025, 14:31:53
Citaat van: Arno A op april 30, 2025, 11:27:32
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17434097/voetbalclubs-vinden-geen-gehoor-bij-de-rechtbank-zaak-tegen-supportersbeleid-buma-wordt-niet-behandeld  :thumbsup ?

Lijkt mij een logisch besluit. Geen rechtszaken die te weinig toevoegen
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Noordcambuur op juni 05, 2025, 10:27:32
Ik ben heel benieuwd of Cambuur nou meer sponsoren hebben gekregen nou ze in het nieuwe stadion spelen.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: NRG op juni 05, 2025, 12:24:26
Citaat van: Noordcambuur op juni 05, 2025, 10:27:32
Ik ben heel benieuwd of Cambuur nou meer sponsoren hebben gekregen nou ze in het nieuwe stadion spelen.

Ik denk/hoop dat dat vanaf komend seizoen gaat gebeuren. Stadion was nog lang niet af dit seizoen. Cambuur kon (potenti?le) sponsors niks bieden. Hopelijk gaat het nieuwe stadion nu ook commercieel zijn vruchten afwerpen.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Noordcambuur op juni 05, 2025, 12:25:39
Citaat van: NRG op juni 05, 2025, 12:24:26
Ik denk/hoop dat dat vanaf komend seizoen gaat gebeuren. Stadion was nog lang niet af dit seizoen. Cambuur kon (potenti?le) sponsors niks bieden. Hopelijk gaat het nieuwe stadion nu ook commercieel zijn vruchten afwerpen.
met een nieuwe commerci?le directeur  :thumbsup
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Oud Cambuur op juli 10, 2025, 12:41:03
Van verschillende kanten nu gehoord dat Bert van der Brink uit onvrede is opgestapt bij Cambuur. Dat is geen goed nieuws
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Noordcambuur op juli 10, 2025, 12:52:04
Citaat van: Oud Cambuur op juli 10, 2025, 12:41:03
Van verschillende kanten nu gehoord dat Bert van der Brink uit onvrede is opgestapt bij Cambuur. Dat is geen goed nieuws
snap ik niks van heeft hij Feijenoord gezien bij de opening van het Kooi stadion stapt hij nu op :_schater maar zonder gekheid alleen maar goed zorgt voor veel onrust.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Oud Cambuur op juli 10, 2025, 13:04:49
Citaat van: Noordcambuur op juli 10, 2025, 12:52:04
snap ik niks van heeft hij Feijenoord gezien bij de opening van het Kooi stadion stapt hij nu op :_schater maar zonder gekheid alleen maar goed zorgt voor veel onrust.

Hij was niet bij de opening
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juli 10, 2025, 13:07:00
Citaat van: Oud Cambuur op juli 10, 2025, 12:41:03
Van verschillende kanten nu gehoord dat Bert van der Brink uit onvrede is opgestapt bij Cambuur. Dat is geen goed nieuws

Dat zat er aan te komen. Had hij nog een bijdrage aan de begroting van de club? Of alleen certificaten?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Oud Cambuur op juli 10, 2025, 13:25:17
Citaat van: Lore op juli 10, 2025, 13:07:00
Dat zat er aan te komen. Had hij nog een bijdrage aan de begroting van de club? Of alleen certificaten?

De laatste bijdrage van hem waren spelersfonds en heeft van der Water gefinancierd zover ik weet. Maar ik vind het ontzettend jammer want cambuur kan op dit ogenblik weinig op de transfermarkt doen daar ahd hij een bijdrage aan kunnen leveren. Heeft zijn certificaten nog wel maar je moet er niet raar van opzien dat Kooi die koopt.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Poetser op juli 10, 2025, 13:46:30
Prima. Heeft niks met de club. Doeii.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op juli 10, 2025, 13:50:45
Zoals eigenlijk iedereen al aan zag komen. De weg is nu vrij voor de groep Kooij.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: zeewolde op juli 10, 2025, 14:15:11
Citaat van: Galdiano op juli 10, 2025, 13:50:45
Zoals eigenlijk iedereen al aan zag komen. De weg is nu vrij voor de groep Kooij.
de groep?
Hoe moet ik dat zien?
Meerdere sponsoren?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Oud Cambuur op juli 10, 2025, 14:24:36
Citaat van: Poetser op juli 10, 2025, 13:46:30
Prima. Heeft niks met de club. Doeii.

Dat is kortzichtig heeft de club wel gered toen het er slecht voor stond. Leverde ook een bijdrage aan transfers iets wat Kooi niet doet die schenkt niks die leent uit
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Galdiano op juli 10, 2025, 15:17:39
Citaat van: zeewolde op juli 10, 2025, 14:15:11
de groep?
Hoe moet ik dat zien?
Meerdere sponsoren?

Er is toch al vaker gesproken over het idee dat Kooij bevriende zakenpartners of mensen uit zijn netwerk wil warm maken om ook bij de club betrokken te raken. Dit lijkt mij het ideale moment daarvoor.  :y
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: debaas058 op juli 10, 2025, 15:49:14
Kooi*
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: mario op juli 10, 2025, 19:14:33
Dat is niet goed. Geeft onrust en dat kunnen we niet gebruiken. Buitendat heeft de beste man het beste met de club voor (gehad?).
Ik hoop op een storm in een glas water...
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juli 10, 2025, 21:32:42
Citaat van: Oud Cambuur op juli 10, 2025, 13:25:17
De laatste bijdrage van hem waren spelersfonds en heeft van der Water gefinancierd zover ik weet. Maar ik vind het ontzettend jammer want cambuur kan op dit ogenblik weinig op de transfermarkt doen daar ahd hij een bijdrage aan kunnen leveren. Heeft zijn certificaten nog wel maar je moet er niet raar van opzien dat Kooi die koopt.

