Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Citaat van: Len Cantello op juli 09, 2014, 12:19:57
Hier ben ik het helemaal mee eens.

Ik ook! Al had ik stiekem wel een "grotere" sponsor verwacht na dit topjaar. Maar... tevreden!  |:)

Len Cantello

Citaat van: wiekie1969 op juli 09, 2014, 12:19:47
Daar gaat het niet om. Deze club heeft geen visie en geen durf. Bange poeperts  met een stel zammers die hun werk niet goed doen.
Je slaat weer eens volledig door. Leg eens uit waarom het poeperts, zwammers zijn dan? En welke werkzaamheden worden er niet goed uitgevoerd?

Tip: eerst even goed nadenken voordat je reageert, dan pak ik er ff een  :koffie bij.  ;)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SCC-J

Citaat van: Galdiano op juli 09, 2014, 12:14:06
Er zijn diverse gesprekken geweest met mogelijke sponsoren. Bgdd heeft aan gegeven om het bedrag aanzienelijk te verhogen. Ik vind het een goede ontwikkeling.
Win win situatie met oog op de nieuw te bouwen stadion.

Laat maar zien dan dat het bedrag aanzienlijk is verhoogd.... zal je wel weer van je "bron"hebben. Maar als dat het geval was geweest had Cambuur het gewoon naar buiten kunnen brengen.

En wat een winst niet een 1 jarig contract..........

Len Cantello

Citaat van: SCC-J op juli 09, 2014, 12:24:08
Laat maar zien dan dat het bedrag aanzienlijk is verhoogd.... zal je wel weer van je "bron"hebben. Maar als dat het geval was geweest had Cambuur het gewoon naar buiten kunnen brengen.

En wat een winst niet een 1 jarig contract..........
Zelf maar even goed met de pet rond. Kun je een sponsorcontract afsluiten voor 1,5 mio / per seizoen voor de komende 10 jaar. Jullie denken zeker dat het geld bij het bedrijfsleven uit de lucht komt vallen in deze tijd van crisis. Wees blij dat er nog een sponsor zo 'gek' is. Er zijn zat clubs die zonder shirtsponsor zitten....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Grijskijkert

Citaat van: Len Cantello op juli 09, 2014, 12:22:47
Je slaat weer eens volledig door. Leg eens uit waarom het poeperts, zwammers zijn dan? En welke werkzaamheden worden er niet goed uitgevoerd?

Tip: eerst even goed nadenken voordat je reageert, dan pak ik er ff een  :koffie bij.  ;)
Gevalletje van de beste stuurlui staan aan wal...
IN HENK WE TRUST!!!

gobo

Wat een negativiteit. We mogen in deze tijd al lang blij zijn dat we voor het komend seizoen weer een hoofdsponsor hebben. En dan ook nog een die een behoorlijke trouwe sponsor blijkt te zijn.
Wat hadden jullie verwacht? een grote multinational?
Prima zo. En een 1 jarig contract is meer dan logisch gezien eerdere uitspraken van DD. Ze blijven ons trouw en doen een stap opzij indien we met een betere sponsor aankomen.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

0517

Citaat van: wiekie1969 op juli 09, 2014, 12:19:47
Daar gaat het niet om. Deze club heeft geen visie en geen durf. Bange poeperts  met een stel zwammers die hun werk niet goed doen.

Je maakt nog relatief weinig spelfouten voor iemand met zo weinig hersens. Laat je aub eens nakijken...

poelie-lwd

Citaat van: 0517 op juli 09, 2014, 13:30:52
Je maakt nog relatief weinig spelfouten voor iemand met zo weinig hersens. Laat je aub eens nakijken...

