Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Daddy T.

Citaat van: Lore op juni 23, 2014, 13:42:08
Ik sluit mij hier wel wat bij aan! Het seizoen begint bijna!

Idd hoog tijd voor nieuwe hoofdsponsor, als het dit jaar wederom niet lukt een hoofdsponsor te vinden is het hoog tijd om het functioneren van Commercieel directeur Ard de Graaf eens goed te evalueren! Kijk voor de gein eens naar de website van de zakenclub, laatste update is van 28 november 2013... :wall
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Len Cantello

Citaat van: Daddy T. op juni 23, 2014, 18:54:03
Idd hoog tijd voor nieuwe hoofdsponsor, als het dit jaar wederom niet lukt een hoofdsponsor te vinden is het hoog tijd om het functioneren van Commercieel directeur Ard de Graaf eens goed te evalueren! Kijk voor de gein eens naar de website van de zakenclub, laatste update is van 28 november 2013... :wall
Die site is idd van het niveau kut. Hoogste tijd dat ze bij die commerciële afdeling eens wat actief aan communicatie van deze eeuw gaan doen. Site, twitter en linkedin van de zakenclub/commerciële afdeling zijn nodig aan een vernieuwingslag toe!!!!!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Sakas

Als we Ard de Graaf mogen geloven op korte termijn dus ook nieuws over een hoofdsponser!  :scc

Het contract met trouwe sponsor PAX Groep is afgelopen week opengebroken en verlengd. PAX blijft nu ten minste tot de zomer van 2016 verbonden aan SC Cambuur en zal ook zo lang op de rug van het Cambuur-shirt te vinden zijn.

Commercieel Directeur Ard de Graaf toonde zich verheugd met de verlenging van PAX: "Het is een mooi signaal dat PAX het contract op dit moment al wil openbreken en verlengen. Het zegt iets over het vertrouwen dat de sponsoren in ons hebben en het goede gevoel dat momenteel bij iedereen rond de club heerst."

"Daarnaast is het voor ons goed om al zo vroeg de continuïteit in onze sponsorgroep te waarborgen, zodat we verder kunnen bouwen aan nieuwe en bestaande relaties. De komende periode zal vooral in het teken staan van het concretiseren van het hoofdsponsorschap. We hopen hier op korte termijn duidelijkheid in te hebben."

Laat sien ast foor Cambuur bist!

Lore

Citaat van: Sakas op juni 24, 2014, 17:04:23
Als we Ard de Graaf mogen geloven op korte termijn dus ook nieuws over een hoofdsponser!  :scc



Een commerciële man moet je nooit op zijn woord geloven als het op "omzet" en "nieuwe klanten" aankomt. En ik kan het weten want ik ben zelf een commerciële man.  :devil

Ik geloof het pas als de handtekeningen staan

Daddy T.

Citaat van: Lore op juni 24, 2014, 20:57:51
Een commerciële man moet je nooit op zijn woord geloven als het op "omzet" en "nieuwe klanten" aankomt. En ik kan het weten want ik ben zelf een commerciële man.  :devil

Ik geloof het pas als de handtekeningen staan

Gokje: DijkstraDraisma nog een seizoen op het shirt?
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Lore

Citaat van: Daddy T. op juni 24, 2014, 21:42:18
Gokje: DijkstraDraisma nog een seizoen op het shirt?

:_schater :_schater En dat dan presenteren als een grote overwinning!

Ik heb geen enkel idee of het waar is, maar ik hoorde een roddel dat Cambuur met twee grotere internationale ondernemingen in onderhandeling is. Heeft iemand anders ook zoiets gehoord?

Dokkumer

Er werd gesproken met 2 partijen, meer is bij mij niet bekend. Dit zijn van die geruchten die bij de koffie ochtendjes weer groter worden gemaakt dan ze daadwerkelijk zijn ;)

Lore

Citaat van: Dokkumer op juni 25, 2014, 09:58:03
Er werd gesproken met 2 partijen, meer is bij mij niet bekend. Dit zijn van die geruchten die bij de koffie ochtendjes weer groter worden gemaakt dan ze daadwerkelijk zijn ;)

Waarschijnlijk wel ja en "in gesprek zijn met" kan natuurlijk ook betekenen dat De Graaf de telefoon heeft gepakt en een keer heeft gebeld naar Friesland Campina, waar hij niet verder kwam dan de secretaresse!

Dokkumer

Citaat van: Lore op juni 25, 2014, 10:50:14
Waarschijnlijk wel ja en "in gesprek zijn met" kan natuurlijk ook betekenen dat De Graaf de telefoon heeft gepakt en een keer heeft gebeld naar Friesland Campina, waar hij niet verder kwam dan de secretaresse!
:_schater

sk13

Van wat ik gehoord heb wordt vlgde week nieuwe hoofdsponsor bekend gemaakt. Wie dit is weet ik (nog) niet

Lore

Citaat van: sk13 op juni 28, 2014, 11:53:16
Van wat ik gehoord heb wordt vlgde week nieuwe hoofdsponsor bekend gemaakt. Wie dit is weet ik (nog) niet

Dat zou fantastisch nieuws zijn! Als het nieuws is dat er een nieuwe hoofdsponsor is tenminste.

gobo

Citaat van: Lore op juni 28, 2014, 14:38:21
Dat zou fantastisch nieuws zijn! Als het nieuws is dat er een nieuwe hoofdsponsor is tenminste.

En dat het niet slagerij tadema oid is...
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

jeff

Citaat van: gobo op juni 28, 2014, 16:52:40
En dat het niet slagerij tadema oid is...
Als ze er genoeg voor betalen waarom dan niet?

drg

Citaat van: jeff op juni 28, 2014, 16:59:25
Als ze er genoeg voor betalen waarom dan niet?

Ja en hebben zij ook een goede reden om 2 maal per jaar afgeprijsde rund aan te bieden  :D

Dokkumer

Citaat van: drg op juni 28, 2014, 17:32:55
Ja en hebben zij ook een goede reden om 2 maal per jaar afgeprijsde rund aan te bieden  :D
Op 19 oktober en 15 februari? Spelend in blauw witte boevenpakjes met menstruatievlekjes? :devil