Ja, was mooi geweest. Maar het spelersfonds is al echt een tijdje geleden toch? Ik had het idee dat hij al een tijdje veel meer op de achtergrond was.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: nee,wel? op juli 11, 2025, 08:40:42
ze zoeken bij fallietesse oek nog un suker oom ken ie der wel heen
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: De Gast op juli 12, 2025, 09:23:50
Deze man was natuurlijk op ramkoers met z?n onsamenhangende negatieve uitingen op bejaardenplatform Facebook.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Oud Cambuur op juli 12, 2025, 11:56:17
Citaat van: Lore op juli 10, 2025, 21:32:42
Ja, was mooi geweest. Maar het spelersfonds is al echt een tijdje geleden toch? Ik had het idee dat hij al een tijdje veel meer op de achtergrond was.

Spelersfonds was voor een tijdvak van 10 jaar die zijn nog lang niet voorbij
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Bernardo op juli 14, 2025, 07:35:52
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17623749/geldschieter-van-den-brink-wil-uit-onvrede-over-koers-af-van-belang-in-cambuur?at_medium=sharing&at_campaign=sharedArticle
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juli 14, 2025, 08:00:21
Beetje een vreemd verhaal. Dat de schulden opliepen door verschillende omstandigheden was onvermijdelijk en hij was er bij! Kooi komt nu met een (misschien wat vreemde) oplossingsrichting en hij wil daarom weg. Als je dan echt goed met de club voor hebt, dan kom je met een alternatief.

Daarnaast is het vreemd dat hij zegt dat iets niet besproken wordt terwijl je collegas zeggen van wel.

Als laatste: als hij het zo goed met de club voor heeft, waarom dan via de media?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: De Gast op juli 14, 2025, 08:02:36
Moeilijk er een oordeel over te vormen.. zal iets met een generatiekloof zijn heb ik het idee.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: michello op juli 14, 2025, 08:48:19
Citaat van: Lore op juli 14, 2025, 08:00:21
Beetje een vreemd verhaal. Dat de schulden opliepen door verschillende omstandigheden was onvermijdelijk en hij was er bij! Kooi komt nu met een (misschien wat vreemde) oplossingsrichting en hij wil daarom weg. Als je dan echt goed met de club voor hebt, dan kom je met een alternatief.

Daarnaast is het vreemd dat hij zegt dat iets niet besproken wordt terwijl je collegas zeggen van wel.

Als laatste: als hij het zo goed met de club voor heeft, waarom dan via de media?

Heb het idee dat dit bij Kooi weg komt en niet bij Van de Brink. ?Klokkenluider? na aanleiding daarvan is er contact gezocht met Van de Brink.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: sunderland op juli 14, 2025, 10:09:57
Citaat van: De Gast op juli 14, 2025, 08:02:36
Moeilijk er een oordeel over te vormen.. zal iets met een generatiekloof zijn heb ik het idee.
dat weten ze zelf ook pas over 10 jaar. Dan is pas echt duidelijk hoe het financieel is gegaan En kooi is gewoon helemaal klaar met van de Brink dat is wel duidelijk
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: papier op juli 14, 2025, 11:00:22
Lekker blijven zitten. Altijd goed om een kritische noot te hebben, dat daagt je juist uit om goed over zaken na te denken en de juiste keuze te maken als RvC. Met alleen maar jaknikkers ga je wellicht sneller maar kom je niet per se verder.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Bankzitter op juli 14, 2025, 12:11:20
Ik ben geneigd meer vertrouwen in Kooi te hebben maar eigenlijk komt dat vooral omdat Kooi veel beter communiceert dan vdBrink.
Inhoudelijk is het natuurlijk lastig te beoordelen als het om financi?el beleid gaat.

Denk inderdaad wel goed is als er tegengas is en zou mooi zijn als men er samen uitkwam maar er zullen ook wel ego's meespelen.

Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: kapseltje op juli 14, 2025, 12:38:51
Inhoudelijk tegengas is natuurlijk goed. Alles moet goed gechallenged worden, maar de kippenvanger oogt vrij labiel en is veel uit op aandacht (via media). Ik zou hem zo snel mogelijk lozen.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juli 14, 2025, 12:40:06
Citaat van: Bankzitter op juli 14, 2025, 12:11:20
Ik ben geneigd meer vertrouwen in Kooi te hebben maar eigenlijk komt dat vooral omdat Kooi veel beter communiceert dan vdBrink.
Inhoudelijk is het natuurlijk lastig te beoordelen als het om financi?el beleid gaat.

Denk inderdaad wel goed is als er tegengas is en zou mooi zijn als men er samen uitkwam maar er zullen ook wel ego's meespelen.

Er zit wel een verschil tussen tegengas geven en zeggen dat iets niet is besproken. Dat lijkt mij trouwens heel makkelijk na te kijken, dat zou in de notulen moeten staan.

Maar het verschil tussen Kooi ej Van der Brink zit voor mij vooral in waarom ze hier zijn. kooi heeft daarover een duidelijk verhaal!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Inferno-058 op juli 14, 2025, 16:50:56
(https://i.postimg.cc/Z5BrvwxQ/Statement-Brink.jpg)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Oud Cambuur op juli 14, 2025, 20:30:33
Iedereen zet van der Brink neer als een geldwolf die alleen maar aan Cambuur wil verdienen. Maar wat zijn we kort van geheugen de man heeft tonnen verloren aan Silvester van der Water dus het verhaal heeft echt wel 2 kanten
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: De Gast op juli 14, 2025, 21:24:16
Dit statement van de supportersgroepen lijkt een impulsieve actie zonder hoor en wederhoor.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: mark1989 op juli 14, 2025, 21:49:07
Citaat van: De Gast op juli 14, 2025, 21:24:16
Dit statement van de supportersgroepen lijkt een impulsieve actie zonder hoor en wederhoor.

Ja vind het een hele onverstandige actie van de supportersvereniging. Gooit alleen meer olie op het vuur.
Beide mannen, zowel Bert vd Bring als Pieter Kooij zijn belangrijk voor Cambuur geweest. En het lijken me ook beide sympathieke mensen. Ze zijn alleen zo verschillend qua type dat ze het nooit eens worden over het beleid. En dat is wel jammer.
Zo zie je maar, nooit afhankelijk worden van geldschieters. Want uiteindelijk gaat het ten koste van club.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juli 14, 2025, 22:00:43
Citaat van: De Gast op juli 14, 2025, 21:24:16
Dit statement van de supportersgroepen lijkt een impulsieve actie zonder hoor en wederhoor.

