Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

michello

STATEMENT STICHTINGSBESTUUR SC CAMBUUR
15 juli 2025, 10:02
Naar aanleiding van recente uitlatingen in de media door ons mede bestuurslid dhr. Van den Brink achten wij het als bestuur van stichting Beheer SC Cambuur-Leeuwarden (hierna: Stichtingsbestuur) noodzakelijk om publiekelijk te reageren.

Wij hebben kennisgenomen van de opvattingen en uitingen in de media van ons medebestuurslid. Wij benadrukken dat dit geenszins de opvattingen en meningen zijn van het Stichtingsbestuur. Wij distanti?ren ons dan ook van de oordelen en opvattingen van dhr. Van den Brink over de situatie van de club en de persoon Pieter Kooi.

Als bestuur hechten wij grote waarde aan zorgvuldigheid, integriteit en gezamenlijke besluitvorming. In dat licht betreuren wij dat er zonder afstemming uitlatingen zijn gedaan die tot verwarring kunnen leiden over de standpunten van onze Stichting. Wij zullen dit bespreken met dhr. Van den Brink en waar nodig passende vervolgstappen overwegen.

Namens het bestuur van stichting Beheer SC Cambuur-Leeuwarden,

Bert Wassink, Gerrit Beeksma, Lars Hornstra, Rudy Douma

Lore

Tsjah, daar wordt ik wel benieuwd van wat er in de statuten van het stichtingsbestuur staat. Kan een bestuurslid zomaar uit de school klappen?

Poetser

Citaat van: michello op juli 15, 2025, 13:58:34

Namens het bestuur van stichting Beheer SC Cambuur-Leeuwarden,

Bert Wassink, Gerrit Beeksma, Lars Hornstra, Rudy Douma

Oek al sun KNUFFELCLUB bij mekaar. Het is 1 groat theekransje bij de koffie. Soatsje. Stadion is oek niks. Vind de oude garde oek.

IK KOM AL 165 JAAR BIJ CAMBUUR

Oud Cambuur

Citaat van: Poetser op juli 15, 2025, 14:05:30
Oek al sun KNUFFELCLUB bij mekaar. Het is 1 groat theekransje bij de koffie. Soatsje. Stadion is oek niks. Vind de oude garde oek.

IK KOM AL 165 JAAR BIJ CAMBUUR

Niks beters te melden dan deze flauwe kul

Poetser

Citaat van: Oud Cambuur op juli 15, 2025, 14:26:00
Niks beters te melden dan deze flauwe kul

Oh, dus ik mag het niet. Ok?.

Trainert!

Citaat van: Poetser op juli 15, 2025, 14:05:30
Oek al sun KNUFFELCLUB bij mekaar. Het is 1 groat theekransje bij de koffie. Soatsje. Stadion is oek niks. Vind de oude garde oek.

IK KOM AL 165 JAAR BIJ CAMBUUR


jezus, wat ben jij negatief geworden :devil

Trainert!

Je kunt wel stellen dat er flinke wrijving is ontstaan tussen vd brink en het stichtingsbestuur. Dit zal niet zo heel snel goed komen vrees ik, en dan heeft vd brink ook nog eens de meerderheid van de certificaten in zijn beheer.


iDit kan nooit goed zijn, en vrees dat er veel meer aan dr hand is dan dat wij weten.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Trainert! op juli 15, 2025, 17:49:08

jezus, wat ben jij negatief geworden :devil

Realistisch!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Derkx R.H.


mark1989

In plaats van allemaal statements te maken. Van een stichtingsbestuur en daarvoor dat impulsieve statement van de supportersvereniging. Zogenaamd namens alle supporters.
Ga gewoon met elkaar in gesprek en praat het gewoon uit. Daar zijn vergaderingen voor en anders ga je een kop koffie met elkaar drinken.
De enige die iets verstandigs hierover heeft gezegd is Ype Smid.

Bankzitter

Eens. Pakt zijn rol als erevoorzitter prima op.

Noordcambuur

Ik heb vandaag gehoord dat alle skyboxen voor komende seizoen vol zitten.
Ik heb ook gevraagd dat er veel sponsoren zijn bijgekomen maar dat wist de persoon in kwestie niet.
Dus de westtribune is nog een groot vraagteken voor het nieuwe seizoen.

PePe

Er is veel verandert de laatste tijd, wat mij betreft: Ype kom d'r maar weer in!!

Eewal

Citaat van: PePe op juni 08, 2026, 17:49:30
Er is veel verandert de laatste tijd, wat mij betreft: Ype kom d'r maar weer in!!
daar heb ik nou niet direct een heel goed gevoel bij.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op juni 08, 2026, 13:37:27
Ik heb vandaag gehoord dat alle skyboxen voor komende seizoen vol zitten.
Ik heb ook gevraagd dat er veel sponsoren zijn bijgekomen maar dat wist de persoon in kwestie niet.
Dus de westtribune is nog een groot vraagteken voor het nieuwe seizoen.

Ik kon er bij de opening van het seizoen nog maar uit twee kiezen en die moesten drie jaar vooruit betaald worden.  Daar zou dus pas na komend seizoen weer echt geld uit moeten komen