Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op augustus 15, 2014, 14:51:13
Dan mag er oek wel wat extra luxe in die bus toch? :D

Zeker een mooie bus, is betaald, ingericht en gespoten door Ype. Met als beloning zijn portret op 1 van de zijden van de bus.. Ik hoef je niet te vertellen dat dat de onderkant is :devil
ik dacht de achterkant en ook een foto van zijn achterkant :devil

Cor

Citaat van: Dokkumer op augustus 15, 2014, 14:51:13
Dan mag er oek wel wat extra luxe in die bus toch? :D

Zeker een mooie bus, is betaald, ingericht en gespoten door Ype. Met als beloning zijn portret op 1 van de zijden van de bus.. Ik hoef je niet te vertellen dat dat de onderkant is :devil

Is Ype een kaartvriend van Louis?

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op augustus 15, 2014, 14:57:07
ik dacht de achterkant en ook een foto van zijn achterkant :devil
Nee die was voor mij gereserveerd ;)

Had ik al gezegd dat ik de bus heel mooi vind? Nu nog een foto van de andere zijkant en dan kan ik beginnen te zeiken over wat historie in die bus zoals bv. Telstar heeft



Dat vind ik persoonlijk heel mooi.. Zo'n eerbetoon aan clubiconen

Dokkumer

Citaat van: Cor op augustus 15, 2014, 15:00:05
Is Ype een kaartvriend van Louis?
Ja ze mogen graag pesten :devil

Dokkumer

Voor de liefhebbers, nu ook een foto van de andere kant van de bus

DayDreamer

Ben wel benieuwd naar de achterkant, persoonlijk vind ik de blauwe wielen wat te.

Voor de rest, SUPERMOOI  :thumbsup

Marc S

Prachtige bus, echt van onder de indruk!

sccweestwel


Stiens

Mooie bus geworden idd!
Op de Facebook pagina van Haan Reclamewerk staan meerdere foto's zie ik net

www.facebook.com/HaanReklameNL

Eewal

Citaat van: Stiens op augustus 15, 2014, 18:22:05
Mooie bus geworden idd!
Op de Facebook pagina van Haan Reclamewerk staan meerdere foto's zie ik net

www.facebook.com/HaanReklameNL

mooi hoor! had nog niet gezien dat de supporters zijn te zien in het blauw...

TARGET

Super vet.. prachtig alleen had ik de ramen een zwarte tint gegeven en de wieldoppen origineel.!

Marc S

Citaat van: TARGET op augustus 15, 2014, 20:54:07
Super vet.. prachtig alleen had ik de ramen een zwarte tint gegeven en de wieldoppen origineel.!

Wieldoppen mee eens, ramen vind ik wel mooi dat ze het erover heen hebben gedaan.

Galdiano

Wieldoppen zijn lelijk!
Het hadden hippe spinners moeten zijn.
Gewoon metaal kleur had het moeten zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

de Schoot

Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2014, 22:00:39
Wieldoppen zijn lelijk!
Het hadden hippe spinners moeten zijn.
Gewoon metaal kleur had het moeten zijn.

Klopt, maar probleem dat kunnen we zelf oplossen.  8)

Len Cantello

Bus is een dikke plus! Wel weer typisch dat er vooral gejank is over een paar wieldoppen..... :_schater
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli