Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

vialli

#30
Dat hoofdsponsorschap is wat voor een noordelijk bedrijf dat zijn activiteiten
in de rest van het land wil uitbreiden.

roepieh

Citaat van: vialli op juni 09, 2013, 15:16:18
Dat hoofdsponsorschap is wat voor een noordelijke bedrijf dat zijn activiteiten
in de rest van het land wil uitbreiden.

ok

:|

Sonnema

Citaat van: Galdiano op juni 09, 2013, 14:07:50
2.5 tot 3.5 ton is erg veel!

Ameland sponsorde Groningen. 1ste jaar: 170 2de: 180 3de: 190

BWDD betaalde tussen de 100.000 en 150.000 euro voor hoofdsponsorschap nu ze eredivisie spelen gaat de prijs aardig omhoog en wil Cambuur graag meer dan 200.000 hebben voor een hoofdsponsor.

Sonnema

Citaat van: vialli op juni 09, 2013, 15:16:18
Dat hoofdsponsorschap is wat voor een noordelijk bedrijf dat zijn activiteiten
in de rest van het land wil uitbreiden.

Gerucht gaat ook dat WestCord Hotels in de markt is om hoofdsponsor te worden en dat is een noordelijk bedrijf die in de rest van het land aan de weg timmert.

sk13

Van wat ik heb gehoord is dat scc bezig is met 2 landelijk bekende bedrijven. Welke van de 2 het wordt is nog ff afwachten maar ook dit komt goed!!

Collingwood

Dat zou goed nieuws zijn! Wellicht dat de club ook even moet wachten met het aantrekken van bepaalde spelers tot er een redelijk grote hoofdsponsor is binnen gehengeld (?).
Kalmte alleen kan u redden.

SCC-J

Gerucht, wat ik heb gehoord  :O

Vanuit Helmond

Gister was het druk met vele telefoontjes van sponsoren, ben gister in het stadion geweest en het kunstgras is, ook al baal ik ervan te moeten zeggen, geweldig mooi.

richard

Citaat van: sk13 op juni 11, 2013, 15:55:35
Van wat ik heb gehoord is dat scc bezig is met 2 landelijk bekende bedrijven. Welke van de 2 het wordt is nog ff afwachten maar ook dit komt goed!!

Klopt!!

Lore

Citaat van: sk13 op juni 11, 2013, 15:55:35
Van wat ik heb gehoord is dat scc bezig is met 2 landelijk bekende bedrijven. Welke van de 2 het wordt is nog ff afwachten maar ook dit komt goed!!

Sorry, maar in sales kan je toch echt pas aan de champagne als het geld op de rekening staat. Ik wacht nog even af tot Vd Belt ons het bankafschrift laat zien!

Cambuurlwdfan

vd belt heeft jou proberen te bereiken,maar de nimst niet op

Lore

Citaat van: Cambuurlwdfan op juni 14, 2013, 01:58:55
vd belt heeft jou proberen te bereiken,maar de nimst niet op

:_schater hij heeft weer een reclamebord verkocht en kan niet overal voor opnemen!

Viper

Rekladruk Giekerk langer sponsor van SC Cambuur

Na de vele nieuwe aanmeldingen en verlengingen heeft ook één van de trouwste sponsoren van SC Cambuur besloten haar sponsorpakket uit te breiden en de contractduur te verlengen. Rekladruk uit Giekerk blijft zo ook de komende jaren aan de club verbonden.
Op de foto schudden René de Vries namens Rekladruk en Sjoerd van der Meij namens SC Cambuur elkaar de hand ter bekrachtiging van de samenwerking.

Rekladruk is een moderne offsetdrukkerij met 10 medewerkers, gevestigd in Giekerk (Friesland). Rekladruk is een ambitieuze drukkerij die u snel en voordelig van kwaliteits drukwerk kan voorzien. Kijk voor meer informatie over Rekladruk op www.rekladruk.nl.

RotterdamLeeuwarden

Das inderdaad zo, 1 van de trouwste sponsoren, dat mag ook wel eens gezegd worden  :y

De programmaboekjes van 1989 drukten zij al  _O_
Mooie ontwikkelingen  ;)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

SCCornjum

Albert Heijn Gorredijk   |:) Welkom  |:)



Gorredijk das toch om de hoek bij........
Watching Football Is Not A Crime