Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: 0517 op mei 07, 2013, 22:26:27
In de LC valt te lezen dat de telefoon roodgloeiend staan vwb sponsoren. Veel sponsoren die hadden opgezegd willen opnieuw met de club in gesprek. Ben benieuwd welke bedrijven wat bij Cambuur gaan doen...
En verder valt te lezen dat er genoeg sponsors uit kille huhuhu
weggaan en naar de gezellige volksclub Cambuur gaan.
Uit de lc van vandaag :rodekaart

Sonnema

Citaat van: Cambuur Liwwadden op mei 05, 2013, 10:44:19
Dijkstra-Draisma de bedragen welke daar aan verbonden zijn.

Begreep dat BGDD voor 120.000 per jaar hoofdsponsor is en dat ze na dit seizoen verders gaan als Co sponsor. Maar wie oh wie wordt er dan Hoofdsponsor? Begreep dat ze ingesprek waren met een energie maatschappij.

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Clint

Nederlandse Energie Maatschappij. Met dit keer, zoals al aangegeven, geen groene energie, maar blauw-gele.

michello

17 maaie, 2013 - 22:00
It giet goed mei de útjefte fan seizoenkaarten by Cambuur. Oant no ta binne der 4000 oanfrege. Dat is no al like folle as ferline seizoen. Al mei al binne der 8500 seizoenkaarten beskikber. De klup ferwachtet it grutste part dêrfan kwyt te reitsjen. Twa wike lyn waarden de Ljouwerters kampioen fan de Jupiler League en promovearden dermei nei de earedivyzje.
Fierders ferwachtet Cambuur sa'n miljoen oan ekstra sponsorjilden binnen te heljen

Dokkumer

Citaat van: clint op mei 16, 2013, 07:38:35
Nederlandse Energie Maatschappij. Met dit keer, zoals al aangegeven, geen groene energie, maar blauw-gele.
En wat krijg je als je geel en blauw mengt clint? Juist... Groen 8P

Treb

Citaat van: michello op mei 17, 2013, 22:25:44
17 maaie, 2013 - 22:00
It giet goed mei de útjefte fan seizoenkaarten by Cambuur. Oant no ta binne der 4000 oanfrege. Dat is no al like folle as ferline seizoen. Al mei al binne der 8500 seizoenkaarten beskikber. De klup ferwachtet it grutste part dêrfan kwyt te reitsjen. Twa wike lyn waarden de Ljouwerters kampioen fan de Jupiler League en promovearden dermei nei de earedivyzje.
Fierders ferwachtet Cambuur sa'n miljoen oan ekstra sponsorjilden binnen te heljen

Vertaling:

Tot nu toe 4000 seizoenskaarten verkocht. Nu al evenveel als vorig jaar. Er zijn 8500 seizoenskaarten beschikbaar, Cambuur verwacht het grootste gedeelte daarvan te verkopen. Verder verwacht cambuur ongeveer 1 miljoen euro extra aan sponsor inkomsten binnen te halen.

Robinho

Media markt mogelijk nieuwe hoofdsponsor van Cambuur, geruggie _O_

Galdiano

Vind het nog steeds schandalig dat een FBTO of een Achmea nog nooit sponsor is geweest van Cambuur.

Media markt word het niet denk ik.
Saturn heeft vorig jaar gepeild om eventueel in het nieuwe stadion te kunnen trekken! Die zullen dan wel afhaken!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Galdiano op juni 09, 2013, 13:45:01
Vind het nog steeds schandalig dat een FBTO of een Achmea nog nooit sponsor is geweest van Cambuur.

Media markt word het niet denk ik.
Saturn heeft vorig jaar gepeild om eventueel in het nieuwe stadion te kunnen trekken! Die zullen dan wel afhaken!

Lees net dat Media markt en Saturn 1 holding vormen!
Dan zou het kunnen en zou het stadion qua financiën weer een stap dichter bij komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sonnema

FBTO is het vroeger geweest en Achmea heeft zijn hoofdkantoor ergens anders zitten dus die zouden nooit hoofdsponsor worden. Om hoofdsponsor te worden bij Cambuur praat je wel over een bedrag van 2,5 tot 3,5 ton

Galdiano

Citaat van: Sonnema op juni 09, 2013, 13:55:50
FBTO is het vroeger geweest en Achmea heeft zijn hoofdkantoor ergens anders zitten dus die zouden nooit hoofdsponsor worden. Om hoofdsponsor te worden bij Cambuur praat je wel over een bedrag van 2,5 tot 3,5 ton

2.5 tot 3.5 ton is erg veel!

Ameland sponsorde Groningen. 1ste jaar: 170 2de: 180 3de: 190
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op juni 09, 2013, 14:07:50
2.5 tot 3.5 ton is erg veel!

Ameland sponsorde Groningen. 1ste jaar: 170 2de: 180 3de: 190

Nou Terschelling ons dan maar!