Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: TARGET op oktober 07, 2014, 12:57:24
Ook onder meer Sponsor van onze club SC Cambuur.. en na mijn weten rijden alle Cambuurspelers ook in auto's van Engelsma en Wijnia..

Mijn vraag is is dit ook een steek in de begroting van onze club.?!

spelers rijden in andere auto's via open Nederland.

Dokkumer

Zowel de auto's als de sponsoring lopen via Opel Nederland en Opel Leasing volgens Ard de Graaf.
Ga er dan ook vanuit dat de club hier geen hinder van ondervindt. Wel ontzettend sneu voor alle werknemers bij E&W natuurlijk.

Lore

Citaat van: Dokkumer op oktober 07, 2014, 14:53:36
Zowel de auto's als de sponsoring lopen via Opel Nederland en Opel Leasing volgens Ard de Graaf.
Ga er dan ook vanuit dat de club hier geen hinder van ondervindt. Wel ontzettend sneu voor alle werknemers bij E&W natuurlijk.

Ja, zeker! Hopen op een doorstart!

dizzhead

Nieuwe sponsor op de achterkant van het shirt:
http://www.exposize.nl/

http://t.co/1xxXtVYyNr


Nu gelijk maar een linksbuiten halen van die centen  :zweep

Stiens

Man man man, wat een lelijk teletubbie logo straks achter op ons shirt  :_spank :_spank :_spank

el haj

Stopt Faber vlaggen?

Collingwood

Dit bedrijf is overgenomen door Faber Vlaggen.
Kalmte alleen kan u redden.

Bascambuur

Lijkt wel een logo dat gemaakt is door een kleuter, gvd wat lelijk.  :_schater

Treb

Verschrikkelijk  :zucht  :rodekaart

Daddy T.

Citaat van: dizzhead op juni 12, 2015, 13:31:41
Nieuwe sponsor op de achterkant van het shirt:

Nu gelijk maar een linksbuiten halen van die centen  :zweep

levert ons niets extra op aan inkomsten, enkel dit logo ipv faber vlaggen.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

papier

Citaat van: Bascambuur op juni 12, 2015, 15:00:44
Lijkt wel een logo dat gemaakt is door een kleuter, gvd wat lelijk.  :_schater

Lijkt inderdaad wel op dat wordart uit word2000 ofzo. Lelijk

vialli

Wees blied dat we son sponser hevve :y

SCC

Wat ik me afvroeg: met Friesland Campina en een Koopmans (koninklijke zelfs, meende ik) hebben we voor de economie/ werkgelegenheid in Leeuwarden een belangrijke speler. Zou een van die partijen niet een geweldige hoofdsponsor zijn?
Je mag aannamen dat ze reeds benaderd zijn, wat zou de reden zijn dat zulke bedrijven Cambuur afwijzen of niet geassocieerd willen worden met Cambuur?

De Gast

Hoe zit het eigenlijks met onze kledingsponsor.. is dat vorig jaar met twee jaar verlengd of is dat contract bijna afgelopen?

Yellow Army

Citaat van: SCC op juni 14, 2015, 07:42:22
Wat ik me afvroeg: met Friesland Campina en een Koopmans (koninklijke zelfs, meende ik) hebben we voor de economie/ werkgelegenheid in Leeuwarden een belangrijke speler. Zou een van die partijen niet een geweldige hoofdsponsor zijn?
Je mag aannamen dat ze reeds benaderd zijn, wat zou de reden zijn dat zulke bedrijven Cambuur afwijzen of niet geassocieerd willen worden met Cambuur?

Vwb FrieslanCampina, zoiets zal centraal geregeld moeten worden vanuit het hoofdkantoor in Amersfoort. Lwd krijgt geen budget om zoiets zelf te regelen. Ik kan me voorstellen dat ze daar in Amersfoort niks met Cambuur hebben. Daarbij komt dat FC een cooperatie is en dus eigendom is van de boeren. In dat opzicht zouden ze dus beter bij dkv passen...
Area 58