Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058


Bernardo

Eindelijk normale pisbakken.

SCC-J

jammer, vond die rare trechters bij zuid wel wat hebben  8)

Mp

Citaat van: Galdiano op juli 10, 2013, 07:58:22
Dit is niet geheel waar ;)

Als jij een bedrijfsvoorziening bouwt mag men zelf bepalen wie het gaat bouwen! Als ik een aannemer wil die het voor 10 miljoen wil bouwen en er is iemand goedkoper zal niemand mij tegenspreken.

Echter is dit anders met overheidsgebouwen of met een project wat deels gesubsidieerd is door bijv een gemeente.

Maar ga er maar vanuit dat DD de goedkoopste zal zijn.

Dit onderwerp is sowieso besproken in de huidige deal!

De nieuwe aanbestedingswet is echter weer anders en geldt niet meer persé de laagste prijs, maar wordt gewerkt met een soort van puntensysteem ;)

Nightmarelwd

Citaat van: SCC-J op juli 10, 2013, 13:24:13
jammer, vond die rare trechters bij zuid wel wat hebben  8)

Ik hoop dat ze van die pishokken waar je weer in een goot moet pissen. Achter de oost tribune staat er nog één achter de mkb sponsorenhok.

Die pishokken in die nieuwe stadions die zijn veel te steriel en passen niet bij een volksclub  |:)
MI-Sider for Life

Len Cantello

Citaat van: Mp op juli 10, 2013, 14:00:40
De nieuwe aanbestedingswet is echter weer anders en geldt niet meer persé de laagste prijs, maar wordt gewerkt met een soort van puntensysteem ;)
SC Cambuur kan als opdrachtgever gewoon voor DD kiezen. Wat de prijs ook moge zijn. En de aanbestedingswetgeving is ook niet van toepassing in dit soort situaties. We zijn nm. een voetbalclub. Geen openbaar lichaam.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Viper

Ook Arriva treedt toe tot sponsorgroep van SC Cambuur

Na de bewogen zomer met vele nieuwe aanmeldingen en opwaarderingen is het onverminderd druk op de commerciële afdeling van SC Cambuur.

Zo heeft deze week ook Arriva Nederland zijn handtekening gezet onder een sponsorcontract. Arriva Personenvervoer Nederland BV, zoals de volledige naam luidt, treedt hiermee per direct toe tot de sponsorgroep van SC Cambuur.

Commercieel directeur Ard de Graaf: "We maken de afgelopen jaren, en zeker met de promotie naar de Eredivisie, een flinke groei door op het gebied van sponsoring. Uiteraard zijn we dan ook zeer content met het feit dat een grote, landelijke partij als Arriva zich verbindt aan SC Cambuur".

Bron: http://www.cambuur.nl/nieuws/ook-arriva-treedt-toe-tot-sponsorgroep-van-sc-cambuur

Collingwood

Sjoerd van der Meij ‏@Sjoerd_vdMeij
Ook komend seizoen is @Lodema_et weer verbonden aan #cambuur. #upgrade #commercie #eredivisie

Kalmte alleen kan u redden.

mescc



Commercieel directeur Ard de Graaf: "We maken de afgelopen jaren, en zeker met de promotie naar de Eredivisie, een flinke groei door op het gebied van sponsoring. Uiteraard zijn we dan ook zeer content met het feit dat een grote, landelijke partij als Arriva zich verbindt aan SC Cambuur".

En nu nog een dikke vette hoofdsponsor zien te regelen!

dizzhead

Dan zullen we wel nooit meer van de buscombi afkomen  8P

Marc S

Citaat van: dizzhead op april 30, 2014, 20:43:51
Dan zullen we wel nooit meer van de buscombi afkomen  8P

Worden ze misschien wel wat goedkoper xD Hopelijk wel optijd overigens..

Lore

Citaat van: mescc op april 30, 2014, 20:22:21

Commercieel directeur Ard de Graaf: "We maken de afgelopen jaren, en zeker met de promotie naar de Eredivisie, een flinke groei door op het gebied van sponsoring. Uiteraard zijn we dan ook zeer content met het feit dat een grote, landelijke partij als Arriva zich verbindt aan SC Cambuur".

En nu nog een dikke vette hoofdsponsor zien te regelen!

Ik sprak van de week een sponsor en die was super positief over hoe Cambuur de sponsors in de watten legt! Echt heel goed,

We horen alleen wel weinig van de nieuwe hoofdsponsor, terwijl nu echt alles goed gaat.

Daddy T.

Citaat van: Lore op april 30, 2014, 21:13:42
We horen alleen wel weinig van de nieuwe hoofdsponsor, terwijl nu echt alles goed gaat.
Eens, al horen we sowieso weinig over nieuwe sponsoren. De website van de zakenclub is helemaal om te janken, laatste nieuwsbericht is van bijna een half jaar geleden!  :wall
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Len Cantello

Citaat van: Daddy T. op april 30, 2014, 21:40:25
Eens, al horen we sowieso weinig over nieuwe sponsoren. De website van de zakenclub is helemaal om te janken, laatste nieuwsbericht is van bijna een half jaar geleden!  :wall
Eens. Ook de Linkedin pagina is een lachertje. Daar kun en moet je veel meer mee doen!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cambuur123

Zeg, nu Arriva sponsor is, zal Cambuur dan niet van Arriva voor een lage prijs bussen kunnen huren voor de uitwedstrijden? Of ben ik nu onzin aan het uitkramen...  8P