Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: gobo op juni 28, 2014, 16:52:40
En dat het niet slagerij tadema oid is...

Tadema is een prima naam voor op een Cambuurshirt :(  |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

poelie-lwd

Citaat van: gobo op juni 28, 2014, 16:52:40
En dat het niet slagerij tadema oid is...

Waarom niet? Een uitstekende vleesverwerker kan ik u melden  :monk

Persoonlijk denk ik dat het Hoihoi of fly emirates wordt...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

John Hiatt

Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2014, 15:06:19
Waarom niet? Een uitstekende vleesverwerker kan ik u melden  :monk

Persoonlijk denk ik dat het Hoihoi of fly emirates wordt...

Ik denk de Kimberley Club!

Montana

Ik denk iets met benzine

Marc S


Daddy T.

Citaat van: Montana op juli 01, 2014, 15:37:13
Ik denk iets met benzine

Nee, diesel! Ik mut al pisse bij de gedachte dat ze straks hoofdsponsor binne.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

zeewolde

Levert het wat op de deal?

Len Cantello

Citaat van: Daddy T. op juli 01, 2014, 19:37:33
Nee, diesel! Ik mut al pisse bij de gedachte dat ze straks hoofdsponsor binne.
Orangegas?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Daddy T.

Citaat van: Len Cantello op juli 02, 2014, 06:27:36
Orangegas?

Een van de potentiele bedrijven die nu in beeld is komt uit huidige sponsorgroep. Kwam dit tegen vanuit orangegas:

"Via trouwe sponsor Henk van Dijk van HD van Dijk Reinigingstechniek heeft OrangeGas zich aangesloten bij de Club van 100 van SC Cambuur. De Club van 100 draagt bij aan het streven van Cambuur het begrotingstekort naar 0 terug te dringen".  Weet jij meer over die club van 100?
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Len Cantello

Citaat van: Daddy T. op juli 02, 2014, 21:43:32
Weet jij meer over die club van 100?
Nee. En de kreet 'streven naar een begrotingstekort van 0' klinkt mij ook een beetje stoffig in de oren. We draaien toch al 3 seizoenen met zwarte cijfers?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: Len Cantello op juli 03, 2014, 06:36:01
Nee. En de kreet 'streven naar een begrotingstekort van 0' klinkt mij ook een beetje stoffig in de oren. We draaien toch al 3 seizoenen met zwarte cijfers?

Misschien streven zij er nu naar om meer geld uit te geven, zodat er geen winst meer gedraaid wordt?  :devil

Sonnema

Henkie van Dijk neem ik ook niet altijd serieus met zijn mooie luchtfiets verhalen. Kan zelf bijna zijn bedrijf amper nog boven water houden, en heeft dankzij vriendje HW nog zijn bedrijf. Eerst maar eens zien en dan geloven

sk13

Toch nog wachten met bekendmaking??? Was nagenoeg rond. Zou bekend worden gemaakt deze week.

Len Cantello

Leuk, die sneak preview van Ype Smit inzake de nieuwe spelersbus. Ff het getoonde kenteken ingevoerd op de site van de RDW... Et voila, dit is 'm dan:
https://www.google.nl/search?q=man+lion+coach&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wGS2U7izG8j6PL6zgfgJ&ved=0CB8QsAQ&biw=1372&bih=914

:_schater
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: Len Cantello op juli 04, 2014, 10:25:53
Leuk, die sneak preview van Ype Smit inzake de nieuwe spelersbus. Ff het getoonde kenteken ingevoerd op de site van de RDW... Et voila, dit is 'm dan:
https://www.google.nl/search?q=man+lion+coach&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wGS2U7izG8j6PL6zgfgJ&ved=0CB8QsAQ&biw=1372&bih=914

:_schater

:_schater :_schater _O_ _O_