Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Cambuur123 op mei 08, 2014, 21:22:40
Zeg, nu Arriva sponsor is, zal Cambuur dan niet van Arriva voor een lage prijs bussen kunnen huren voor de uitwedstrijden? Of ben ik nu onzin aan het uitkramen...  8P

Maar dan lopen we wel het risico dat we te laat komen...  :_schater

yellow@ndblue

De club is met twee potentiƫle hoofdsponsors in gesprek

meld ype smid in de LC
zijn hele verhaal over stadion etc zie link onder

http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/28253

Lore

Citaat van: yellow@ndblue op mei 17, 2014, 19:25:40
De club is met twee potentiƫle hoofdsponsors in gesprek

meld ype smid in de LC
zijn hele verhaal over stadion etc zie link onder

http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/28253

Dat zal ook wel moeten. Als je nu geen hoofdsponsor binnen kan halen, dan is er iets mis!

De Gast

Hoe zit het eigenlijks met de shirt sponsor Quick? Zij waren toch voor 2 jaar aan ons verbonden?

dizzhead

Citaat van: De Gast op mei 21, 2014, 12:24:44
Hoe zit het eigenlijks met de shirt sponsor Quick? Zij waren toch voor 2 jaar aan ons verbonden?

Mooi houden zo. Niks mis mee, lekker authentiek

MilanJayh

Citaat van: dizzhead op mei 21, 2014, 19:50:17
Mooi houden zo. Niks mis mee, lekker authentiek

maar dan moeten ze wel met mooiere dingen komen dan die belachelijke lelijke schoenen voor 90 euro  ;( 8P

Eewal

Citaat van: MilanJayh op mei 27, 2014, 00:24:24
maar dan moeten ze wel met mooiere dingen komen dan die belachelijke lelijke schoenen voor 90 euro  ;( 8P

Quick heeft wat mij betreft een super uitstraling. Mooie shirts, mooie pakken etc. Hoop echt niet dat een Masita of iets dergelijks weer de kledingsponsor wordt..

MilanJayh

Citaat van: Eewal op mei 27, 2014, 07:34:44
Quick heeft wat mij betreft een super uitstraling. Mooie shirts, mooie pakken etc. Hoop echt niet dat een Masita of iets dergelijks weer de kledingsponsor wordt..
klopt, dat ben ik ook dan wel weer met je eens, qua spelers kleding ziet het er top uit!!!  :thumbsup

gobo

Benieuwd wanneer ze met een nieuwe hoofdsponsor op de proppen komen. Ik heb nog niet eens geruchten gehoord. Best bijzonder hier.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Eewal

Citaat van: gobo op mei 27, 2014, 20:34:25
Benieuwd wanneer ze met een nieuwe hoofdsponsor op de proppen komen. Ik heb nog niet eens geruchten gehoord. Best bijzonder hier.

Snackbar Het Vliet  :devil

Ronald

Het schijnt dat cambuur aan het onderhandelen is met een bedrijf uit Almere. Het schijnt een groot bedrijf te zijn hoorde ik.van een kennis.

TJ Cambuur

Bron: Er wordt gesproken over een grote sponsor uit Almere met rode auto's dat is wat mij zaterdagavond  is verteld

dizzhead

#162
Citaat van: TJ Cambuur op mei 27, 2014, 22:47:11
Bron: Er wordt gesproken over een grote sponsor uit Almere met rode auto's dat is wat mij zaterdagavond  is verteld

De brandweer van Almere!


Maar ff serieus: Koops Transport rijdt in rode auto's, maar of dat een 'groot' bedrijf is, geen idee. Of gaat het om rode personenauto's? Dan heb ik echt werkelijk geen idee.

moodygrunn

Citaat van: dizzhead op mei 27, 2014, 22:48:17
De brandweer van Almere!


Maar ff serieus: Koops rijdt in rode auto's, maar of dat een 'groot' bedrijf is, geen idee. Of gaat het om rode personenauto's? Dan heb ik echt werkelijk geen idee.

Greenwheels? Dat zijn die rode deelauto's. Ik heb alleen nog geen link met Almere gevonden
In Henk en Sandor we trust

Ronald

Je hebt bouwbedrijf van Wijnen in Almere en volgens mij ook topa verpakkingen. Van wijnen heeft.rode auto's en topa weet ik zo niet of die rode auto's hebben.