Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Andre-Lwd op juli 09, 2013, 11:27:22
Erg benieuwd naar de nieuwe hoofdsponsor, hoop dat de naam wat mooi op het shirt komt te staan.

Tuurlijk, maar ben vooral benieuwd hoe hij op. De bankrekening komt te staan!

Bernardo

Ard de Graaf ‏@ArddeGraaf 2m
Er hangt hoofdsponsor nieuws in de lucht #cambuur. Volg het nieuws op cambuur.nl en via @SCCambuurLwd
Openen

Collingwood

Citaat van: Bernardo op juli 09, 2013, 12:56:45
Ard de Graaf ‏@ArddeGraaf 2m
Er hangt hoofdsponsor nieuws in de lucht #cambuur. Volg het nieuws op cambuur.nl en via @SCCambuurLwd
Openen

Zag het net ook, laat maar komen dat nieuws!
Kalmte alleen kan u redden.


Bernardo

Bouwgroep Dijkstra Draisma verlengt contract met drie seizoenen
09.07.2013 - 13:37
SC Cambuur is zeer verheugd te kunnen melden dat het een nieuwe driejarige sponsorovereenkomst is aangegaan met Bouwgroep Dijkstra Draisma.
Het eerste seizoen is Bouwgroep Dijkstra Draisma hoofd- en tevens shirtsponsor. In de twee seizoenen erna zal de Bouwgroep zich als co-sponsor verbinden aan de club.
"In de afgelopen periode hebben we met diverse partijen gesproken, waaronder ook Bouwgroep Dijkstra Draisma. Het uiteindelijke resultaat is een nieuwe driejarige overeenkomst. Hieruit spreekt vertrouwen. Bouwgroep Dijkstra Draisma is in de afgelopen jaren een zeer betrouwbare partner gebleken in moeilijke tijden. We zijn dan ook trots dat we samen met deze betrouwbare hoofdsponsor het Eredivisie-avontuur kunnen beleven en een stuk continuïteit kunnen borgen", aldus Commercieel Directeur Ard de Graaf.
Bouwgroep Dijkstra Draisma is een middelgroot aannemingsbedrijf met meer dan 100 jaar bouwervaring en telt ruim 280 werknemers. Vanuit 2 vestigingen - Bolsward en Dokkum - richt de Bouwgroep zich met name op projecten in de drie noordelijke provincies (inclusief de Waddeneilanden), Noord-Holland en de Noordoostpolder. Kijk voor meer informatie over Bouwgroep Dijkstra Draisma op www.bgdd.nl.

Galdiano

Dit nieuws stelt me teleur! Ik weet dat ze al met een andere partij in conclaaf waren, maar dat zal wel afgeketst zijn op het laatste moment!
Ik zie dit meer als noodoplossing!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Citaat van: Galdiano op juli 09, 2013, 13:44:06
Dit nieuws stelt me teleur! Ik weet dat ze al met een andere partij in conclaaf waren, maar dat zal wel afgeketst zijn op het laatste moment!
Ik zie dit meer als noodoplossing!

Zal het ook wel zijn, aangezien het maar 1 jaar, hoofd en shirtsponsor is!

Cambuur058

Jammer.. Had op wat beters gehoopt.

Cambuur058

Maar dat betekend wel dat we volgend jaar een nieuwe hoofdsponsor hebben!

Collingwood

Geen idee wat ik hiervan moet vinden. In ieder geval weet Cambuur nu wel waar het dit seizoen financieel aan toe is.
Kalmte alleen kan u redden.

HilversumOnTour

Citaat van: Collingwood op juli 09, 2013, 13:49:05
Geen idee wat ik hiervan moet vinden. In ieder geval weet Cambuur nu wel waar het dit seizoen financieel aan toe is.

Same here! Ik dacht dat Dijkstra/Draisma al besloten had om zich terug te trekken en er een nieuwe hoofdsponsor zou opstaan. Deze is er niet gekomen blijkt. Wel vreemd, aangezien Cambuur juist dit seizoen volop in the picture staat.

Voor het shirt vind ik het wel goed nieuws: Dijkstra/Draisma staat prima, beter dan dat verrekte Time-Out of Hans Verkerk  :_schater

Roofvogel

Citaat van: Cambuur058 op juli 09, 2013, 13:47:20
Jammer.. Had op wat beters gehoopt.

Wees blij dat ze het nog een jaar doen willen, de bouwwereld ligt op zijn gat en als er niemand is moet je toch iets hebben. Helermaal in de tijden is het moeilijk om een sponsor te vinden, nu kunnen ze een heel seizoen lang zoeken en onderhandelen.

Collingwood

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 09, 2013, 13:51:57
Same here! Ik dacht dat Dijkstra/Draisma al besloten had om zich terug te trekken en er een nieuwe hoofdsponsor zou opstaan. Deze is er niet gekomen blijkt. Wel vreemd, aangezien Cambuur juist dit seizoen volop in the picture staat.

Voor het shirt vind ik het wel goed nieuws: Dijkstra/Draisma staat prima, beter dan dat verrekte Time-Out of Hans Verkerk  :_schater

Klopt, het staat wel mooi op het shirt!

Heeft Dijkstra/Draisma zich teruggetrokken, of heeft men Cambuur alleen de ruimte gegeven om op zoek te gaan naar een eventueel betere optie (die dus blijkbaar niet gevonden is)?

Citaat van: Roofvogel op juli 09, 2013, 13:54:57
Wees blij dat ze het nog een jaar doen willen, de bouwwereld ligt op zijn gat en als er niemand is moet je toch iets hebben. Helermaal in de tijden is het moeilijk om een sponsor te vinden, nu kunnen ze een heel seizoen lang zoeken en onderhandelen.

Dat laatste bedacht ik ook net. Ook zeker positief. Daarnaast mag de trouwheid van een bedrijf als Dijkstra/Draisma (inderdaad ook nog eens actief in de onder druk staande bouwsector) wat mij betreft ook zeker wel beloond worden.
Kalmte alleen kan u redden.

Andre-Lwd

Ergens wel heel blij met DD, vind het wel een mooi bedrijf om op het shirt te hebben, aan de andere kant is het te hopen dat het inderdaad niet uit nood ofzo is.

Aangezien de persdag is uitgesteld, zullen ze ook tot het laatste moment met andere partijen hebben gesproken? Ben dan wel benieuwd naar welke bedrijven dat zouden zijn geweest.

HilversumOnTour

Dezelfde shirts betekend wel minder verkoop van nieuwe shirts.... (hoewel de huidige al bijna onmogelijk (online) te kopen zijn  :insane)

Of zal er - last minute - een nieuw (eredivisie) shirt ontworpen worden door Quick?