Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Huizen op juni 02, 2022, 13:08:00

Titel: Remco Balk
Bericht door: Huizen op juni 02, 2022, 13:08:00
Veel succes Remco!! Vlammen op de flankkkk  |:)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Beul B op juni 02, 2022, 15:26:45
Huilebalk noemen ze hem in Groningen

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/781803/remco-balk-het-leek-wel-alsof-ze-me-niet-graag-hier-wilden-houden


Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Huizen op juni 02, 2022, 15:49:12
De ?Zlatan van Zuidhorn?, zoals Balk door vrienden is omgedoopt, miste bij FC Groningen het vertrouwen.

Dit klinkt al beter  |:)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op juni 02, 2022, 15:55:08
Hopelijk ook geen over de balk  :zweep

Met de juiste begeleiding lijkt het me wel een lastig ventje voor de tegenstander.
Gewoon de ballen naar die lange voorin slingeren, dan komt het wel goed.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Montana op juni 02, 2022, 16:01:24
Welkom!
Een ettertje begrijp ik, heel mooi. Daar ontbrak het vorig jaar weleens aan.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: veteraan op juni 02, 2022, 16:11:27
Deze speler kon wel eens verrassen
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Trainert! op juni 02, 2022, 17:03:46
Niet teveel van zulke spelers. Dan wordt het niks komend seizoen.
:devil
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: hobbes op juni 02, 2022, 17:09:44
Citaat van: Trainert! op juni 02, 2022, 17:03:46
Niet teveel van zulke spelers. Dan wordt het niks komend seizoen.
:devil

Klopt, met alleen buitenspelers red je het niet
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op juni 02, 2022, 18:02:32
Remco veel succes bij Cambuur Leeuwarden en maak ons gek op de tribunes  :devil
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bens op juni 02, 2022, 20:01:47
Succes man.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 02, 2022, 21:51:15
Succes Remco! Eindelijk naar een hoger niveau hier in het noorden !!
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Scc4-ever op juni 02, 2022, 22:57:38
Welkom en veel succes  |:)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: D.H.Skolten op juni 02, 2022, 23:12:55
Precies het type speler dat ons in de eredivisie gaat houden. Wat zal Groningen balen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: YellowBlue op juni 03, 2022, 08:54:16
Kalon is ook een verschrikking om tegen te spelen met zijn gebuitel en gepiep, maar wel lekker om in je team te hebben  :D

Trouwens de grootste jankerd die we ooit op de Nederlandse velden hebben gehad kwam ook uit Groningen. Uit Bedum om precies te zijn.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Treb op juni 03, 2022, 12:13:39
Citaat van: YellowBlue op juni 03, 2022, 08:54:16
Kalon is ook een verschrikking om tegen te spelen met zijn gebuitel en gepiep, maar wel lekker om in je team te hebben  :D

Trouwens de grootste jankerd die we ooit op de Nederlandse velden hebben gehad kwam ook uit Groningen. Uit Bedum om precies te zijn.

Maar tegelijk ook in de top 10 beste Nederlandse spelers ooit.

Dat muk van Balk nog maar sien  :_schater
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op juni 03, 2022, 14:46:32
Citaat van: Beul B op juni 02, 2022, 15:26:45
Huilebalk noemen ze hem in Groningen

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/781803/remco-balk-het-leek-wel-alsof-ze-me-niet-graag-hier-wilden-houden

ik noem heel groningen een huil club
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: D.H.Skolten op juli 06, 2022, 23:28:00
Citaat van: denistel op juni 03, 2022, 14:46:32
ik noem heel groningen een huil club
Wat zullen ze huilen als hij het hier goed gaat doen. Ik heb er wel vertrouwen in.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op juli 07, 2022, 07:43:53
In de eerste weds die ik heb gezien van hem viel hij mij tegen, wat mij vooral opviel is dat hij totaal niet meekon met ons andere jongens. Hij heeft wel wat en werkte hard.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: R058 op juli 07, 2022, 10:07:04
Citaat van: sunderland op juli 07, 2022, 07:43:53
In de eerste weds die ik heb gezien van hem viel hij mij tegen, wat mij vooral opviel is dat hij totaal niet meekon met ons andere jongens. Hij heeft wel wat en werkte hard.
Op wat voor manier kon hij niet mee? Technisch? Of door dingen dat hij niet gewend is aan ons spel? Heb zelf de wedstrijd niet kunnen zien helaas.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op juli 07, 2022, 10:26:51
Je gaat die jongen toch niet op ??n oefenwedstrijd beoordelen?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Eewal op juli 07, 2022, 10:35:31
Citaat van: Specuveter op juli 07, 2022, 10:26:51
Je gaat die jongen toch niet op ??n oefenwedstrijd beoordelen?
tuurlijk wel,dat gebeurt hier al jaren  8)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: EdsjeSCC op juli 07, 2022, 10:39:41
Huurcontract maar verscheuren, next!  :devil
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op juli 07, 2022, 10:48:47
Het lijkt me toch wel lastig voor nieuwe spelers hier... de vaste kern is al zo lang samen. En sommigen kennen elkaar nog veel langer uit de AZ jeugd of Sambissa en Maulun. Daarom wel goed dat er ook een paar spelers weg zijn en we doorselecteren.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op juli 07, 2022, 10:54:08
Citaat van: R058 op juli 07, 2022, 10:07:04
Op wat voor manier kon hij niet mee? Technisch? Of door dingen dat hij niet gewend is aan ons spel? Heb zelf de wedstrijd niet kunnen zien helaas.
hij is niet gewend aan ons spel maar dat kan ook niet. Bangura ging wel 6/7 x over hem heen en kon ie ook steeds aanspelen met een gemakkelijke bal. 1 x raken deed ie ook niet. En idd ik kan hem niet beoordelen op een eerste oefenwedstrijd. Dit waren de dingen die mij opvielen vandaar mijn opmerking.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Lars Kramer op juli 07, 2022, 10:58:04
Denk persoonlijk ook niet dat balk in de basis komt. Cambuur moet gewoon nog 1 goede linksbuiten halen en dan is onze voorhoede compleet.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Scc4-ever op juli 07, 2022, 11:10:55
T is wel erg vroeg om Balk nu al te beoordelen op of hij goed genoeg is of niet. Dat kan je pas zeggen als hij hier alweer even speelt.  T is logisch dat t bij de eerste wedstrijd nog niet optimaal gaat. Dat viel mij tegen Meppen sowieso bij meer spelers op. Er ging nog veel fout.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: R058 op juli 07, 2022, 11:16:18
Niemand schrijft Balk meteen al af. Klinkt bij mij dat het gewoon komt door nog niet gewend te zijn aan het systeem. Dat is er wel in te hameren, net als bij Kallon die ook niet het meeste voetbalinzicht heeft. Bij techniek en fysiek is het wel vaak al snel te zien of iemand het niveau aankan of niet.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: J.v.G. op juli 07, 2022, 11:24:55
Citaat van: R058 op juli 07, 2022, 11:16:18
Niemand schrijft Balk meteen al af. Klinkt bij mij dat het gewoon komt door nog niet gewend te zijn aan het systeem. Dat is er wel in te hameren, net als bij Kallon die ook niet het meeste voetbalinzicht heeft. Bij techniek en fysiek is het wel vaak al snel te zien of iemand het niveau aankan of niet.
Een gebrek aan wedstrijd ritme hij had bij Utrecht al een tijd niet gespeeld plus een andere voetbal omgeving, zo'n jonge gast moet even wennen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Trainert! op juli 07, 2022, 11:32:08
Citaat van: Scc4-ever op juli 07, 2022, 11:10:55
T is wel erg vroeg om Balk nu al te beoordelen op of hij goed genoeg is of niet. Dat kan je pas zeggen als hij hier alweer even speelt.  T is logisch dat t bij de eerste wedstrijd nog niet optimaal gaat. Dat viel mij tegen Meppen sowieso bij meer spelers op. Er ging nog veel fout.

Balk teert nog steeds op zijn doelpuntje tegen Ajax, en heeft daarna niks meer gepresteerd. Gaat het hier ook niet maken.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: R058 op juli 07, 2022, 11:36:02
Citaat van: Trainert! op juli 07, 2022, 11:32:08
Balk teert nog steeds op zijn doelpuntje tegen Ajax, en heeft daarna niks meer gepresteerd. Gaat het hier ook niet maken.
Leeuwin nooit wat gepresteerd bij ADO en alleen maar geblesseerd, wordt nooit wat. Bangura weggestuurd bij de jeugd van Feyenoord en terug naar de amateurs, wordt nooit wat. Hoedemakers niet eens minuten gemaakt bij het eerste van AZ, wordt nooit wat.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Drumfather SCC op juli 07, 2022, 11:37:08
Citaat van: Trainert! op juli 07, 2022, 11:32:08
Balk teert nog steeds op zijn doelpuntje tegen Ajax, en heeft daarna niks meer gepresteerd. Gaat het hier ook niet maken.

Holy $h!t.... Kunnen beter gelijk maar stoppen dan  :zucht
Erg vermoeiend zulke glazen bollen altijd
Nooit een kans geven, altijd het onderbuik gevoel laten spreken en dat is dan ook gelijk zo.
Moeilijk publiek ons Liwwadders

Gebeurt bij wel meerdere leden, dit is geen aanval op Trainert
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Scc4-ever op juli 07, 2022, 11:41:00
Citaat van: Trainert! op juli 07, 2022, 11:32:08
Balk teert nog steeds op zijn doelpuntje tegen Ajax, en heeft daarna niks meer gepresteerd. Gaat het hier ook niet maken.
wacht nu eerst maar even met de beoordelingen nu al over spelers die hier net zijn. Deze jongen is er pas bij. Pas dan kan je er wat over zeggen. Vind t nu nog echt te vroeg daarvoor. Balk o.a zal ook nog moeten wennen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: J.v.G. op juli 07, 2022, 11:43:01
Citaat van: Scc4-ever op juli 07, 2022, 11:41:00
wacht nu eerst maar even met de beoordelingen nu al over spelers die hier net zijn. Deze jongen is er pas bij.
Laat die korfbaltrainert nou, die is hier alleen om te provoceren en verder niets.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Scc4-ever op juli 07, 2022, 11:44:30
Citaat van: J.v.G. op juli 07, 2022, 11:43:01
Laat die korfbaltrainert nou, die is hier alleen om te provoceren en verder niets.
ik ben wel wat gewend hoor. Ik ga er gewoon serieus op in  :)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: J.v.G. op juli 07, 2022, 12:10:58
Citaat van: Scc4-ever op juli 07, 2022, 11:44:30
ik ben wel wat gewend hoor. Ik ga er gewoon serieus op in  :)
:thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: poelie-lwd op juli 07, 2022, 13:06:40
Balk zal echt wel zijn waarde hebben komend seizoen. Alleen niet als basisspeler  :proost
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op juli 07, 2022, 13:13:25
Citaat van: Trainert! op juli 07, 2022, 11:32:08
Balk teert nog steeds op zijn doelpuntje tegen Ajax, en heeft daarna niks meer gepresteerd. Gaat het hier ook niet maken.
Je hebt azijnzeikers  ouwehoeren, lul de behangers, zwetsers, omkoalen, dombo's, klojo's, nononono's,  maar waar ik de trainert onder wil plaatsen moet nog een categorie voor worden uitgevonden.
Niet te geloven :_spank :R
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Agy op juli 07, 2022, 13:52:40
Wat dacht je van allemaal..  :_schater
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: EdsjeSCC op juli 07, 2022, 13:55:47
Gewoon niet meer op reageren. Dan raakt de lol er voor hem wel vanaf
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: De Gast op augustus 20, 2022, 22:02:32
Ging verslagen van het veld. Maar deed ook weinig goed en leidde de 0-1 mede in. Vanaf de bank voorlopig maar weer iets proberen te betekenen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Trainert! op augustus 20, 2022, 22:56:59
Citaat van: Vlampiep op juli 07, 2022, 13:13:25
Je hebt azijnzeikers  ouwehoeren, lul de behangers, zwetsers, omkoalen, dombo's, klojo's, nononono's,  maar waar ik de trainert onder wil plaatsen moet nog een categorie voor worden uitgevonden.
Niet te geloven :_spank :R


Trainertje haalt nog steeds zijn gelijk. En nee ik hoef mijn gelijk niet te halen. Maar dit ventje gaat ons niet naar grote hoogten stuwen
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Huizen op augustus 21, 2022, 00:23:51
Waarom werd hij eraf gehaald eigenlijk? Ik had echt gedacht / verwacht dat Smit eraf zou gaan. Begreep deze keuze eerlijk gezegd niet zo goed
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op augustus 21, 2022, 09:25:07
Citaat van: Bussum op augustus 21, 2022, 00:23:51
Waarom werd hij eraf gehaald eigenlijk? Ik had echt gedacht / verwacht dat Smit eraf zou gaan. Begreep deze keuze eerlijk gezegd niet zo goed
liet ondanks goede afspraken zijn man lopen bij de 1-0.
Daarom met name gewisseld wat ik begreep.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op augustus 21, 2022, 10:14:35
Citaat van: Specuveter op augustus 21, 2022, 09:25:07
liet ondanks goede afspraken zijn man lopen bij de 1-0.
Daarom met name gewisseld wat ik begreep.

er waren 4 die seuntjes lieten lopen toch, hij was de meest actieve
tot dat moment en smit onzicht baar
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: YellowBlue op augustus 21, 2022, 14:54:09
Hij hield zich niet aan diverse afspraken, kreeg ook een paar keer op zijn kop van Uldrikus en Paulissen. Maar zoals Henk al zei, je kon wel 5 man wisselen op dat moment
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op augustus 21, 2022, 15:06:24
Hij speelt en leert hier meer dan bij Utrecht. Dit is ff balen maar wordt ie wel een volwassen speler van.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op augustus 21, 2022, 15:12:54
Eigen spelers hebben imo meer krediet.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op augustus 21, 2022, 16:23:11
Uiteraard, maar ik bekeek het even vanuit het perspectief van Balk? bij Utrecht had die nu nul minuten gehad. Henk maakt er wel een goede extra aanvaller van voor dit seizoen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Lore op augustus 21, 2022, 17:08:00
Citaat van: Bankzitter op augustus 21, 2022, 16:23:11
Uiteraard, maar ik bekeek het even vanuit het perspectief van Balk? bij Utrecht had die nu nul minuten gehad. Henk maakt er wel een goede extra aanvaller van voor dit seizoen.

En dat vind ik dan weer zonde. Als hij goed presteert dan heeft hij dan aan Cambuur te danken en gaat hij daarna weer weg. In mijn ogen kan je alleen maar huren als die speler zoveel beter is dan de rest en wij hem normaal niet kunnen halen. Dat lijkt mij niet voor Balk op te gaan
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: De Gast op augustus 28, 2022, 19:43:53
Lijkt een ongelooflijke kutbal op Uldrikis te geven waardoor je de wedstrijd niet naar je toe trekt. Iemand die het anders ziet?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Collingwood op augustus 28, 2022, 19:58:05
Net de herhaling gezien, en inderdaad dit lag meer aan Balk dan Uldrikis. In plaats van dat hij hem geeft zodat Uldrikis simpel binnen kan tikken geeft hij hem erachter zodat Uldrikis hem wel aan moet nemen half met de rug naar de goal gekeerd.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: AL op september 11, 2022, 19:08:44
Spul pakken en op de trein naar Utrecht.
Vreselijk irritant ventje.
Voelt zich voor schut gezet door Henk man man wat een dweil.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Cambuur Groningen op september 11, 2022, 19:11:16
Citaat van: AL op september 11, 2022, 19:08:44
Spul pakken en op de trein naar Utrecht.
Vreselijk irritant ventje.
Voelt zich voor schut gezet door Henk man man wat een dweil.
Zegt hij dat? Nogal gedurfd, volledig terechte wissel. Misschien dat die gele kaart overdreven was maar als je dan niet doorhebt dat je je moet inhouden heb je weinig zelfkennis.

Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: michello op september 11, 2022, 19:16:10
Citaat van: AL op september 11, 2022, 19:08:44
Spul pakken en op de trein naar Utrecht.
Vreselijk irritant ventje.
Voelt zich voor schut gezet door Henk man man wat een dweil.

Heeft nog 0,0 toegevoegde waarde gehad en dan zo?n grote waffel. Maar goed, 
spelers en in de spiegel kijken?? :zucht
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op september 11, 2022, 19:19:07
Balk is een speler die overstroomt van gif. Niets mis mee in deze wat softe selectie.
Henk had echter niet met Balk moeten beginnen, omdat hij te gretig is en tegen zijn oude ploeg een te hoge bewijsdruk. Tactisch niet sterk hem  op te stellen tegen Groningen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Trainert! op september 11, 2022, 19:20:33
Waarom is deze speler gehaald. Koop alsjeblieft een spiegel in plaats dat capsones gedrag. Nooit weer opstellen deze speler. Cambuur onwaardig
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op september 11, 2022, 19:21:32
Citaat van: AL op september 11, 2022, 19:08:44
Spul pakken en op de trein naar Utrecht.
Vreselijk irritant ventje.
Voelt zich voor schut gezet door Henk man man wat een dweil.
nou als Henk niet had ingegrepen hadden we met 10 man doorgemoeten dat is 100% zeker. Dus wat denkt ie wel niet. En hij schopte geen deuk in een pakje boter tot dusver in deze wedstrijd
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Trainert! op september 11, 2022, 19:26:25
Citaat van: sunderland op september 11, 2022, 19:21:32
nou als Henk niet had ingegrepen hadden we met 10 man doorgemoeten dat is 100% zeker. Dus wat denkt ie wel niet. En hij schopte geen deuk in een pakje boter tot dusver in deze wedstrijd

Het hele seizoen al niet Sunderland
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op september 11, 2022, 19:36:49
En ja hoor alle gefrustreerde kijkers hebben wederom een slachtoffer gevonden, vorig seizoen Joosten en nu  Balk.
Als je een realist bent dan is er maar 1 die je het kwalijk af kunt nemen en dat is de gene die hun opstelt.
En  houd toch eens op om de frustratie van verlies steeds af te reageren op een speler die in onze geel blauwe kleuren speelt en stel dan de besluiten van onze TS  ter discussie.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op september 11, 2022, 19:37:24
Nou kijk eerst allemaal de eerste 2 pagina?s na wat er allemaal op staat.
8P
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Cambuur Groningen op september 11, 2022, 19:42:49
Citaat van: Vlampiep op september 11, 2022, 19:36:49
En ja hoor alle gefrustreerde kijkers hebben wederom een slachtoffer gevonden, vorig seizoen Joosten en nu  Balk.
Als je een realist bent dan is er maar 1 die je het kwalijk af kunt nemen en dat is de gene die hun opstelt.
En  houd toch eens op om de frustratie van verlies steeds af te reageren op een speler die in onze geel blauwe kleuren speelt en stel dan de besluiten van onze TS  ter discussie.
Dus als we gefustreerd zijn ligt het niet aan een speler maar aan Henk? Of je het met Henk?s verhaal voor de wedstrijd eens bent of niet, hij maakt de keuze voor Balk. Volgens mij gaat Balk vervolgens zelf de fout in door een gele kaart te pakken, daarna alweer bij een mini opstootje betrokken te zijn en dan nog een keer lekker doorgaat op de keeper. Dat is toch niet Henk zijn schuld maar toch echt die van Balk zelf. En ik ben eerdere wedstrijden niet echt negatief over Balk maar dit mag toch dit keer gezegd worden?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 11, 2022, 19:46:47
Als je in 4 wedstrijden 2x al in de eerste helft wordt gewisseld, snap ik best dat je je voor schut gezet voelt. Wat de (terechte) redenen dan ook zijn.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: AL op september 11, 2022, 19:52:26
Citaat van: Vlampiep op september 11, 2022, 19:36:49
En ja hoor alle gefrustreerde kijkers hebben wederom een slachtoffer gevonden, vorig seizoen Joosten en nu  Balk.
Als je een realist bent dan is er maar 1 die je het kwalijk af kunt nemen en dat is de gene die hun opstelt.
En  houd toch eens op om de frustratie van verlies steeds af te reageren op een speler die in onze geel blauwe kleuren speelt en stel dan de besluiten van onze TS  ter discussie.

