Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

jeff


Foto van de twitter van Cambuur

zeewolde

wauw!

Ook de tekst is goed gekozen.

Hoe zien de andere kant en de voor- en achterkant eruit?

Viper

Citaat van: zeewolde op augustus 15, 2014, 13:41:15
Hoe zien de andere kant en de voor- en achterkant eruit?

Het schijnt dat Ype zijn hoofd heel groot op de andere kant staat.

Destroyer

Citaat van: zeewolde op augustus 15, 2014, 13:41:15
wauw!

Ook de tekst is goed gekozen.

Hoe zien de andere kant en de voor- en achterkant eruit?

Abe... die vieze... je moeder...  :devil

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Viper op augustus 15, 2014, 13:54:22
Het schijnt dat Ype zijn hoofd heel groot op de andere kant staat.

Nee joh, Sypie materieelman  ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Viper


ruubmac


gewoon een fan

Een hele mooie bus  :thumbsup

speculeter

Hier kan je mee thuiskomen!!

Dokkumer

Citaat van: Viper op augustus 15, 2014, 13:54:22
Het schijnt dat Ype zijn hoofd heel groot op de andere kant staat.
Waar binne de bakstenen :devil

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Tukker

Citaat van: jeff op augustus 15, 2014, 13:31:57

Foto van de twitter van Cambuur
Mooi hoor. Zaterdag tijd voor een selfie met bus  :y
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

speculeter

Hoe laat vertrekken ze zaterdag?

Cor

Realiseer me plotseling dat de spelers elke uitwedstrijd een verplichte buscombi hebben, die boycotten hem nooit  :proost

Mooie bus mannen, is toch door Ype betaald Dokkumer?

Dokkumer

Citaat van: Cor op augustus 15, 2014, 14:48:01
Realiseer me plotseling dat de spelers elke uitwedstrijd een verplichte buscombi hebben, die boycotten hem nooit  :proost

Mooie bus mannen, is toch door Ype betaald Dokkumer?
Dan mag er oek wel wat extra luxe in die bus toch? :D

Zeker een mooie bus, is betaald, ingericht en gespoten door Ype. Met als beloning zijn portret op 1 van de zijden van de bus.. Ik hoef je niet te vertellen dat dat de onderkant is :devil