Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op juli 04, 2013, 22:14:15
Hoor weinig over nieuwe sponsors en hoofdsponsor,wil straks wel eens zien hoe vol zakenclub is

Emmen thuis was het al niet meer te doen in de zakenclub, veel te warm en te druk, en 10 min wachten voor een biertje! Benieuwd hoe vol het in de ere gaat worden!

Zonde dat je niet meer in de rust vanaf west naar het herje mag! Al zal het daar ook wel vol zijn!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

alles loopt bomvol als we thuis spelen he,,zijn druk met van alles bezig in de zakenclub.

hoofdsponser komende week toch want de persdag was daarom verzet

richard

Citaat van: Galdiano op juli 04, 2013, 22:30:37
Emmen thuis was het al niet meer te doen in de zakenclub, veel te warm en te druk, en 10 min wachten voor een biertje! Benieuwd hoe vol het in de ere gaat worden!

Zonde dat je niet meer in de rust vanaf west naar het herje mag! Al zal het daar ook wel vol zijn!

Bij zakenclub snappen ze het nog steeds niet, als ik daar de leiding had stond er 1 iemand aan de tap die constant door tapte en 1 die de mixjes en wijn en dergelijke regelde en 2a3 dames die de boel uitgeven.....tis zo makkelijk.....

Cambuurlwdfan

Citaat van: richard op juli 05, 2013, 00:36:24
Bij zakenclub snappen ze het nog steeds niet, als ik daar de leiding had stond er 1 iemand aan de tap die constant door tapte en 1 die de mixjes en wijn en dergelijke regelde en 2a3 dames die de boel uitgeven.....tis zo makkelijk.....


kiek das taal,kest het niet ff voorstellen?  :thumbsup

Cambuurlwdfan

misschien krijgst dan oek wel een dubbel functie in de toekomst...naast henk de jong als hij hoofdtrainer hier word,en jij als assistent trainer? is dat een optie? 8P

Cambuurlwdfan

must dan niet te hard werken richard,want anders vragen ze dei oek om een speciale rol te vervullen in het amigo pak :camigo

Noordcambuur

Volgende week zaterdag persdag nou kom op met nieuwe hoofdsponsor :D

Bernardo

JV van Zuiden ‏@JVvanZuiden 19m
Directeur Gerald vd Belt van #Cambuur wil deze week nieuwe hoofdsponsor presenteren: 'Vrijdag bij fotopersdag moet hij op t shirt staan.'

Sakas

Citaat van: Bernardo op juli 08, 2013, 19:03:28
JV van Zuiden ‏@JVvanZuiden 19m
Directeur Gerald vd Belt van #Cambuur wil deze week nieuwe hoofdsponsor presenteren: 'Vrijdag bij fotopersdag moet hij op t shirt staan.'

kijk dat lijkt me goed nieuws!  Aangezien een goeie hoofd sponsor ook nog extra spelers budget kan opleveren. is eerder aangegeven door VDB
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Noordcambuur

Wanneer is nu de persdag,de een verteld dat het vrijdag is en de ander zaterdag en de ander weer volgende week vrijdag  :?

douwelwd

Citaat van: richard op juli 05, 2013, 00:36:24
Bij zakenclub snappen ze het nog steeds niet, als ik daar de leiding had stond er 1 iemand aan de tap die constant door tapte en 1 die de mixjes en wijn en dergelijke regelde en 2a3 dames die de boel uitgeven.....tis zo makkelijk.....

dat jij nog geen multinational bent zeg, je weet alles beter dan de mensen die het werk moeten doen, al eens gedacht om je naam te veranderen in het Orakel van Leeuwarden?
ik geef je alvast een stuur........

on: een bar heeft een bepaalde capaciteit en als het drukker is dan de capaciteit, kan je tappen wat je wilt, maar je hebt gewoon te weinig uitgiftepunten........
Dus ook hier weer een goede  reden voor het nieuwe stadion  :hein
wat god er niet in gestopt heeft, haalt de fotograaf er niet uit

jeff

Citaat van: douwelwd op juli 08, 2013, 22:38:52
dat jij nog geen multinational bent zeg, je weet alles beter dan de mensen die het werk moeten doen, al eens gedacht om je naam te veranderen in het Orakel van Leeuwarden?
ik geef je alvast een stuur........

on: een bar heeft een bepaalde capaciteit en als het drukker is dan de capaciteit, kan je tappen wat je wilt, maar je hebt gewoon te weinig uitgiftepunten........
Dus ook hier weer een goede  reden voor het nieuwe stadion  :hein
Hier hoef je geen multinational of orakel voor te zijn. Bij alle grote evenment gebeurt het op die manier.

Galdiano

Citaat van: douwelwd op juli 08, 2013, 22:38:52
dat jij nog geen multinational bent zeg, je weet alles beter dan de mensen die het werk moeten doen, al eens gedacht om je naam te veranderen in het Orakel van Leeuwarden?
ik geef je alvast een stuur........

on: een bar heeft een bepaalde capaciteit en als het drukker is dan de capaciteit, kan je tappen wat je wilt, maar je hebt gewoon te weinig uitgiftepunten........
Dus ook hier weer een goede  reden voor het nieuwe stadion  :hein

Geloof me, ik sta bijna altijd in de zakenclub, en het gaat echt traag! Gewoon betere voorbereiding, 1 en ander aan frisdrank en wijn alvast klaar zetten, en 1 streep doortappen zou al heel veel tijd schelen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

richard

Citaat van: douwelwd op juli 08, 2013, 22:38:52
dat jij nog geen multinational bent zeg, je weet alles beter dan de mensen die het werk moeten doen, al eens gedacht om je naam te veranderen in het Orakel van Leeuwarden?
ik geef je alvast een stuur........

on: een bar heeft een bepaalde capaciteit en als het drukker is dan de capaciteit, kan je tappen wat je wilt, maar je hebt gewoon te weinig uitgiftepunten........
Dus ook hier weer een goede  reden voor het nieuwe stadion  :hein

Snuggere Harry  l8l

Andre-Lwd

Erg benieuwd naar de nieuwe hoofdsponsor, hoop dat de naam wat mooi op het shirt komt te staan.