Sorry maar als he zo belabberd speelt, solliciteert naar rood, dan kritiek hebt op de trainer omdat je gewisseld wordt snap je er niets van.

Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op september 11, 2022, 19:53:42
Citaat van: Cambuur Groningen op september 11, 2022, 19:42:49
Dus als we gefustreerd zijn ligt het niet aan een speler maar aan Henk? Of je het met Henk?s verhaal voor de wedstrijd eens bent of niet, hij maakt de keuze voor Balk. Volgens mij gaat Balk vervolgens zelf de fout in door een gele kaart te pakken, daarna alweer bij een mini opstootje betrokken te zijn en dan nog een keer lekker doorgaat op de keeper. Dat is toch niet Henk zijn schuld maar toch echt die van Balk zelf. En ik ben eerdere wedstrijden niet echt negatief over Balk maar dit mag toch dit keer gezegd worden?
Henk weet toch wel hoe Balk in elkaar steekt en is dit toch geen verrassing? Des al niet te min ben ik niet gecharmeerd van Balk en was dat ook niet van Joosten, maar werd3n of worden wel opgesteld door een TS met de wetenschap dat Balk tegen zijn oude werkgever en oud spelers zich wel bewijzen. Nou dat hebben we gezien, maar dat zit nu eenmaal in zijn karakter en dat weet de TS toch ook.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Trainert! op september 11, 2022, 19:57:41
Citaat van: Vlampiep op september 11, 2022, 19:53:42
Henk weet toch wel hoe Balk in elkaar steekt en is dit toch geen verrassing? Des al niet te min ben ik niet gecharmeerd van Balk en was dat ook niet van Joosten, maar werd3n of worden wel opgesteld door een TS met de wetenschap dat Balk tegen zijn oude werkgever en oud spelers zich wel bewijzen. Nou dat hebben we gezien, maar dat zit nu eenmaal in zijn karakter en dat weet de TS toch ook.

De TS heeft er ook geen kijk op. Henk is veel te lief, en pakt pas door tijdens een wedstrijd. Dit kan hij beter vooraf doen. Zoals volgende week staat Jacobs er bijvoorbeeld weer in, let maar op
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op september 11, 2022, 20:02:33
Citaat van: Trainert! op september 11, 2022, 19:57:41
De TS heeft er ook geen kijk op. Henk is veel te lief, en pakt pas door tijdens een wedstrijd. Dit kan hij beter vooraf doen. Zoals volgende week staat Jacobs er bijvoorbeeld weer in, let maar op
Wat gek dat ik bij iedere post van jou de neiging heb te denken dat je een DKV supporter bent die hier op het forum wat rond  blaast.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op september 12, 2022, 10:16:19
Wat een clown is dit zeg. Gisteren liet hij zich al direct weer uit de tent lokken, moest Uldrikis hem weer uit een situatie weghalen. En tegen AZ sprong hij een keer (met geel op zak) op met z'n hand omhoog om een bal tegen te houden. Daar had hij nog het geluk dat het een kabouter is.

Hier moet je heel veel tijd in investeren om er wat van te maken. Dat hoeven wij niet voor Utrecht te doen, mag wat mij betreft retour worden gestuurd.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: michello op september 12, 2022, 10:24:28
Sentiment begint zich aardig tegen hem te keren en dat heeft ie aan zichzelf te danken. Als hij ook nog gaat lopen wijzen naar de trainer dan kun je wel invullen wat er straks gaat gebeuren? Dan is het snel einde oefening en kan hij beter terugkeren naar Utrecht in de winter.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Harry L. op september 12, 2022, 19:54:36
Citaat van: michello op september 12, 2022, 10:24:28
Sentiment begint zich aardig tegen hem te keren en dat heeft ie aan zichzelf te danken. Als hij ook nog gaat lopen wijzen naar de trainer dan kun je wel invullen wat er straks gaat gebeuren? Dan is het snel einde oefening en kan hij beter terugkeren naar Utrecht in de winter.

Graag in de winter terugsturen, genoeg van gezien. Tot nu toe iedere keer solliciterend naar een rode kaart en kan gewoon niet voetballen
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Trainert! op mei 26, 2023, 18:37:20
Wordt dus weer voor een jaar gehuurd  :zucht
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: okkele op mei 26, 2023, 21:52:53
Citaat van: Vlampiep op september 11, 2022, 20:02:33
Wat gek dat ik bij iedere post van jou de neiging heb te denken dat je een DKV supporter bent die hier op het forum wat rond  blaast.
de infiltrant.
alleen maar afkraken en opruien.
:R
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: PePe op mei 26, 2023, 23:33:47
Is er verschil tussen Doodeman en Balk?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Harry L. op mei 27, 2023, 07:58:23
Citaat van: Trainert! op mei 26, 2023, 18:37:20
Wordt dus weer voor een jaar gehuurd  :zucht

Hier begrijp ik helemaal niets van. Gewoon een hele matige/slechte speler die constant naar kaarten solliciteert. Hier moet je toch in de topamateurs een betere voor kunnen krijgen lijkt mij.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: AL op mei 27, 2023, 08:29:27
Citaat van: PePe op mei 26, 2023, 23:33:47
Is er verschil tussen Doodeman en Balk?

Ja Doodeman was 4 klassen beter.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: nee,wel? op mei 27, 2023, 12:56:24
Citaat van: AL op mei 27, 2023, 08:29:27
Ja Doodeman was 4 klassen beter.

ja bij volendam 8P
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Dokkumer op mei 27, 2023, 14:55:50
Citaat van: AL op mei 27, 2023, 08:29:27
Ja Doodeman was 4 klassen beter.
Wie ook alweer?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op mei 27, 2023, 16:20:51
Citaat van: AL op mei 27, 2023, 08:29:27
Ja Doodeman was 4 klassen beter.

Het halen van Doodeman was ook wel een mooi voorbeeld van een gebrek aan scouting.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op mei 27, 2023, 18:20:27
Dodeman was wekelijks uitblinker bij Volendam.
Iedereen was blij dat hij hier kwam.
Net als vd Water
Net als.....
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Dokkumer op mei 27, 2023, 20:31:03
Heeft sinds november niet meer gespeeld?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op mei 28, 2023, 10:37:03
Citaat van: papier op mei 27, 2023, 16:20:51
Het halen van Doodeman was ook wel een mooi voorbeeld van een gebrek aan scouting.

deed het bij volendam juist prima dat het hier niet lukt heeft weinig met scouting te maken
volgens mij.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2023, 10:53:15
2025 + optie, succes jongen!
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Stiens op juni 28, 2023, 11:01:13
TRANSFER: REMCO BALK BLIJFT BIJ SC CAMBUUR

(https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2023/06/XL1_7262-kopie-1536x1024.jpg)

Waar het afgelopen seizoen nog op huurbasis was, maakt Remco Balk nu definitief de overstap naar SC Cambuur. De vleugelaanvaller (22) komt over van FC Utrecht en is de komende twee seizoenen (met een optie voor nog een seizoen) te bewonderen in Leeuwarden.

Met zestig wedstrijden in de Eredivisie (voor respectievelijk FC Groningen, FC Utrecht en SC Cambuur) en net geen twintig in de Keuken Kampioen Divisie (voor Jong FC Utrecht) beschikt Balk ondanks zijn jonge leeftijd al over de nodige ervaring in het betaalde voetbal. Afgelopen jaar kwam hij tot 32 optredens in het geel-blauw en wist daarin twee keer het net te vinden.

Technisch directeur Eti?nne Reijnen is blij dat de in Zuidhorn geboren aanvaller langer blijft: ?Dat zijn we zeker. Remco is een fijn persoon om in de groep te hebben en zorgt met zijn snelheid, energie en diepgang altijd voor het nodige gevaar. Daarnaast hebben we de overtuiging dat hij zich bij ons nog verder door kan ontwikkelen en daar gaan we met elkaar alles aan doen.?

Bron: Cambuur.nl
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bens op juni 28, 2023, 11:04:23
Maak ons gek met je acties. Veel succes.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: De Gast op juni 28, 2023, 11:23:20
Vind het wel een beste jongen. De vraag is wel of ze hem weer zien samenspelen met Uldrikis. Ik denk het eigenlijk niet en dat die laatste dus verkocht moet worden.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op juni 28, 2023, 11:31:55
Remco veel succes kerel en maak ons gek in Leeuwarden  |:)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Eewal op juni 28, 2023, 11:33:33
Ik vind het een bloedzuiger. Kan prima zijn, maar het lijkt soms alsof het hem allemaal geen fluit interesseert. Maar goed, ik laat me komend seizoen hopelijk verrassen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op juni 28, 2023, 11:49:35
Er zat wel verbetering in qua gedrag een dus ook spel. De vergelijking met Kallon is al eerder gemaakt: als hij zich niet laat afleiden , dan is het een enorme handenbinder.  Kan wel eens goed uitpakken met de juiste bergeleiding.

Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bakker op juni 28, 2023, 12:25:33
Citaat van: Eewal op juni 28, 2023, 11:33:33
Ik vind het een bloedzuiger. Kan prima zijn, maar het lijkt soms alsof het hem allemaal geen fluit interesseert. Maar goed, ik laat me komend seizoen hopelijk verrassen.

Gaat minimaal 7 goals maken dit seizoen
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op juni 28, 2023, 12:46:03
Citaat van: Bakker op juni 28, 2023, 12:25:33
Gaat minimaal 7 goals maken dit seizoen
dat mag ook wel in eerste div toch
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Trainert! op juni 28, 2023, 13:01:13
Citaat van: Bakker op juni 28, 2023, 12:25:33
Gaat minimaal 7 goals maken dit seizoen

Bij lange na niet. Eerder 7 kaarten
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: cambuurmania op juni 28, 2023, 13:11:53
Ik moet zeggen heb hem ook wel eens vervloekt,maar elke keer als hij inviel gebeurde er wel wat.
Ging zo'n zoutzak als Jacobs eruit en kwam hij.
Heb er wel vertrouwen in.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op juni 28, 2023, 13:38:31
Citaat van: Trainert! op juni 28, 2023, 13:01:13
Bij lange na niet. Eerder 7 kaarten
jeeetje kerel wat ben jij negatief.
Noem jij eens een buitenspeler die betaalbaar is van Cambuur.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Harry L. op juni 28, 2023, 18:43:56
Leuk voor de breedte maar als eerste keuze moet je bij de top amateurs toch een betere kunnen vinden, kaarten pakker.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Galdiano op juni 28, 2023, 18:46:58
Citaat van: Trainert! op juni 28, 2023, 13:01:13
Bij lange na niet. Eerder 7 kaarten

Hou toch op te janken...
De laatste wedstrijden liet hij zich veel minder provoceren, en ging minder aanstellen.
Je zag echt een positieve ontwikkeling. Steun die jongen toch gewoon.
Blij dat hij verlengd heeft. Kan alleen maar beter worden.  :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: zeewolde op juni 28, 2023, 19:09:23
Zie in Balk zeker in de KKD een absolute basisspeler.
Een goeie nummer 6, Koopmeiners?
Een rechtsback en uitgaand alleen Bangura en je hebt gewoon een ijzersterk team al staan.

Vd Osch

RB  Tol (Smand) Bergsma  sylla
Nieuwe 6  van Kaam de Jong
Vd Water Uldrikis Balk


En dan hebben we Breij ook nog  sterke eerste 14 met Minnesma zelfs 14

Mochten van Kaam en Uldrikis vertrekken alle vertrouwen dat daar wat goeds voor terugkomt.

Nu nog Ultee weg...
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Stanley op juni 28, 2023, 19:34:32
Het kinderlijk Ultee bashen wordt een beetje zielig en onvolwassen Zeewolde e.a. Deden ze bij Nac ook indertijd met de huidige trainer van Ajax. Sparta was ontzettend blij met Steijn. Geef de man een kans, daarna regelt het zichzelf wel met Ultee.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: poelie-lwd op juni 28, 2023, 19:47:33
Hij heeft zijn kans gehad. Niet 1 speler is beter geworden. Onnavolgbare beslissingen en uitspraken. Tactisch geen onderscheid kunnen maken en een koning in het uiten van kleuter retoriek. Wat mij betreft liever gister dan vandaag opzouten.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2023, 19:52:34
Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2023, 19:47:33
Hij heeft zijn kans gehad. Niet 1 speler is beter geworden. Onnavolgbare beslissingen en uitspraken. Tactisch geen onderscheid kunnen maken en een koning in het uiten van kleuter retoriek. Wat mij betreft liever gister dan vandaag opzouten.
Vertel eens wat nieuws :zweep
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: poelie-lwd op juni 28, 2023, 21:01:21
Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2023, 19:52:34
Vertel eens wat nieuws :zweep

Kan het niet vaak genoeg benadrukken  :_schater
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op juni 28, 2023, 21:08:22
Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2023, 19:47:33
Hij heeft zijn kans gehad. Niet 1 speler is beter geworden. Onnavolgbare beslissingen en uitspraken. Tactisch geen onderscheid kunnen maken en een koning in het uiten van kleuter retoriek. Wat mij betreft liever gister dan vandaag opzouten.
vertel eens wat nieuws  :devil
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op juni 28, 2023, 21:09:26
Sterker nog, iedere speler is slechter geworden
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: V-man op juni 28, 2023, 22:16:52
Ben wel blij met Balk. Gifkikker en Noorderling. Heb ik liever dan een centenpakkende branieboy (tenzij deze natuurlijk de pannen van het dak speelt voor SCC. Dat dan weer wel natuurlijk) :proost
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op september 09, 2023, 21:51:15
Lekker Balk ga zo door alweer 3 doelpunten  :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op september 09, 2023, 22:08:00
MoM. Doet het gewoon prima tot nu toe. Kan een type Kallon worden dat altijd 2 man bindt en vaak een penalty of overtreding meekrijgt.

Vorige week kritisch op Ultee vanwege gebrek aan gebrek aan vaste spelpatronen.
Hij heeft Balk wel aan het voetballen gekregen, wat nog weinig trainers gelukt is. Hij lijkt wel goed met jonge spelers te kunnen werken.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Mike SCC op september 09, 2023, 22:10:49
Helemaal mee eens. Komt toch altijd veel gevaar van zijn kant. Hopelijk kan dat met Poll op termijn nog meer uitgebuit worden.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: De Gast op september 09, 2023, 22:24:53
Ik zie Sylla er niet zo snel uitgaan hoor
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Mike SCC op september 09, 2023, 22:35:37
Citaat van: De Gast op september 09, 2023, 22:24:53
Ik zie Sylla er niet zo snel uitgaan hoor

Ik weet het niet, verdedigend staat ie zijn mannetje maar aanvallend brengt Sylla nog niet zo veel. Maar we zullen zien, het moest een concurrentiestrijd worden dus daar zal gauw genoeg duidelijkheid over komen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op oktober 29, 2023, 20:57:46
Lekkerrrrrrr Balk dit had je ff nodig kerel en doorgaan  |:)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: drg op oktober 29, 2023, 22:42:52
Citaat van: Noordcambuur op oktober 29, 2023, 20:57:46
Lekkerrrrrrr Balk dit had je ff nodig kerel en doorgaan  |:)

Was ie nou niet geschorst?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bernardo op oktober 29, 2023, 22:56:37
Citaat van: drg op oktober 29, 2023, 22:42:52
Was ie nou niet geschorst?

Jep, 5e gele kaart alweer. Meer kaarten als goals. :X
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op oktober 30, 2023, 08:03:29
Heeft aardig wat penalties mee gekregen. Rendement is niet het probleem. Hoj kan het niet helpen dat hij geen concurentie in de selectie heeft.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op oktober 30, 2023, 08:27:03
Vind het eigenlijk maar een waardeloos figuur in het veld. Wat een naarling. Weet zeker dat ik rood zou krijgen tegen hem
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: michello op oktober 30, 2023, 08:39:52
Citaat van: sunderland op oktober 30, 2023, 08:27:03
Vind het eigenlijk maar een waardeloos figuur in het veld. Wat een naarling. Weet zeker dat ik rood zou krijgen tegen hem

Moet zich gewoon meer met zichzelf bezighouden. Hij verspeelt veel te veel energie aan randzaken.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op oktober 30, 2023, 08:54:49
Citaat van: sunderland op oktober 30, 2023, 08:27:03
Vind het eigenlijk maar een waardeloos figuur in het veld. Wat een naarling. Weet zeker dat ik rood zou krijgen tegen hem
dan zijn we weer de ideale schoonzoons en dan is het weer een waardeloos figuur of een naarling.
Het is ook nooit goed  :_schater
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Grijskijkert op oktober 30, 2023, 09:00:39
Citaat van: sunderland op oktober 30, 2023, 08:27:03
Vind het eigenlijk maar een waardeloos figuur in het veld. Wat een naarling. Weet zeker dat ik rood zou krijgen tegen hem
Alleen maar mooi dat zijn directe tegenstander rood krijgt ;)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: SCC op oktober 30, 2023, 09:00:51
Vind het ook een naar ventje in het veld. Terwijl ik wel denk dat hij in privesfeer, dus zonder de emoties van het voetbal, een heel bescheiden kereltje is.
Hij geeft ook, meende ik, men Milan de Koe nog gewoon jeugdtraining in hun geboortedorp. Dat geeft ook wel wat aan: nuchter en sociaal betrokken.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 30, 2023, 10:54:15
Citaat van: Noordcambuur op oktober 30, 2023, 08:54:49
dan zijn we weer de ideale schoonzoons en dan is het weer een waardeloos figuur of een naarling.
Het is ook nooit goed  :_schater

:_schater
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 30, 2023, 11:01:22
Vond hem in het begin ook een irritant figuur, met z'n hele en halve schwalbes. Ik vind 'm intussen wel wat vooruit gegaan in z'n gedrag. En hij is lekker fanatiek.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op oktober 30, 2023, 11:56:17
Ben blij dat we hem erbij hebben.
Lange ballen op Uldrikis en Balk er achteraan.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op oktober 30, 2023, 12:19:58
Citaat van: SCC op oktober 30, 2023, 09:00:51
Vind het ook een naar ventje in het veld. Terwijl ik wel denk dat hij in privesfeer, dus zonder de emoties van het voetbal, een heel bescheiden kereltje is.
Hij geeft ook, meende ik, men Milan de Koe nog gewoon jeugdtraining in hun geboortedorp. Dat geeft ook wel wat aan: nuchter en sociaal betrokken.
henk zegt ook dat ie buiten het veld een hele lieve jongen is. Tis ook niet zo dat ik hem NIET zou opstellen  :devil
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Grijskijkert op november 08, 2023, 21:13:33
Was wel een slimme gele kaart die hij pakte, kan nu vrijuit spelen tegen ADO en Roda...
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: oost op november 08, 2023, 21:56:48
Citaat van: Grijskijkert op november 08, 2023, 21:13:33
Was wel een slimme gele kaart die hij pakte, kan nu vrijuit spelen tegen ADO en Roda...