:_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: 0517 op juli 09, 2014, 13:30:52
Je maakt nog relatief weinig spelfouten voor iemand met zo weinig hersens. Laat je aub eens nakijken...
:_schater _O_
IN HENK WE TRUST!!!

dizzhead

#265
Citaat van: SCC-J op juli 09, 2014, 12:24:08
Laat maar zien dan dat het bedrag aanzienlijk is verhoogd.... zal je wel weer van je "bron"hebben. Maar als dat het geval was geweest had Cambuur het gewoon naar buiten kunnen brengen.

En wat een winst niet een 1 jarig contract..........

Ja, want alle andere clubs gooien hun financiën wel zo makkelijk op straat.
Dat 1 jarige contract is alleen maar in ons voordeel. Het is maar hoe je het draait. Bij meerjarige verbintenissen zit er namelijk ook voor sponsoren wel een degradatieclausule in....

0517

Op de eerste plaats moeten we blij zijn dat er überhaupt weer een hoofdsponsor is weten te strijken. We zitten nog steeds in een recessie mensen! Makkelijk om te roepen om het functioneren van de Graaf te beoordelen, ik ga er echter vanuit dat de voltallige directie incl voorzitter RVC betrokken is bij het vinden van een (nieuwe) hoofdsponsor. Wij zitten echter niet in de regio waar zich multinationals of ander soort bedrijven bevinden welke een binding met SCC hebben. En wil je dan toch dergelijke partijen strikken, dan moet je ook wat te bieden hebben....

Ik lees hier overigens wel een aantal interessante reacties welke inspelen op de voordelen van DD als hoofdsponsor icm het eventueel te bouwen stadion. Ik vraag me echter af of we onze positie hiermee juist niet verzwakken? Willen overige aannemers nog wel meedoen in de aanbesteding nu het zo voor de hand liggend is dat DD de bouw van het stadion wel zal krijgen?

Len Cantello

Citaat van: 0517 op juli 09, 2014, 13:41:17
Willen overige aannemers nog wel meedoen in de aanbesteding nu het zo voor de hand liggend is dat DD de bouw van het stadion wel zal krijgen?
Aanbesteding? Alleen overheden zijn aanbestedingsplichtig. Als stichting (wat SCC nog steeds is) kun je inkopen waar je wilt, hoe je wilt en wanneer je wilt.

SCC zal wrs. een consortium vormen met diverse partijen en het stadion bouwen. BGDD zal onderdeel uitmaken van dat consortium, is mijn vermoeden.

Maar, zolang de Gemeente LWD zich nog door kruideniers en buitenpoorters laat regeren, hoeven we ons hier nog niet druk om te maken...
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SCC-J

Citaat van: dizzhead op juli 09, 2014, 13:38:38
Ja, want alle andere clubs gooien hun financiën wel zo makkelijk op straat.

Je hoeft toch geen bedragen te noemen je kan het hebben over opwaarderen van vorig contract. Maar dat zie ik niet staan.

CiteerDat 1 jarige contract is alleen maar in ons voordeel. Het is maar hoe je het draait. Bij meerjarige verbintenissen zit er namelijk ook voor sponsoren wel een degradatieclausule in....
:wall :wall ja, wat maakt het eigenlijks ook  uit een meerjarig sponsor contract of een 1 jarig.

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op juli 09, 2014, 12:00:54
Zwarte dag? Goed bezig, Wiekie. Lekker ff een dolk in de rug steken van een bedrijf welke destijds, ondanks de financiële chaos bij SCC, wel instapte....

Hoo, niks negatiefs over Bjinse Draaisma en co. hoor. Die staan er gewoon weer. Enige kritische wat ik kan vinden is hun eventuele belang bij de nieuwbouw/verbouw van het stadion. En zelfs dat is hun goed recht.
Alleen hoop je (ook na het lezen van het verhaal van vorig jaar) dat er nu méér in het vat zit en dat is dus wederom niets geworden. Dus heb ik steeds meer mijn twijfels bij het functioneren van Ard de Graaf en medewerkers.

Dat wiekie het een zwarte dag noemt gaat mij ook te ver.