Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Moet dan wel den bosch en top Oss (oid) promoveren

Lore

Citaat van: SCC-J op augustus 05, 2014, 16:04:21
Exact zei hij toen ook niet dat clubs als gae en Cambuur niet veel kijkers met zich meebrengen? Kijk jij anders even de uitzending terug ;)

Ik heb het inmiddels wel weer scherp. Het was de uitzending van VI na het weekend van 2 maart, zij praten daar over de kijkcijfers die erg slecht waren. Als voorbeeld noemt hij Groningen - Cambuur, maar die wedstrijd werd gelijk gespeeld met feyeniird - Ajax.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Volgens mij zaten we daarmee bij de 5 slechtst bekeken wedstrijden
Henk, held, bedankt

Utekleitrokken

#303
Morgen presentatie nieuwe spelersbus. Ben benieuwd wat Haan reclame ervan gemaakt heeft!

Don

Citaat van: Utekleitrokken op augustus 14, 2014, 18:10:20
Morgen presentatie nieuwe spelersbus. Ben benieuwd wat Haan reclame ervan gemaakt heeft!
Een kippenhok!
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Galdiano

Citaat van: Utekleitrokken op augustus 14, 2014, 18:10:20
Morgen presentatie nieuwe spelersbus. Ben benieuwd wat Haan reclame ervan gemaakt heeft!

Ik hoop dat ze hem geheel donkerblauw hebben geplakt met gele accenten. ;)

Bus van Groningen al gezien? Die snappen het!

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Utekleitrokken

Netjes idd. Al word ik wel een beetje misselijk van die groene kleur  :|

Ze zijn er wel even mee bezig geweest om de wrap te ontwikkelen voor de spelersbus en Haan is wel een bedrijfje wat met zijn tijd mee gaat qua designs etc. En blauw-geel is bijna niet te vern**ken toch?  :D

Galdiano

Groen is ook niet mijn kleur, maar qua design snappen ze het.
Trots op de stad, door het wapen van de stad achterop te plaatsen etc.

We gaan het vanmiddag zien, ik ben benieuwd!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

mindra

 net de spelers bus van cambuur gezien bij de haan reclame ziet er goed uit

speculeter

Citaat van: mindra op augustus 15, 2014, 12:47:38
net de spelers bus van cambuur gezien bij de haan reclame ziet er goed uit
foto??

Galdiano

Citaat van: mindra op augustus 15, 2014, 12:47:38
net de spelers bus van cambuur gezien bij de haan reclame ziet er goed uit

Ik ga er vanuit dat je ook even foto's hebt gemaakt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

mindra

niet echt duidelijk want had een beetje haast.
Moet werken zo.

[verwijderd door de beheerder]

mindra

hij valt wel op als je er langs rijdt

Galdiano

Wat een prachtige bus!  |:)

Wij staan iedere uitwedstrijd al met 1-0 voor!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

gobo

Wow! Op dat kleine plaatje ziet het er iig fantastisch uit.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....