Ja, erg onverstandig. Populistisch ook. Een mening hebben op het forum is een, maar zij voeren de druk op namens een groep
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juli 14, 2025, 23:51:54
Citaat van: Lore op juli 14, 2025, 22:00:43
Ja, erg onverstandig. Populistisch ook. Een mening hebben op het forum is een, maar zij voeren de druk op namens een groep
Denk er precies het zelfde over... maar dat mag je blijkbaar niet zeggen want dan krijg je de hele handel over je heen.
Zolang iemans flink investeerd is het de allerbeste, heeft ie iets van kritiek....Opzoute....
Net facebook hier, lopen allemaal achter postings en bepaalde personen aan. Krijgen een idee en hup daar is een statement
Beste vrienden, Cambuur heeft geld nodig en veel en snel. Dit stadion was te duur voor ons. Het komt allemaal wel goed maar zal langer duren om financieel mee te kunnen doen in top kkd. Het weg jagen van geldschieters en onrust kweken onder sponsoren lijkt mij dan ook een zeer slecht idee.
Denk na voor je wat doet. Organiseer een 100 euro pp inleg bv. Ik doe mee. Maar roepen is makkelijker als betalen.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 15, 2025, 00:08:56
Citaat van: Inferno-058 op juli 14, 2025, 16:50:56
(https://i.postimg.cc/Z5BrvwxQ/Statement-Brink.jpg)

Vreemd dat de groepen dit doen namens de leden, die er niets van af weten.... Namens mij en jullie dus
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Destroyer op juli 15, 2025, 06:42:01
Tsja lekker kort door de bocht modder gooien via sm. En de club die is de dupe.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Destroyer op juli 15, 2025, 06:43:53
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 14, 2025, 23:51:54
Denk er precies het zelfde over... maar dat mag je blijkbaar niet zeggen want dan krijg je de hele handel over je heen.
Zolang iemans flink investeerd is het de allerbeste, heeft ie iets van kritiek....Opzoute....
Net facebook hier, lopen allemaal achter postings en bepaalde personen aan. Krijgen een idee en hup daar is een statement
Beste vrienden, Cambuur heeft geld nodig en veel en snel. Dit stadion was te duur voor ons. Het komt allemaal wel goed maar zal langer duren om financieel mee te kunnen doen in top kkd. Het weg jagen van geldschieters en onrust kweken onder sponsoren lijkt mij dan ook een zeer slecht idee.
Denk na voor je wat doet. Organiseer een 100 euro pp inleg bv. Ik doe mee. Maar roepen is makkelijker als betalen.

:scc  _O_

Heel goed omschreven. De aandacht naar de certificaten is al jarenlang op de achtergrond terecht gekomen. Wordt het niet tijd dat hier weer meer aandacht aan wordt geschonken?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Destroyer op juli 15, 2025, 06:46:08
Citaat van: Oud Cambuur op juli 14, 2025, 20:30:33
Iedereen zet van der Brink neer als een geldwolf die alleen maar aan Cambuur wil verdienen. Maar wat zijn we kort van geheugen de man heeft tonnen verloren aan Silvester van der Water dus het verhaal heeft echt wel 2 kanten

Het is allemaal zo kort door de bocht van alle kanten. Had ook nooit zo via media gespeeld moeten worden.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: hobbes op juli 15, 2025, 07:51:00
https://lc.nl/sport/sc-cambuur/Bert-van-den-Brink-waarschuwt-Cambuur-%E2%80%98Met-zoveel-leningen-is-er-eigenlijk-geen-toekomst-meer%E2%80%99-46864464.html

De andere kant van het verhaal
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Derkx R.H. op juli 15, 2025, 08:14:29
Bert van den Brink kritisch op SC Cambuur en Pieter Kooi

Reon Boeringa

Bert van den Brink maakt zich zorgen over de financi?n van SC Cambuur. De stichtingsbestuurder plaatst daarnaast vraagtekens bij de rol van geldschieter Pieter Kooi. ?Hij beurt zes ton per jaar aan rente. Dat kan best wat minder.?

Zijn investering moest bijdragen aan de komst van het nieuwe stadion. Begin deze maand werd het Kooi Stadion officieel geopend. In jubelstemming is Van den Brink echter niet. Hij vindt dat de club financieel een veel te grote broek heeft aangetrokken: ?Als je niet het geld hebt om een Lamborghini te kopen, moet je in een Golfje blijven rijden.?

Wat zijn uw zorgen over Cambuur?

?Er is redelijk veel uitgegeven en dat moet aangevuld worden. Pieter Kooi is een financier die de club geld leent. Alleen is het wel zo dat de financiering van meneer Kooi de club tonnen per jaar kost.?

?Ten tweede: stel dat de club met dat geleende geld voor tien miljoen aan spullen heeft gekocht. Op die tien miljoen moet je elk jaar geld afschrijven, want uiteindelijk moeten die spullen ook weer vervangen worden. Daarnaast moet je die tien miljoen zelf nog eens aflossen.?

Had de club conservatiever te werk kunnen gaan?

?Ja, ik vind dat er erg veel uitgegeven is. De rest van de club vindt dat het allemaal goed gaat. Daarin heeft ieder zijn eigen verantwoordelijkheid.?

De financiering bij Pieter Kooi kost Cambuur volgens u te veel geld?

?Geld lenen is heel makkelijk, maar het kost Cambuur wel zes procent rente. Ik denk dat Pieter Kooi tien rooitjes per week aan de club verdient. Het is allemaal afgesproken hoor, dus hij heeft er recht op. Alleen legt de rente een enorm beslag op de club.?


Hoe kijkt u naar de rol van Pieter Kooi bij Cambuur?

