Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Deze man was natuurlijk op ramkoers met z?n onsamenhangende negatieve uitingen op bejaardenplatform Facebook.

Oud Cambuur

Citaat van: Lore op juli 10, 2025, 21:32:42
Ja, was mooi geweest. Maar het spelersfonds is al echt een tijdje geleden toch? Ik had het idee dat hij al een tijdje veel meer op de achtergrond was.

Spelersfonds was voor een tijdvak van 10 jaar die zijn nog lang niet voorbij


Lore

Beetje een vreemd verhaal. Dat de schulden opliepen door verschillende omstandigheden was onvermijdelijk en hij was er bij! Kooi komt nu met een (misschien wat vreemde) oplossingsrichting en hij wil daarom weg. Als je dan echt goed met de club voor hebt, dan kom je met een alternatief.

Daarnaast is het vreemd dat hij zegt dat iets niet besproken wordt terwijl je collegas zeggen van wel.

Als laatste: als hij het zo goed met de club voor heeft, waarom dan via de media?

De Gast

Moeilijk er een oordeel over te vormen.. zal iets met een generatiekloof zijn heb ik het idee.

michello

Citaat van: Lore op juli 14, 2025, 08:00:21
Beetje een vreemd verhaal. Dat de schulden opliepen door verschillende omstandigheden was onvermijdelijk en hij was er bij! Kooi komt nu met een (misschien wat vreemde) oplossingsrichting en hij wil daarom weg. Als je dan echt goed met de club voor hebt, dan kom je met een alternatief.

Daarnaast is het vreemd dat hij zegt dat iets niet besproken wordt terwijl je collegas zeggen van wel.

Als laatste: als hij het zo goed met de club voor heeft, waarom dan via de media?

Heb het idee dat dit bij Kooi weg komt en niet bij Van de Brink. ?Klokkenluider? na aanleiding daarvan is er contact gezocht met Van de Brink.

sunderland

#456
Citaat van: De Gast op juli 14, 2025, 08:02:36
Moeilijk er een oordeel over te vormen.. zal iets met een generatiekloof zijn heb ik het idee.
dat weten ze zelf ook pas over 10 jaar. Dan is pas echt duidelijk hoe het financieel is gegaan En kooi is gewoon helemaal klaar met van de Brink dat is wel duidelijk

papier

Lekker blijven zitten. Altijd goed om een kritische noot te hebben, dat daagt je juist uit om goed over zaken na te denken en de juiste keuze te maken als RvC. Met alleen maar jaknikkers ga je wellicht sneller maar kom je niet per se verder.

Bankzitter

Ik ben geneigd meer vertrouwen in Kooi te hebben maar eigenlijk komt dat vooral omdat Kooi veel beter communiceert dan vdBrink.
Inhoudelijk is het natuurlijk lastig te beoordelen als het om financi?el beleid gaat.

Denk inderdaad wel goed is als er tegengas is en zou mooi zijn als men er samen uitkwam maar er zullen ook wel ego's meespelen.


kapseltje

Inhoudelijk tegengas is natuurlijk goed. Alles moet goed gechallenged worden, maar de kippenvanger oogt vrij labiel en is veel uit op aandacht (via media). Ik zou hem zo snel mogelijk lozen.

Lore

Citaat van: Bankzitter op juli 14, 2025, 12:11:20
Ik ben geneigd meer vertrouwen in Kooi te hebben maar eigenlijk komt dat vooral omdat Kooi veel beter communiceert dan vdBrink.
Inhoudelijk is het natuurlijk lastig te beoordelen als het om financi?el beleid gaat.

Denk inderdaad wel goed is als er tegengas is en zou mooi zijn als men er samen uitkwam maar er zullen ook wel ego's meespelen.

Er zit wel een verschil tussen tegengas geven en zeggen dat iets niet is besproken. Dat lijkt mij trouwens heel makkelijk na te kijken, dat zou in de notulen moeten staan.

Maar het verschil tussen Kooi ej Van der Brink zit voor mij vooral in waarom ze hier zijn. kooi heeft daarover een duidelijk verhaal!

Inferno-058


Oud Cambuur

Iedereen zet van der Brink neer als een geldwolf die alleen maar aan Cambuur wil verdienen. Maar wat zijn we kort van geheugen de man heeft tonnen verloren aan Silvester van der Water dus het verhaal heeft echt wel 2 kanten

De Gast

Dit statement van de supportersgroepen lijkt een impulsieve actie zonder hoor en wederhoor.

mark1989

Citaat van: De Gast op juli 14, 2025, 21:24:16
Dit statement van de supportersgroepen lijkt een impulsieve actie zonder hoor en wederhoor.

Ja vind het een hele onverstandige actie van de supportersvereniging. Gooit alleen meer olie op het vuur.
Beide mannen, zowel Bert vd Bring als Pieter Kooij zijn belangrijk voor Cambuur geweest. En het lijken me ook beide sympathieke mensen. Ze zijn alleen zo verschillend qua type dat ze het nooit eens worden over het beleid. En dat is wel jammer.
Zo zie je maar, nooit afhankelijk worden van geldschieters. Want uiteindelijk gaat het ten koste van club.