Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 14, 2013, 19:03:42
Das inderdaad zo, 1 van de trouwste sponsoren, dat mag ook wel eens gezegd worden  :y

De programmaboekjes van 1989 drukten zij al  _O_
Mooie ontwikkelingen  ;)


Zeker weten dat zij de boekjes drukken?..;-)

Collingwood

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 46m
Ook Evolve Media geeft het sponsorcontract een upgrade en is er volgend seizoen bij in de #Eredivisie! #cambuur #businessclub #commercie
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Maarten Gildemacher ‏@mgildemacher 32m
Omny Acc accountants en belastingadviseurs uit Leeuwarden voegen zich tot de sponsorgroep van #Cambuur. Welkom!  #eredivisie #commercie

Maarten Gildemacher zit bij Commerciële Zaken.
Kalmte alleen kan u redden.

Ronald

Citaat van: SCCornjum op juni 17, 2013, 14:52:36
Albert Heijn Gorredijk   |:) Welkom  |:)



Gorredijk das toch om de hoek bij........

Terwispel, dat klopt inderdaad.  Dit is gewoon landjepik, langzaam aan veroverd Cambuur de rest van Friesland en neemt alles in beslag wat ooit van dkv was.

Dokkumer

Zitten hier in de regio 0519 ook nog wel een paar die over kunnen stappen.. Behalve 1 die mogen ze met alle liefde houden die :R :R

michello

De nieuwe sponsoren (dan wel upgrade van huidige sponsoren) vliegen je om de oren de afgelopen dagen.  Goede zaak  :thumbsup 

Nu nog een mooie hoofdsponsor  |:)

0517

Ben benieuwd of er in deze tijden een redelijke hoofdsponsor te vinden is. Toch wel jammer dat vermoedelijk een groot deel van de voorbereiding dit nog niet bekend js of de nieuwe shirts er nog niet zijn. Gemiste kans op het gebied van merchandise.

Yellow Army

Citaat van: 0517 op juni 18, 2013, 19:50:59
Ben benieuwd of er in deze tijden een redelijke hoofdsponsor te vinden is. Toch wel jammer dat vermoedelijk een groot deel van de voorbereiding dit nog niet bekend js of de nieuwe shirts er nog niet zijn. Gemiste kans op het gebied van merchandise.

Valt wel met juh. Als ze het shirtje vandaag niet kopen, doen ze dat morgen wel.
Area 58

Galdiano

#53
Zou Westcord niet de nieuwe hoofdsponsor kunnen zijn?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Westerpark

Citaat van: Galdiano op juni 19, 2013, 20:45:58
Zou Westcord niet de nieuwe hoofdsponsor kunnen zijn?

Die naam heb ik hier eerder voorbij zien komen.
Opvallend ondersteunend detail is dat de selectie op dit moment in een Westcord hotel op Ameland verblijft.

papier

Hopelijk dat het er ook wat mooi uit komt te zien op het shirt, Dijkstra Draaisma stond er goed op. Op iets a la Fit For Free bij Ado destijds zit ik niet te wachten.

Timmie

Zal geen Hanos of Westcord worden. Twee grote partijen zijn er nog 'over'.
Een concurrent van Hanos en nog een grote partij.....

nulachtenvieftig

Citaat van: Timmie op juni 20, 2013, 13:58:16
Zal geen Hanos of Westcord worden. Twee grote partijen zijn er nog 'over'.
Een concurrent van Hanos en nog een grote partij.....

Sligro/Makro?  |:)
si vis pacem para bellum

Timmie


veroen

Citaat van: Timmie op juni 20, 2013, 13:58:16
Zal geen Hanos of Westcord worden. Twee grote partijen zijn er nog 'over'.
Een concurrent van Hanos en nog een grote partij.....

en hoe weet jij zo zeker dat die partijen afgevallen zijn?