Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc

Citaat van: michello op juli 09, 2014, 10:17:26
Eindelijk. Mooi dat ze de samenwerking op deze wijze voortzetten! Blijven we trouwens dit seizoen weer in dezelfde jubileumshirts spelen ?

Er komt wel een nieuw thuisshirt..

Dokkumer

:wall Ik ben het zowaar met je eens J.
Valt me wederom tegen van de Graaf en co. dat er niet meer uit het succesvolle vorige seizoen is gehaald. Volgende klus is dus het analyseren van het functioneren van de commerciële afdeling.

SCCdrachten

Citaat van: SCC-J op juli 09, 2014, 10:04:30
Dijkstra draisma weer hoofdsponsor

Nee denk het niet !

michello

Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2014, 10:24:09
:wall Ik ben het zowaar met je eens J.
Valt me wederom tegen van de Graaf en co. dat er niet meer uit het succesvolle vorige seizoen is gehaald. Volgende klus is dus het analyseren van het functioneren van de commerciële afdeling.


Waarom Dok? Kan toch best zo zijn dat er door de meerdere partijen die geïnteresseerd waren het sponsorbedrag omhoog gegaan is. Ook hierin vind ik juist dat de stabiliteit van onze club maar weer eens bevestigd is. :thumbsup

zeewolde


michello


dit is mien club

Cambuur geeft aan dat ze toch hoofdsponsor zijn
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Sakas

Citaat van: SCC-J op juli 09, 2014, 10:21:26
ja jubileumshirts blijven. Ik zie dit toch eerder als het falen van het niet vinden van een nieuwe hoofdsponsor en dat we heel blij moeten zijn met bouwgroep DD

Denk het niet, ze waren in gesprek met andere potentiële partijen, echter heeft Bouwgroep DD zich in dat proces ook weer gemeld dat zij geïnteresseerd waren. Ik neem dan ook aan dat DD niet minder betaald als de andere partijen.
Ik vindt het juist een goed teken dat DD wederom voor een jaar het hoofdsponsorschap wil verlengen.

Nieuwsartikel van www.cambuur.nl

Bouwgroep Dijkstra Draisma zal ook komend seizoen de borst sieren van het Cambuur-shirt. Vandaag werden de handtekeningen gezet onder een contract voor de duur van 1 seizoen, waarmee de Bouwgroep al voor het vijfde seizoen op rij hoofdsponsor is van SC Cambuur.
Commercieel Directeur Ard de Graaf: "In de zoektocht naar een hoofdsponsor hebben we met meerdere partijen serieuze gesprekken gevoerd, maar gaandeweg gaf ook Bouwgroep Dijkstra Draisma aan graag verder te willen als hoofdsponsor. Mede gezien de stadionplannen die we de komende tijd definitief hopen te maken is het voor zowel de club als Bouwgroep Dijkstra Draisma een goede zaak om in deze constructie verder te gaan. We zijn hier absoluut heel tevreden mee."
Laat sien ast foor Cambuur bist!

SCC-J

Citaat van: Sakas op juli 09, 2014, 10:32:12
Denk het niet, ze waren in gesprek met andere potentiële partijen, echter heeft Bouwgroep DD zich in dat proces ook weer gemeld dat zij geïnteresseerd waren. Ik neem dan ook aan dat DD niet minder betaald als de andere partijen.
Ik vindt het juist een goed teken dat DD wederom voor een jaar het hoofdsponsorschap wil verlengen.

Nieuwsartikel van www.cambuur.nl

Bouwgroep Dijkstra Draisma zal ook komend seizoen de borst sieren van het Cambuur-shirt. Vandaag werden de handtekeningen gezet onder een contract voor de duur van 1 seizoen, waarmee de Bouwgroep al voor het vijfde seizoen op rij hoofdsponsor is van SC Cambuur.
Commercieel Directeur Ard de Graaf: "In de zoektocht naar een hoofdsponsor hebben we met meerdere partijen serieuze gesprekken gevoerd, maar gaandeweg gaf ook Bouwgroep Dijkstra Draisma aan graag verder te willen als hoofdsponsor. Mede gezien de stadionplannen die we de komende tijd definitief hopen te maken is het voor zowel de club als Bouwgroep Dijkstra Draisma een goede zaak om in deze constructie verder te gaan. We zijn hier absoluut heel tevreden mee."
ik heb het gelezen maar geloof het niet. Want dit is een sponsor voor weer en slechts 1 jaar. Terwijl je nu een grote sponsor moet hebben voor paar jaar waarmee je ook een mogelijke degradatie kan overbruggen.

Als ik geen hoofdsponsor zou kunnen vinden zou ik het zelfde verhaal ophangen.

michello

Dus nu twijfel je aan de geloofwaardigheid van Ard de Graaf? Dus al die " gesprekken met andere partijen" ook?  :_schater

dizzhead

Evil doers are evil dreaders.

