Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Viper

Ook maar een topic over/voor de sponsoren.

Dorenbos Architekten en Autostot2000euro.nl toegevoegd aan sponsorgroep

Ondanks de economische tegenwind blijft de Business Club van SC Cambuur onverminderd groeien. Bedrijven lijken, juist in deze tijd, het belang in te zien van het opbouwen van de juiste contacten, zichtbaar zijn bij de doelgroep en bovendien de band met bestaande relaties te versterken. Zo ook Dorenbos Architekten uit Giekerk en Autostot2000euro.nl uit Sneek.

Goudvinger

Architectenbureau? Niet geheel toevallig?  :y

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

666

 :clint  Iets met goede akoestiek...
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Viper

Nieuwe sponsor: Douwe Egberts Café Leeuwarden!

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Clint

Als dat het café is zal het niet zo veel opleveren als dat het de gigant Douwe Egberts zelf was.

Maar alle beetjes helpen idd.

Cambuur Liwwadden

FRL Group toegetreden tot sponsorgroep

Ondanks de economische tegenwind blijft de Business Club van SC Cambuur onverminderd groeien. Bedrijven lijken, juist in deze tijd, het belang in te zien van het opbouwen van de juiste contacten, zichtbaar zijn bij de doelgroep en bovendien de band met bestaande relaties te versterken. Zo ook post- en pakketbezorger FRL Group uit Leeuwarden.
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Cambuur Liwwadden

Iemand die weet tot wanneer het contract met shirtsponser: Dijkstra-Draisma loopt??
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Dokkumer

Citaat van: Cambuur Liwwadden op mei 04, 2013, 22:11:57
Iemand die weet tot wanneer het contract met shirtsponser: Dijkstra-Draisma loopt??
Tot en met 30 juni. Ze blijven voor zover ik weet wel sponsor, maar op een lager niveau.

Don

Het is nu wel een stuk makkelijker geworden om een grote nieuwe hoofdsponsor te vinden lijkt me!
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Andre-Lwd

Ik denk dat dat zal tegenvallen, zijn genoeg clubs in de eredivisie die moeite hebben om een hoofdsponsor te vinden.

Cambuur Liwwadden

Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2013, 22:25:59
Tot en met 30 juni. Ze blijven voor zover ik weet wel sponsor, maar op een lager niveau.

Dijkstra-Draisma nu afgelopen 3 seizoenen als shirt/hoofd sponser gehad toch? nadat ze het stokje overnamen in 2010 van WTC-EXPO (misschien een promotie clausule in het contract)
Op 'een lager niveau' blijven sponseren komend jaar een zeer goede zaak uiteraard, maar betekent dit dat ze ook hun naam op het wedstrijd shirt behouden?  Zal ongetwijfeld meer geld mee gemoeid zijn komend seizoen in de ere dan afgelopen jaargang in de Jupiler.   Iemand een gerucht dan wel concrete info vwb evt. nieuwe hoofdsponser/shirtsponser?? en evt. de bedragen welke daar aan verbonden zijn.
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Dokkumer

Bij mijn weten zijn ze geen shirtsponsor meer, of ze op de rug terugkomen weet ik niet. Het enige wat ik weet is dat ze wel als sponsor bij Cambuur willen blijven.

0517

In de LC valt te lezen dat de telefoon roodgloeiend staan vwb sponsoren. Veel sponsoren die hadden opgezegd willen opnieuw met de club in gesprek. Ben benieuwd welke bedrijven wat bij Cambuur gaan doen...