Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: dizzhead op mei 27, 2014, 22:48:17
De brandweer van Almere!


Maar ff serieus: Koops Transport rijdt in rode auto's, maar of dat een 'groot' bedrijf is, geen idee. Of gaat het om rode personenauto's? Dan heb ik echt werkelijk geen idee.
Koops transport? Toch niet Wolter Koops?

moodygrunn

Citaat van: Ronald op mei 27, 2014, 23:01:18
Je hebt bouwbedrijf van Wijnen in Almere en volgens mij ook topa verpakkingen. Van wijnen heeft.rode auto's en topa weet ik zo niet of die rode auto's hebben.

Zouden we naast Dijkstra&Draisma nog een bouwbedrijf aan ons binden? Lijkt me niet logisch eerlijk gezegd.
Topa ken ik niet.

De club heeft wel eens aangegeven dat de pijlers onder het nieuwe stadion o.a. duurzaamheid mbt energievraagstuk en het ontwikkelen van commerciĆ«le ruimtes. Misschien dat we een bedrijf in die richting moeten gokken? 
In Henk en Sandor we trust

dizzhead

Citaat van: zeewolde op mei 27, 2014, 23:02:09
Koops transport? Toch niet Wolter Koops?


http://www.koopstransport.nl/nl/homepage.html
Was het enige wat ik kon bedenken hoor. Maar nu ik Topa en Wijnen zo lees, dat zijn in elk geval grote bedrijven die ik ken.

Ronald

Citaat van: moodygrunn op mei 27, 2014, 23:05:31
Zouden we naast Dijkstra&Draisma nog een bouwbedrijf aan ons binden? Lijkt me niet logisch eerlijk gezegd.
Topa ken ik niet.

De club heeft wel eens aangegeven dat de pijlers onder het nieuwe stadion o.a. duurzaamheid mbt energievraagstuk en het ontwikkelen van commerciƫle ruimtes. Misschien dat we een bedrijf in die richting moeten gokken?

Zou ook kunnen, maar ik weet niet wat voor grote bedrijven in Almere zitten.

Tukker

Mocht het een bouwbedrijf zijn dan zou het ook zo maar Jorritsma Bouw kunnen zijn.

Die zitten toch ook in de bouwcombinatie met Dijkstra Draisma voor een ander bouwproject  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Ronald

We zullen zien, misschien dat er iemand meer weet.

el haj

Waarom gaan jullie in godsnaam zo serieus in op een post door iemand die net geregistreerd is?  8P
Als het nou rustig was qua transfernieuws zou ik het begrijpen maar er gebeuren wmb een heleboel leukere -en meer concrete- dingen!

Lore

Citaat van: el haj op mei 28, 2014, 01:26:00
Waarom gaan jullie in godsnaam zo serieus in op een post door iemand die net geregistreerd is?  8P
Als het nou rustig was qua transfernieuws zou ik het begrijpen maar er gebeuren wmb een heleboel leukere -en meer concrete- dingen!

Nou, waarschijnlijk omdat dat transfernieuws veel te positief is allemaal. Dat past niet bij ons!

Dokkumer

Citaat van: el haj op mei 28, 2014, 01:26:00
Waarom gaan jullie in godsnaam zo serieus in op een post door iemand die net geregistreerd is?  8P
Als het nou rustig was qua transfernieuws zou ik het begrijpen maar er gebeuren wmb een heleboel leukere -en meer concrete- dingen!
Wat zijn de vereisten om qua posts serieus genomen te worden?
- 10 jaar lid oud forum?
- minimaal 3000 berichten hier?
- GEEN Dokkumer heten?

8P

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op mei 28, 2014, 09:19:19
Wat zijn de vereisten om qua posts serieus genomen te worden?
- 10 jaar lid oud forum?
- minimaal 3000 berichten hier?

- GEEN Dokkumer heten?!

8P


:y

Dokkumer


sk13

De selectie komt wel compleet. Maar nog steeds geen nieuwe hoofdsponsor baart me zorgen.

Galdiano

Binnen een dag zijn de shirtje bedrukt met nieuwe naam. ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Viper

Citaat van: Galdiano op juni 23, 2014, 13:01:27
Binnen een dag zijn de shirtje bedrukt met nieuwe naam. ;)

Oh, dan weet ik het al:

Shirts-bedrukken.nl

Binnen 48 uur geleverd!

:P

Lore

Ik sluit mij hier wel wat bij aan! Het seizoen begint bijna!