Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Al meer bekend over een mogelijke nieuwe hoofdsponsor?

denistel

hopelijk kenne we ze allemaal op een goeie manier kwijt,,,,,,,nieuw stadion wut steeds meer noodzaak,,,,

skyboxen er in en de poen stroomt binnen l0l

John Hiatt

Citaat van: Eewal op juni 30, 2013, 14:49:51
Al meer bekend over een mogelijke nieuwe hoofdsponsor?

Ja!

nulachtenvieftig

si vis pacem para bellum

Galdiano

Camera eredivisie live gaat midden op de comfort gallary staan! Belachelijk, kost weer een aantal plaatsen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Wie weet wanneer de persdag is bij cambuur en wanneer kunnen we de nieuwe hoofdsponsor verwachten

Bernardo

Persdag Cambuur uitgesteld, club praat met twee potentiële hoofdsponsors

LEEUWARDEN – De persdag van Cambuur is een week uitgesteld. ,,Vanwege een paar organisatorische, interne zaken, verder niets bijzonders hoor", verklaarde Ard de Graaf de verplaatsing van zaterdag 6 naar vrijdag 12 juli.
Cambuur hoopt op korte termijn een hoofdsponsor bekend te maken en wil de geldschieter natuurlijk graag op het shirt als de officiële elftalfoto genomen wordt.
,,Dat klopt", zegt de commercieel directeur van Cambuur. ,,We zijn volop bezig met onze zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor."
De Graaf hoopt op witte rook op korte termijn, maar tempert de verwachtingen. ,,We laten ons niet onder druk zetten. Het is natuurlijk geen gemakkelijke tijd om een hoofdsponsor te vinden."
Namen wil De Graaf uiteraard niet noemen. Wel zegt hij dat de club met twee partijen in gesprek is.
Op dit moment verblijft Cambuur in Garderen waar het vanavond om zeven uur oefent tegen hoofdklasser Sneek Wit Zwart.
Het (foto)persmoment op 12 juli is 's middags om twee uur op de Vrouwenpoortsbrug. Mocht de aanleg van het kunstgrasveld onverhoopt klaar zijn dan schuift het fotomoment op naar het Cambuur Stadion.

Bernardo

Iemand die toevallig weet, welke bedrijven ?

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op juli 03, 2013, 12:06:15
Iemand die toevallig weet, welke bedrijven ?
Er zijn wel een aantal meeloerders die het weten, maar hun mond (moeten?) houden ;)

En ik weet zelf van niks, maar dat is volkomen normaal 8P

SCCdrachten

Citaat van: Dokkumer op juli 03, 2013, 12:30:30
Er zijn wel een aantal meeloerders die het weten, maar hun mond (moeten?) houden ;)

En ik weet zelf van niks, maar dat is volkomen normaal 8P

:D ben benieuwt

richard

Citaat van: Bernardo op juli 03, 2013, 12:05:04
Persdag Cambuur uitgesteld, club praat met twee potentiële hoofdsponsors

LEEUWARDEN – De persdag van Cambuur is een week uitgesteld. ,,Vanwege een paar organisatorische, interne zaken, verder niets bijzonders hoor", verklaarde Ard de Graaf de verplaatsing van zaterdag 6 naar vrijdag 12 juli.
Cambuur hoopt op korte termijn een hoofdsponsor bekend te maken en wil de geldschieter natuurlijk graag op het shirt als de officiële elftalfoto genomen wordt.
,,Dat klopt", zegt de commercieel directeur van Cambuur. ,,We zijn volop bezig met onze zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor."
De Graaf hoopt op witte rook op korte termijn, maar tempert de verwachtingen. ,,We laten ons niet onder druk zetten. Het is natuurlijk geen gemakkelijke tijd om een hoofdsponsor te vinden."
Namen wil De Graaf uiteraard niet noemen. Wel zegt hij dat de club met twee partijen in gesprek is.
Op dit moment verblijft Cambuur in Garderen waar het vanavond om zeven uur oefent tegen hoofdklasser Sneek Wit Zwart.
Het (foto)persmoment op 12 juli is 's middags om twee uur op de Vrouwenpoortsbrug. Mocht de aanleg van het kunstgrasveld onverhoopt klaar zijn dan schuift het fotomoment op naar het Cambuur Stadion.

Nou dat kunstgras wordt een probleem zoals het nu lijkt!!

TM

Citaat van: Galdiano op juni 30, 2013, 23:55:41
Camera eredivisie live gaat midden op de comfort gallary staan! Belachelijk, kost weer een aantal plaatsen!

VOX tv bedoel je....

Cambuur058

Citaat van: TM op juli 03, 2013, 18:59:12
VOX tv bedoel je....
Fox Sports bedoel je....

el haj

Misschien heeft 'ie het wel echt over VOX TV   :P

Noordcambuur

Hoor weinig over nieuwe sponsors en hoofdsponsor,wil straks wel eens zien hoe vol zakenclub is