Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

0517

Zou groothandel Bergsma dan kunnen zijn. Heeft in ieder geval wel wat 'linkjes' richting Cambuur lopen....

Timmie

Citaat van: veroen op juni 20, 2013, 15:09:08
en hoe weet jij zo zeker dat die partijen afgevallen zijn?

Maakt dat wat uit?

Andere mensen vertellen hun bron(en) toch ook niet?

moodygrunn

Citaat van: Timmie op juni 20, 2013, 13:58:16
Zal geen Hanos of Westcord worden. Twee grote partijen zijn er nog 'over'.
Een concurrent van Hanos en nog een grote partij.....

Dus een groothandelbedrijf? Welke bedrijfstak zit die andere partij in? Elektronicaconcern? Bouw? Supermarktketen?
Kun je een tipje van de sluier geven?

In Henk en Sandor we trust

Timmie

Citaat van: moodygrunn op juni 20, 2013, 15:20:46
Dus een groothandelbedrijf? Welke bedrijfstak zit die andere partij in? Elektronicaconcern? Bouw? Supermarktketen?
Kun je een tipje van de sluier geven?

Het is niet zo dat ze morgen al tekenen oid hoor.. Zo ver is het niet!

poelie-lwd

Lekker makkelijk lullen dan tommie.

Wat is het nou?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Timmie

Citaat van: poelie-lwd op juni 20, 2013, 16:46:58
Lekker makkelijk lullen dan tommie.

Wat is het nou?

Duidelijk toch?!

Goudvinger

Citaat van: veroen op juni 20, 2013, 15:09:08
en hoe weet jij zo zeker dat die partijen afgevallen zijn?

Weightwatchers  als nieuwe sponsor? |:)

veroen

god man gaan we in dit topic nou al net zo bronloos en dom lopen ouwehoeren om aandacht te krijgen als in het nieuwe spelers topic?

Dokkumer

Ik hef út betrouwbare bron dat Familia onze nieuwe hoofdsponsor wudt 8P

moodygrunn

Citaat van: Timmie op juni 20, 2013, 15:39:47
Het is niet zo dat ze morgen al tekenen oid hoor.. Zo ver is het niet!

Mooi antwoord. Alleen niet op de vraag die ik gesteld had.

Welke bedrijfstak zit die andere partij in?
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op juni 20, 2013, 17:09:33
Mooi antwoord. Alleen niet op de vraag die ik gesteld had.

Welke bedrijfstak zit die andere partij in?

In vlees... Het is namelijk Zwarte Kees van het Hofje die hoofdsponsor wudt :devil

Sonnema

Sligro en een energie bedrijf. WestCord blijft gewoon sponsor en inderdaad verblijven ze in het WestCord Noordsee hotel op Ameland. Er is wel gesproken over een hoofdsponsor contract

Galdiano

Zoals al een tijd geleden is gezegd had E-on oren naar een sponsoring ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Citaat van: 0517 op juni 20, 2013, 15:10:13
Zou groothandel Bergsma dan kunnen zijn. Heeft in ieder geval wel wat 'linkjes' richting Cambuur lopen....

Hmm Komt oorspronkelijk Uit Makkum En Dat Is een dkv Dorp.
Area 58

Lore

Iemand een idee of er überhaupt iemand bezig is me online marketing bij Cambuur? Als je bijvoorbeeld 'sponsormogelijkheden Friesland' Googled dan komt Cambuur in dr eerste 4 pagina's niet voor!