Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Ronald

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 09, 2013, 13:51:57
Same here! Ik dacht dat Dijkstra/Draisma al besloten had om zich terug te trekken en er een nieuwe hoofdsponsor zou opstaan. Deze is er niet gekomen blijkt. Wel vreemd, aangezien Cambuur juist dit seizoen volop in the picture staat.

Voor het shirt vind ik het wel goed nieuws: Dijkstra/Draisma staat prima, beter dan dat verrekte Time-Out of Hans Verkerk  :_schater

Dijkstra draisma had zich inderdaad teruggetrokken als hoofdsponsor, maar misschien hebben.ze zich bedacht na het kampioenschap en de moeilijkheden die cambuur blijkbaar ondervond met het zoeken naar een nieuwe hoofdsponsor. Nu levert de sponsoring veel meer reclame op dan in de jupilerleague.  Dit zou ook een reden kunnen zijn. Of zouden ze toch het nieuwe thialf mogen bouwen en daardoor extra inkomsten  Hebben?????????? Wie weet

SCC-J

verhaal op forumavond was dat DD wilde dat Cambuur op zoek ging naar een nieuwe hoofdsponsor mocht Cambuur geen hoofdsponsor vinden zou DD het hoofdsponsorschap voortzetten.

SCC-J

niets meer aan doen!

Timmie

Citaat van: SCC-J op juli 09, 2013, 15:04:00
niets meer aan doen!

Veeeeeeel te wijd man! Die van vorig seizoen waren mooi:) Die laatste van Masita!

Timmie

Citaat van: SCC-J op juli 09, 2013, 15:03:27
verhaal op forumavond was dat DD wilde dat Cambuur op zoek ging naar een nieuwe hoofdsponsor mocht Cambuur geen hoofdsponsor vinden zou DD het hoofdsponsorschap voortzetten.

Klopt! Dit verhaal is een tijdje geleden zo verteld inderdaad!

Nightmarelwd

Citaat van: Ronald op juli 09, 2013, 14:53:34
Dijkstra draisma had zich inderdaad teruggetrokken als hoofdsponsor, maar misschien hebben.ze zich bedacht na het kampioenschap en de moeilijkheden die cambuur blijkbaar ondervond met het zoeken naar een nieuwe hoofdsponsor. Nu levert de sponsoring veel meer reclame op dan in de jupilerleague.  Dit zou ook een reden kunnen zijn. Of zouden ze toch het nieuwe thialf mogen bouwen en daardoor extra inkomsten  Hebben?????????? Wie weet

Het past in het plaatje voor een nieuw stadion
MI-Sider for Life

HilversumOnTour

#126
Citaat van: SCC-J op juli 09, 2013, 15:04:00
niets meer aan doen!

Lelijk!! Ben blij dat er naar Quick is overgestapt  _O_

drg

Citaat van: Nightmarelwd op juli 09, 2013, 15:36:38
Het past in het plaatje voor een nieuw stadion

Ik denk dat daar nog weinig over gesproken is voor komende periode, in ieder geval vast niet met D&D denk ik

Galdiano

Citaat van: drg op juli 09, 2013, 16:08:35
Ik denk dat daar nog weinig over gesproken is voor komende periode, in ieder geval vast niet met D&D denk ik
[/quote
Dat denk ik wel ;)

Vd Belt gaf aan blij te zijn met DD, en kunnen elkaar een dienst bewijzen en een bouw partner is altijd handig.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op juli 09, 2013, 17:36:27
Citaat van: drg op juli 09, 2013, 16:08:35
Ik denk dat daar nog weinig over gesproken is voor komende periode, in ieder geval vast niet met D&D denk ik
[/quote
Dat denk ik wel ;)

Vd Belt gaf aan blij te zijn met DD, en kunnen elkaar een dienst bewijzen en een bouw partner is altijd handig.

Maar dan heb je het over verbouw en aanpassingen, niet over nieuwbouw???
Henk, held, bedankt

Galdiano

Er moet veel aan het stadion gebeuren, dat kan wellicht DD doen, binnen nu en 3 jaar is er wel duidelijkheid over het stadion, dat zal ook de reden zijn waarom DD aanblijft!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

NicoJanHoogma1960

Zolang nog Galdiano, hoop dat er wel wat eerder over besloten wordt.
In Leeuwarden is het zeker zo dat we meer schaats liefhebbers hebben dan
Cambuur supporters. Wel geld in een nieuwe ijsbaan stoppen, maar SCC maar
laten aanmodderen. Gemeentelijke wethouders wordt eens wakker !!!!!!!!!
Cambuur zit in je bloed

Yellow Army

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 09, 2013, 17:44:19
Maar dan heb je het over verbouw en aanpassingen, niet over nieuwbouw???

En waarom zou DD niet nieuw kunnen bouwen?
Area 58

Synea

Europese regels gedoe.. neemt niet weg dat ze wel de goedkoopste zouden kunnen zijn.. mja het is een soort veiling.. tis maar net wie het laagste gaat
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Galdiano

Citaat van: Synea op juli 10, 2013, 07:29:15
Europese regels gedoe.. neemt niet weg dat ze wel de goedkoopste zouden kunnen zijn.. mja het is een soort veiling.. tis maar net wie het laagste gaat

Dit is niet geheel waar ;)

Als jij een bedrijfsvoorziening bouwt mag men zelf bepalen wie het gaat bouwen! Als ik een aannemer wil die het voor 10 miljoen wil bouwen en er is iemand goedkoper zal niemand mij tegenspreken.

Echter is dit anders met overheidsgebouwen of met een project wat deels gesubsidieerd is door bijv een gemeente.

Maar ga er maar vanuit dat DD de goedkoopste zal zijn.

Dit onderwerp is sowieso besproken in de huidige deal!

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets