Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Pielkebuus

Goh nog net niet .FRL  :R :R :R

DayDreamer

Zonde man, had graag het uitshirt willen kopen, maar niet met deze reclame erop. Hoop echt dat voor de merchandise DD op shirt komt te staan.

Collingwood

Feyenoord Loyals ‏@FeyenoordLoyals  · 13h13 hours ago  
Geloof me Cambuur supporters; het uitshirt kan altijd erger...

Tsja, dat is natuurlijk ook weer waar  8P.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Ik snap het ook niet, er moest voor CH2018 een duur nieuw logo worden ontworpen, gaan ze het vervolgens niet gebruiken. Het zou al een hele verbetering zijn als alleen Leeuwarden2018.nl erop komt te staan en niet dat gepriegel erbij.

moodygrunn

Citaat van: hobbes op juni 17, 2015, 12:15:37
Ik snap het ook niet, er moest voor CH2018 een duur nieuw logo worden ontworpen, gaan ze het vervolgens niet gebruiken. Het zou al een hele verbetering zijn als alleen Leeuwarden2018.nl erop komt te staan en niet dat gepriegel erbij.

Het had ook al behoorlijk gescheeld als ze niet lettergrootte 36 hadden gebruikt. Dit is zo schreeuwerig.
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Uit een interview met de directeur van Leeuwarden 2018:

Er zijn mensen die de letters op het shirt nogal groot vinden.

,,Ik snap de vraag. Ik vind 'm persoonlijk mooi, maar het is nog geen definitief ontwerp. Over de uiteindelijke belettering gaan we samen met Cambuur in goed overleg."

Bron: http://www.dehuisaanhuis.nl/evenementen/48571/cambuur-en-leeuwarden-fryslan-2018-gaan-op-miljoenenjacht/
Kalmte alleen kan u redden.

John Hiatt

Citaat van: SCC-J op juni 17, 2015, 09:29:49
Ch2018 betaald niet eens? Dan heb je als bvo en DD toch wel iets te zeggen over het ontwerp lijkt me.  Maar beide zullen heel anders aankijken tegen het shirt dan dat wij supporters dit doen.

Natuurlijk gaat dit geld opleveren, denk zelfs naar verhouding veel geld. Reken er maar op dat ch2018 er niet gratis op staat.

Bascambuur

Citaat van: Collingwood op juni 17, 2015, 12:54:12
Uit een interview met de directeur van Leeuwarden 2018:

Er zijn mensen die de letters op het shirt nogal groot vinden.

,,Ik snap de vraag. Ik vind 'm persoonlijk mooi, maar het is nog geen definitief ontwerp. Over de uiteindelijke belettering gaan we samen met Cambuur in goed overleg."

Bron: http://www.dehuisaanhuis.nl/evenementen/48571/cambuur-en-leeuwarden-fryslan-2018-gaan-op-miljoenenjacht/
CiteerDe vraag die nu bij veel mensen rijst, is of '2018.nl'zich nu niet teveel committeert aan Cambuur. Er is namelijk nog een eredivisieclub in Friesland.
,,Als wij met Heerenveen tot vergelijkbare afspraken kunnen komen zullen we dat niet nalaten. Wij sluiten namelijk niemand uit. Daar hebben we met Cambuur natuurlijk ook over gesproken. En geloof me, onze insteek, onze visie begrijpt de club volkomen."
http://www.dehuisaanhuis.nl/evenementen/48571/cambuur-en-leeuwarden-fryslan-2018-gaan-op-miljoenenjacht/
Sinds wanneer voetbalt dkv in Leeuwarden dan?  :rodekaart

Stiens

Gruwelijk lelijk inderdaad...

Als dat logo/ch2018 er toch op moet, doe dan zoiets. Ook niet mooi, maar toch  :P


drg

Citaat van: Bascambuur op juni 17, 2015, 13:26:05
Sinds wanneer voetbalt dkv in Leeuwarden dan?  :rodekaart

Helaas wordt door die provincialen wel eens vergeten dat dit een stadsevenement is. Maarja die jury geilde wel op dat nationalistische gebeuren.

drg

Citaat van: Stiens op juni 17, 2015, 13:56:51
Gruwelijk lelijk inderdaad...

Als dat logo/ch2018 er toch op moet, doe dan zoiets. Ook niet mooi, maar toch  :P



Ik zou gewoon alleen maar LWD 2018 oid. er op zetten, mensen vinden het immers vanzelf wel als ze er op gaan zoeken.

speculeter

Ik zou er gewoon van maken...
Leeuwarden voetbal hoofdstad van Europa :_schater

Viper

Citaat van: speculeter op juni 17, 2015, 14:31:27
Ik zou er gewoon van maken...
Leeuwarden voetbal hoofdstad van Europa :_schater

Ja, want in 2018 winnen we de Champions League. 8P

Dokkumer

Citaat van: Viper op juni 17, 2015, 15:01:16
Ja, want in 2018 winnen we de Champions League. 8P
Nee in 2019 pas :devil

Nightmarelwd

Citaat van: drg op juni 17, 2015, 13:58:04
Helaas wordt door die provincialen wel eens vergeten dat dit een stadsevenement is. Maarja die jury geilde wel op dat nationalistische gebeuren.

De activiteiten/ projecten worden binnen en buiten de stad gehouden. Daarom ook de naam Leeuwarden/ friesland.
MI-Sider for Life