Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Man, dat Leeuwarden 2018 past totaal niet op het shirt. Zonde.

roepieh

Pdf idd, shirt wordt er niet mooier van...

sunderland

Citaat van: Bernardo op juni 16, 2015, 21:49:43
Man, dat Leeuwarden 2018 past totaal niet op het shirt. Zonde.
bah

moodygrunn

Citaat van: Bernardo op juni 16, 2015, 21:49:43
Man, dat Leeuwarden 2018 past totaal niet op het shirt. Zonde.

Had ook wel wat subtieler op het shirt gekund idd. Wel positief dat de club helemaal mee gaat in de vaart der volkeren vwb "culturele hoofdstad"
In Henk en Sandor we trust

Oosttribune

Oei wat lelijk. Maar als ik het goed lees betalen vijf bedrijven de uitwedstrijden deze reclame.. Extra sponsorinkomsten!! En wat een tactische zet richting de gemeente |:) ze kunnen straks tekenen bij het kruisje voor het nieuwe stadion

Marc S

Citaat van: Oosttribune op juni 16, 2015, 22:07:43
Oei wat lelijk. Maar als ik het goed lees betalen vijf bedrijven de uitwedstrijden deze reclame.. Extra sponsorinkomsten!! En wat een tactische zet richting de gemeente |:) ze kunnen straks tekenen bij het kruisje voor het nieuwe stadion

Dit is is het in feite. Je creert veel goodwill bij de gemeente en lokale organisaties die een aandeel hebben bij CH2018. En daarnaast krijg je hierdoor extra inkomsten.

YellowBlue

Citaat van: Marc S op juni 16, 2015, 22:22:40
Dit is is het in feite. Je creert veel goodwill bij de gemeente en lokale organisaties die een aandeel hebben bij CH2018. En daarnaast krijg je hierdoor extra inkomsten.

Dat zal allemaal wel,maar het ziet er niet uit!
Om te beginnen kan het wel wat kleiner op het uitshirt.

Marc S

Citaat van: YellowBlue op juni 16, 2015, 22:43:36
Dat zal allemaal wel,maar het ziet er niet uit!
Om te beginnen kan het wel wat kleiner op het uitshirt.

Ik zeg ook niet dat ik het mooi vind.

John Hiatt

Citaat van: roepieh op juni 16, 2015, 21:54:30
Pdf idd, shirt wordt er niet mooier van...

Ze komen ook in babymaten, speciaal voor jou! Zijn de letters ook kleiner....

Ronnie tng

Belachelijk, lelijk met die tekst. Zijn dit dan punten wat we vaker gaan zien door de commerciƫle achtergrond van onze nieuwe algemeen directeur?

drg

Citaat van: Ronnie tng op juni 17, 2015, 00:04:54
Belachelijk, lelijk met die tekst. Zijn dit dan punten wat we vaker gaan zien door de commerciƫle achtergrond van onze nieuwe algemeen directeur?

ben nog blij dat het ze het logo niet gebruiken van die kulturelee heeeeedsteeed :R


justremco

CiteerOmdat zowel het bouwbedrijf als de voetbalclub CH2018 een warm hart toedraagt, besloten ze om de ruimte op het uitshirt aan het initatief te doneren.

Gewoon betalen voor die lelijke grote letters en cijfers!!!!

SCC-J

Ch2018 betaald niet eens? Dan heb je als bvo en DD toch wel iets te zeggen over het ontwerp lijkt me.  Maar beide zullen heel anders aankijken tegen het shirt dan dat wij supporters dit doen.