?Ik heb geen twijfel aan zijn goede bedoelingen. Hij heeft veel goeds voor de club gedaan. Alleen vind ik dat je als geldlener een zorgplicht hebt, zoals een bank die ook heeft. Als je er maar geld in blijft pompen, komt er geen einde aan het lenen.?

?Daarnaast heeft Pieter Kooi geen enkele functie binnen de club. Adviseur misschien, dat weet ik niet. Dat is niet erg, maar wat wel zo is, is dat wij er helemaal geen zicht op hebben.?

?Het financieringsplan van Pieter Kooi dat nu bij de gemeente ligt, moest ik als stichtingsbestuurder uit de media vernemen. Dat vond ik heel matig.?

Wordt de club t? afhankelijk van ??n man?

?Dat is heel duidelijk, en dat is ook al langer aan de gang. Afhankelijkheid is nooit goed.?

Op welke manier zou Pieter Kooi volgens u zijn zorgplicht kunnen nemen?

?Hij zou kunnen zeggen: ik neem genoegen met de helft van de rente. De gemeente zou dat trouwens ook kunnen doen. Ze pakken nu allebei zes procent. Halveer je dat, dan wordt het voor de club veel dragelijker voor de lange termijn.?

?Je hebt ook nog een acuut probleem, dat is het betalen van liggende facturen. Dat is ook heel makkelijk op te lossen: namelijk weer 1 of 2 miljoen lenen. Daar speelt Pieter een mooie rol in, maar als hij er onderhand tien miljoen in heeft zitten, beurt hij zes ton per jaar.?

Zijn er acute geldzorgen bij Cambuur?

?Waarom denk je anders dat de schuld zo is opgelopen? Vorig jaar begon het al met het btw-bonnetje van 3,2 miljoen. Het gebeurt continu, het zou mij niet verbazen als lenen nodig blijft.?

?Alleen wil je de club telkens met nieuwe leningen opzadelen? Als Pieter en de gemeente morgen zeggen: we gaan met onze rente van zes naar drie procent, dan ben je ?cht dingen aan het oplossen. Persoonlijk beur ik geen rente, helemaal niets. Wat ik gedaan heb, was voor Cambuur.?

Reactie Ard de Graaf (SC Cambuur)
?Er is geen sprake van acute financi?le zorgen. We hebben goed zicht op onze financi?le positie en werken met vertrouwen aan het verder versterken daarvan, onder andere via herfinancieringsplannen. Alle financieringen en leningen die we zijn aangegaan ten behoeve van het stadion zijn besproken en unaniem goedgekeurd door het stichtingsbestuur. We blijven ons gezamenlijk inzetten voor een stabiele en toekomstbestendige club.?


U maakt zich grote zorgen.

?Ja. Er zijn zoveel leningen aangegaan dat je eigenlijk geen toekomst meer hebt.?

Worden uw zorgen binnen de club breder gedeeld, of voelt u zich roepende in de woestijn?

?Ik denk dat iedereen wel weet wat er aan de hand is, maar de een spreekt het uit en de ander niet. Er zijn natuurlijk ook mensen die het niets interesseert. Die zeggen: we halen er nog een speler bij. Iedereen zit er anders in, dat hoort ook bij een voetbalclub. Maar de club heeft een te grote broek aangetrokken.?

?Kijk maar eens naar de naamgeving van het stadion. Wat ik begrijp is dat die voor tien jaar vooruit is betaald. Dat geld is dus al weg, komt de komende tien jaar niet binnen. Zo zijn er wel meer dingen vooruitgeschoven. Daardoor kom je als club elke keer in de verkeerde positie.?

U zult ook weleens contact hebben met de directie. Hoe kijken Ard de Graaf en Harry van der Zee tegen uw zorgen aan?

?Ik zit in het stichtingsbestuur. Daarin zijn we met zijn vijven. Certificaathouders en afvaardigingen van sponsoren en supporters. Als stichting maken wij ons zorgen, dat weet ik zeker.?

?Met de directie heb ik op gepaste tijd wel contact, maar het is moeilijk uit te leggen. Zij zitten al in een schuitje en dat schuitje moet verder varen. Ik snap heel goed dat zij geen veld kunnen opleveren zonder doelpalen. Het stadion is grandioos, maar kan de club het betalen? Dat is waar het om gaat.?

Wat vindt u van het financieringsvoorstel van Kooi en Cambuur dat nu bij de gemeente ligt?

?Dat er medewerking moet komen vanuit de gemeente is logisch, want de club kan de lasten niet dragen.?

?Alleen wordt er nu in moeilijke oplossingen gedacht, daar geloof ik niet in. Je kunt de club helpen met minder rente. Dat kunnen Kooi en de gemeente morgen nog regelen. Het is aan hen, ze hebben een zorgplicht. Ik vind dat ze die niet hoog in acht hebben genomen, want je kunt zo uitrekenen dat de club dit niet kan betalen.?

Welke koers zou de club varen als u aan de knoppen zou zitten?

?Er is weinig meer te veranderen, dat had twee jaar geleden al gemoeten. Het geld dat beschikbaar is gesteld, is uitgegeven. Daardoor zijn de uitgangspunten nu verkeerd, dat is lastig.?

Had u ? met de kennis van nu ? destijds korter op de financi?n willen zitten?

?Jawel, ik denk dat ik iets had kunnen betekenen met mijn ervaring. Ik zit in het onroerend goed en het is best lastig om een stadion te laten bouwen als je nog nooit meer dan een schuurtje hebt neergezet. Je kunt namelijk nooit overal verstand van hebben, dat is heel lastig.?

Het verhaal gaat dat u van uw certificaten af wil.

?Nee hoor. Alleen las ik laatst in het financieringsplan dat Pieter Kooi misschien wel certificaten wilde kopen. Toen heb ik gezegd: hij mag de mijne wel.?

?Een certificaat kost duizend euro, de nominale waarde is 30 euro. Ik had alleen de nominale waarde hoeven hebben, de rest had naar de club gekund. Cambuur was er dus echt iets mee opgeschoten. Alleen wilde hij mijn certificaten niet. Prima hoor, maar als je zegt dat je de club gaat redden en vervolgens wel tien rooitjes per week aan rente in je zak stopt? Dat stuit mij tegen de borst.?

