Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Mooie ingezonden, objectieve brief in het Lc van vandaag. Iemand uit Dkv vindt de sponsering door CH18 een gotspe door de grote groep zich Cambuursupports noemde hooligans. Heeft ie wel gelijk in. Eigenlijk had de sponsering ook wel beter gepast bij een club met schouwburgpubliek natuurlijk   l8l

Dokkumer

Laat die drollenpijper eerst maar eens naar zijn eigen teletubbiepubliek kijken. Die "hooligans" zijn momenteel actiever dan dat het hier is.

Marc S

En maar blijven volhouden dat alleen wij ons altijd bezig houden met de rivaal  :_schater

Dokkumer

@Hobbes waarom maak je er nu een heel ander verhaal van? Kun je de brief eens hier plaatsen? Ik lees het vod niet, maar beraad me op een tegenactie :)

hobbes

Ik heb alleen CH18 toegevoegd om te verduidelijken om welke sponsoring het gaat. Hier de brief:

Reclame KH2018
Cambuur is een warm pleitbezorger van KH2018. Het shirt dat alleen tijdens uitwedstrijden gedragen zal worden, laat dat zien (LC 17
juni). De voorzitter van Cambuur stelde dat deze reclame-uiting voor de Culturele Hoofdstad een geweldige reclame-exposure is.
Dit lijkt mij een gotspe, want door veel mensen wordt de club geassocieerd met een lange reeks van wangedrag door een vrij grote
kern van zich Cambuursupporters noemende hooligans. Het lijkt me dan ook logisch om reclame-uitingen voor 'LeeuwardenEuropean Capital of Culture' te
tonen bij Fries-eigene sporten en tradities zoals kaatsen, fierljeppen en skûtsjesilen. Ook een gebeurtenis als de Friesehengstenkeurig, waar 30.000 bezoekers uit meer dan dertig landenkomen, is een uitstekend podium om Leeuwarden en Friesland alsKH2018 op de kaart te zetten. Deze
reclamemogelijkheden doen meer recht aan Leeuwarden, Culturele Hoofdstad van Europa.

Jan-Hendrik de With. Heerenveen DKV

Dokkumer

Die toevoeging maakt er wel een ander verhaal van, in eerste instantie leek het over sponsoring in het algemeen te gaan ;)

Bedankt.. Zal eens kijken of ik het vod kan verblijden met een mooi ingezonden stuk.

hobbes

Citaat van: Dokkumer op juni 27, 2015, 10:35:49
Die toevoeging maakt er wel een ander verhaal van, in eerste instantie leek het over sponsoring in het algemeen te gaan ;)

Bedankt.. Zal eens kijken of ik het vod kan verblijden met een mooi ingezonden stuk.

Dat realiseerde ik me ook nadat ik op verzenden had gedrukt ;)

El Ma-kri-niii

Prachtig compliment voor onze club dat deze brief in LC geplaatst wordt. Die lui zijn doodsbang dat Cambuur steeds dichter bij hun eigen clubje komt, waardoor ze dit soort stukjes nodig hebben om ons te kunnen cultiveren als een stel halvegare aso's.

Dokkumer

Citaat van: hobbes op juni 27, 2015, 10:38:04
Dat realiseerde ik me ook nadat ik op verzenden had gedrukt ;)
Hoe traag is jouw internetverbinding dan? Duurde een uur voordat je edit toegevoegd werd :_schater

hobbes

Citaat van: Dokkumer op juni 27, 2015, 10:58:56
Hoe traag is jouw internetverbinding dan? Duurde een uur voordat je edit toegevoegd werd :_schater

Eerst op de telefoon getypt, toen aan het werk. Hier even teruglezen en toen ge-edit. Dus ik was traag, niet mijn internet  8P

Dokkumer

Citaat van: hobbes op juni 27, 2015, 11:05:11
Eerst op de telefoon getypt, toen aan het werk. Hier even teruglezen en toen ge-edit. Dus ik was traag, niet mijn internet  8P
Ghehe, dank u voor uw levensverhaal :devil
Nu eerst :koffie

hobbes

Citaat van: Dokkumer op juni 27, 2015, 11:07:13
Ghehe, dank u voor uw levensverhaal :devil

Nou, ik hoop niet dat het hiermee eindigd  :_schater

zeewolde

Riwal (een) nieuwe shirtsponsor van Cambuur ?

SCC

In dat geval heeft dit hopelijk een betere afloop dan Dordrecht, sportief althans.
Trouwens, afgelopen seizoen was dat een sponsor met een B volgens mij.

zeewolde

Riwal shirtsponsor SC Cambuur
Riwal Hoogwerkers shirtsponsor Cambuur 17-9-2015 | Sinds 2 jaar is Riwal actief in het hoge noorden. Wij zijn sinds de opening van onze vestiging in Leek vriendelijk ontvangen in deze regio.   
Om onze lokale betrokkenheid te tonen, onze successen te delen en de naamsbekendheid te vergroten, is Riwal Groningen vanaf heden shirtsponsor van SC Cambuur. Wij zijn aankomende zaterdag al te zien op TV tijdens de wedstrijd Cambuur – Twente.