Achteraf gezien wel, maar als buitenspeler zo veel kaarten pakken is wel wat overdreven.

Ps je had gelijk met die link oss cambuur  :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Grijskijkert op november 09, 2023, 12:39:42
Citaat van: oost op november 08, 2023, 21:56:48
Achteraf gezien wel, maar als buitenspeler zo veel kaarten pakken is wel wat overdreven.

Ps je had gelijk met die link oss cambuur  :thumbsup
Gelukkig levert hij wel wbt punten en doelpunten..
Zal voor zondag ook wel een link vinden. :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2023, 12:33:51
Een doelpunt en twee assist goed bezig Remco,vrijdag nog ff knallen kerel :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: janou op december 20, 2023, 13:35:05
Begint wel echt een belangrijke speler te worden. Ook met zijn diepte.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op januari 12, 2024, 22:50:11
Wat een wedstrijd gespeeld niet normaal top Remco ga zo door wat kan ik van jou genieten :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Galdiano op januari 12, 2024, 22:52:57
Zijn beste wedstrijd in het geel blauw tot nu toe!!  |:)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: oost op januari 12, 2024, 23:07:35
Vandaag echt beste man van het veld  :thumbsup :thumbsup :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 12, 2024, 23:11:54
Citaat van: oost op januari 12, 2024, 23:07:35
Vandaag echt beste man van het veld  :thumbsup :thumbsup :thumbsup

Maar dat was vandaag dan ook niet zo moeilijk ;)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: V-man op januari 12, 2024, 23:14:54
Uitermate dreigend en i.d.d. speelde een klassepot! Die scheidsrechter wuifde trouwens wel vervelend enkele overtredingen tegen hem weg!
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 10, 2024, 19:42:00
10 gele kaarten, waarvan waarschijnlijk 0 nuttige. Wat een domme voetballer.

:_spank
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op februari 10, 2024, 20:02:44
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 10, 2024, 19:42:00
10 gele kaarten, waarvan waarschijnlijk 0 nuttige. Wat een domme voetballer.

:_spank
is er volgende week er niet bij tegen jong Utrecht.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Trainert! op februari 10, 2024, 20:21:16
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 10, 2024, 19:42:00
10 gele kaarten, waarvan waarschijnlijk 0 nuttige. Wat een domme voetballer.

:_spank


Een blinde zag nog dat je deze jongen geen contract had moeten geven. Wat doen wij, lekker voor 3 jaar laten tekenen. Hoe onnozel
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op februari 10, 2024, 20:31:21
Citaat van: Trainert! op februari 10, 2024, 20:21:16

Een blinde zag nog dat je deze jongen geen contract had moeten geven. Wat doen wij, lekker voor 3 jaar laten tekenen. Hoe onnozel
:_schater komop gedreven mannetje ik hou er wel van alleen hij heeft van die momenten kan ik ook wel weer van genieten.
Nou volgende week even op de bank maar om hem zo afgebranden  :_schater
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: PePe op februari 10, 2024, 22:29:54
Doet er alles aan, voor de 3 punten!!
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: V-man op februari 10, 2024, 22:30:41
Remco is bij veel doelpunten van SCC betrokken en zorgt voor de noodzakelijke dreiging in de aanval. Wat een gezeik over die gele kaarten.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op februari 11, 2024, 08:57:02
Citaat van: V-man op februari 10, 2024, 22:30:41
Remco is bij veel doelpunten van SCC betrokken en zorgt voor de noodzakelijke dreiging in de aanval. Wat een gezeik over die gele kaarten.

Ik vind het juist een hele goede transfer voor 3 jaar. Twee dingen zijn duidelijk, voetballend heeft hij kwaliteiten die van meerwaarde zijn voor ons dat is 1. Ten tweede gedraagt hij zich nog vaak als een idioot op het veld, dat is 2. Als je in 2 jaar dat weet om te zetten, zoals we dat eigenlijk bij Kallon ook hebben gezien, dan heb je een speler die ons A gaat helpen aan punten en B mogelijk wat gaat opleveren.

Het huren van dit type spelers ben ik dan weer niet zo'n voorstander van, want dan heb je er eigenlijk niet direct iets aan.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op februari 11, 2024, 09:47:35
Sommige kaarten waren terecht, maar bij die 10 zitten ook wel een paar belachelijke kaarten voor lichte overtredingen. Als er eenmaal op je gelet wordt dan is dat gewoon lastig. Hij is al een heel stuk slimmer geworden.

Overigens heb ik hem nog nooit een schandalig harde tackle zien maken, hij is vooral erg irritant.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Ollie op februari 11, 2024, 12:03:14
Het is ook nooit goed, heb je een paar ?ideale schoonzonen? zijn het softies. Van mij mag je wel meer ?irritante? spelers in je team hebben. Het hoeft niet altijd zo lief te zijn man
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op februari 11, 2024, 12:36:43
Citaat van: Ollie op februari 11, 2024, 12:03:14
Het is ook nooit goed, heb je een paar ?ideale schoonzonen? zijn het softies. Van mij mag je wel meer ?irritante? spelers in je team hebben. Het hoeft niet altijd zo lief te zijn man

Zo is het, mag best een vervelend mannetje zijn. Maar je moet wel wat slimmer zijn, van die 10 kaarten zitten er denk ik wel 5 bij die vrij dom en onnodig zijn. ALs hij dat weet te doseren dan gaat hij een mooie stap maken.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op februari 11, 2024, 20:47:12
Citaat van: papier op februari 11, 2024, 12:36:43
Zo is het, mag best een vervelend mannetje zijn. Maar je moet wel wat slimmer zijn, van die 10 kaarten zitten er denk ik wel 5 bij die vrij dom en onnodig zijn. ALs hij dat weet te doseren dan gaat hij een mooie stap maken.
stap maken? Waarheen dan. Dit is zijn plafond
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op februari 11, 2024, 20:53:36
Citaat van: sunderland op februari 11, 2024, 20:47:12
stap maken? Waarheen dan. Dit is zijn plafond
nee Sunderland hij is nog jong en kan nog veel leren bij Cambuur onder Henk de jong.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Galdiano op februari 11, 2024, 22:48:45
Citaat van: sunderland op februari 11, 2024, 20:47:12
stap maken? Waarheen dan. Dit is zijn plafond

Je schrijft hem veel te snel af.
Kallon kon er ook niks van en eerder Lukoki ook niet.

Lukoki maakte echt goede stappen op het laatste. Kallon ook.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op februari 12, 2024, 10:57:45
Remco is een grillige speler met heeeeeel veel drive en beleving en een kort lontje in het veld. ( normaal een heel aardig manneke dat leeft voor het voetbal)
Als hij beter zou zijn geweest speelde hij niet ons.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Gasgeve op februari 12, 2024, 11:01:16
Citaat van: Galdiano op februari 11, 2024, 22:48:45
Je schrijft hem veel te snel af.
Kallon kon er ook niks van en eerder Lukoki ook niet.

Lukoki maakte echt goede stappen op het laatste. Kallon ook.
Lukoki en Kallon hadden wel iets uitzonderlijks met hun snelheid. Ik zie bij Balk nog niet echt een uitzonderlijke kwaliteit op het moment.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Grijskijkert op februari 12, 2024, 11:02:45
Citaat van: Gasgeve op februari 12, 2024, 11:01:16
Lukoki en Kallon hadden wel iets uitzonderlijks met hun snelheid. Ik zie bij Balk nog niet echt een uitzonderlijke kwaliteit op het moment.
Tijd voor een brilletje? :zweep
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Gasgeve op februari 12, 2024, 11:03:55
Citaat van: Grijskijkert op februari 12, 2024, 11:02:45
Tijd voor een brilletje? :zweep
Vertel?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bernardo op februari 12, 2024, 11:08:13
Vraag me echt af of hij zijn gedrag kan aanpassen, is vorig seizoen al een probleem geweest en ook bij zijn eerdere clubs.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 12, 2024, 11:18:06
Citaat van: Gasgeve op februari 12, 2024, 11:03:55
Vertel?
Hij kan net als lukoki en kallon enorm gasgeve
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op februari 12, 2024, 11:34:11
Ik blijf erbij een heerlijke voetballer met veel passie ik geniet hier wel van.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Gasgeve op februari 12, 2024, 12:05:11
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 12, 2024, 11:18:06
Hij kan net als lukoki en kallon enorm gasgeve
Wel even een paar cilinders minder dan Lukoki en Kallon.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: janou op februari 12, 2024, 12:43:36
Citaat van: Gasgeve op februari 12, 2024, 12:05:11
Wel even een paar cilinders minder dan Lukoki en Kallon.

In verhouding vind ik Balk veel meer rendement hebben dan bovenstaande in het begin van hun carri?re.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op februari 12, 2024, 12:57:46
Citaat van: Galdiano op februari 11, 2024, 22:48:45
Je schrijft hem veel te snel af.
Kallon kon er ook niks van en eerder Lukoki ook niet.

Lukoki maakte echt goede stappen op het laatste. Kallon ook.
schrijf hem helemaal niet af en zou hem ook zeker opstellen en die jongen werkt kneiterhard. Maar of hij nog beter kan, denk van niet.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op februari 12, 2024, 19:08:02
Citaat van: sunderland op februari 12, 2024, 12:57:46
schrijf hem helemaal niet af en zou hem ook zeker opstellen en die jongen werkt kneiterhard. Maar of hij nog beter kan, denk van niet.

verstandiger mut eerst maar eens met 10 gele kaarten op zak...
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op februari 20, 2024, 19:15:54
Geen gekke dingen gezien tegen N.A.C. . Benieuwd hoe lang Balk dit vast gaat houden.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Galdiano op februari 20, 2024, 19:22:04
Als hij geel pakt tegen Emmen, telt dit mee in de beker??  :|
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: michello op februari 20, 2024, 19:38:26
Nee alleen directe rode kaarten tellen mee voor de beker. Er staan wel een aantal op scherp in de halve finale voor de eventuele finale volgens mij.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op februari 20, 2024, 22:57:47
Citaat van: michello op februari 20, 2024, 19:38:26
Nee alleen directe rode kaarten tellen mee voor de beker. Er staan wel een aantal op scherp in de halve finale voor de eventuele finale volgens mij.
vanaf de halve finale begin je weer op nul toch??
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: michello op februari 20, 2024, 23:09:12
Citaat van: Specuveter op februari 20, 2024, 22:57:47
vanaf de halve finale begin je weer op nul toch??

Klopt, gecheked. Dan staat er niemand meer op scherp :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op februari 20, 2024, 23:10:41
Citaat van: Bankzitter op februari 20, 2024, 19:15:54
Geen gekke dingen gezien tegen N.A.C. . Benieuwd hoe lang Balk dit vast gaat houden.
[/quote
Inderdaad, vrij normaal gezien de wedstrijd maar knap voor balk. Verstand erbij gehouden, knap werk
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bens op februari 23, 2024, 21:27:33
Die Balk uit de selectie zetten. Deze man pakt alleen maar kaarten. Dat gaat Cambuur op den duur punten kosten.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Destroyer op februari 23, 2024, 21:29:05
Citaat van: Bens op februari 23, 2024, 21:27:33
Die Balk uit de selectie zetten. Deze man pakt alleen maar kaarten. Dat gaat Cambuur op den duur punten kosten.

Yep, we hebben ook kwaliteit en kwantiteit ten overvloede  :_schater
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Trainert! op februari 24, 2024, 07:51:31
Deze miskleun nooit weer opstellen. En contract direct ontbinden. Wat een stumper om als buitenspeler het te presteren al 11 kaarten te pakken.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Poetser op februari 24, 2024, 08:02:28
En ook nog protesteren bij die kaart van gisteren  :_schater

Rood had zomaar gekund. IQ van een goudvis deze jongen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bernardo op februari 24, 2024, 08:34:13
Na elke schorsing/gele kaart zegt hij weer in interview, ik heb er van geleerd, ga mijn gedrag aanpassen. Ik geloof er niet meer in, deze jongen gaat het nooit leren, wat mij betreft Cambuur onwaardig.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: michello op februari 24, 2024, 09:03:41
Voetballend in de KKD een prima speler. Maar zo dom als een drumstick in het veld. Helaas zal dit ook niet veranderen en daarom gaat hij ook niet hoger kunnen dan dit.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op februari 24, 2024, 09:10:04
voetballend ook niet prima vind ik gister ging alles weer verkeerd
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op februari 24, 2024, 09:14:03
We voetballen al bijna 3 jaar zonder goede buitenspelers.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op februari 24, 2024, 09:54:59
Bij buitenspelers is vooral belangrijk dat je er genoeg van hebt en met verschillende kwaliteiten. En dat die ook op de goede manier gebruikt worden.
Kallon was een hele goede buiten maar de andere waren toen ook geen toppers (Korte, Antonia, Oratmangoen) maar hadden elk hun kwaliteiten: doelgerichtheid, snelheid, creativiteit. Dan kun je varieren en ook een wedstrijd een nieuwe impuls geven.

Nu hebben we alleen Balk... met zo'n selectie kan Henk niet spelen zoals hij graag zou willen.

Je hoeft geen 4 toppers op de vleugel te hebben maar wel genoeg keuzemogelijkheden. En die hebben we niet.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: De Gast op februari 24, 2024, 11:10:01
Citaat van: Noordcambuur op februari 24, 2024, 09:14:03
We voetballen al bijna 3 jaar zonder goede buitenspelers.

En elke keer wordt er weer een nieuw blik buitenspelers op hoop van zegen opengetrokken. Hopeloos.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op februari 24, 2024, 11:16:31
Citaat van: De Gast op februari 24, 2024, 11:10:01
En elke keer wordt er weer een nieuw blik buitenspelers op hoop van zegen opengetrokken. Hopeloos.
klopt ga je 4 - 3 - 3 spelen moet je wel de buitenspelers hebben voor aanvoer.
En dat hebben we al een hele tijd niet meer.
En wat ik mis op het middenveld een stofzuiger b.v. Montero b.v.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: wiekie1969 op februari 25, 2024, 09:03:26
Citaat van: michello op februari 24, 2024, 09:03:41. Maar zo dom als een drumstick in het veld.

Niet alleen in het veld..............
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op februari 25, 2024, 09:07:32
Citaat van: wiekie1969 op februari 25, 2024, 09:03:26
Niet alleen in het veld..............
jij kent hem persoonlijk?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op februari 25, 2024, 09:53:58
Remco is in het veld zo gedreven( waar anderen een voorbeeld aan kunnen nemen) dat hij meer wil dan dat hij kan. Dan komt de frustratie kijken en pakt hij weer geel , maar vergeet niet dat zijn tegenstanders hem ook vaak een gelekaart aan proberen te naaien.
Is geen wonder kind  maar momenteel  goed genoeg voor ons.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Harry L. op februari 25, 2024, 10:01:17
Trieste voetballer, kan amper een bal aannemen. Zo snel mogelijk lozen, ongeleid projectiel die door zijn vele kaarten ook nog eens zijn eigen team in de steek laat :R
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op februari 25, 2024, 10:10:38
Balk is ook de speler die het vaakst een overtreding tegen krijgt in de KKD. De tegenstander zoekt hem ook wel op nu natuurlijk.
Kaart tegen Emmen was oliedom. Neem aan dat ze daar ook een boete oid voor hebben gegeven.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: De Gast op februari 25, 2024, 10:17:26
Als je hem vergelijkt met Giovanni Korte dan is hij toch wel een niveautje lager. Kan snel rennen, heeft een voorzet maar voor de rest..
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op februari 25, 2024, 10:35:46
Citaat van: De Gast op februari 25, 2024, 10:17:26
Als je hem vergelijkt met Giovanni Korte dan is hij toch wel een niveautje lager. Kan snel rennen, heeft een voorzet maar voor de rest..
Gast elke speler is anders je kunt Balk ook niet vergelijken met Kallon?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Geelblauwstiens op februari 25, 2024, 10:55:55
Citaat van: Vlampiep op februari 25, 2024, 09:53:58
Remco is in het veld zo gedreven( waar anderen een voorbeeld aan kunnen nemen) dat hij meer wil dan dat hij kan. Dan komt de frustratie kijken en pakt hij weer geel , maar vergeet niet dat zijn tegenstanders hem ook vaak een gelekaart aan proberen te naaien.
Is geen wonder kind  maar momenteel  goed genoeg voor ons.

Over gedrevenheid gesproken. Wie hebben we nog meer (behalve Breij misschien) die zo bloed fanatiek is. Helaas teveel ideale schoonzonen ben ik bang. Zelfs in de staf naast Henk. Een type Bosbaard.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op februari 25, 2024, 11:33:04
Breij laat ook al een tijdje niks meer zien.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Galdiano op februari 25, 2024, 12:41:10
Citaat van: Noordcambuur op februari 25, 2024, 11:33:04
Breij laat ook al een tijdje niks meer zien.

Die zit al met zijn hoofd in Azi?.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op februari 25, 2024, 14:11:22
Citaat van: Galdiano op februari 25, 2024, 12:41:10
Die zit al met zijn hoofd in Azi?.

Dit is toch ook een beetje zijn normale niveau? In vorm inderdaad erg waardevol, maar een echte dragende speler is hij niet.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op februari 25, 2024, 14:26:49
Citaat van: Noordcambuur op februari 25, 2024, 11:33:04
Breij laat ook al een tijdje niks meer zien.

29 wedstrijden gespeeld tot nu toe, waarvan vaak beslissend. Ja, ook een paar wedstrijden minder, maar dat is toch niet gek?
Het is veel erg dat de andere middenvelders noot eens het team op sleeptouw nemen, met name onze aanvoerder.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op februari 25, 2024, 14:35:57
Citaat van: Bankzitter op februari 25, 2024, 14:26:49
29 wedstrijden gespeeld tot nu toe, waarvan vaak beslissend. Ja, ook een paar wedstrijden minder, maar dat is toch niet gek?
Het is veel erg dat de andere middenvelders noot eens het team op sleeptouw nemen, met name onze aanvoerder.
als onze aanvoerder nou eens de wedstrijd van zijn leven speelt aankomende Dinsdag is het hem vergeven.
Ik vind hem laatste tijd een van de zwakste schakels en een bange schijterd in de duels.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op februari 25, 2024, 14:37:39
Citaat van: Specuveter op februari 25, 2024, 14:35:57
als onze aanvoerder nou eens de wedstrijd van zijn leven speelt aankomende Dinsdag is het hem vergeven.
Ik vind hem laatste tijd een van de zwakste schakels en een bange schijterd in de duels.