?De huidige situatie moet een keer opgelost worden. Als je dan met een plan komt om meer certificaten te verkopen, terwijl er jarenlang geen mensen zijn gekomen om certificaten, zeg ik: het moet geen luchtfietserij worden. Daarom zei ik: neem de mijne maar.?

?Ik denk dat Pieter Kooi de bui voelt hangen. Hij heeft er inmiddels iets van tien miljoen in zitten en ik begrijp dat hij van die schuld af wil, want als ik hem was zou ik me ook zorgen maken.?

Kooi is volgens u bang dat Cambuur de schuld aan hem niet kan terugbetalen?

?Als er wat gebeurt is hij alles kwijt, heel simpel. Dat is zijn eigen keuze geweest als koopman. Hij weet waar hij aan begonnen is en heeft een risico genomen.?

?Pieter Kooi is de redding geweest en daardoor staat er nu een mooi stadion. Maar op welke manier? Dat vind ik kwalijk worden. Pieter moet zijn zorgplicht nemen. En realiseren dat hij zijn lening kwijt kan raken. Hij moet niet de hele club be?nvloeden.?

Hoe ziet u uw eigen toekomst bij Cambuur?

?Ik denk heel stabiel. Cambuur heeft een geweldige stroom aan supporters en vrijwilligers. Het stadion is geweldig en het is een heel mooie club, maar het is jammer dat de toekomst financieel zo belast is.?

Reactie Pieter Kooi
?Als je stichtingsbestuurder bent zoals Bert van den Brink, ben jij zelf degene die alle leningen goedkeurt. Hij weet het juiste bedrag niet eens te noemen. Zelf heeft hij ook een lening tegen zes procent in de club zitten. Volgens mij is deze man behoorlijk het pad kwijt en daar wil ik het graag bij laten.?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Derkx R.H. op juli 15, 2025, 08:18:50
Over het rooie deel; Hij heeft alle financi?le constructies(leningen e.d.) zelf goed gekeurd, en nu achteraf de onschuldige uithangen...en zelf 6% rente gebeurt op zijn verstrekte leningen.(net als de gemeente ook doet)
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Derkx R.H. op juli 15, 2025, 08:25:58
Citaat van: Destroyer op juli 15, 2025, 06:42:01
Tsja lekker kort door de bocht modder gooien via sm. En de club die is de dupe.
Dit is ook niet de eerste keer voor BvdB, eerder facebookgate over spelers en HdJ.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Noordcambuur op juli 15, 2025, 08:34:00
We staan er weer mooi op als Cambuur  :_schater
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Oud Cambuur op juli 15, 2025, 08:38:17
Het komt er op neer dat beide heren 6 % rente pakken per maand dus facto ze worden er allebei niet minder van in mijn ogen hebben dan beide boter op hun hoofd
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Vlampiep op juli 15, 2025, 08:42:17
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 14, 2025, 23:51:54
Denk er precies het zelfde over... maar dat mag je blijkbaar niet zeggen want dan krijg je de hele handel over je heen.
Zolang iemans flink investeerd is het de allerbeste, heeft ie iets van kritiek....Opzoute....
Net facebook hier, lopen allemaal achter postings en bepaalde personen aan. Krijgen een idee en hup daar is een statement
Beste vrienden, Cambuur heeft geld nodig en veel en snel. Dit stadion was te duur voor ons. Het komt allemaal wel goed maar zal langer duren om financieel mee te kunnen doen in top kkd. Het weg jagen van geldschieters en onrust kweken onder sponsoren lijkt mij dan ook een zeer slecht idee.
Denk na voor je wat doet. Organiseer een 100 euro pp inleg bv. Ik doe mee. Maar roepen is makkelijker als betalen.
Heel goed verwoord en men is vergeten dat de club ten tijde van Merkus ook al eens aan financi?le luchtfietserij op sterven na dood is geweest. Van der Brink heeft oprecht zorgen. Ik blijf dan ook ver van het supporters statement  wat onterecht namens alle supporters is gemaakt.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Derkx R.H. op juli 15, 2025, 08:48:21
Citaat van: Oud Cambuur op juli 15, 2025, 08:38:17
Het komt er op neer dat beide heren 6 % rente pakken per maand dus facto ze worden er allebei niet minder van in mijn ogen hebben dan beide boter op hun hoofd
Vergeet de gemeente ook niet he....ook die pakken 6%(over 20 miljoen).
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: hobbes op juli 15, 2025, 08:53:20
Citaat van: Derkx R.H. op juli 15, 2025, 08:18:50
Over het rooie deel; Hij heeft alle financi?le constructies(leningen e.d.) zelf goed gekeurd, en nu achteraf de onschuldige uithangen...en zelf 6% rente gebeurt op zijn verstrekte leningen.(net als de gemeente ook doet)

"Persoonlijk beur ik geen rente, helemaal niets. Wat ik gedaan heb, was voor Cambuur.?

Volgens hemzelf krijgt hij geen rente.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Oud Cambuur op juli 15, 2025, 08:56:26
Citaat van: Derkx R.H. op juli 15, 2025, 08:48:21
Vergeet de gemeente ook niet he....ook die pakken 6%(over 20 miljoen).

Dat weet ik en dat waren de voorwaarden van de lening daar kan ik mee leven. Maar de 2 heren beschuldigen elkaar maar ze worden er allebei niet minder van dat bedoel ik met boter op het hoofd
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Derkx R.H. op juli 15, 2025, 09:00:39
Citaat van: hobbes op juli 15, 2025, 08:53:20
"Persoonlijk beur ik geen rente, helemaal niets. Wat ik gedaan heb, was voor Cambuur.?

Volgens hemzelf krijgt hij geen rente.
Volgens anderen wel(AdG, PK en Hornstra), waarom zou je als buitenstaander(dat was hij) anders geld lenen..
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Amekkis op juli 15, 2025, 09:25:29
Citaat van: Derkx R.H. op juli 15, 2025, 09:00:39
Volgens anderen wel(AdG, PK en Hornstra), waarom zou je als buitenstaander(dat was hij) anders geld lenen..

