Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: Len Cantello op juli 09, 2014, 13:49:18


Maar, zolang de Gemeente LWD zich nog door kruideniers en buitenpoorters laat regeren, hoeven we ons hier nog niet druk om te maken...
Haha, gaat Len weer. Je moet niet denken dat het alleen in Leeuwarden zo moeizaam gaat. Zie Almelo en Dordrecht.
En ik verwacht je ook over een paar jaar op de kieslijst.

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op juli 09, 2014, 14:24:38
Haha, gaat Len weer. Je moet niet denken dat het alleen in Leeuwarden zo moeizaam gaat. Zie Almelo en Dordrecht.
En ik verwacht je ook over een paar jaar op de kieslijst.
Zodra Franekeradeel geannexeerd wordt door Leeuwarden is Len de eerste die zich verkiesbaar stelt.
Denk dat de historie van het stadion wel voor zich spreekt als in de jaren 80 eerst de ene helft vernieuwd wordt en in de jaren 90 de andere helft.

Daddy T.

Mooi dat trouwe partner DD wederom het gat wil opvullen doordat er geen andere hoofdsponsor is gevonden. Zaten toch ook nationale spelers tussen die andere partijen. Iets wat Ard zichzelf zeker mag aanrekenen, net als die waardeloze communicatie van hem over de zakelijke ontwikkelingen binnen de club. Hij weet het leuk te verpakken maar iedereen weet dat het wederom niet is gelukt een flinke vis aan de haak te slaan (en dat in zo'n topjaar!) en de gebroeders Dijkstra altijd de helpende hand willen bieden. Het nieuwe stadion staat er niet in 1 jaar, dus als het stadion echt de reden was geweest dan hadden ze meerdere jaren getekend. DD bedankt, Ard tijd voor zelfreflectie?
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Len Cantello

Citaat van: SCC-J op juli 09, 2014, 14:24:38
Haha, gaat Len weer. Je moet niet denken dat het alleen in Leeuwarden zo moeizaam gaat. Zie Almelo en Dordrecht.
En ik verwacht je ook over een paar jaar op de kieslijst.
Nee. Moeizaam gaat het niet. Het is zelfs nog erger dan 'moeizaam'. Waarom kunnen de pluchebeffers van het College BenW en de door jou zo geprezen Gemeenteraad het wel voorelkaar krijgen dat zaken als Serious Request en CH2018 doorgaan? En 0,0 %(niet financieel) medewerking verlenen aan de bouw van een nieuw stadion? Leg me dat eens uit, beste man. I.p.v. te wijzen naar dorpjes als Almelo en Dord.

Verder zul je mij nooit op een kieslijst zien staan van welke partij dan ook. Alleen als ik als dictator aan de macht kan komen, zou ik de politiek in gaan. Als dictator kun je je zelf namelijk omringen door mensen met visie en daadkracht, i.p.v. door kiesvee gekozen baantjesjagers en ander zelfgeil volk....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SCC-J

Citaat van: Len Cantello op juli 09, 2014, 17:22:56
Nee. Moeizaam gaat het niet. Het is zelfs nog erger dan 'moeizaam'. Waarom kunnen de pluchebeffers van het College BenW en de door jou zo geprezen Gemeenteraad het wel voorelkaar krijgen dat zaken als Serious Request en CH2018 doorgaan? En 0,0 %(niet financieel) medewerking verlenen aan de bouw van een nieuw stadion? Leg me dat eens uit, beste man. I.p.v. te wijzen naar dorpjes als Almelo en Dord.

Verder zul je mij nooit op een kieslijst zien staan van welke partij dan ook. Alleen als ik als dictator aan de macht kan komen, zou ik de politiek in gaan. Als dictator kun je je zelf namelijk omringen door mensen met visie en daadkracht, i.p.v. door kiesvee gekozen baantjesjagers en ander zelfgeil volk....

Kan me niet herinneren dat ik de gemeenteraad geprezen heb. Jij komt alleen maar met domme populistische oneliners, En doet  net of er alleen en enkel in Leeuwarden (gemeentraad en b & w) notoire domoren in de lokale politiek zitten. En betwijfel dit en denk dat het in Leeuwarden niet heel anders is dan in andere steden in Nederland.

We praten bij Cambuur al heel lang over een nieuw stadion. Met name in de Pama tijd is er veel over gesproken en we doen net of het proces ook indd zo lang loopt. Maar achteraf blijkt wel dat Pama alleen leuke en mooie plannen heeft gehad maar concreet (ook richting de gemeente) is er geen flikker gebeurt.