Staat eigenlijk ook niet op de positie waar hij het beste tot z'n recht komt.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: beam op februari 26, 2024, 15:00:59
Eens dat onze aanvoerder het niet laat zien op deze positie. Hij en Bergsma in de as leveren geen duel kracht. Als het draait dan zijn het heerlijke spelers maar als het niet draait heb je iig spelers nodig die duels winnen en aan de noodrem durven te trekken en voornamelijk in de as van het veld. Van Kaam is geen 6 en zal
Dat ook nooit worden. Je moet hem anders gaan gebruiken.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op februari 26, 2024, 16:52:35
Citaat van: beam op februari 26, 2024, 15:00:59
Eens dat onze aanvoerder het niet laat zien op deze positie. Hij en Bergsma in de as leveren geen duel kracht. Als het draait dan zijn het heerlijke spelers maar als het niet draait heb je iig spelers nodig die duels winnen en aan de noodrem durven te trekken en voornamelijk in de as van het veld. Van Kaam is geen 6 en zal
Dat ook nooit worden. Je moet hem anders gaan gebruiken.
vind hem eigenlijk een linker middenvelder en had gehoopt dat van Mullem een topper zou zijn op die positie maar dat is absoluut niet zo. Dan heb ik toch liever van Kaam daar staan
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: beam op februari 26, 2024, 19:34:29
Citaat van: sunderland op februari 26, 2024, 16:52:35
vind hem eigenlijk een linker middenvelder en had gehoopt dat van Mullem een topper zou zijn op die positie maar dat is absoluut niet zo. Dan heb ik toch liever van Kaam daar staan
Daar heb je een goed punt. Misschien moet van Mullem op 6 wat tijd krijgen net als Mees Hoedemakers kreeg. Maar daar is het nu ook te laat voor. We zijn te ver in de competitie. Eerst morgen maar winnen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op februari 26, 2024, 20:07:37
Citaat van: sunderland op februari 26, 2024, 16:52:35
vind hem eigenlijk een linker middenvelder en had gehoopt dat van Mullem een topper zou zijn op die positie maar dat is absoluut niet zo. Dan heb ik toch liever van Kaam daar staan

Dat is zo, maar net als met Smit op de linksbuiten. Of Tol op rechtsback. Je weet vantevoren eigenlijk al dat het niet op de beste manier wordt ingevuld. Niet dat ze niet hun best doen, maar hun kwaliteiten liggen net ergens anders.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op maart 29, 2024, 20:59:14
Lekker Balk dat is nummer 7 ga zo door |:)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Stiens op maart 29, 2024, 21:05:29
https://www.vi.nl/nieuws/boze-balk-stapje-dichter-bij-kaartenrecord-met-gele-kaart-nummer-twaalf
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op maart 29, 2024, 21:16:16
Haal de onterechte kaarten er eens af :y
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: V-man op maart 29, 2024, 21:51:21
Man o man wel makkelijk gegeven hoor!
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op maart 30, 2024, 11:38:02
klopt wel maar hij moet gewoon weg wezen zodra er gefloten is als
ie dat nu nog niet weet.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op maart 30, 2024, 12:02:48
Hij krijgt ze nu sneller dan een ander. Er was een opstootje waarbij hij wegliep en toch geel kreeg een aantal wedstrijden geleden.

De kaarten voor schwalbes en doorlopen op spelers waren allemaal terecht aan het begin van het seizoen.
Dat doet ' ie al een tijd niet meer, op 1 domme schop na tegen Emmen.

Wat Henk ook zegt, dit seizoen komt dat niet meer goed. Volgend seizoen zal het echt al veel beter gaan.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bernardo op maart 30, 2024, 12:51:55
Citaat van: Stiens op maart 29, 2024, 21:05:29
https://www.vi.nl/nieuws/boze-balk-stapje-dichter-bij-kaartenrecord-met-gele-kaart-nummer-twaalf

Dan nu ook maar het record pakken.  :devil
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op maart 30, 2024, 22:18:10
Bij het doelpunt van Balk die blik van hem naar de scheidsrechter toe heerlijk  :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op maart 31, 2024, 08:41:28
Citaat van: Noordcambuur op maart 30, 2024, 22:18:10
Bij het doelpunt van Balk die blik van hem naar de scheidsrechter toe heerlijk  :thumbsup
Ik kan toch best wel genieten van Balk en giftigheid in zijn spel. Jammer dat de meeste door de KNVB aangestelde hauptst?rmbahn f?hrers hun opgelopen frustraties vanwege hun slechte leiding dat op hem afreageren.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Harry L. op april 20, 2024, 21:49:13
Ik heb nog nooit zo?n domme voetballer cq. dom wezen gezien. Dumpen a.u.b.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op april 20, 2024, 21:51:30
Had 'ie een stap opzij moeten doen dan?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op april 20, 2024, 22:00:34
Citaat van: Harry L. op april 20, 2024, 21:49:13
Ik heb nog nooit zo?n domme voetballer cq. dom wezen gezien. Dumpen a.u.b.
nou dan kunnen we er nog wel 11 dumpen en onze trainer  :y
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op april 20, 2024, 22:01:06
Citaat van: Bankzitter op april 20, 2024, 21:51:30
Had 'ie een stap opzij moeten doen dan?
nee wordt veel te makkelijk gegeven?. :gelekaart
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op april 20, 2024, 22:03:19
De laatste 2 kaarten sloegen nergens op. Die jongen houdt zich zichtbaar in, in een 1-op-1 kun je eens een overtreding maken. De eerste van hem terwijl hij al meerdere overtredingen tegen had.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bernardo op april 20, 2024, 22:05:02
Gewoon afscheid van nemen eind seizoen. Cambuur onwaardig
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op april 20, 2024, 22:06:48
Niet mee eens. Vond het terecht geel. Anders was ie er langs geweest en kon ie een voorzet geven. Het was wel buitenspel voor die vent de bal kreeg.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op april 20, 2024, 22:07:03
Citaat van: Bernardo op april 20, 2024, 22:05:02
Gewoon afscheid van nemen eind seizoen. Cambuur onwaardig
afscheid nemen en de rest dan moeten die blijven :?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op april 20, 2024, 22:07:15
Citaat van: Bernardo op april 20, 2024, 22:05:02
Gewoon afscheid van nemen eind seizoen. Cambuur onwaardig
idd
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: DayDreamer op april 21, 2024, 12:34:13
Er brand wel licht daarboven, maar er is niemand thuis.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: wiekie1969 op april 21, 2024, 15:25:34
Citaat van: DayDreamer op april 21, 2024, 12:34:13
Er brand wel licht daarboven, maar er is niemand thuis.

:_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op april 21, 2024, 17:26:48
Balk wegdoen is een knap staaltje wanbeleid. Dan heb je er heel erg weinig kijk op.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: PePe op april 21, 2024, 17:39:26
Remco mag niks, de gronininger spelers mogen alles.  :zucht
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: V-man op april 21, 2024, 17:45:56
Hij is eigenlijk 1 van de weinigen die "de wil om te winnen toont". Scheidsrechters hebben hem overdreven op de korrel. Assists, doelpuntjes staan ook op zijn conto. Balk inpakken en wegwezen. Hou toch op!
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: V-man op april 21, 2024, 17:50:24
Peersman toonde gisteren een fluwelen traptechniek te hebben. Mooi vond ik dat hij bij die goal niet overdreven ging juichen. Vent werd hier trouwens ook altijd tot op de wortel toe afgezaagd.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op april 21, 2024, 18:00:09
Citaat van: V-man op april 21, 2024, 17:50:24
Peersman toonde gisteren een fluwelen traptechniek te hebben. Mooi vond ik dat hij bij die goal niet overdreven ging juichen. Vent werd hier trouwens ook altijd tot op de wortel toe afgezaagd.

Op het begin wel, met name toen hij zich nog niet voetbalde maar enkel als psychopaat rondliep op het veld. Werd later toch wel gewaardeerd in mijn ogen. En speelt dit seizoen bij Groningen best solide. Geen K1 actie van hem meer gezien.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Drumfather SCC op april 21, 2024, 18:00:16
En w??r geschorst  :_schater

Henk kan blijkbaar ook niks bij deze jongen veranderen
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op april 21, 2024, 18:03:59
Citaat van: V-man op april 21, 2024, 17:45:56
Hij is eigenlijk 1 van de weinigen die "de wil om te winnen toont". Scheidsrechters hebben hem overdreven op de korrel. Assists, doelpuntjes staan ook op zijn conto. Balk inpakken en wegwezen. Hou toch op!

Precies dit. De enige die zowel op voetballend als op mentaal gebied heeft laten zien iets toe te kunnen voegen. Dat neemt niet weg dat er veel ruimte voor verbetering is, met name op mentaal vlak. Doet hij dat laatste beter dan heeft dat, denk ik, ook positief effect op het voetballende gedeelte. Net als Kallon in het begin, potentie maar nog niet volledig benut, die ruimte is er wel. Dus 100% bijhouden.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op april 21, 2024, 18:05:22
Citaat van: Drumfather SCC op april 21, 2024, 18:00:16
En w??r geschorst  :_schater

Henk kan blijkbaar ook niks bij deze jongen veranderen

Ik vond hier weinig mis mee. Ja hij is er weer door geschorst dus de straf is vrij zwaar. Maar dit was niet een domme kaart om gemekker of een overenthousiaste tackle nadat hij de bal heeft verloren. Als hij alleen dit soort kaarten pakt dan heb je er 5/6 max in een seizoen en heeft niemand het erover.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op april 21, 2024, 18:09:35
Citaat van: PePe op april 21, 2024, 17:39:26
Remco mag niks, de gronininger spelers mogen alles.  :zucht

Ik vond het bizar dat Bacuna geen kaart heeft gekregen. Overigens is die rode kaart ook zwaar bestraft in mijn ogen. Gewoon weer een warrige poepscheids.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Poetser op april 21, 2024, 19:04:09
Citaat van: V-man op april 21, 2024, 17:50:24
Vent werd hier trouwens ook altijd tot op de wortel toe afgezaagd.

Wie niet.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op april 21, 2024, 19:17:31
Citaat van: V-man op april 21, 2024, 17:45:56
Hij is eigenlijk 1 van de weinigen die "de wil om te winnen toont". Scheidsrechters hebben hem overdreven op de korrel. Assists, doelpuntjes staan ook op zijn conto. Balk inpakken en wegwezen. Hou toch op!
zo zit het V-man Balk is een heerlijke voetballer om naar te kijken de gedrevenheid in zijn spel neemt soms risico met zich mee.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op april 21, 2024, 21:40:58
Citaat van: papier op april 21, 2024, 18:09:35
Ik vond het bizar dat Bacuna geen kaart heeft gekregen. Overigens is die rode kaart ook zwaar bestraft in mijn ogen. Gewoon weer een warrige poepscheids.

die had zeker geel moete hebben pure willekeur van die scheids
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: AL op augustus 23, 2024, 21:51:31
Kan misschien nog naar Zuidhorn?
De slechtse buitenspeler die ik hier heb gezien. Vreselijk.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Peetts op augustus 23, 2024, 22:02:07
Wat een drama die Balk, om dan om de 2 weken vanuit Leiden de rit te maken en om dit gestuntel aan te zien?? Ik geef me Seizoens kaart wel aan me Pa. Godverdomme.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bernardo op augustus 23, 2024, 22:19:03
Het grootste probleem de afgelopen jaren dat we op spelers als Balk niet doorselecteren.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Harry L. op augustus 23, 2024, 22:29:33
Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2024, 22:19:03
Het grootste probleem de afgelopen jaren dat we op spelers als Balk niet doorselecteren.

Kan werkelijk helemaal niks, domme voetballer
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: wiekie1969 op augustus 23, 2024, 22:37:41
Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2024, 22:19:03
Het grootste probleem de afgelopen jaren dat we op spelers als Balk niet doorselecteren.

En su ist precies
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op augustus 23, 2024, 22:40:00
Citaat van: wiekie1969 op augustus 23, 2024, 22:37:41
En su ist precies

Ja lekker doen. Hadden ze ook moeten doen met Kallon en Bangura.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Inferno-058 op augustus 24, 2024, 08:49:41
Citaat van: papier op augustus 23, 2024, 22:40:00
Ja lekker doen. Hadden ze ook moeten doen met Kallon en Bangura.
Je kan niet op iedereen gaan wachten totdat ze goed genoeg zijn. Bovengenoemde spelers waren gelukkige gevalletjes. Bij Balk heb ik gezien dat er totaal geen groei is.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op augustus 24, 2024, 08:56:53
Balk had gisteren de oogkleppen van Silvester geleend zeker??
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: michello op augustus 24, 2024, 09:06:23
Wat viel hij verschrikkelijk slecht in. Struikelde over z?n eigen benen, totaal geen kracht in z?n schoten en doet hele vreemde dingen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op augustus 24, 2024, 09:10:10
Citaat van: michello op augustus 24, 2024, 09:06:23
Wat viel hij verschrikkelijk slecht in. Struikelde over z?n eigen benen, totaal geen kracht in z?n schoten en doet hele vreemde dingen.
hij wil wel dat zie je ook maar hij is compleet uit vorm en struikelde zelfs een paar x. Die moet je even niet meer opstellen
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Huizen op augustus 24, 2024, 09:48:05
Wil wel maar kan het niet. Wat een slechte schoten op goal gisteren. Om te janken.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2024, 12:04:15
Matig gestart bij Cambuur, onder Ultee rustiger geworden, onder Henk op gegeven moment beter geworden, maar nu een enorme terugval. Hij heeft zijn hoofd ook altijd naar beneden naar de bal, dan zie je inderdaad niet veel  :proost

Zoekt altijd de drukte op, terwijl hij aan de buitenkant met overzicht het sterkste is. Het lijkt wel of hij die opdracht krijgt?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Trainert! op augustus 24, 2024, 12:06:45
laatste jaar contract gelukkig
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op augustus 24, 2024, 12:55:09
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2024, 12:04:15
Matig gestart bij Cambuur, onder Ultee rustiger geworden, onder Henk op gegeven moment beter geworden, maar nu een enorme terugval. Hij heeft zijn hoofd ook altijd naar beneden naar de bal, dan zie je inderdaad niet veel  :proost

Zoekt altijd de drukte op, terwijl hij aan de buitenkant met overzicht het sterkste is. Het lijkt wel of hij die opdracht krijgt?

Komt denk ik vooral omdat hij van rechts naar links is verhuisd. Daarom hopen dat van de water vertrekt.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op augustus 24, 2024, 12:57:07
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2024, 12:04:15
Matig gestart bij Cambuur, onder Ultee rustiger geworden, onder Henk op gegeven moment beter geworden, maar nu een enorme terugval. Hij heeft zijn hoofd ook altijd naar beneden naar de bal, dan zie je inderdaad niet veel  :proost
Zoekt altijd de drukte op, terwijl hij aan de buitenkant met overzicht het sterkste is. Het lijkt wel of hij die opdracht krijgt?
Je ziet dat Balk ennVd Water geforseerd spelen en steeds naar binnen trekken.  De trainer kan dit corrigeren als hij dit niet voorstaat.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op augustus 24, 2024, 12:57:40
Citaat van: Trainert! op augustus 24, 2024, 12:06:45
laatste jaar contract gelukkig

Kom zeg, is een rare snuiter die teveel kaarten pakt. Maar vorig jaar op rechts best potentie laten zien, en als hij de vallende ziekte net als Kallon onder controle krijgt is het een prima buiten voor ons. Op rechts welteverstaan.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op augustus 24, 2024, 13:00:23
Citaat van: Vlampiep op augustus 24, 2024, 12:57:07
Je ziet dat Balk ennVd Water geforseerd spelen en steeds naar binnen trekken.  De trainer kan dit corrigeren als hij dit niet voorstaat.

Willen beide naar binnen. Logisch gezien hun voorkeursbeen. Denk omdat van de water in theorie een goed schot heeft. En daarom op rechts komt te staan (denk ook dat
Men hem in de etalage wil hebben). In principe is Balk rechts en Benji links het meest logische en dan gewoon voorzetten.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2024, 13:01:18
Citaat van: papier op augustus 24, 2024, 12:57:40
Kom zeg, is een rare snuiter die teveel kaarten pakt. Maar vorig jaar op rechts best potentie laten zien, en als hij de vallende ziekte net als Kallon onder controle krijgt is het een prima buiten voor ons. Op rechts welteverstaan.

Ik dacht dat hij altijd op links had gestaan, maar ik word oud, moet ik toegeven (geloof ik)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op augustus 24, 2024, 13:02:48
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2024, 13:01:18
Ik dacht dat hij altijd op links had gestaan, maar ik word oud, moet ik toegeven (geloof ik)

Daar stond Smit :P
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2024, 13:14:08
Citaat van: papier op augustus 24, 2024, 13:02:48
Daar stond Smit :P

Verdomd ja, dat kan ik me nog vaag herinneren  :_schater
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op augustus 24, 2024, 13:14:38
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2024, 13:14:08
Verdomd ja, dat kan ik me nog vaag herinneren  :_schater

Tel je zegeningen
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2024, 13:15:03
Citaat van: papier op augustus 24, 2024, 13:14:38
Tel je zegeningen
vijf
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op augustus 24, 2024, 13:45:12
Citaat van: papier op augustus 24, 2024, 13:00:23
Willen beide naar binnen. Logisch gezien hun voorkeursbeen. Denk omdat van de water in theorie een goed schot heeft. En daarom op rechts komt te staan (denk ook dat
Men hem in de etalage wil hebben). In principe is Balk rechts en Benji links het meest logische en dan gewoon voorzetten.
Het is toch te idioot voor woorden dat je spelers op een positie zet waarin ze te weinig renderen.  :rodekaart
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: PePe op augustus 25, 2024, 00:16:52
Balk weer naar rechts, Smit weer naar links, dan vd Water maar in het centrum proberen?
Misschien scoren we dan weer?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op augustus 25, 2024, 07:04:29
De Leeuw naar de spits. Een van de redenen dat we niet scoren is dat we Smit niet bereiken. Hij wint zijn duels niet en we kunnen niet doorcombineren. Maar hij moest wel spelen om er wat aan te kunnen verdienen.

Nu een spits halen die bij ons spel en vleugels past.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op augustus 25, 2024, 07:39:04
Citaat van: Bankzitter op augustus 25, 2024, 07:04:29
De Leeuw naar de spits. Een van de redenen dat we niet scoren is dat we Smit niet bereiken. Hij wint zijn duels niet en we kunnen niet doorcombineren. Maar hij moest wel spelen om er wat aan te kunnen verdienen.

Nu een spits halen die bij ons spel en vleugels past.
Aan Die spits Word hard gewerkt.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Lore op augustus 25, 2024, 10:46:39
Citaat van: Specuveter op augustus 25, 2024, 07:39:04
Aan Die spits Word hard gewerkt.

Het zou natuurlijk pas echt nieuws zijn als je zou zeggen dat er helemaal niet hard aan een nieuwe spits wordt gewerkt!

:devil
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op augustus 25, 2024, 10:58:40
Citaat van: Lore op augustus 25, 2024, 10:46:39
Het zou natuurlijk pas echt nieuws zijn als je zou zeggen dat er helemaal niet hard aan een nieuwe spits wordt gewerkt!

:devil
gerucht blijft toch rond gaan dat hij uit Engeland komt.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Voorstopper op augustus 27, 2024, 15:09:06
Even een positieve noot. Al 3 wedstrijden zonder kaart  :clint
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op augustus 27, 2024, 15:13:39
Citaat van: Voorstopper op augustus 27, 2024, 15:09:06
Even een positieve noot. Al 3 wedstrijden zonder kaart  :clint
dat gaat ten koste van zijn doelpunten?.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op augustus 28, 2024, 14:59:36
speelde vorige week als een pupil vond ik deed alles verkeerd
mut veel rustiger worden in zijn acties en mag elke dag wel
500 ballen op goal schieten want dat waren allemaal rollertjes.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: AL op september 14, 2024, 08:32:02
Dit gaat hem niet meer worden.
Komt gewoon ernstig tekort.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: anderszchristian op september 14, 2024, 08:33:49
Citaat van: Voorstopper op augustus 27, 2024, 15:09:06
Even een positieve noot. Al 3 wedstrijden zonder kaart  :clint
Haha dat was wel een wonder deze wedstrijd, want hij was weer bloed irritant naar zijn tegenstanders
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: zeewolde op september 14, 2024, 08:37:44
Citaat van: anderszchristian op september 14, 2024, 08:33:49
Haha dat was wel een wonder deze wedstrijd, want hij was weer bloed irritant naar zijn tegenstanders
tegenstander ook naar hem. Die 11 had geel moeten hebben na zijn toneelspel. Is gewoon spelbederf.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Harry L. op september 14, 2024, 09:06:19
De beste man is te licht voor dit niveau, is met van alles bezig behalve voetballen
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op september 14, 2024, 09:08:49
Irritant mag... hij blijft nu binnen de grenzen. We hebben er al zo weinig zonder gif.
Hi werkt keihard, dan komt de rest vanzelf straks.

5x zonder geel.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Harry L. op september 14, 2024, 09:10:52
Citaat van: Bankzitter op september 14, 2024, 09:08:49
Irritant mag... hij blijft nu binnen de grenzen. We hebben er al zo weinig zonder gif.
Hi werkt keihard, dan komt de rest vanzelf straks.

5x zonder geel.

Doe ik ook op mijn werk, betekend nog niet dat ik een goede voetballer ben. En als het hoogtepunt dan is dat hij nog geen kaarten heeft weet je toch voldoende, te beperkt in alles (mijn mening).
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op september 23, 2024, 22:07:12
7 wedstrijden zonder  :gelekaart

En weinig fout gedaan vandaag, goede wedstrijd dit keer. Wel knap na alle kritiek op die jongen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Huizen op september 24, 2024, 09:56:04
Kijkt alleen te veel naar beneden en levert slechte voorzetten af. Zie helaas weinig progressie in de jaren dat hij hier speelt. Zit toch veel meer in zou je zeggen? Kom op Balk, we hebben met Pauwels en jou op de flanken in de basis een prima voorhoede met onze nieuwe superstriker  :D
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: michello op september 24, 2024, 10:09:32
Citaat van: Bankzitter op september 23, 2024, 22:07:12
7 wedstrijden zonder  :gelekaart

En weinig fout gedaan vandaag, goede wedstrijd dit keer. Wel knap na alle kritiek op die jongen.

En 7 wedstrijden zonder goal of assist. Toch net even wat belangrijker.  :koffie
Gister weer onzichtbaar en durft niet zijn tegenstander op te zoeken. Waar dat vorig jaar nog wel eens gebeurde lijkt hij nu totaal geen vertrouwen te hebben. Normaliter gaat hij zijn basisplaats kwijtraken.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op september 24, 2024, 11:42:44
Dat gold voor alle onze spelers tot aan gisteren.

Hij geeft nog te vaak een bal blind , maar niet ook weer niet altijd. Een paar keer had 'ie ook wel het overzicht en gaf hij hem prima in de 16.
Het maakt mij ook niet zoveel uit wie basis is en niet op de vleugels, je hebt ze alledrie nodig met Kooistra/vVeen nog als back ups.
Ben geen fan van probeersels met middenvelders als R?lker als valse buitens
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: DayDreamer op september 29, 2024, 19:30:44
Wat mij betreft nooit weer opstellen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Trainert! op september 29, 2024, 20:13:39
wat ben jij ontzettend slecht! Alleen maar rennen en gebaartjes maken
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Zuid1991 op september 29, 2024, 20:18:19
Citaat van: DayDreamer op september 29, 2024, 19:30:44
Wat mij betreft nooit weer opstellen.
Zeggen ?we? al anderhalf seizoen. En dat zegt wat?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: zeewolde op oktober 04, 2024, 21:42:48
Nog niet 1 x  :gelekaart dit seizoen
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op oktober 04, 2024, 23:47:57
Ongekend wat deze kerel weer heeft zitten sleuren. Aan het eind nog zelfs een voet ertussen waar een goede kans uit kon ontstaan. Waardevol
Voor het team.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: YellowBlue op oktober 05, 2024, 07:36:14
Citaat van: papier op oktober 04, 2024, 23:47:57
Ongekend wat deze kerel weer heeft zitten sleuren. Aan het eind nog zelfs een voet ertussen waar een goede kans uit kon ontstaan. Waardevol
Voor het team.
ja met die acties zeker, aanvallend echt veel te mager. Is de ideale man voor het laatste halfuur. Hopelijk Alhaft snel fit, dan kan die starten.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Yellow Army op oktober 05, 2024, 08:12:36
Luis in de pels. Alleen nog even trainen op afronden
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: wiekie1969 op oktober 05, 2024, 11:08:51
De ijver is er wel maar het inzicht en de techniek niet. Het is wat het is.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op oktober 22, 2024, 09:32:47
Klasse wedstrijd Remco hard gewerkt ??n doelpunt en een  :gelekaart
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op oktober 22, 2024, 10:00:23
Citaat van: Noordcambuur op oktober 22, 2024, 09:32:47
Klasse wedstrijd Remco hard gewerkt ??n doelpunt en een  :gelekaart

Zou niet zeggen dat die speler direct door kon lopen naar onze keeper. Maar de gele kaart was op onze helft en er waren niet heel veel man achter de bal. Dus wel totaal iets anders dan zo'n overtreding op de rechtsbuiten positie XD
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op oktober 22, 2024, 10:12:17
Citaat van: papier op oktober 22, 2024, 10:00:23
Zou niet zeggen dat die speler direct door kon lopen naar onze keeper. Maar de gele kaart was op onze helft en er waren niet heel veel man achter de bal. Dus wel totaal iets anders dan zo'n overtreding op de rechtsbuiten positie XD
ik heb soms het idee dat de scheidsrechters Balk ook op willen zoeken.
Er waren genoeg Eindhoven spelers die overtredingen maakten en geen gele kaart kregen.
Ik vond deze scheidsrechter niet sterk Cambuur had nog een strafschop moeten hebben.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: zeewolde op oktober 22, 2024, 10:21:55
Citaat van: Noordcambuur op oktober 22, 2024, 10:12:17
ik heb soms het idee dat de scheidsrechters Balk ook op willen zoeken.
Er waren genoeg Eindhoven spelers die overtredingen maakten en geen gele kaart kregen.
Ik vond deze scheidsrechter niet sterk Cambuur had nog een strafschop moeten hebben.
toch was de kaart terecht en nuttig.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op oktober 22, 2024, 10:28:04
Citaat van: zeewolde op oktober 22, 2024, 10:21:55
toch was de kaart terecht en nuttig.

Dat was ook meer m'n punt ja, een terechte kaart op een plek en moment dat het misschien wel nodig was. Terwijl er vorig jaar kaarten vielen omdat hij fel was om de bal bv terug te veroveren op een plek en moment dat het totaal niet nodig was. De naam die hij op een gegeven moment had hielp daar niet in mee natuurlijk. Maar dit geeft wel aan dat Balk zich op dit gebied wel aan het ontwikkelen is. Dus dat lijkt me positief.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Huizen op oktober 22, 2024, 10:37:01
Citaat van: Noordcambuur op oktober 22, 2024, 10:12:17
ik heb soms het idee dat de scheidsrechters Balk ook op willen zoeken.
Er waren genoeg Eindhoven spelers die overtredingen maakten en geen gele kaart kregen.
Ik vond deze scheidsrechter niet sterk Cambuur had nog een strafschop moeten hebben.

En Balk zoekt spelers ook op. Bloedzuiger numero uno. Denk dat die "kopstoot" van Amevor ook niet zomaar kwam  :devil
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: janou op oktober 22, 2024, 10:41:02
Citaat van: Noordcambuur op oktober 22, 2024, 10:12:17
ik heb soms het idee dat de scheidsrechters Balk ook op willen zoeken.
Er waren genoeg Eindhoven spelers die overtredingen maakten en geen gele kaart kregen.
Ik vond deze scheidsrechter niet sterk Cambuur had nog een strafschop moeten hebben.

Waar hadden we nog een penal moeten krijgen? Vond m prima fluiten.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op oktober 22, 2024, 10:57:14
Citaat van: janou op oktober 22, 2024, 10:41:02
Waar hadden we nog een penal moeten krijgen? Vond m prima fluiten.
Pauwels werd in de 2e helft nog een keer onderuit gehaald.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Yellow Army op oktober 22, 2024, 13:19:43
Nee doet niet alles goed, maar wat een strontvervelende voetballer om tegen te voetballen
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 22, 2024, 19:13:48
Citaat van: Yellow Army op oktober 22, 2024, 13:19:43
een strontvervelende voetballer om tegen te voetballen

Ook om naar te kijken eerlijk gezegd :X
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op oktober 22, 2024, 19:38:45
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 22, 2024, 19:13:48
Ook om naar te kijken eerlijk gezegd :X
Heb gisteren echt genoten van zijn tomeloze inzet wat beloond werd met een dikverdiende goal.
Dit was de over mijn lijk mentaliteit wat we tot gisteren misten, wat technisch niet lukte werd gecompenseerd met inzet.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 22, 2024, 23:40:08
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 22, 2024, 19:13:48
Ook om naar te kijken eerlijk gezegd :X

Haha. Ik blijf me elke keer weer verbazen over dit "Duracel konijn". Maar ik ben toch van hem gecharmeerd geraakt (na me in het begin vreselijk te hebben ge?rgerd aan die rare valpartijen, gebaartjes en gele kaarten, maar dat is alweer even geleden). Hij was tegen Eindhoven echt waardevol en combineerde ook even goed met Afolabi toen die erin kwam. En een doelpunt,  h?. Anyway, ik mag die gast wel.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op oktober 26, 2024, 18:32:17
Top Remco dat is nummer 2 :thumbsup
Gefeliciteerd kerel :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Trainert! op oktober 26, 2024, 18:42:28
Mooie goal kerel.
op naar meer
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: AL op oktober 26, 2024, 19:26:20
Prima gestreden, mooie goal en af en toe voetballend ook de de juiste  keuzes gemaakt.
Zal ongetwijfeld de meest fitte speler van de hele selectie zijn.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op oktober 26, 2024, 19:42:03
Hij was ook niet in beste vorm in de eerste wedstrijden. Vandaag prima gespeeld.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op november 01, 2024, 22:57:05
En dat is nummertje 3 goed bezig Balk :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: zeewolde op november 01, 2024, 22:57:48
Wat een held, wat een instelling _O_
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op november 01, 2024, 23:07:53
Citaat van: zeewolde op november 01, 2024, 22:57:48
Wat een held, wat een instelling _O_
klasbalk :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Yellow Army op november 01, 2024, 23:35:41
3 uit 3
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Trainert! op november 02, 2024, 07:48:53
Mooie goal Remco. Blijven scoren komt er vanzelf belangstelling :devil
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op november 02, 2024, 17:44:26
moet op sommige momenten rustiger zijn in de afronding
vlak na de 0-1 de 0-2 binnen leggen en klaar ist.inzet is
fantstisch hoor
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: TheDutchman op november 08, 2024, 08:54:33
Kan iemand het LC artikel plaatsen?  :)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Grijskijkert op november 08, 2024, 09:01:30
Citaat van: TheDutchman op november 08, 2024, 08:54:33
Kan iemand het LC artikel plaatsen?  :)


Remco Balk, Duracell-konijn van SC Cambuur, heeft handrem eraf gehaald: 'Van mij hoeft er geen nieuwe spits bij'

Jonathan Ploeg ? Gisteren, 19:45 ? Sport

Remco Balk: "Ik vind dat je alles moet geven, voor elkaar ?n voor de winst. En dat zal ik ook altijd blijven vinden"
Remco Balk: "Ik vind dat je alles moet geven, voor elkaar ?n voor de winst. En dat zal ik ook altijd blijven vinden" Foto: Dijks Media

Met drie doelpunten in evenzoveel wedstrijden is Remco Balk (23) de laatste weken van onschatbare waarde voor SC Cambuur. Waarom lukt het, in tegenstelling tot eerder dit seizoen, nu w?l bij de aanvaller?

De slimme loopactie in de diepte, een prima balaanname, even kappen en dan het fraaie schot in de rechterbovenhoek. Het doelpunt van Remco Balk tegen Jong AZ bracht Cambuur langszij en zou de opmaat blijken voor de uiteindelijke zege (2-3), na wat bestempeld kon worden als een zeer moeizaam duel. Dat de treffer werd verkozen tot mooiste van de week was een mooie en terechte bijvangst.


?Waarschijnlijk heeft heel mijn familie gestemd?, zegt Balk lachend. ?En dat meerdere keren. Zo brengt mijn moeder ook nog wel eens een aantal keer haar stem uit, haha. Maar zonder gekheid: ik heb dat doelpunt nog wel een aantal keer teruggekeken. Mooi toch? Elke keer als ik scoor, kan ik daar nog altijd van genieten. Scoren ?n assists geven is tenslotte waar je als aanvaller voor op het veld staat.?

Een Duracell-konijn

De treffer tegen Jong AZ was alweer de derde van Balk in evenzoveel wedstrijden. Hij scoorde ook tegen FC Eindhoven en Excelsior. Vooral die laatste, een harde knal in het dak van het doel, was cruciaal. Het zou namelijk de winnende zijn (0-1), waardoor de Leeuwarders zich na weken van aanmodderen in de kelder van de eerste divisie weer mengden in de strijd om een plek in het begeerde linkerrijtje.

Waar Balk in de eerste fase van het seizoen voornamelijk als rechts- en linksbuiten opereerde, staat hij de laatste vijf wedstrijden in de punt van de aanval. Wat opvalt is zijn vermogen om maar te blijven gaan. Om druk te zetten, tegenstanders op te jagen en constant loopacties in de diepte te maken. Als een Duracell-konijn dat opvallend lang met ??n setje oplaadbare batterijen uit de voeten kan.

?Ik voel me fijn in de punt van de aanval?, zegt Balk. ?Ik krijg wel mee dat mensen roepen: nieuwe spits dit, nieuwe spits dat. Maar ik denk dat ze vaak onderschatten hoeveel ik in verdedigend opzicht doe, qua druk zetten. Van mij hoeft er dan ook geen nieuwe spits te komen. Ik weet wat ik kan. Heb de laatste vijf wedstrijden in de spits gestaan en daarvan wonnen we er vier. Wat wil je nog meer??

Henk de Jong fleurt op als hij het over zijn energieke pupil heeft. ?Balk is altijd hard blijven werken. Daar hebben we hem bij gesteund, want uiteindelijk draait het vooral om gevoel. Als je angstig bent, kun je niet voluit gaan. Dan durf je de bal niet voluit te raken omdat je bang bent dat-ie over gaat. En als-ie er dan wel eens in gaat, neemt het vertrouwen toe. Dat geldt voor ieder mens, ook voor Balk.?

Met de handrem erop

Nee, het ging dit seizoen niet altijd even makkelijk. Niet voor de ploeg in zijn geheel en ook niet voor Balk als individu. Op verschillende posities kwam het spel van de aanvaller niet helemaal lekker uit de verf. Kansen waren er wel degelijk, maar doelpunten bleven uit. De oorzaak? Bovenal het spelen met de handrem erop, stevig aangetrokken door de vele kritiek die Balk vorig seizoen over zich kreeg.

Weet u het nog? Maar liefst dertien keer pakte hij een gele kaart, resulterend in een aantal schorsingen. Daarmee evenaarde Balk een negatieve record dat in handen was van Sander Duits en Phillipe Liard. Sinds statistiekenbureau OPTA Sports de cijfers bijhoudt, pakte er niemand meer gele kaarten in ??n seizoen dan dit drietal. Geen al te leuke statistiek om de geschiedenisboeken mee in te gaan.

?Ik heb daar veel gezeik over gehad. Mede daarom speelde ik eerder dit seizoen met de handrem erop. Maar ik ben gewoon niet zo en wil mezelf blijven. Ik vind dat je alles moet geven, voor elkaar ?n voor de winst. En dat zal ik ook altijd blijven vinden. Als ik dat niet zou doen, dan zou ik hier ook niet voetballen. Dan maar wat meer gele kaarten. Mensen mogen daar kritiek op hebben, als ze dat willen.?

?Maar kijk eens naar Argentini??, vervolgt Balk. ?Hartstikke vervelende spelers, maar ze winnen wel het WK voetbal. Denk je dat het volk daar kritiek op hun heeft? In Nederland is dat wel zo. Natuurlijk, ik kreeg te veel kaarten, dat is duidelijk en daarvoor heb ik ook spijt betuigd. Maar in Nederland hebben we denk ik behoefte aan meer van dat soort spelers. Wij zijn over het algemeen te lief.?

Goedbedoeld advies
Dat wil niet zeggen dat hij er niets van heeft geleerd, integendeel. ?Ik herken nu de momenten dat ik beter geen sliding kan maken op domme plekken. Iets dat ik vorig jaar nog wel deed, bijvoorbeeld op bezoek bij FC Emmen. Toen had ik de intentie de bal te veroveren, maar raakte mijn tegenstander hard. Ik kreeg na afloop een appje van Mark Diemers, die zei: ?Vriend, maak daar geen slidings meer.??

Hij kreeg die bewuste dag ook goedbedoeld advies van een andere huidige teamgenoot. ?Maikel Kieftenbeld speelde toen nog bij FC Emmen en wist dat wij met Cambuur niet lang daarna in de halve finale van de beker zouden staan. Hij zei daarom: ?Doe nou rustig aan, want straks mis je die wedstrijd. Dat was aardig van hem. Toen dacht ik ook: oh ja, dit was niet nodig, let nou even wat beter op.?

Dit seizoen staat de teller op drie gele kaarten. Ongetwijfeld zal dat niet de eindstand zijn. Waarom? Het hoort nu eenmaal bij het spel van Balk. En zo lang hij blijft scoren en Cambuur blijft stijgen, zullen weinigen erover klagen. ?Vooropgesteld, ik doe het niet express. Ik wil gewoon ten koste van alles winnen. Heel mooi dat het dit seizoen beter gaan, en dat wil ik zo volhouden, maar ik blijf wel mezelf.?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: gobo op november 08, 2024, 15:16:00
Heerlijk verhaal. Fuck it. Dit is wat ik doe en daar ben ik goed in. Gaat zeker scoren vanavond.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Yellow Army op november 08, 2024, 18:02:00
Zonder bal vaak beter als met, maar ik heb hem er graag bij
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: TheDutchman op november 08, 2024, 19:13:49
Danku Grijskijkert! Vorig jaar veel aan het manneke gefrustreerd maar dit seizoen toch echt wel van waarde
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op november 08, 2024, 22:11:59
En weer ??n heerlijk doelpunt Balk.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Trainert! op november 08, 2024, 23:36:09
Mooie goal, en weer de winnende. Goed gedaan!
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Yellow Army op november 09, 2024, 00:12:03
4 uit 4. Goed bezig Balkie
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Andy King op november 09, 2024, 14:30:41
Balk is de nieuwe spits. Hoeft niks meer bij...
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op november 09, 2024, 15:47:42
Citaat van: Andy King op november 09, 2024, 14:30:41
Balk is de nieuwe spits. Hoeft niks meer bij...
Dat Gaat geen h??l seizoen werken
Tuurlijk moet er ??n spits bij!
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op november 09, 2024, 16:13:32
Het kost nog steeds te veel moeite om een goal uit kansen te kirjgen. We moeten ook steeds terug naar een 5-3-2 om het over de streep te trekken.

Pas met een aanspeelpunt/goalgetter kost het minder moeite van de zwakkere teams te winnen en maken we kans tegen de topteams.`

Wel de complimenten voor Balk hoe hij zijn kans pakt als spits.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: nee,wel? op november 10, 2024, 09:47:25
 :0= : lalalalalalalalaaa remco duracell duracell remco duracell
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Voorstopper op november 11, 2024, 12:53:57
Citaat van: Specuveter op november 09, 2024, 15:47:42
Dat Gaat geen h??l seizoen werken
Tuurlijk moet er ??n spits bij!
Gaat niet zo best met Vitesse, als de kans zich voordoet zou ik Jonathans oppikken. Jonge gast (20) en heeft er al 8 inliggen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Scc0511 op november 11, 2024, 13:45:08
Citaat van: Voorstopper op november 11, 2024, 12:53:57
Gaat niet zo best met Vitesse, als de kans zich voordoet zou ik Jonathans oppikken. Jonge gast (20) en heeft er al 8 inliggen.



Staat in de belangstelling van oa Twente . Dat gaat hem niet worden.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op november 11, 2024, 13:49:19
Citaat van: Scc0511 op november 11, 2024, 13:45:08

Staat in de belangstelling van oa Twente . Dat gaat hem niet worden.

Is ook geen spits natuurlijk.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op november 11, 2024, 15:35:53
Citaat van: Scc0511 op november 11, 2024, 13:45:08

Staat in de belangstelling van oa Twente . Dat gaat hem niet worden.
voor wie het die Bruggink geen belangstelling. Smit de kop gek make en dan niks meer laten horen
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op november 12, 2024, 22:49:49
Citaat van: sunderland op november 11, 2024, 15:35:53
voor wie het die Bruggink geen belangstelling. Smit de kop gek make en dan niks meer laten horen

kansloos toch eerst maar eens bij de eagels zich opwerken
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Ghost lwd op november 25, 2024, 17:46:29
El fenomeno
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op november 29, 2024, 22:18:54
Doelpunt nummertje 6 :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: V-man op november 29, 2024, 22:27:17
Van kaartenpakker naar goalgetter!
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Lore op november 30, 2024, 13:00:50
Toch ook knap dat Henk de problemen op de back en in de spits heeft opgelost! Mooi voor deze spelers ook!
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op december 14, 2024, 09:10:16
Wat een etterbakje is het he :_schater
Lijkt me vreselijk om tegen te moeten voetballen
Meneer Duracel blijft maar gaan
Was wel bang voor tweede gele kaart want hij was wel weer heel opzichtig ouderwets aan het zeuren en vallen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op januari 18, 2025, 13:44:30
oerdomme kaart gister en dus maandag geschorst,club mut em oek nog aanpakken
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Grijskijkert op januari 18, 2025, 13:47:40
Citaat van: denistel op januari 18, 2025, 13:44:30
oerdomme kaart gister en dus maandag geschorst,club mut em oek nog aanpakken
Die jongen is nou eenmaal zo, ik vind het prima, lekker irritant zijn werpt zijn vruchten af bij een tegenstander...
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 18, 2025, 13:58:15
Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2025, 13:47:40
Die jongen is nou eenmaal zo, ik vind het prima, lekker irritant zijn werpt zijn vruchten af bij een tegenstander...

Tegenover de tegenstander is ook niet het probleem, maar tegenover de scheidsrechter. Hij kan 0,0 incasseren.
Omdat hij zo ontzettend tegen de scheids zeikt, krijgt hij A: kaarten, B: uiteindelijk geen vrije trappen meer mee en C: alle twijfelgevallen tegen.
D??r reageert hij dan weer op en zo krijg je een negatieve vicieuze cirkel.

Steek je duim op tegen de scheids; hou je snavel en probeer het de volgende keer weer.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op januari 18, 2025, 14:02:26
Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2025, 13:47:40
Die jongen is nou eenmaal zo, ik vind het prima, lekker irritant zijn werpt zijn vruchten af bij een tegenstander...

was niks gister en hij reageerd naar de scheids die laat het eerst gaan maar dan maakt
die balk weer misbaar gewoon oerdom als jij dat prima vind moet jij weten we zitten
al niet ruim in de aanvallers en nou ben je hem ook weer kwijt,als het in dienst van
het team is of de scheids maakt een dikke fout dan snap ik frustratie nu niet als
ik trainer was liet ik em mooi ff op de bank
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Grijskijkert op januari 18, 2025, 14:04:40
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 18, 2025, 13:58:15
Tegenover de tegenstander is ook niet het probleem, maar tegenover de scheidsrechter. Hij kan 0,0 incasseren.
Omdat hij zo ontzettend tegen de scheids zeikt, krijgt hij A: kaarten, B: uiteindelijk geen vrije trappen meer mee en C: alle twijfelgevallen tegen.
D??r reageert hij dan weer op en zo krijg je een negatieve vicieuze cirkel.

Steek je duim op tegen de scheids; hou je snavel en probeer het de volgende keer weer.
Dan heb je het over gisteravond, ik vind dat het dit seizoen vaak heel goed gaat... Dan geeft hij het duimpje waar je het over hebt.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Grijskijkert op januari 18, 2025, 14:10:21
Citaat van: denistel op januari 18, 2025, 14:02:26
was niks gister en hij reageerd naar de scheids die laat het eerst gaan maar dan maakt
die balk weer misbaar gewoon oerdom als jij dat prima vind moet jij weten we zitten
al niet ruim in de aanvallers en nou ben je hem ook weer kwijt,als het in dienst van
het team is of de scheids maakt een dikke fout dan snap ik frustratie nu niet als
ik trainer was liet ik em mooi ff op de bank
Hij was het niet eens met de beslissing dat kan, en die scheids kan hem ook waarschuwen. Maar goed dat jij geen trainer bent, want we zitten niet ruim in de aanvallers en jij wil hem op de bank zetten... #ouwezeur 8P
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op januari 18, 2025, 15:00:06
Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2025, 14:10:21
Hij was het niet eens met de beslissing dat kan, en die scheids kan hem ook waarschuwen. Maar goed dat jij geen trainer bent, want we zitten niet ruim in de aanvallers en jij wil hem op de bank zetten... #ouwezeur 8P

die scheids deed toch eerst niks maar nogmaals toen ging balk weer zeiken
ik had em zelfs meteen gewisseld man.aanpakken dat gedoe niet 1 andere
speler doet het hij wel klaar mee wat jij vind moet je zelf weten
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op februari 10, 2025, 21:37:36
Lekkerrrrrr Remco Balk |:)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op februari 21, 2025, 16:59:11
Gefeliciteerd Remco nog een jaartje Cambuur  |:)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op februari 28, 2025, 22:50:05
12 doelpunten top hoor Remco  :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: V-man op februari 28, 2025, 22:53:13
Ophouwe met dat gezeik op Balk. Koesteren dat mannetje! 12 doelpunten al!
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Trainert! op maart 01, 2025, 00:23:39
Citaat van: V-man op februari 28, 2025, 22:53:13
Ophouwe met dat gezeik op Balk. Koesteren dat mannetje! 12 doelpunten al!

poeh poeh! we hebben er gvd 4 seizoenen op moeten wachten. lekker zo doorgaan en hopen dat er een clubje belangstelling gaat tonen.

uiteraard mooi dat hii op 12 staat.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: zeewolde op maart 01, 2025, 00:56:23
Citaat van: Trainert! op maart 01, 2025, 00:23:39
poeh poeh! we hebben er gvd 4 seizoenen op moeten wachten. lekker zo doorgaan en hopen dat er een clubje belangstelling gaat tonen.

uiteraard mooi dat hii op 12 staat.
4 seizoenen?

Beat knap in zijn 3e seizoen bij Cambuur
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op maart 01, 2025, 07:52:27
12 doelpunten en al h??l wat assistsen
Komt wel belangstelling voor hem.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Destroyer op maart 01, 2025, 08:33:42
Citaat van: V-man op februari 28, 2025, 22:53:13
Ophouwe met dat gezeik op Balk. Koesteren dat mannetje! 12 doelpunten al!

Is toch genieten nu?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op maart 01, 2025, 09:30:29
Tja, sommige spelers hebben wat meer tijd nodig om volwassen te worden in en naast het veld... dat gaat bij Balk wel op.
Zo'n Galvez (en in het verleden Rusnak) staan er meteen.

Balkie heeft lang geduurd maar is nu toch echt wel doorgebroken.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op maart 01, 2025, 10:16:59
Citaat van: Bankzitter op maart 01, 2025, 09:30:29
Tja, sommige spelers hebben wat meer tijd nodig om volwassen te worden in en naast het veld... dat gaat bij Balk wel op.
Zo'n Galvez (en in het verleden Rusnak) staan er meteen
Balkie heeft lang geduurd maar is nu toch echt wel doorgebroken.
Balk heeft een tomeloze energie en staat de hele wedstrijd aan. Geeft alles in de wedstrijd en beloont dit soms met mooie acties en doel punten.
Een echte winnaar die volgens mij kan uitzien naar mooie carri?re.
Kan ik echt van genieten.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: michello op maart 01, 2025, 10:22:06
Vecht altijd, zal nooit verzaken. Technisch een prima basis, alleen wat minder janken af en toe. Zou mooi zijn als we hem in de zomer voor 500K kunnen verkopen. Verwacht namelijk niet dat hij w??r gaat bijtekenen en dan loopt ie gratis de deur uit.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op maart 01, 2025, 12:54:47
Citaat van: michello op maart 01, 2025, 10:22:06
Vecht altijd, zal nooit verzaken. Technisch een prima basis, alleen wat minder janken af en toe. Zou mooi zijn als we hem in de zomer voor 500K kunnen verkopen. Verwacht namelijk niet dat hij w??r gaat bijtekenen en dan loopt ie gratis de deur uit.
Vleugelspelers die zo vaak scoren en assists geven zouden ook wel eens meer kunnen opbrengen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op maart 01, 2025, 13:25:22
Citaat van: michello op maart 01, 2025, 10:22:06
Vecht altijd, zal nooit verzaken. Technisch een prima basis, alleen wat minder janken af en toe. Zou mooi zijn als we hem in de zomer voor 500K kunnen verkopen. Verwacht namelijk niet dat hij w??r gaat bijtekenen en dan loopt ie gratis de deur uit.
heeft hier net een huis gekocht en heeft het erg naar de zin.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op maart 01, 2025, 13:56:11
Vorig seizoen kaarten pakker :gelekaart
En dit seizoen doelpunten maker  :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: PePe op maart 01, 2025, 16:28:29
Niet alles verkopen, wat goed is. (Tenzij er een hoofdprijs wordt geboden)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op maart 01, 2025, 16:48:45
Citaat van: Vlampiep op maart 01, 2025, 12:54:47
Vleugelspelers die zo vaak scoren en assists geven zouden ook wel eens meer kunnen opbrengen.

Dit is er eentje die net als Kallon wel eens wat langer kan blijven en meegroeien met de club.
Optie is gelicht en dan in de zomer maar eens praten over er een contractsverlenging.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: mark1989 op maart 01, 2025, 16:57:02
Hij ontwikkeld zich goed. Had ik niet verwacht. Belangrijk vind ik ook dat hij eigenlijk nooit geblesseerd is. En altijd fit. Kan de hele wedstrijd vol gas, dus goede conditie. Handig voor het druk zetten.En dus belangrijk voor Cambuur nu. Zeker nu hij ook gaat scoren.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op maart 01, 2025, 17:28:17
Citaat van: mark1989 op maart 01, 2025, 16:57:02
Hij ontwikkeld zich goed. Had ik niet verwacht. Belangrijk vind ik ook dat hij eigenlijk nooit geblesseerd is. En altijd fit. Kan de hele wedstrijd vol gas, dus goede conditie. Handig voor het druk zetten.En dus belangrijk voor Cambuur nu. Zeker nu hij ook gaat scoren.
Zou mooi zijn  dat hij nog een paar jaartjes bij de club blijft.
Ik vind het best wel een smaakmaker die zowel op KKD als eredivisie niveau mee kan.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: PePe op maart 01, 2025, 18:11:26
Bij Cambuur, mooi in de buurt van z'n familie.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op maart 07, 2025, 20:42:02
En dat is nummer 13 graag er nog snel 1 bij ben je van die hatelijke 13 af :y
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 07, 2025, 20:48:23
Citaat van: Noordcambuur op maart 07, 2025, 20:42:02
En dat is nummer 13 graag er nog snel 1 bij ben je van die hatelijke 13 af :y
Evenveel als de gele kaarten vorig jaar :_schater
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Andy King op maart 07, 2025, 20:56:08
Dat wordt een transfer.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op maart 07, 2025, 20:56:53
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 07, 2025, 20:48:23
Evenveel als de gele kaarten vorig jaar :_schater
hoe snel kan alles veranderen hij gaat ons ook nog veel geld opleveren zo :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Unknown op maart 10, 2025, 23:16:48
 Wat een verschil met vorig seizoen. Hopelijk houdt hij deze vorm vast.
Van lachertje met al zijn kaarten  naar 1 van de beste aanvallers van de competitie momenteel. Keep it up kerel  |:)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Trainert! op maart 10, 2025, 23:44:10
Mooie goal wederom!
publiekslieveling.
Zo doorgaan, dan komt er belangstelling
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: PePe op maart 11, 2025, 14:06:22
Onvoorstelbare energie en goals, mooi te zien.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op maart 11, 2025, 16:17:48
14 doelpunten voor een buitenspeler!!
Daar zal in de zomer vast intresse voor komen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op maart 11, 2025, 16:32:58
Er zal ook wel een verbeterde aanbieding komen.
Balk heeft een huis in Leeuwarden, zie hem net als Kallon wel langer blijven.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op maart 11, 2025, 16:48:09
Citaat van: Specuveter op maart 11, 2025, 16:17:48
14 doelpunten voor een buitenspeler!!
Daar zal in de zomer vast intresse voor komen.
lijkt mij wel een speler voor de 2 e Bundesliga. Keihard werken en zijn statistieken zijn fantastisch. Clubs als N?rnberg en Kaiserslautern hebben zat poen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: richard op maart 11, 2025, 16:49:53
Citaat van: sunderland op maart 11, 2025, 16:48:09
lijkt mij wel een speler voor de 2 e Bundesliga. Keihard werken en zijn statistieken zijn fantastisch. Clubs als N?rnberg en Kaiserslautern hebben zat poen.

Dat niveau kan hij nooit aan.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op maart 11, 2025, 18:10:28
Citaat van: richard op maart 11, 2025, 16:49:53
Dat niveau kan hij nooit aan.
Dachten we ook van niveau bij ons...
Contract verlengd dus bij een mooi bod weg
En Burgering staat al te trappelen
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op maart 11, 2025, 19:05:31
Citaat van: richard op maart 11, 2025, 16:49:53
Dat niveau kan hij nooit aan.
Nou omschrijf dan op welke punten Balkie dat niveau niet aan zou kunnen.
Deze jongen heeft de Duitse mentaliteit en kan nog steeds groeien.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op maart 11, 2025, 19:23:19
Balk blijft onze Duracell   w:)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op maart 11, 2025, 19:32:05
Citaat van: Noordcambuur op maart 11, 2025, 19:23:19
Balk blijft onze Duracell   w:)
Geweldig om zo'n speler in de selectie te hebben. Galvez staat nog aan de lading maar heeft ook zo'n batterij.
Onze 3 parels, Balk, Souren en Galvez zijn de spelers waarvoor je naar het stadion gaat.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op maart 12, 2025, 13:21:47
Citaat van: Vlampiep op maart 11, 2025, 19:05:31
Nou omschrijf dan op welke punten Balkie dat niveau niet aan zou kunnen.
Deze jongen heeft de Duitse mentaliteit en kan nog steeds groeien.

wat dacht je van fysiek? 2e bundeliga man das een sterke competitie hoor.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op maart 12, 2025, 13:32:18
Citaat van: denistel op maart 12, 2025, 13:21:47
wat dacht je van fysiek? 2e bundeliga man das een sterke competitie hoor.
Dat is inderdaad wel een punt, maar is ook slim genoeg het fysieke duel te mijden.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: richard op maart 12, 2025, 14:05:26
Citaat van: denistel op maart 12, 2025, 13:21:47
wat dacht je van fysiek? 2e bundeliga man das een sterke competitie hoor.

En hij heeft geen techniek en geen passeer actie.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op maart 12, 2025, 14:57:29
Citaat van: richard op maart 12, 2025, 14:05:26
En hij heeft geen techniek en geen passeer actie.
Dat jij geen fan van Remco bent lijkt me nu wel duidelijk
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op maart 12, 2025, 15:15:50
Citaat van: richard op maart 12, 2025, 14:05:26
En hij heeft geen techniek en geen passeer actie.
Ok? je bent fan van een speler of niet, dat kan ik bevatten.
Maar jouw argumenten slaat als een drol tegen de sluisdeuren.
Man zet eens een andere bril op, of koop eens een flesje goede wijn in plaats van azijn.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 12, 2025, 15:31:21
Citaat van: Specuveter op maart 12, 2025, 14:57:29
Dat jij geen fan van Remco bent lijkt me nu wel duidelijk
ach joh, niet op reageren, op zijn zachtst gezegd niet het zonnetje in huis.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op maart 12, 2025, 16:22:45
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 12, 2025, 15:31:21
ach joh, niet op reageren, op zijn zachtst gezegd niet het zonnetje in huis.
Sommige dingen snap ik niet goed. Die Richard had vroeger best wel zinvolle meningen en is toe een hele tijd van het forum geweest, meende vanwege meningsverschillen met andere forumleden. Ik herken die Richard niet meer terug met zijn in mijn beleving negatieve posts.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op maart 12, 2025, 17:09:47
Het is wat met die meningsverschillen hier op het forum :_schater
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: gobo op maart 12, 2025, 17:10:07
Citaat van: richard op maart 12, 2025, 14:05:26
En hij heeft geen techniek en geen passeer actie.
Dat het niet de meest fijn besnaarde voetballer is wil ik je nog wel gelijk in geven, maar deze man durft regelmatig zijn tegenstander te passeren en in zijn afronding.... Ach laat ook maar, het heeft weinig zin om  te proberen iets te zeggen tegen iemand met een vooraf vastgelegde mening.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op maart 12, 2025, 17:14:49
Citaat van: Vlampiep op maart 12, 2025, 15:15:50
Ok? je bent fan van een speler of niet, dat kan ik bevatten.
Maar jouw argumenten slaat als een drol tegen de sluisdeuren.
Man zet eens een andere bril op, of koop eens een flesje goede wijn in plaats van azijn.
haha geweldig  :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op maart 12, 2025, 17:16:24
Balk is een toppertje zeker bij Cambuur  :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: hobbes op maart 12, 2025, 17:36:57
Citaat van: Specuveter op maart 12, 2025, 14:57:29
Dat jij geen fan van Remco bent lijkt me nu wel duidelijk

