Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: NRG op juni 05, 2025, 12:24:26
Ik denk/hoop dat dat vanaf komend seizoen gaat gebeuren. Stadion was nog lang niet af dit seizoen. Cambuur kon (potenti?le) sponsors niks bieden. Hopelijk gaat het nieuwe stadion nu ook commercieel zijn vruchten afwerpen.
met een nieuwe commerci?le directeur  :thumbsup

Oud Cambuur

Van verschillende kanten nu gehoord dat Bert van der Brink uit onvrede is opgestapt bij Cambuur. Dat is geen goed nieuws

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op juli 10, 2025, 12:41:03
Van verschillende kanten nu gehoord dat Bert van der Brink uit onvrede is opgestapt bij Cambuur. Dat is geen goed nieuws
snap ik niks van heeft hij Feijenoord gezien bij de opening van het Kooi stadion stapt hij nu op :_schater maar zonder gekheid alleen maar goed zorgt voor veel onrust.

Oud Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op juli 10, 2025, 12:52:04
snap ik niks van heeft hij Feijenoord gezien bij de opening van het Kooi stadion stapt hij nu op :_schater maar zonder gekheid alleen maar goed zorgt voor veel onrust.

Hij was niet bij de opening

Lore

Citaat van: Oud Cambuur op juli 10, 2025, 12:41:03
Van verschillende kanten nu gehoord dat Bert van der Brink uit onvrede is opgestapt bij Cambuur. Dat is geen goed nieuws

Dat zat er aan te komen. Had hij nog een bijdrage aan de begroting van de club? Of alleen certificaten?

Oud Cambuur

Citaat van: Lore op juli 10, 2025, 13:07:00
Dat zat er aan te komen. Had hij nog een bijdrage aan de begroting van de club? Of alleen certificaten?

De laatste bijdrage van hem waren spelersfonds en heeft van der Water gefinancierd zover ik weet. Maar ik vind het ontzettend jammer want cambuur kan op dit ogenblik weinig op de transfermarkt doen daar ahd hij een bijdrage aan kunnen leveren. Heeft zijn certificaten nog wel maar je moet er niet raar van opzien dat Kooi die koopt.

Poetser

Prima. Heeft niks met de club. Doeii.

Galdiano

Zoals eigenlijk iedereen al aan zag komen. De weg is nu vrij voor de groep Kooij.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: Galdiano op juli 10, 2025, 13:50:45
Zoals eigenlijk iedereen al aan zag komen. De weg is nu vrij voor de groep Kooij.
de groep?
Hoe moet ik dat zien?
Meerdere sponsoren?

Oud Cambuur

Citaat van: Poetser op juli 10, 2025, 13:46:30
Prima. Heeft niks met de club. Doeii.

Dat is kortzichtig heeft de club wel gered toen het er slecht voor stond. Leverde ook een bijdrage aan transfers iets wat Kooi niet doet die schenkt niks die leent uit

Galdiano

Citaat van: zeewolde op juli 10, 2025, 14:15:11
de groep?
Hoe moet ik dat zien?
Meerdere sponsoren?

Er is toch al vaker gesproken over het idee dat Kooij bevriende zakenpartners of mensen uit zijn netwerk wil warm maken om ook bij de club betrokken te raken. Dit lijkt mij het ideale moment daarvoor.  :y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

debaas058

Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

mario

Dat is niet goed. Geeft onrust en dat kunnen we niet gebruiken. Buitendat heeft de beste man het beste met de club voor (gehad?).
Ik hoop op een storm in een glas water...

Lore

Citaat van: Oud Cambuur op juli 10, 2025, 13:25:17
De laatste bijdrage van hem waren spelersfonds en heeft van der Water gefinancierd zover ik weet. Maar ik vind het ontzettend jammer want cambuur kan op dit ogenblik weinig op de transfermarkt doen daar ahd hij een bijdrage aan kunnen leveren. Heeft zijn certificaten nog wel maar je moet er niet raar van opzien dat Kooi die koopt.

Ja, was mooi geweest. Maar het spelersfonds is al echt een tijdje geleden toch? Ik had het idee dat hij al een tijdje veel meer op de achtergrond was.

nee,wel?

ze zoeken bij fallietesse oek nog un suker oom ken ie der wel heen