Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Len Cantello op augustus 16, 2014, 08:25:59
Bus is een dikke plus! Wel weer typisch dat er vooral gejank is over een paar wieldoppen..... :_schater

Tuurlijk! Lekker zeiken en zeuren. Heerlijk  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Toch ben ik van mening dat die wieldoppen gewoon roze hadden moeten zijn, wie maakt die dingen nu blauw,  :0= wat een verstand
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

Dat er uberhaupt wielen onder zitten. Wie bedenkt zoiets, tssss....
Area 58

Marc S

Citaat van: Yellow Army op augustus 16, 2014, 12:22:31
Dat er uberhaupt wielen onder zitten. Wie bedenkt zoiets, tssss....

Vierkantenblokken waren mooier geweest ja!

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op augustus 16, 2014, 12:22:31
Dat er uberhaupt wielen onder zitten. Wie bedenkt zoiets, tssss....
Straks wil je ook nog beweren dat er een bodemplaat én een motor in zitten

el haj

Nog wat nieuws over de bus.  8P

SC Cambuur scoort met MAN Lion's Coach

LEUSDEN - De spelers van SC Cambuur arriveren voortaan topfit bij uitwedstrijden. De voetbalclub uit Leeuwarden, die sinds vorig jaar weer uitkomt in de eredivisie, heeft namelijk onlangs een nieuwe MAN Lion's Coach in gebruik genomen. De zeer luxe spelersbus is van alle gemakken voorzien om de reis zo comfortabel mogelijk te laten verlopen.

De nieuwe MAN Lion's Coach vervangt de oude spelersbus die al bijna een miljoen kilometer op de teller heeft staan. De nieuwe, innovatieve bus trakteert de selectie van SC Cambuur op zeer comfortabele stoelen. Het interieur is voorzien van indirecte verlichting, led-leeslampjes en twee 19-inch TFT-schermen. De donkergetinte dakluiken zorgen voor een gemoedelijke sfeer.



Onderweg opladen en internetten

Het interieur van de MAN Lion's Coach-spelersbus onderging een kleine metamorfose door de plaatsing van vier tafels. Ook is de bus voorzien van 220 volt stopcontacten, draadloos internet en televisie met Digitenne. Precies volgens het wensenlijstje van de club.

Eredivisie, Bundesliga en Champions League

SC Cambuur is niet het eerste team dat de overstap maakt naar MAN: de meeste voetbalclubs in de Duitse Bundesliga, diverse clubs in de Champions League en de Eredivisie clubs Vitesse en Telstar(pardon?  :X ) rijden al in een teambus van MAN.



Multimedia Coach met navigatiefunctie

Niet alleen de spelers reizen comfortabel, ook de chauffeur geniet van het comfort. Vanaf het multifunctionele stuurwiel met geïntegreerde toetsen bedient hij de Multimedia Coach met navigatiefunctie. De overzichtelijk vormgegeven interface laat zich gemakkelijk bedienen.



Duurzaam naar alle voetbalwedstrijden


De betrouwbare, koppelsterke D20 Common Rail-dieselmotor met 400 pk vermogen voldoet uiteraard aan de strenge Euro 6-emissienorm. Dankzij het pakket van brandstofbesparende voorzieningen, waaronder de geautomatiseerde MAN TipMatic®-transmissie en de achteras met brandstofbesparende overbrenging, zijn de totale bedrijfskosten zo laag mogelijk en reist het team van SC Cambuur duurzaam naar alle voetbalwedstrijden. Bovendien is iedere MAN Lion's Coach standaard voorzien van een elektronisch remsysteem EBS, ASR, ESP en MAN BrakeMatic® en biedt zo maximale veiligheid in iedere situatie.

bron: Transport-Online

Marc S

Telstar een eredivisie club, we hebben wat gemist ben ik bang

Yellow Army

19 inch schermpjes maar? Paupers...
Area 58

666

Citaat van: Yellow Army op september 08, 2014, 17:42:18
19 inch schermpjes maar? Paupers...

En ook maar 2 van die schermpjes.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: Yellow Army op september 08, 2014, 17:42:18
19 inch schermpjes maar? Paupers...

Dat heeft die Ype maar mooi geregeld!

Galdiano

De auto sponsor Engelsma en Wijnia is ook failliet. Auto's zijn allemaal al bij bedrijven weg.
Dat wordt met de bus of fiets naar het werk  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DayDreamer

Citaat van: Galdiano op oktober 07, 2014, 09:41:17
De auto sponsor Engelsma en Wijnia is ook failliet. Auto's zijn allemaal al bij bedrijven weg.
Dat wordt met de bus of fiets naar het werk  :devil

Niet best toch  :zucht

Galdiano

Citaat van: DayDreamer op oktober 07, 2014, 11:50:53
Niet best toch  :zucht

Zeker niet best. Toch één van de grotere dealers van de regio. Ben benieuwd hoe het afloopt qua autolease.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

TARGET

Ook onder meer Sponsor van onze club SC Cambuur.. en na mijn weten rijden alle Cambuurspelers ook in auto's van Engelsma en Wijnia..

Mijn vraag is is dit ook een steek in de begroting van onze club.?!

Lore

Citaat van: TARGET op oktober 07, 2014, 12:57:24
Ook onder meer Sponsor van onze club SC Cambuur.. en na mijn weten rijden alle Cambuurspelers ook in auto's van Engelsma en Wijnia..

Mijn vraag is is dit ook een steek in de begroting van onze club.?!

Geen idee. Wij moesten altijd aan het begin van het seizoen betalen, maar dat zal om andere bedragen gaan. Ook geen idee of Cambuur de omzet verzekert heeft. Dat zou, vanaf bepaalde bedragen, wel verstandig zijn.