Marc S

Citaat van: SCC-J op juli 09, 2014, 17:50:48
Kan me niet herinneren dat ik de gemeenteraad geprezen heb. Jij komt alleen maar met domme populistische oneliners, En doet  net of er alleen en enkel in Leeuwarden (gemeentraad en b & w) notoire domoren in de lokale politiek zitten. En betwijfel dit en denk dat het in Leeuwarden niet heel anders is dan in andere steden in Nederland.

We praten bij Cambuur al heel lang over een nieuw stadion. Met name in de Pama tijd is er veel over gesproken en we doen net of het proces ook indd zo lang loopt. Maar achteraf blijkt wel dat Pama alleen leuke en mooie plannen heeft gehad maar concreet (ook richting de gemeente) is er geen flikker gebeurt.

Dus de conclusie die ik hieruit kan trekken is dat het proces recent gestart is en niet bijvoorbeeld in 2009?

richard

Citaat van: SCC-J op juli 09, 2014, 17:50:48
Kan me niet herinneren dat ik de gemeenteraad geprezen heb. Jij komt alleen maar met domme populistische oneliners, En doet  net of er alleen en enkel in Leeuwarden (gemeentraad en b & w) notoire domoren in de lokale politiek zitten. En betwijfel dit en denk dat het in Leeuwarden niet heel anders is dan in andere steden in Nederland.

We praten bij Cambuur al heel lang over een nieuw stadion. Met name in de Pama tijd is er veel over gesproken en we doen net of het proces ook indd zo lang loopt. Maar achteraf blijkt wel dat Pama alleen leuke en mooie plannen heeft gehad maar concreet (ook richting de gemeente) is er geen flikker gebeurt.

Cantelllo vraagt wat maar je geeft geen antwoord....

Len Cantello

Citaat van: SCC-J op juli 09, 2014, 17:50:48
Jij komt alleen maar met domme populistische oneliners
Nee hoor. Ik stel je twee vragen. En verklaar waarom ik niet op een kieslijst ga staan.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: Marc S op juli 09, 2014, 18:25:51
Dus de conclusie die ik hieruit kan trekken is dat het proces recent gestart is en niet bijvoorbeeld in 2009?
Merkus en Adema waren al bezig met nieuwbouw. Zolang loopt het dus al....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

YellowBlue

Citaat van: wiekie1969 op juli 09, 2014, 12:19:47
Daar gaat het niet om. Deze club heeft geen visie en geen durf. Bange poeperts  met een stel zwammers die hun werk niet goed doen.
Geen visie, geen durf?
óf je loopt weer ouderwets dom te stoken óf je snapt er echt niets van... :O

SCC-J

Citaat van: Len Cantello op juli 09, 2014, 18:56:26
Merkus en Adema waren al bezig met nieuwbouw. Zolang loopt het dus al....
Zijn ze daarmee ooit mee naar de gemeente gegaan of was dit ook enkel praatje voor bühne?
Wat ik wel weet is dat we ondertussen bijna 3x failliet zijn gegaan en vervolgens ook weer gered door .. de gemeente.

En wat betreft de kruideniers, volgens ype smid is dit niet een heel groot probleem.


Dokkumer

Wat Ype zegt neem ik liever niet voor waar aan. Vertrouw eerder op de woorden van Gerald.

Len Cantello

Citaat van: SCC-J op juli 11, 2014, 10:10:39
Zijn ze daarmee ooit mee naar de gemeente gegaan of was dit ook enkel praatje voor bühne?
Jazeker. Ben zelf nog bij een presentatie van Accolade inzake de nieuwbouwplannen geweest, waar ook collegeleden en raadsleden aanwezig waren.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: SCC-J op juli 11, 2014, 10:10:39
En wat betreft de kruideniers, volgens ype smid is dit niet een heel groot probleem.
De wens van Ype, is in deze de vader van de gedachte. Ik hoor namelijk geheel andere verhalen.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Clint

Citaat van: Len Cantello op juli 09, 2014, 17:22:56
Nee. Moeizaam gaat het niet. Het is zelfs nog erger dan 'moeizaam'. Waarom kunnen de pluchebeffers van het College BenW en de door jou zo geprezen Gemeenteraad het wel voorelkaar krijgen dat zaken als Serious Request en CH2018 doorgaan? En 0,0 %(niet financieel) medewerking verlenen aan de bouw van een nieuw stadion? Leg me dat eens uit, beste man. I.p.v. te wijzen naar dorpjes als Almelo en Dord.

Verder zul je mij nooit op een kieslijst zien staan van welke partij dan ook. Alleen als ik als dictator aan de macht kan komen, zou ik de politiek in gaan. Als dictator kun je je zelf namelijk omringen door mensen met visie en daadkracht, i.p.v. door kiesvee gekozen baantjesjagers en ander zelfgeil volk....

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_