Volgens mij is het toch heel simpel? Krijgt van der Brink ook 6% dan zou dat een slechte zaak zijn en verwijt hij andere mensen om geld te verdienen aan de club terwijl hij het zelf ook doet.
Als het niet zo is moeten we misschien toch wat kritischer naar Kooi kijken, die strooit namelijk wel met leningen die (helaas) nodig zijn.

Wat van der Brink zegt m.b.t. de rente is toch niet zo gek en onrealistisch? Als dat de makkelijkste klap is om de club minder lasten te geven dan moeten we dat toch doen? Ze pretenderen beide Cambuursupporters te zijn.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juli 15, 2025, 09:54:01
Citaat van: Amekkis op juli 15, 2025, 09:25:29
Volgens mij is het toch heel simpel? Krijgt van der Brink ook 6% dan zou dat een slechte zaak zijn en verwijt hij andere mensen om geld te verdienen aan de club terwijl hij het zelf ook doet.
Als het niet zo is moeten we misschien toch wat kritischer naar Kooi kijken, die strooit namelijk wel met leningen die (helaas) nodig zijn.

Wat van der Brink zegt m.b.t. de rente is toch niet zo gek en onrealistisch? Als dat de makkelijkste klap is om de club minder lasten te geven dan moeten we dat toch doen? Ze pretenderen beide Cambuursupporters te zijn.


Dat lijkt  in wat te kort door de bocht. Stel je past de rente aan naar 3procent, dat is ongeveer de huidige inflatie. Mag de rente dan ook weer omhoog als de inflatie stijgt? Of moeten de investeerders dan maar op de koop toe nemen dat zij geld verliezen?

De inflatie was in 2022 nog 10 procent, dus ruim onder de rente,
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Amekkis op juli 15, 2025, 10:59:12
Citaat van: Lore op juli 15, 2025, 09:54:01

Dat lijkt  in wat te kort door de bocht. Stel je past de rente aan naar 3procent, dat is ongeveer de huidige inflatie. Mag de rente dan ook weer omhoog als de inflatie stijgt? Of moeten de investeerders dan maar op de koop toe nemen dat zij geld verliezen?

De inflatie was in 2022 nog 10 procent, dus ruim onder de rente,

Waarom is dat te kort door de bocht? Van der Brink stelt dit zelf toch voor? Bovendien hebben ze beide genoeg centjes dus die inflatie zal voor hun niet zo belangrijk zijn.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juli 15, 2025, 11:16:38
Citaat van: Amekkis op juli 15, 2025, 10:59:12
Waarom is dat te kort door de bocht? Van der Brink stelt dit zelf toch voor? Bovendien hebben ze beide genoeg centjes dus die inflatie zal voor hun niet zo belangrijk zijn.

Hij stelt het voor voor iemand anders. Dat kan hij toch niet doen? Mijn voorstel is dat iedereen in Leeuwarden 1000 euro overmaakt naar Cambuur. Dan zijn alle problemen opgelost. Zullen wij dat dat maar gewoon doen?

Dat zij veel geld hebben is niet relevant. Beide heren hebben er hard voor gewerkt en alle ondernemersrisico genomen. Dat van der brink zijn geld ?gratis? ter beschikking stelt is heel nobel van hem, al hoewel dat dus wel wordt tegen gesproken. Maar dat betekent toch niet dat hij dat voor anderen kan bepalen?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Amekkis op juli 15, 2025, 11:26:23
Citaat van: Lore op juli 15, 2025, 11:16:38
Hij stelt het voor voor iemand anders. Dat kan hij toch niet doen? Mijn voorstel is dat iedereen in Leeuwarden 1000 euro overmaakt naar Cambuur. Dan zijn alle problemen opgelost. Zullen wij dat dat maar gewoon doen?

Dat zij veel geld hebben is niet relevant. Beide heren hebben er hard voor gewerkt en alle ondernemersrisico genomen. Dat van der brink zijn geld ?gratis? ter beschikking stelt is heel nobel van hem, al hoewel dat dus wel wordt tegen gesproken. Maar dat betekent toch niet dat hij dat voor anderen kan bepalen?

Hij geeft gewoon zijn mening, dat mag toch? Bovendien, als dat makkelijker te realiseren is, Waarom zouden we dat dan niet doen? Ipv weer naar het gemeentehuis te moeten.

Wat ik zeg, als Brink echt 6% krijgt terwijl hij dat Kooi verwijt dan zou dat niet chique zijn maar ik kan me dat niet voorstellen als je dit soort uitingen doet.

Dat het niet relevant is dat ze veel geld hebben is natuurlijk gelul, het geeft ze juist de mogelijkheid om de lasten van Cambuur naar beneden te halen, nou doe dat dan als je zo'n die-hard supporter wilt zijn en het kan dragen.

Trouwens, geld vragen aan de Liwwadders / Supporters was toch al onderdeel van het plan van Kooi bij de gemeente? Laat maar komen.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juli 15, 2025, 11:48:04
Citaat van: Amekkis op juli 15, 2025, 11:26:23
Hij geeft gewoon zijn mening, dat mag toch? Bovendien, als dat makkelijker te realiseren is, Waarom zouden we dat dan niet doen? Ipv weer naar het gemeentehuis te moeten.

Wat ik zeg, als Brink echt 6% krijgt terwijl hij dat Kooi verwijt dan zou dat niet chique zijn maar ik kan me dat niet voorstellen als je dit soort uitingen doet.

Dat het niet relevant is dat ze veel geld hebben is natuurlijk gelul, het geeft ze juist de mogelijkheid om de lasten van Cambuur naar beneden te halen, nou doe dat dan als je zo'n die-hard supporter wilt zijn en het kan dragen.

Trouwens, geld vragen aan de Liwwadders / Supporters was toch al onderdeel van het plan van Kooi bij de gemeente? Laat maar komen.