SCC-J

Citaat van: michello op juli 09, 2014, 10:42:15
Dus nu twijfel je aan de geloofwaardigheid van Ard de Graaf? Dus al die " gesprekken met andere partijen" ook?  :_schater
hij zal vast gesprekken gehad hebben. Maar we hebben geen nieuwe hoofdsponsor en ik geloof niet dat dit uit luxe is.

michello

Dit is trouwens een bericht van exact een jaar geleden :

09-07-2013
SC Cambuur is zeer verheugd te kunnen melden dat het een nieuwe driejarige sponsorovereenkomst is aangegaan met Bouwgroep Dijkstra Draisma.
Het eerste seizoen is Bouwgroep Dijkstra Draisma hoofd- en tevens shirtsponsor. In de twee seizoenen erna zal de Bouwgroep zich als co-sponsor verbinden aan de club.
"In de afgelopen periode hebben we met diverse partijen gesproken, waaronder ook Bouwgroep Dijkstra Draisma. Het uiteindelijke resultaat is een nieuwe driejarige overeenkomst. Hieruit spreekt vertrouwen. Bouwgroep Dijkstra Draisma is in de afgelopen jaren een zeer betrouwbare partner gebleken in moeilijke tijden. We zijn dan ook trots dat we samen met deze betrouwbare hoofdsponsor het Eredivisie-avontuur kunnen beleven en een stuk continuïteit kunnen borgen", aldus Commercieel Directeur Ard de Graaf.
Bouwgroep Dijkstra Draisma is een middelgroot aannemingsbedrijf met meer dan 100 jaar bouwervaring en telt ruim 280 werknemers. Vanuit 2 vestigingen - Bolsward en Dokkum - richt de Bouwgroep zich met name op projecten in de drie noordelijke provincies (inclusief de Waddeneilanden), Noord-Holland en de Noordoostpolder. Kijk voor meer informatie over Bouwgroep

Contract zal dus opgewaardeerd zijn,  lijkt me.

Lore

Citaat van: SCC-J op juli 09, 2014, 10:38:37
ik heb het gelezen maar geloof het niet. Want dit is een sponsor voor weer en slechts 1 jaar. Terwijl je nu een grote sponsor moet hebben voor paar jaar waarmee je ook een mogelijke degradatie kan overbruggen.

Als ik geen hoofdsponsor zou kunnen vinden zou ik het zelfde verhaal ophangen.

Mij bekruipt precies hetzelfde idee. Als er meerdere partijen serieuze interesse hebben, waarom sluit je dan een contract voor slechts 1 jaar. Dit terwijl Cambuur een fantastisch seizoen achter de rug heeft? Het lijkt mij dat de commerciele waarde van Cambuur op het hoogste niveau in de geschiedenis is, dan ga je toch niet gokken dat je volgend jaar weer een mooie deal ergens kan sluiten??

SCC-J

Citaat van: michello op juli 09, 2014, 10:54:45
Dit is trouwens een bericht van exact een jaar geleden :

09-07-2013
SC Cambuur is zeer verheugd te kunnen melden dat het een nieuwe driejarige sponsorovereenkomst is aangegaan met Bouwgroep Dijkstra Draisma.
Het eerste seizoen is Bouwgroep Dijkstra Draisma hoofd- en tevens shirtsponsor. In de twee seizoenen erna zal de Bouwgroep zich als co-sponsor verbinden aan de club.
"In de afgelopen periode hebben we met diverse partijen gesproken, waaronder ook Bouwgroep Dijkstra Draisma. Het uiteindelijke resultaat is een nieuwe driejarige overeenkomst. Hieruit spreekt vertrouwen. Bouwgroep Dijkstra Draisma is in de afgelopen jaren een zeer betrouwbare partner gebleken in moeilijke tijden. We zijn dan ook trots dat we samen met deze betrouwbare hoofdsponsor het Eredivisie-avontuur kunnen beleven en een stuk continuïteit kunnen borgen", aldus Commercieel Directeur Ard de Graaf.
Bouwgroep Dijkstra Draisma is een middelgroot aannemingsbedrijf met meer dan 100 jaar bouwervaring en telt ruim 280 werknemers. Vanuit 2 vestigingen - Bolsward en Dokkum - richt de Bouwgroep zich met name op projecten in de drie noordelijke provincies (inclusief de Waddeneilanden), Noord-Holland en de Noordoostpolder. Kijk voor meer informatie over Bouwgroep

Contract zal dus opgewaardeerd zijn,  lijkt me.
Het zou een co-sponsor worden maar is nu al voor het tweede jaar hoofdsponsor met een contract van weer (slechts) 1 jaar. Als dat de bedoeling is ... Gefeliciteerd maar ik geloof er niet in