Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

SCCdrachten

Citaat van: michello op juli 09, 2014, 10:31:30
:? Check anders www.cambuur.nl eens ?

Had ik niet gelezen !

Zal uitleggen waarom ik zo stellig bleef dat er een andere sponsor kwam. Vriend van mij had contact met cambuur over wat voor kleur shirts cambuur moest dragen in de oefenwedstrijd tegen vv onb . Het antwoord van Cambuur was blauw, gele shirts waren er niet meer voldoende omdat ze veel waren weg gegeven tijdens reünie  wedstrijd ze zouden ook niet meer besteld worden omdat er een nieuwe sponsor kwam. Dit werd vorige week vertelt vandaar mijn reactie op het forum!

Montana

Klopt zo ongeveer wel ja

Len Cantello

Blij en trots dat er nog zulke trouwe sponsoren als BGDD en PAX bij onze club zitten! Laten ieder jaar weer zien dat de club diep in hun hart zit!

Daar kunnen ze bij de Gemeente LWD nog een lesje van leren.....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

HilversumOnTour

Blijft het wedstrijdshirt hetzelfde of komt er een nieuwe? Ben benieuwd!

michello

Jubileumshirt mag van mij hele seizoen als uitshirt blijven! Vind 'm prachtig!

wiekie1969

Citaat van: michello op juli 09, 2014, 10:42:15
Dus nu twijfel je aan de geloofwaardigheid van Ard de Graaf? Dus al die " gesprekken met andere partijen" ook?  :_schater


die Ard de Graaf mut een flink schop onder sien bruine poepertje hebben, wat een flapdrol :zucht

wiekie1969

Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2014, 10:24:09
:wall Ik ben het zowaar met je eens J.
Valt me wederom tegen van de Graaf en co. dat er niet meer uit het succesvolle vorige seizoen is gehaald. Volgende klus is dus het analyseren van het functioneren van de commerciële afdeling.


Zwarte dag voor cambuur vandaag, helemaal met je eens.

Len Cantello

Citaat van: wiekie1969 op juli 09, 2014, 11:57:45
Zwarte dag voor cambuur vandaag, helemaal met je eens.
Zwarte dag? Goed bezig, Wiekie. Lekker ff een dolk in de rug steken van een bedrijf welke destijds, ondanks de financiële chaos bij SCC, wel instapte....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

zeewolde

Citaat van: wiekie1969 op juli 09, 2014, 11:56:11

die Ard de Graaf mut een flink schop onder sien bruine poepertje hebben, wat een flapdrol :zucht

:_schater :_schater :_schater

Sonnema

De Graaf is al 3 jaar bezig om een andere hoofdsponsor te zoeken en elke keer roept hij dat er gesprekken zijn met sponsoren. Nu ze met die er niet uit zijn gekomen vallen ze terug op BGDD omdat deze het nieuwe stadion wil bouwen, waar ze binnenkort HOPEN meer bekendheid over te geven. Vind dat er inderdaad wel eens gekeken mag worden naar het functioneren van een de Graaf waarom het hem elke keer niet lukt om een nieuwe hoofdsponsor te vinden.

Len Cantello

Citaat van: Sonnema op juli 09, 2014, 12:03:56
Nu ze met die er niet uit zijn gekomen vallen ze terug op BGDD
Alsof dat het einde van de wereld is....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Galdiano

Er zijn diverse gesprekken geweest met mogelijke sponsoren. Bgdd heeft aan gegeven om het bedrag aanzienelijk te verhogen. Ik vind het een goede ontwikkeling.
Win win situatie met oog op de nieuw te bouwen stadion.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Sonnema op juli 09, 2014, 12:03:56
De Graaf is al 3 jaar bezig om een andere hoofdsponsor te zoeken en elke keer roept hij dat er gesprekken zijn met sponsoren. Nu ze met die er niet uit zijn gekomen vallen ze terug op BGDD omdat deze het nieuwe stadion wil bouwen, waar ze binnenkort HOPEN meer bekendheid over te geven. Vind dat er inderdaad wel eens gekeken mag worden naar het functioneren van een de Graaf waarom het hem elke keer niet lukt om een nieuwe hoofdsponsor te vinden.

Met hoeveel sponsoren is de zakenclub toegenomen sinds de komst van De Graaf?

Ik heb wel vertrouwen in het huidig bestuur.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Citaat van: Len Cantello op juli 09, 2014, 12:00:54
Zwarte dag? Goed bezig, Wiekie. Lekker ff een dolk in de rug steken van een bedrijf welke destijds, ondanks de financiële chaos bij SCC, wel instapte....

Daar gaat het niet om. Deze club heeft geen visie en geen durf. Bange poeperts  met een stel zwammers die hun werk niet goed doen.

Len Cantello

Citaat van: Galdiano op juli 09, 2014, 12:14:06
Er zijn diverse gesprekken geweest met mogelijke sponsoren. Bgdd heeft aan gegeven om het bedrag aanzienelijk te verhogen. Ik vind het een goede ontwikkeling.
Win win situatie met oog op de nieuw te bouwen stadion.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli