Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Len Cantello op juli 04, 2014, 10:25:53
Leuk, die sneak preview van Ype Smit inzake de nieuwe spelersbus. Ff het getoonde kenteken ingevoerd op de site van de RDW... Et voila, dit is 'm dan:
https://www.google.nl/search?q=man+lion+coach&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wGS2U7izG8j6PL6zgfgJ&ved=0CB8QsAQ&biw=1372&bih=914

:_schater

En die chauffeuse op rij 15 komt er gratis bij?
Henk, held, bedankt

HilversumOnTour

Citaat van: Len Cantello op juli 04, 2014, 10:25:53
Leuk, die sneak preview van Ype Smit inzake de nieuwe spelersbus. Ff het getoonde kenteken ingevoerd op de site van de RDW... Et voila, dit is 'm dan:
https://www.google.nl/search?q=man+lion+coach&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wGS2U7izG8j6PL6zgfgJ&ved=0CB8QsAQ&biw=1372&bih=914

:_schater

:_schater haha ik dacht al, wie zal de eerste zijn die het opvalt?  |:) :_schater :_schater

Len Cantello

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 05, 2014, 11:19:09
:_schater haha ik dacht al, wie zal de eerste zijn die het opvalt?  |:) :_schater :_schater
Er waren al een aantal eerder zo opmerkzaam. Vele zielen, één gedachte....

Meest geweldige reactie op Twitter was van de BVO.  Tweet van twee foto's kort na de bericht op internet over de ontdekking. Van twee verschillende uitvoeringen van de nieuwe bus...  :_schater

Soms zijn het best wel een stel amateurs bij de BVO als het op dit soort zaken aankomt, hoor!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

HilversumOnTour

Citaat van: Len Cantello op juli 05, 2014, 11:23:58
Meest geweldige reactie op Twitter was van de BVO.  Tweet van twee foto's kort na de bericht op internet over de ontdekking. Van twee verschillende uitvoeringen van de nieuwe bus...  :_schater

Zag het ja hahaha  :_schater :_schater :_schater

Wel erg benieuwd naar het finale resultaat!!!

thankyou

Alles er op en er aan + wifi  :clint gister met de buschauffeur E.v.D gesproken en die vond het een hele mooi bus . Ik hoop ook dat er een mooie bedekking opkomt want de huidige bus kan eigenlijk niet zo simpel is het Met Cambuur  :scc Leeuwarden..
Cambuur, Beer & Loyal Mates

DR888SCC

Waar blijft de nieuwe hoofdsponsor?
Ik dacht dat deze op korte termijn (volgens Ard de Graaf) zou worden gepresenteerd.
Toch weer een kink(je) in de kabel??

DR888SCC

Misschien wachten ze wel tot de open dag met de bekendmaking, tegelijk met het presenteren van de nieuwe spelersbus.
Kan gelijk de nieuwe sponsornaam op de bus worden geprojecteerd.

Viper

Citaat van: sk13 op juni 28, 2014, 11:53:16
Van wat ik gehoord heb wordt vlgde week nieuwe hoofdsponsor bekend gemaakt. Wie dit is weet ik (nog) niet

En nog steeds geen nieuwe hoofdsponsor. Houd dit soort teksten liever voor je de volgende keer!

SCCdrachten

Ook mij is dit vorige week vertelt ! Week is nog niet om. Nieuwe hoofdsponsor is in de maak let maar eens op !!

Lore

Citaat van: SCCdrachten op juli 08, 2014, 20:37:27
Ook mij is dit vorige week vertelt ! Week is nog niet om. Nieuwe hoofdsponsor is in de maak let maar eens op !!

Nieuw nieuw of een bestaande die hoofdsponsor wordt?

Montana


SCC-J

#221
Dijkstra draisma weer hoofdsponsor

michello

Eindelijk. Mooi dat ze de samenwerking op deze wijze voortzetten! Blijven we trouwens dit seizoen weer in dezelfde jubileumshirts spelen ?

Montana

Geen Connexxion dus

SCC-J

Citaat van: michello op juli 09, 2014, 10:17:26
Eindelijk. Mooi dat ze de samenwerking op deze wijze voortzetten! Blijven we trouwens dit seizoen weer in dezelfde jubileumshirts spelen ?
ja jubileumshirts blijven. Ik zie dit toch eerder als het falen van het niet vinden van een nieuwe hoofdsponsor en dat we heel blij moeten zijn met bouwgroep DD