Als je de rente van de gemeente wil verlagen,  moet je toch ook langs de gemeente? En wat geef je er dan voor terug? In het plan van Kooi gaat hij wel garant staan voor de rest van de lening van de gemeente, waardoor het een stuk zekerder word  dat de gemeente niet meer bij hoeft te springen. Alhoewel, ook dat plan allerlei haken en ogen kent.

Natuurlijk kan Kooi ook zijn rente verlagen. Ik lees alleen nergens dat Van der Brink dit plan heeft besproken met Kooi. En dan is het dus wat schreeuwen in de media over anderen hun geld. Daarnaast gaat Kooi over de voorwaarden van Kooi.

En het klopt dat kooi ook geld wil ophalen bij supporters. Ik denk alleen niet dat hij in de media iedereen bij naam gaat noemen die dat niet wil!

Maar natuurlijk mag Van der Brink een eigen mening hebben. En hij mag dat ook openlijk in de media bekeken. Het is alleen voor mij onduidelijk waarom hij dit doet als hij lid is van het stichtingsbestuur en dus invloed heeft kunnen uitoefenen op de keuzes die gemaakt zijn. Daarnaast zou het een lid van het stichtingsbestuur sieren om niet met modder te gooien richting anderen binnen de club.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: mark1989 op juli 15, 2025, 11:51:53
Ik vind dat Bert van de Brink goede punten aanhaald. En zijn zorgen zijn terecht. Ik vind het dan ook zeer teleurstellen dat de supportersvereniging oproept om hem weg te sturen.
Daarmee benadelen ze Cambuur. stelletje domoren.
We moeten juist zorgen dat Bert aan boord blijft en dat er mensen kritisch zijn over het beleid en tegenstemmen is juist goed, Dat houd iedereen scherp. Dus laten we nou zuinig zijn op mensen die een kritisch geluid laten horen. In plaats van hem af te fakkelen.

Laten we juist oproepen als supporters dat Bert van den Brink blijft!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juli 15, 2025, 11:56:09
Citaat van: mark1989 op juli 15, 2025, 11:51:53
Ik vind dat Bert van de Brink goede punten aanhaald. En zijn zorgen zijn terecht. Ik vind het dan ook zeer teleurstellen dat de supportersvereniging oproept om hem weg te sturen.
Daarmee benadelen ze Cambuur. stelletje domoren.
We moeten juist zorgen dat Bert aan boord blijft en dat er mensen kritisch zijn over het beleid en tegenstemmen is juist goed, Dat houd iedereen scherp. Dus laten we nou zuinig zijn op mensen die een kritisch geluid laten horen. In plaats van hem af te fakkelen.

Laten we juist oproepen als supporters dat Bert van den Brink blijft!

Zijn zorgen worden ook niet ontkent door de club. De oplossingsrichting wordt alleen anders bekeken. Wat ik vragen Brink kwalijk neem is dat hij wederom de media kiest als platform om de discussie te voeren
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Oud Cambuur op juli 15, 2025, 12:27:19
Citaat van: Lore op juli 15, 2025, 11:56:09
Zijn zorgen worden ook niet ontkent door de club. De oplossingsrichting wordt alleen anders bekeken. Wat ik vragen Brink kwalijk neem is dat hij wederom de media kiest als platform om de discussie te voeren
Verhaal 1 is een verhaal van Kooi niet vd Brink
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Whoestemen op juli 15, 2025, 12:46:48
Iedereen inclusief ikzelf weet niet precies hoe het zit. Wat ik wel gehoord heb (en waarschijnlijk ook klopt): Bert van den Brink wilde afstand doen van zijn belang in de club. Pieter Kooi wilde dat niet voor eerder betaald bedrag overnemen. Daarna zijn er twee kampen ontstaan. Kamp Brink (met zo?n beetje alleen Brink) en de rest. Lijkt me dat de rest in deze niet geheel onbeslagen ten ijs zijn gegaan. Bert van de Brink heeft (net als de anderen) sowieso een ego en trots en kiest nu de aanval in de vorm van ?ik maak me zorgen?. Had hij beter intern kunnen houden. Nu maakt hij de boel onwerkbaar en dat zal hij zeker niet per ongeluk doen. Komende weken is het of: accepteren dat je invloed niet voldoende is om zaken te doen zoals hij het wil ?f vertrekken.

Dat laatste lijkt me logischer en dan mag Pieter Kooi weer een stap vooruit doen. Hij heeft in mijn optiek in ieder geval meer bijgedragen, maar zal ook zien dat de onderhandeling begonnen is. Beide heren zijn niet zo rijk geworden omdat ze graag gratis geld weggaven.

Belang voor de club is: rust en lagere lasten. Die tweede is hoop die eerste is gezamenlijke verantwoordelijkheid die niet iedereen even serieus neemt.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: papier op juli 15, 2025, 13:17:46
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 15, 2025, 00:08:56
Vreemd dat de groepen dit doen namens de leden, die er niets van af weten.... Namens mij en jullie dus

Eens. En dan dit ook nog direct richten aan Bert, niet chique. Wat mij betreft is het goed dat individuen weten dat zij niet de baas zijn. Dat geldt voor Vd Bink maar dat geldt net zo goed voor Kooi.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Amekkis op juli 15, 2025, 13:25:03
En het feit dat het stichtingsbestuur nu ook met een statement moet komen en dreigt met 'passende vervolgstappen' (bron Andor Faber) geeft wel aan dat vd Brink een gevoelige snaar heeft geraakt bij het stichtingsbestuur.

Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juli 15, 2025, 13:40:44
Citaat van: Amekkis op juli 15, 2025, 13:25:03
En het feit dat het stichtingsbestuur nu ook met een statement moet komen en dreigt met 'passende vervolgstappen' (bron Andor Faber) geeft wel aan dat vd Brink een gevoelige snaar heeft geraakt bij het stichtingsbestuur.

Heeft hij dat gezegd op Twitter? Ik kan het niet vinden. En tegen wie wil het stichtingsbestuur dan passende vervolgstappen nemen? Tegen de directie of tegen van der Brink?