Dat hij hier speciaal terugkomt omdat te melden.....
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Josli op maart 13, 2025, 00:03:24
Ben het er ook niet mee eens dat Balk geen techniek heeft. Hij heeft een prima functionele techniek. Zijn balaanname is eigenlijk altijd in 1 keer goed. Daar kunnen een hoop spelers in de selectie nog iets van leren. Zijn traptechniek is ook prima.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op maart 13, 2025, 08:07:24
Citaat van: denistel op maart 12, 2025, 13:21:47
wat dacht je van fysiek? 2e bundeliga man das een sterke competitie hoor.
dat maakt mij niks uit. Die clubs hebben veel poen en Balk werkt zich kapot. Hij past daar wel, ook niet overdrijven, zie wel naar die wedstrijden maar dat nivo is ook niet erg hoog. Weet niet of hij dat aankan. Ook vaak van die onberekenbare figuren
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op maart 13, 2025, 08:11:33
Citaat van: gobo op maart 12, 2025, 17:10:07
Dat het niet de meest fijn besnaarde voetballer is wil ik je nog wel gelijk in geven, maar deze man durft regelmatig zijn tegenstander te passeren en in zijn afronding.... Ach laat ook maar, het heeft weinig zin om  te proberen iets te zeggen tegen iemand met een vooraf vastgelegde mening.
hij heeft een zeer beperkte techniek dat is heel erg duidelijk. Of heel vaak in de kluts of hij duikt met zijn lichaam naar beneden en houd zo zijn lichaam tussen de tegenstander en hem. Dat weet je.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op maart 13, 2025, 08:20:12
Denk dat een tegenstander grote hekel heeft om tegen hem te spelen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op maart 13, 2025, 08:30:15
Citaat van: Specuveter op maart 13, 2025, 08:20:12
Denk dat een tegenstander grote hekel heeft om tegen hem te spelen.
weet ik wel zeker. Hij heeft dit jaar heel veel bijgeleerd in positie kiezen en allerbelangrijkste is juiste moment kiezen. Dat doet hij heel erg goed. Vertrouwen doet ook erg goed natuurlijk. Hij lijkt wel hetzelfde door te maken als Kallon 4/5 jaar terug.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: michello op maart 13, 2025, 08:55:55
Zijn techniek is nou ook weer niet zo belabberd vind ik. Technisch deed hij het perfect bij de goal van maandag bijvoorbeeld. Hij kan met zijn snelheid, maar ook op techniek wel een man passeren. Aanname is gewoon prima. Het is allemaal wel minder geweest bij ?m in ieder geval.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: ruubmac op maart 13, 2025, 09:22:39
Als hij alles tot in de puntjes beheerste, zat hij niet bij Cambuur. Zo simpel is 't.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Stiens op maart 13, 2025, 09:30:11
Ik verbaas me eigenlijk vooral over het feit dat hij eigenlijk heel goed kan koppen, gezien zijn laatste paar kopgoals.  |:)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: PePe op maart 13, 2025, 10:40:43
Hij komt soms half vallend, struikelend nog vooruit. Hij is snel. En dan is hij vaak zijn tegenstander voorbij. En staat vaak op de goeie plek.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op maart 13, 2025, 10:42:50
Je hebt van die spelers waarbij je steeds denkt dat ze een stap omhoog niet redden door hun rare techniek maar toch zich wel redden (types als Kuyt en Bombardo). Denk dat Balk net als Cambuur kan groeien tot middenmoot eredivisie, dus lekker hier blijven met een verbeterd contract.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op maart 13, 2025, 10:46:31
Citaat van: PePe op maart 13, 2025, 10:40:43
Hij komt soms half vallend, struikelend nog vooruit. Hij is snel. En dan is hij vaak zijn tegenstander voorbij. En staat vaak op de goeie plek.
Remco wordt ook heel vaak door zijn tegenstander even aangeraakt waardoor hij bij het aanzetten in onballans raakt. De tegenstander weet ook hie hij dan reageert, wat tot voor kort ook leide tot een gele kaart. In dit proces heeft hij ook veel geleerd.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op maart 13, 2025, 10:47:23
Citaat van: Bankzitter op maart 13, 2025, 10:42:50
Je hebt van die spelers waarbij je steeds denkt dat ze een stap omhoog niet redden door hun rare techniek maar toch zich wel redden (types als Kuyt en Bombardo). Denk dat Balk net als Cambuur kan groeien tot middenmoot eredivisie, dus lekker hier blijven met een verbeterd contract.
Zou het toejuichen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bens op maart 13, 2025, 16:05:30
Alleen moet Balk wat minder gele kaarten scoren.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op maart 14, 2025, 14:12:17
Citaat van: sunderland op maart 13, 2025, 08:07:24
dat maakt mij niks uit. Die clubs hebben veel poen en Balk werkt zich kapot. Hij past daar wel, ook niet overdrijven, zie wel naar die wedstrijden maar dat nivo is ook niet erg hoog. Weet niet of hij dat aankan. Ook vaak van die onberekenbare figuren

die clubs draaien gewoon mee in de middenmoot ere divisie hoor en als ze mooi
wat poen willen betalen dan moeten we niet aarzelen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Fish!!! op maart 14, 2025, 15:33:48
Iemand die het stuk op VI hierheen kan kopieren?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Tanjajeah op maart 14, 2025, 18:50:43
Citaat van: Fish!!! op maart 14, 2025, 15:33:48
Iemand die het stuk op VI hierheen kan kopieren?

Cambuur hoort gewoon in de Eredivisie'
13.00 uur,
Vandaag
Praat mee
Opslaan
Door Chris Tempelman Chris Tempelman
interview
Remco Balk (24) is zonder twijfel de man in vorm bij SC Cambuur. De aanvaller valt dit seizoen in positieve zin op en laat Leeuwarden dromen van iets moois: de Eredivisie.

Cambuur wacht een mooie, maar loodzware maand met veel wedstrijden tegen directe concurrenten. Kijk je ernaar uit?

?We kijken er zeker naar uit. Dit zijn de wedstrijden waar je het voor doet, dit zijn de mooiste weken. Het wordt een spannende slotfase van het seizoen met zo veel clubs die dicht bij elkaar staan. Volendam is een klein beetje los, die hebben veel ervaring en hebben in mijn ogen een Eredivisiewaardige ploeg. Alhoewel ik ze niet per se heel goed vind voetballen. Wij hebben ook belangrijke oudere spelers met Mark Diemers en Michael de Leeuw. Daar leer ik echt nog van. Het kunnen fraaie weken worden. Eindelijk weer lekker weer en wedstrijden waarbij veel op het spel staat.?

Dit verhaal is afkomstig uit het VI-weekblad. Bekijk hier wat er nog meer in de laatste editie staat.
Het heeft er alle schijn van dat Cambuur precies op tijd de juiste vorm te pakken heeft om rechtstreekse promotie af te dwingen. Is het puzzeltje gevallen?

?We stonden negentiende in het begin van het seizoen, de start was heel matig. Gewoon slecht eigenlijk. Nu is iedereen fit, dat is een compliment naar de staf en de begeleiding. Vorige week speelden we tegen VVV-Venlo, die misten zestien spelers. Echt heel bizar. Dan gaat er ergens iets niet goed, volgens mij. Je merkt bij ons dat het steeds beter gaat. We hebben veel vertrouwen. We krijgen heel weinig goals tegen en scoren er nu ook steeds meer. Dan ga je wedstrijden winnen, zo simpel is het. Als we de komende drie duels goed doorkomen, doen we volop mee. Voor een directe promotieplaats, ja. We gaan voor plek twee. Niet dat we play-offs halen als een teleurstelling zien, in de play-offs kan van alles gebeuren. Maar een plek bij de eerste twee is het ideale scenario. Dan kunnen we ook eerder op vakantie.?

'Met het stadion en de supporters zijn we Eredivisiewaardig. Meer dan andere clubs die bovenin staan, vind ik'

Merk je al iets van promotiekoorts in voetbalgek Leeuwarden?

?Die is er eigenlijk altijd wel hier. En terecht, met het stadion en de supporters zijn we Eredivisiewaardig. Meer dan andere clubs die bovenin staan, vind ik. Qua selectie mag er ook best iets verwacht worden. Maar je moet het wel waarmaken. Zeker in de onderlinge confrontaties die komen gaan. Het leeft in Leeuwarden altijd, dat merk je gewoon. Cambuur hoort gewoon in de Eredivisie. Vorig seizoen eindigden we als dertiende en toen hebben we ook gehoord hoe het leefde. Dat is de andere kant, dat hoort er ook bij.?

Hoe kijk je naar je eigen seizoen? Je valt dit seizoen op door je productiviteit.

?In het begin scoorden we moeilijk. Ik ben toen, mede door de blessure van Afolabi, in de spits gaan spelen. Iemand moest het doen, h?. Nee, zonder gekheid, ik heb altijd in de spits gespeeld, dat vind ik ook gewoon echt leuk. Ik zou in een 4-4-2 misschien wel het best tot mijn recht komen om een spits heen, maar wij spelen 4-3-3. Vanaf de zijkant kan ook, maar ik ben geen speler die ??n-op-??n-duels aangaat en zijn tegenstander voorbijloopt. Ik ben meer gericht op de goal. Twaalf goals is prima, maar gezien het aantal kansen hadden het er nog wel iets meer mogen en kunnen zijn. Ik ga voor minimaal zestien treffers. Voorzichtig? We spelen nog tegen goede tegenstanders. Ok?, tussen de zestien en twintig goals dan.?

Hoe zie je de toekomst? Remco Balk in het Kooi Stadion in de Eredivisie?

?Met Cambuur naar de Eredivisie zou heel mooi zijn. Mijn optie is gelicht, ik heb nog een seizoen hier. Naar het buitenland lijkt me nog wel leuk, die stap wil ik nog wel maken. Ik heb mijn naam tegen hier, dat merk ik toch vaak. Ik heb nu meer dan twee keer zo vaak gescoord dan dat ik geel heb gekregen, maar het kleeft wel aan me. Laatst tegen Jong Ajax ook weer. Zegt zo?n scheidsrechter tegen me dat ik geen penalty krijg omdat ik het ben, terwijl het gewoon een zuivere strafschop was. Tja, wat moet ik daarmee? Ik heb nog niet zo goed nagedacht over wanneer ik het wil, maar het buitenland trekt me wel. Andere scheidsrechters, een frisse start, dat lijkt me wel wat.?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op maart 14, 2025, 19:09:39
Bedankt kerel voor het delen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op maart 14, 2025, 20:05:02
Remco Balk heeft een prijs gewonnen topscorer periode 3 w:)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op maart 15, 2025, 18:39:10
Lekker Balk weer een doelpunt  :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Stiens op maart 15, 2025, 18:45:48
Weer een doelpunt maar eigenlijk niet heel slim als je 4-0 achterstaat en al geel op zak hebt..  8P

Voor de rest wel weer een prima inzet.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op maart 15, 2025, 18:52:32
Citaat van: Stiens op maart 15, 2025, 18:45:48
Weer een doelpunt maar eigenlijk niet heel slim als je 4-0 achterstaat en al geel op zak hebt..  8P

Voor de rest wel weer een prima inzet.
ik kan hier alleen maar van genieten.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op maart 16, 2025, 01:49:20
speelde gewoon erg slecht toch ook al maakte ie een goal
ballen sprongen alle kanten uit won geen duel en lag steeds op
de grond en weer zeiken de hele wedstrijd die gele kaart kon je
op wachten
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Robinho op maart 17, 2025, 15:20:24
snel verkopen straks. Absoluut geen niveau, zie je maar weer tegen een betere tegenstander
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op maart 17, 2025, 16:56:10
Hij moet de bal niet in de breedte krijgen wat steeds gebeurd en gebeurde. Dan heb je niks aan hem maar dat is bij de meeste buitenspelers zo. En wat Denistel zegt, dan laat zijn gebrekkige techniek hem ook in de steek doordat steeds de bal van zijn voet afspringt en dus heel gemakkelijk is te verdedigen door de back.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op maart 28, 2025, 22:24:03
En dat is 16 top Remco  :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: De Gast op maart 29, 2025, 09:28:56
Wat een strijder  _O_
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 29, 2025, 09:37:13
Citaat van: De Gast op maart 29, 2025, 09:28:56
Wat een strijder  _O_
Met die sliding op de keeper  _O_ en die sliding bij de achterlijn, die hij liet lopen :y _O_
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op april 18, 2025, 21:02:41
Nummer 18 Balk op naar de 20 |:)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op april 19, 2025, 13:18:14
Citaat van: Noordcambuur op april 18, 2025, 21:02:41
Nummer 18 Balk op naar de 20 |:)

op een presenteerbladje dat zou ie zelf eens moeten doen werkt kehard en
scoort maar komt voetballend zo veel te kort helaas
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Cambuur Groningen op april 19, 2025, 14:58:05
Citaat van: denistel op april 19, 2025, 13:18:14
op een presenteerbladje dat zou ie zelf eens moeten doen werkt kehard en
scoort maar komt voetballend zo veel te kort helaas
17 goals, prutser, ook maar weg! Haal M?hren of die Edachouri van Telstar maar, veel beter.. Hoeveel hebben die ook alweer gemaakt :)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: hobbes op april 19, 2025, 15:15:01
Citaat van: denistel op april 19, 2025, 13:18:14
op een presenteerbladje dat zou ie zelf eens moeten doen werkt kehard en
scoort maar komt voetballend zo veel te kort helaas

Je moet er wel staan, dat lukt Hilterman niet.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op april 19, 2025, 16:41:01
Citaat van: Cambuur Groningen op april 19, 2025, 14:58:05
17 goals, prutser, ook maar weg! Haal M?hren of die Edachouri van Telstar maar, veel beter.. Hoeveel hebben die ook alweer gemaakt :)

goed lezen als je omhoog wilt moet je de lat hoger liggen
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op april 19, 2025, 16:42:00
Citaat van: hobbes op april 19, 2025, 15:15:01
Je moet er wel staan, dat lukt Hilterman niet.

de ballen van Balk en Pauwels die voor komen zijn blinde ballen is mijn mening,
Ze moeten kijken waas een speler staat toch.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Cambuur Groningen op april 19, 2025, 17:03:00
Citaat van: denistel op april 19, 2025, 16:42:00
de ballen van Balk en Pauwels die voor komen zijn blinde ballen is mijn mening,
Ze moeten kijken waas een speler staat toch.
mijn mening is dat 17 doelpunten gewoon echt goed is
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op april 19, 2025, 17:03:11
Citaat van: denistel op april 19, 2025, 16:42:00
de ballen van Balk en Pauwels die voor komen zijn blinde ballen is mijn mening,
Ze moeten kijken waas een speler staat toch.
wat denkst van ons corners? Baal al als we 1 krijgen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op april 19, 2025, 17:08:17
Citaat van: Cambuur Groningen op april 19, 2025, 17:03:00
mijn mening is dat 17 doelpunten gewoon echt goed is

dat zeg ik ook maar een stapje omhoog kom je er niet mee gister ook een goal
verder heel slecht aannames voorzetten enz kan en moet beter maar zo zie ik het
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: zeewolde op april 19, 2025, 17:27:48
Citaat van: denistel op april 19, 2025, 17:08:17
dat zeg ik ook maar een stapje omhoog kom je er niet mee gister ook een goal
verder heel slecht aannames voorzetten enz kan en moet beter maar zo zie ik het
als je een stapje hoger wil en dan Balk vervangen, dan kpet de hele selectie weg.

Dan zijn alleen Diemerd en Jansen nog geschikt.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op april 19, 2025, 17:34:11
Citaat van: zeewolde op april 19, 2025, 17:27:48
als je een stapje hoger wil en dan Balk vervangen, dan kpet de hele selectie weg.

Dan zijn alleen Diemerd en Jansen nog geschikt.

vind jij niet dan moeten er minstens 10 man bij als je promoveerd,
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: zeewolde op april 19, 2025, 19:32:53
Citaat van: denistel op april 19, 2025, 17:34:11
vind jij niet dan moeten er minstens 10 man bij als je promoveerd,
als je promoveert zeker. Dan zie ik Balk trouwens als een ideale 12e man, zoals Breij een paar jaar geleden.

Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Arno A op april 19, 2025, 20:37:43
Citaat van: Cambuur Groningen op april 19, 2025, 14:58:05
17 goals, prutser, ook maar weg! Haal M?hren of die Edachouri van Telstar maar, veel beter.. Hoeveel hebben die ook alweer gemaakt :)

Zakaria Eddahchouri (Papendrecht, 11 mei 2000) is een Nederlands voetballer van Marokkaanse afkomst die doorgaans als middenvelder of spits speelt.[2][3] Op 30 januari 2025 werd bekend dat hij een contract van 3,5 jaar heeft getekend bij de Spaanse club Deportivo de La Coru?a.[4][5]

    1. Segunda Divisi?n 11 wedstrijden 2 goals






Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: PePe op april 20, 2025, 10:28:12
Citaat van: Arno A op april 19, 2025, 20:37:43
Zakaria Eddahchouri (Papendrecht, 11 mei 2000) is een Nederlands voetballer van Marokkaanse afkomst die doorgaans als middenvelder of spits speelt.[2][3] Op 30 januari 2025 werd bekend dat hij een contract van 3,5 jaar heeft getekend bij de Spaanse club Deportivo de La Coru?a.[4][5]

    1. Segunda Divisi?n 11 wedstrijden 2 goals

Hoe is Lars Lambooy z'n spaans?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op april 20, 2025, 10:37:01
Citaat van: Arno A op april 19, 2025, 20:37:43
Zakaria Eddahchouri (Papendrecht, 11 mei 2000) is een Nederlands voetballer van Marokkaanse afkomst die doorgaans als middenvelder of spits speelt.[2][3] Op 30 januari 2025 werd bekend dat hij een contract van 3,5 jaar heeft getekend bij de Spaanse club Deportivo de La Coru?a.[4][5]

    1. Segunda Divisi?n 11 wedstrijden 2 goals
die jongen is nu een mega salaris gewend waar alleen de subtop aan kan voldoen
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op april 20, 2025, 10:39:45
Citaat van: denistel op april 19, 2025, 17:08:17
dat zeg ik ook maar een stapje omhoog kom je er niet mee gister ook een goal
verder heel slecht aannames voorzetten enz kan en moet beter maar zo zie ik het
met jou eens hoor maar zijn statistieken zijn fantastisch ( en worden nog beter met 6 wedstrijden te gaan)en daar kopen heel veel clubs spelers op.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op april 20, 2025, 22:46:51
Citaat van: sunderland op april 20, 2025, 10:39:45
met jou eens hoor maar zijn statistieken zijn fantastisch ( en worden nog beter met 6 wedstrijden te gaan)en daar kopen heel veel clubs spelers op.

als je er 5 ton of meer voor krijgt meteen doen,
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op april 21, 2025, 09:28:28
Citaat van: denistel op april 20, 2025, 22:46:51
als je er 5 ton of meer voor krijgt meteen doen,
Zou het jammer vinden dat hij zou vertrekken, het is de enige speler die iedere wedstrijd met meer dan 100% inzet speelt, veel assists heeft gegeven en mooi wat goals heeft weten te maken. Ook lijkt het mij dat Balkie nog wel eens een verrassend transferbedrag  zou kunnen opbrengen bij een eventueel vertrek.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op april 21, 2025, 10:41:58
Citaat van: Vlampiep op april 21, 2025, 09:28:28
Zou het jammer vinden dat hij zou vertrekken, het is de enige speler die iedere wedstrijd met meer dan 100% inzet speelt, veel assists heeft gegeven en mooi wat goals heeft weten te maken. Ook lijkt het mij dat Balkie nog wel eens een verrassend transferbedrag  zou kunnen opbrengen bij een eventueel vertrek.

veel assists?? op zijn inzet zeker niks aan te merken voetballend gewoon beperkt vind ik
ik kijk voor uit en dan moet er meer kwaliteit bij.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op april 21, 2025, 10:59:49
Citaat van: denistel op april 21, 2025, 10:41:58
veel assists?? op zijn inzet zeker niks aan te merken voetballend gewoon beperkt vind ik
ik kijk voor uit en dan moet er meer kwaliteit bij.
ben het met jou eens. Wat wel bijzonder is dat iemand die voetballend niet heel geweldig is zulke statistieken heeft. Cambuur moet hem gewoon goed verkopen.
Cambuur moet nu ook vooral zien naar meer pit in de ploeg. Iemand noemde Jari Schuurman en die heeft ook een echte winnaars mentaliteit.
Balk heeft een Leeuwenhart en dan neem ik zijn beperkte techniek op de koop toe en al helemaal als ik de rest sloom zie rond lopen
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Lore op april 21, 2025, 11:08:37
Citaat van: denistel op april 21, 2025, 10:41:58
veel assists?? op zijn inzet zeker niks aan te merken voetballend gewoon beperkt vind ik
ik kijk voor uit en dan moet er meer kwaliteit bij.

