Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sponsoren

Gestart door Viper, maart 05, 2013, 20:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Montana

Citaat van: Len Cantello op juli 11, 2014, 12:26:34
De wens van Ype, is in deze de vader van de gedachte. Ik hoor namelijk geheel andere verhalen.

Eensch

wiekie1969

Citaat van: grijskijker op juli 09, 2014, 12:46:11
Gevalletje van de beste stuurlui staan aan wal...


jij bent de grootste :_schater

Grijskijkert

#287
Citaat van: wiekie1969 op juli 13, 2014, 09:30:39

jij bent de grootste :_schater
Vergeleken met jou wel.. zeker een cm of 20 :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

Montana

SC Cambuur staat in de TV geld verdeling van de Eredivisie op de 15e plaats. Dat is goed voor meer dan 1,6 miljoen. http://t.co/k4TBh8qjTL"

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Montana op augustus 05, 2014, 15:18:25
SC Cambuur staat in de TV geld verdeling van de Eredivisie op de 15e plaats. Dat is goed voor meer dan 1,6 miljoen. http://t.co/k4TBh8qjTL"

Met heel kleine verschillen met de clubs onder ons en snel oplopende verschillen met de clubs boven ons :|
Henk, held, bedankt

Galdiano

De ranking klopt van geen kant. Ze kijken naar ranglijst en aantal seizoenen ere.
Maar kijkcijfers kijken ze niet naar. Na Ajax en Feyenoord staat Cambuur zeer hoog!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Citaat van: Galdiano op augustus 05, 2014, 15:45:12
De ranking klopt van geen kant. Ze kijken naar ranglijst en aantal seizoenen ere.
Maar kijkcijfers kijken ze niet naar. Na Ajax en Feyenoord staat Cambuur zeer hoog!
hoe weet je dat? Meneer van vi zei dat Cambuur juist heel laag staat qua kijkcijfers.
Vind dat zwolle echt belachelijk laag staat

Galdiano

Ik kreeg te horen dat Cambuur op de 8ste plaats stond.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: SCC-J op augustus 05, 2014, 15:51:21
hoe weet je dat? Meneer van vi zei dat Cambuur juist heel laag staat qua kijkcijfers.
Vind dat zwolle echt belachelijk laag staat

Bedoel je tijdens die uitzending van VI? Want toen hadden ze het over een wedstrijd van Cambuur terwijl op hetzelfde moment feyenoord - Ajax werd gespeeld, volgens mij

SCC-J

Exact zei hij toen ook niet dat clubs als gae en Cambuur niet veel kijkers met zich meebrengen? Kijk jij anders even de uitzending terug ;)

Sakas

Volgens mij toch 100.000 euri's meer als vorig jaar. Kunnen we toch weer een speler voor halen!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Viper

#296
CiteerDit overzicht bevat de ranking van de Eredivisie clubs op basis van de resultaten van de laatste 10 seizoenen

Dan zou je Excelsior hoger verwachten. Willem II ook trouwens! Wazig lijstje.

Marc S

Citaat van: Viper op augustus 05, 2014, 16:12:15
Dan zou je Excelsior hoger verwachten. Willem II ook trouwens! Wazig lijstje.

Nee, heb het een paar maand terug uitgerekend, klopt precies, waren wij 9e geindigd (dus gewonnen van ado) hadden wij hoger gestaan dan Willem II

dizzhead

Citaat van: Viper op augustus 05, 2014, 16:12:15
Dan zou je Excelsior hoger verwachten. Willem II ook trouwens! Wazig lijstje.

Dat zou je verwachten. Echter wordt het laatst gelopen seizoen veel zwaarder mee gerekend. Zo worden korte termijn prestaties toch op een bepaalde manier beloond. Nog een jaar 6 clubs onder ons houden en er zou weer een stijging zichtbaar moeten zijn.

Marc S

Citaat van: dizzhead op augustus 05, 2014, 16:52:46
Dat zou je verwachten. Echter wordt het laatst gelopen seizoen veel zwaarder mee gerekend. Zo worden korte termijn prestaties toch op een bepaalde manier beloond. Nog een jaar 6 clubs onder ons houden en er zou weer een stijging zichtbaar moeten zijn.

Daarnaast hebben we mazzel gehad dat zowel roda als nec sneuvelden. zorgt voor een flinke verschuiving, valt er bijvoorbeeld een NAC of een heracles uit dit seizoen en blijf je er als cambuur zijnde zelf in schiet het weer omhoog.