Man, wat een sootje. Lijkt wel goede tijden
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: michello op juli 15, 2025, 13:58:34
STATEMENT STICHTINGSBESTUUR SC CAMBUUR
15 juli 2025, 10:02
Naar aanleiding van recente uitlatingen in de media door ons mede bestuurslid dhr. Van den Brink achten wij het als bestuur van stichting Beheer SC Cambuur-Leeuwarden (hierna: Stichtingsbestuur) noodzakelijk om publiekelijk te reageren.

Wij hebben kennisgenomen van de opvattingen en uitingen in de media van ons medebestuurslid. Wij benadrukken dat dit geenszins de opvattingen en meningen zijn van het Stichtingsbestuur. Wij distanti?ren ons dan ook van de oordelen en opvattingen van dhr. Van den Brink over de situatie van de club en de persoon Pieter Kooi.

Als bestuur hechten wij grote waarde aan zorgvuldigheid, integriteit en gezamenlijke besluitvorming. In dat licht betreuren wij dat er zonder afstemming uitlatingen zijn gedaan die tot verwarring kunnen leiden over de standpunten van onze Stichting. Wij zullen dit bespreken met dhr. Van den Brink en waar nodig passende vervolgstappen overwegen.

Namens het bestuur van stichting Beheer SC Cambuur-Leeuwarden,

Bert Wassink, Gerrit Beeksma, Lars Hornstra, Rudy Douma
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juli 15, 2025, 14:02:46
Tsjah, daar wordt ik wel benieuwd van wat er in de statuten van het stichtingsbestuur staat. Kan een bestuurslid zomaar uit de school klappen?
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Poetser op juli 15, 2025, 14:05:30
Citaat van: michello op juli 15, 2025, 13:58:34

Namens het bestuur van stichting Beheer SC Cambuur-Leeuwarden,

Bert Wassink, Gerrit Beeksma, Lars Hornstra, Rudy Douma

Oek al sun KNUFFELCLUB bij mekaar. Het is 1 groat theekransje bij de koffie. Soatsje. Stadion is oek niks. Vind de oude garde oek.

IK KOM AL 165 JAAR BIJ CAMBUUR
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Oud Cambuur op juli 15, 2025, 14:26:00
Citaat van: Poetser op juli 15, 2025, 14:05:30
Oek al sun KNUFFELCLUB bij mekaar. Het is 1 groat theekransje bij de koffie. Soatsje. Stadion is oek niks. Vind de oude garde oek.

IK KOM AL 165 JAAR BIJ CAMBUUR

Niks beters te melden dan deze flauwe kul
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Poetser op juli 15, 2025, 14:55:12
Citaat van: Oud Cambuur op juli 15, 2025, 14:26:00
Niks beters te melden dan deze flauwe kul

Oh, dus ik mag het niet. Ok?.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Trainert! op juli 15, 2025, 17:49:08
Citaat van: Poetser op juli 15, 2025, 14:05:30
Oek al sun KNUFFELCLUB bij mekaar. Het is 1 groat theekransje bij de koffie. Soatsje. Stadion is oek niks. Vind de oude garde oek.

IK KOM AL 165 JAAR BIJ CAMBUUR


jezus, wat ben jij negatief geworden :devil
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Trainert! op juli 15, 2025, 17:51:53
Je kunt wel stellen dat er flinke wrijving is ontstaan tussen vd brink en het stichtingsbestuur. Dit zal niet zo heel snel goed komen vrees ik, en dan heeft vd brink ook nog eens de meerderheid van de certificaten in zijn beheer.


iDit kan nooit goed zijn, en vrees dat er veel meer aan dr hand is dan dat wij weten.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 15, 2025, 18:45:38
Citaat van: Trainert! op juli 15, 2025, 17:49:08

jezus, wat ben jij negatief geworden :devil

Realistisch!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Derkx R.H. op juli 15, 2025, 18:47:24
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 15, 2025, 18:45:38
Realistisch!
En dat is niet negatief :zweep
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: mark1989 op juli 18, 2025, 17:18:25
In plaats van allemaal statements te maken. Van een stichtingsbestuur en daarvoor dat impulsieve statement van de supportersvereniging. Zogenaamd namens alle supporters.
Ga gewoon met elkaar in gesprek en praat het gewoon uit. Daar zijn vergaderingen voor en anders ga je een kop koffie met elkaar drinken.
De enige die iets verstandigs hierover heeft gezegd is Ype Smid.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Bankzitter op juli 18, 2025, 18:17:29
Eens. Pakt zijn rol als erevoorzitter prima op.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Noordcambuur op juni 08, 2026, 13:37:27
Ik heb vandaag gehoord dat alle skyboxen voor komende seizoen vol zitten.
Ik heb ook gevraagd dat er veel sponsoren zijn bijgekomen maar dat wist de persoon in kwestie niet.
Dus de westtribune is nog een groot vraagteken voor het nieuwe seizoen.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: PePe op juni 08, 2026, 17:49:30
Er is veel verandert de laatste tijd, wat mij betreft: Ype kom d'r maar weer in!!
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Eewal op juni 08, 2026, 17:54:31
Citaat van: PePe op juni 08, 2026, 17:49:30
Er is veel verandert de laatste tijd, wat mij betreft: Ype kom d'r maar weer in!!
daar heb ik nou niet direct een heel goed gevoel bij.
Titel: Re: Sponsoren
Bericht door: Lore op juni 08, 2026, 18:43:33
Citaat van: Noordcambuur op juni 08, 2026, 13:37:27
Ik heb vandaag gehoord dat alle skyboxen voor komende seizoen vol zitten.
Ik heb ook gevraagd dat er veel sponsoren zijn bijgekomen maar dat wist de persoon in kwestie niet.
Dus de westtribune is nog een groot vraagteken voor het nieuwe seizoen.

Ik kon er bij de opening van het seizoen nog maar uit twee kiezen en die moesten drie jaar vooruit betaald worden.  Daar zou dus pas na komend seizoen weer echt geld uit moeten komen