Natuurlijk ben ik het met je eens dat er weer kwaliteit bij moet. Volgend jaar moet er weer een stap gemaakt worden. Alleen waarom zou je dan met de positie van Balk beginnen? Voor mij zijn er dan een stuk of 7 posities waar wij wel eerder kunnen doorselecteren, te beginnen bij de spits.

Ik zou het heel fijn vinden als hij blijft. Wel even bijtekenen, want anders loopt hij gratis de deur uit,
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Lowieke op april 21, 2025, 11:20:28
Citaat van: sunderland op april 21, 2025, 10:59:49
ben het met jou eens. Wat wel bijzonder is dat iemand die voetballend niet heel geweldig is zulke statistieken heeft. Cambuur moet hem gewoon goed verkopen.
Cambuur moet nu ook vooral zien naar meer pit in de ploeg. Iemand noemde Jari Schuurman en die heeft ook een echte winnaars mentaliteit.
Balk heeft een Leeuwenhart en dan neem ik zijn beperkte techniek op de koop toe en al helemaal als ik de rest sloom zie rond lopen

Cambuur moet nu pit in de ploeg en dan wil je de enige met pit en met verreweg de meeste doelpunten verkopen. Of er moet iemand komen met een betere techniek, evenveel pit en minimaal hetzelfde aantal doelpunten. Je wil er tenslotte niet op achteruit gaan. Ben benieuwd naar namen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Lore op april 21, 2025, 11:42:00
Citaat van: Lowieke op april 21, 2025, 11:20:28
Cambuur moet nu pit in de ploeg en dan wil je de enige met pit en met verreweg de meeste doelpunten verkopen. Of er moet iemand komen met een betere techniek, evenveel pit en minimaal hetzelfde aantal doelpunten. Je wil er tenslotte niet op achteruit gaan. Ben benieuwd naar namen.

Precies, maar dan zou ik die toch liever in de spits zien of op het middenveld.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op april 21, 2025, 11:46:18
En we hebben een stuk of 6 aanvallers nodig (2 spitsen en 4 vleugels). Dan is Balk er alvast eentje.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: PePe op april 21, 2025, 14:28:37
Hoeveel doelpunten had Milan Smit vorig seizoen gemaakt?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op april 21, 2025, 14:31:22
Citaat van: Bankzitter op april 21, 2025, 11:46:18
En we hebben een stuk of 6 aanvallers nodig (2 spitsen en 4 vleugels). Dan is Balk er alvast eentje.

Henstra en Kooistra zijn gewoon bruikbaar bij het 1e is mijn mening mee snelheid
dan Pauwels en Henstra ook meer goals als ie de kans krijgt
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Lore op april 21, 2025, 15:58:38
Citaat van: denistel op april 21, 2025, 14:31:22
Henstra en Kooistra zijn gewoon bruikbaar bij het 1e is mijn mening mee snelheid
dan Pauwels en Henstra ook meer goals als ie de kans krijgt

Jij bent veel beter op de hoogte van de jeugd dan ik, dus dit is goed nieuws! Dan gaat het toch al best behoorlijk met de doelstellingen van Cambuur!
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: zeewolde op april 21, 2025, 16:01:15
Wat is Henstra zijn positie?
Is hij een echte spits?

Waaeom zien we hem dan niet vaker bij het eerste?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op april 26, 2025, 07:41:59
Citaat van: zeewolde op april 21, 2025, 16:01:15
Wat is Henstra zijn positie?
Is hij een echte spits?

Waaeom zien we hem dan niet vaker bij het eerste?

linksbuiten en Pauwels willen ze aan verdienen maar ja die is al
maanden uit vorm.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: zeewolde op april 26, 2025, 09:09:40
Als Henstra linksbuiten staat, is Kooistra dan spits?

En wie staat er anders in de spits bij 021?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: De Gast op april 26, 2025, 09:27:56
Citaat van: denistel op april 26, 2025, 07:41:59
linksbuiten en Pauwels willen ze aan verdienen maar ja die is al
maanden uit vorm.

Weer een assistje erbij.
Maar de hoofdprijs raakt steeds verder uit zicht.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 26, 2025, 11:08:08
Citaat van: zeewolde op april 26, 2025, 09:09:40
Als Henstra linksbuiten staat, is Kooistra dan spits?

En wie staat er anders in de spits bij 021?

Potma? Ik doe ook maar een gok..
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Arno A op juni 09, 2025, 17:55:24
Moet inmiddels 7 ton opbrengen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op juni 09, 2025, 18:02:04
Citaat van: Arno A op juni 09, 2025, 17:55:24
Moet inmiddels 7 ton opbrengen.
mooie prijs  :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: PePe op juni 09, 2025, 18:13:45
Is er belangstelling voor hem dan?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: NRG op juni 09, 2025, 19:12:03
Citaat van: PePe op juni 09, 2025, 18:13:45
Is er belangstelling voor hem dan?


Laat ?m maar lekker blijven
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op juni 09, 2025, 19:40:16
Citaat van: PePe op juni 09, 2025, 18:13:45
Is er belangstelling voor hem dan?
ja
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: De Gast op juni 09, 2025, 20:26:03
Henk ziet in hem meer iemand voor een twee spitsen systeem. Zou me niks verbazen als ze zijn vertrek een beetje zullen aanmoedigen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 09, 2025, 20:28:36
Citaat van: De Gast op juni 09, 2025, 20:26:03
Henk ziet in hem meer iemand voor een twee spitsen systeem. Zou me niks verbazen als ze zijn vertrek een beetje zullen aanmoedigen.

Als een club 7 ton wil betalen snap ik dat ook helemaal!
Heeft qua goals een topseizoen gehad ?n loopt volgend seizoen anders gratis weg. Profiteren |:) |:)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op juni 09, 2025, 20:54:44
Citaat van: sunderland op juni 09, 2025, 19:40:16
ja
dan hoop ik dat het snel afgehandeld wordt dan kan Cambuur weer verder kijken.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op juni 09, 2025, 21:10:14
Je moet dan wel weer snel goals kopen want verder zitten er nog weinig in de selectie die doelpunten maken.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op juni 09, 2025, 21:25:02
Citaat van: De Gast op juni 09, 2025, 20:26:03
Henk ziet in hem meer iemand voor een twee spitsen systeem. Zou me niks verbazen als ze zijn vertrek een beetje zullen aanmoedigen.

Heeft dit seizoen gepiekt. Jaren ervoor hier naartoe gegroeid. Het moment om te verkopen. En een mooie kans voor Balk zelf, ook hij moet hogerop om door te groeien.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: JSE op juni 19, 2025, 08:35:49
Iemand enig idee wat de status van Balk en een transfer momenteel is?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op juni 19, 2025, 08:49:03
Citaat van: JSE op juni 19, 2025, 08:35:49
Iemand enig idee wat de status van Balk en een transfer momenteel is?
het is stil op de lijn.
Dus zal niet zo veel spelen
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Beul B op juni 19, 2025, 09:35:15
het is ook zomerstop, dus zoveel speelt Balk niet.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op juni 19, 2025, 14:05:12
Citaat van: papier op juni 09, 2025, 21:25:02
Heeft dit seizoen gepiekt. Jaren ervoor hier naartoe gegroeid. Het moment om te verkopen. En een mooie kans voor Balk zelf, ook hij moet hogerop om door te groeien.

er kenne idd nog wel wat kilo,s en centimeters bij  :_schatereen hoger niveau betwijfel ik
hoor ere divisie clubs zitten niet op hem te wachten denk ik maar je weet het nooit
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op juni 19, 2025, 14:32:21
Citaat van: denistel op juni 19, 2025, 14:05:12
er kenne idd nog wel wat kilo,s en centimeters bij  :_schatereen hoger niveau betwijfel ik
hoor ere divisie clubs zitten niet op hem te wachten denk ik maar je weet het nooit

Dit is hoe dan ook het moment. Ik zie hem het ook wel aardig doen bij een clubje in de eredivisie die 4-4-2 speelt in de omschakeling. Drive en snelheid heeft hij wel. Scoren kan hij klaarblijkelijk ook dus wat dat betreft het proberen waard.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Oud Cambuur op juni 19, 2025, 14:46:19
Wat denistel zegt dat er geen Eredivisie club op hem zit te wachten ben ik het mee eens. Als die weg gaat is naar het buitenland
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op juni 19, 2025, 14:54:41
Citaat van: Oud Cambuur op juni 19, 2025, 14:46:19
Wat denistel zegt dat er geen Eredivisie club op hem zit te wachten ben ik het mee eens. Als die weg gaat is naar het buitenland
er zijn ook in Nederland clubs die alles met statistieken halen. Excelcior is daar 1 van maar verwacht ook buitenland
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Huizen op juni 19, 2025, 15:30:13
Hopelijk komt er een 2e Bundesliga club die hem voor een mooi bedrag overneemt. Dit is het jaar van de verkoop!!!  |:)
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op juni 19, 2025, 16:53:07
Het is ook geen ramp als hij blijft hoor.
Altijd 100% inzet.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op juni 19, 2025, 22:18:21
Citaat van: Bankzitter op juni 19, 2025, 16:53:07
Het is ook geen ramp als hij blijft hoor.
Altijd 100% inzet.
zekers wel meer dan dat maar moet voetballend worden
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: JSE op juni 20, 2025, 09:47:11
Citaat van: Bussum op juni 19, 2025, 15:30:13
Hopelijk komt er een 2e Bundesliga club die hem voor een mooi bedrag overneemt. Dit is het jaar van de verkoop!!!  |:)

Denk dat hij dat zelf ook wel wil.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bens op juli 18, 2025, 14:13:08
Zou Balk ook nog vertrekken?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: mark1989 op juli 18, 2025, 14:23:59
Ik denk niet dat Balk vertrekt. Omdat Cambuur en minimaal een paar ton voor wil hebben. En de clubs die hem zouden willen dat waarschijnlijk niet kunnen/willen betalen.
Voor zeg maar 300k of minder zou ik hem niet laten gaan. Dus dan kun je hem beter houden en hij is altijd van waarde.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Oud Cambuur op juli 19, 2025, 20:30:01
Volgens Sander de Vries wil Balk alleen maar naar het buitenland.Dus die blijft dit seizoen
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: NRG op juli 19, 2025, 21:20:52
Citaat van: Oud Cambuur op juli 19, 2025, 20:30:01
Volgens Sander de Vries wil Balk alleen maar naar het buitenland.Dus die blijft dit seizoen


Prima toch..
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 19, 2025, 22:17:33
Citaat van: Oud Cambuur op juli 19, 2025, 20:30:01
Volgens Sander de Vries wil Balk alleen maar naar het buitenland.Dus die blijft dit seizoen

Waarom die "Dus"?
Of zijn er geen buitenlandse clubs ge?nteresseerd op dit moment?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op juli 19, 2025, 22:20:18
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 19, 2025, 22:17:33
Waarom die "Dus"?
Of zijn er geen buitenlandse clubs ge?nteresseerd op dit moment?
mijn gevoel zegt dat ie weg is deze week
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 19, 2025, 22:30:12
Citaat van: sunderland op juli 19, 2025, 22:20:18
mijn gevoel zegt dat ie weg is deze week

Voor een paar ton juich ik dat zeker toe. Tijd voor vers bloed op de rechtsbuiten.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op juli 19, 2025, 22:34:50
Leek vanmiddag wel of hij er met zijn hoofd niet bij was
Erg Erg matig.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Trainert! op juli 19, 2025, 22:46:03
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 19, 2025, 22:30:12
Voor een paar ton juich ik dat zeker toe. Tijd voor vers bloed op de rechtsbuiten.

snel afscheid nemen, voor beide partijen het beste
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: DayDreamer op juli 20, 2025, 11:26:53
Citaat van: Specuveter op juli 19, 2025, 22:34:50
Leek vanmiddag wel of hij er met zijn hoofd niet bij was
Erg Erg matig.

Blijft een matige speler toch, gewoon een gelukkig seizoen gehad.
Gaat nooit weer zoveel goals in 1 seizoen maken, hier hadden ze allang afscheid van moeten nemen, zit hier al veel te lang.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op juli 20, 2025, 12:02:08
Citaat van: DayDreamer op juli 20, 2025, 11:26:53
Blijft een matige speler toch, gewoon een gelukkig seizoen gehad.
Gaat nooit weer zoveel goals in 1 seizoen maken, hier hadden ze allang afscheid van moeten nemen, zit hier al veel te lang.
In zo'n matige selectie zou zelfs Messi geen potten kunnen breken.
De enige speler die zich iedere wedstrijd voor 100 % geeft en het meeverdedigen niet schuwt, iets wat ik bij Pauwels nog nooit heb kunnen bespeuren. Als Balk op de vleugel in zijn sterkte wordt aangespeeld is het gewoon een meer dan prima speler. Je kunt het ook de Ts verwijten dat hij nooit in zijn sterkte komt te spelen. Maar Henkie en zijn companen zijn heilg dus geen discussie over mogelijk.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op juli 20, 2025, 12:10:02
Henk heeft dan ook een CV waar geen enkele andere KKD trainer aan kan tippen.
Hebben we ooit beter voetbal gezien hier dan in de 2 1/2 jaar voor zijn ziekte?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: R058 op juli 20, 2025, 12:13:58
Citaat van: Vlampiep op juli 20, 2025, 12:02:08
In zo'n matige selectie zou zelfs Messi geen potten kunnen breken.
De enige speler die zich iedere wedstrijd voor 100 % geeft en het meeverdedigen niet schuwt, iets wat ik bij Pauwels nog nooit heb kunnen bespeuren. Als Balk op de vleugel in zijn sterkte wordt aangespeeld is het gewoon een meer dan prima speler. Je kunt het ook de Ts verwijten dat hij nooit in zijn sterkte komt te spelen. Maar Henkie en zijn companen zijn heilg dus geen discussie over mogelijk.
Geeft wel 100%, maar zet druk als een kip zonder kop waardoor teams vaak makkelijk door ons heen konden voetballen. Daarnaast heeft hij als buitenspeler geen individuele actie om zn man voorbij te komen. Vind t veel meer een tweede spits in een twee-spitsensysteem. Als buitenspeler zorgt hij ervoor dat het hele team minder goed loopt.
Ik hoop dat hij een mooie club kan vinden waar hij beter past en wij een buitenspeler vinden die beter past.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: mark1989 op juli 20, 2025, 12:39:22
Citaat van: Bankzitter op juli 20, 2025, 12:10:02
Henk heeft dan ook een CV waar geen enkele andere KKD trainer aan kan tippen.
Hebben we ooit beter voetbal gezien hier dan in de 2 1/2 jaar voor zijn ziekte?

Nee, daarvoor was het veel slechter. Met soms weinig inzet ook. Sinds Henk kwam is er veel meer beleving gekomen in het stadion, in de teams die hij heeft gehad.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op juli 20, 2025, 12:43:04
Citaat van: mark1989 op juli 20, 2025, 12:39:22
Nee, daarvoor was het veel slechter. Met soms weinig inzet ook. Sinds Henk kwam is er veel meer beleving gekomen in het stadion, in de teams die hij heeft gehad.
Inderdaad, maar je vergeet te vermelden dat alle successen met top assistenten zijn behaald.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op juli 20, 2025, 12:45:53
Dus als we promoveren is De Graaff een topper?
De constante was Henk. Zijn idee over voetbal, zijn keuzes, zijn manier van omgaan met spelers en druk en gedoe van buitenaf.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op juli 20, 2025, 18:33:04
Citaat van: Vlampiep op juli 20, 2025, 12:02:08
In zo'n matige selectie zou zelfs Messi geen potten kunnen breken.
De enige speler die zich iedere wedstrijd voor 100 % geeft en het meeverdedigen niet schuwt, iets wat ik bij Pauwels nog nooit heb kunnen bespeuren. Als Balk op de vleugel in zijn sterkte wordt aangespeeld is het gewoon een meer dan prima speler. Je kunt het ook de Ts verwijten dat hij nooit in zijn sterkte komt te spelen. Maar Henkie en zijn companen zijn heilg dus geen discussie over mogelijk.

balk op de buiten is juist niks vind ik zwervende rol in de spits was ie het gevaarlijkst afgelopen
seizoen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op juli 20, 2025, 18:50:58
Misschien een gek idee , maar zou Balk op de plek van Nartey kunnen? Vlak achter die Binder dan.
Lopen kan 'ie wel maar of hij de slimheid heeft op het juiste moment te gaan ... .
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Johan-12 op juli 20, 2025, 19:10:16
Citaat van: denistel op juli 20, 2025, 18:33:04
balk op de buiten is juist niks vind ik zwervende rol in de spits was ie het gevaarlijkst afgelopen
seizoen.
Dan Postema erbij halen.
Kunnen hij, Balk en Sj?strand  lekker voorin het uitzoeken en zelf hun ruimtes zoeken ipv vaste buitenspelers. Kan Binder als optie B worden gebruikt.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Oud Cambuur op juli 20, 2025, 19:14:52
Citaat van: Johan-12 op juli 20, 2025, 19:10:16
Dan Postema erbij halen.
Kunnen hij, Balk en die Zweed lekker voorin het uitzoeken en zelf hun ruimtes zoeken ipv vaste buitenspelers. Kan Binder als optie B worden gebruikt.

Beetje bijblijven he postema heeft 2 dagen geleden getekend bij Emmen
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: De Gast op juli 21, 2025, 08:09:25
Een voorhoede met Postema en Balk en je was klaar. Plus daarbij een extra middenvelder met scorend vermogen.
Waarom houden wij maar vast aan dat moeilijke voetbal..
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Arno A op juli 21, 2025, 09:56:59
Altijd opstellen . Kan op kkd nivo makkelijk 20 goals maken.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op augustus 09, 2025, 10:25:52
Als je op deze manier doorgaat hoop ik dat je een nieuwe club vind
Wat een ergernis gisteravond
En wat zal dat Dordrecht publiek voor jou een heerlijke avond hebben gehad.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bens op augustus 09, 2025, 10:38:52
Citaat van: Specuveter op augustus 09, 2025, 10:25:52
Als je op deze manier doorgaat hoop ik dat je een nieuwe club vind
Wat een ergernis gisteravond
En wat zal dat Dordrecht publiek voor jou een heerlijke avond hebben gehad.
zijn zaakwaarnemer zegt dat er veel clubs belangstelling hebben, nu maar hopen dat die clubs  gisteravond niet hebben gekeken.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: AL op augustus 09, 2025, 10:41:36
Citaat van: Bens op augustus 09, 2025, 10:38:52
zijn zaakwaarnemer zegt dat er veel clubs belangstelling hebben, nu maar hopen dat die clubs  gisteravond niet hebben gekeken.

Kan me niet voorstellen dat clubs belangstelling hebben.
Misschien wel de meest beperkte speler in de selectie.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: papier op augustus 09, 2025, 10:47:30
Balk is echt een prima speler voor top KKD in een 4-4-2 systeem. Onderkant eredivisie ook nog wel. 4-3-3, nee dat past hem niet echt.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: michello op augustus 09, 2025, 10:55:01
Citaat van: Bens op augustus 09, 2025, 10:38:52
zijn zaakwaarnemer zegt dat er veel clubs belangstelling hebben, nu maar hopen dat die clubs  gisteravond niet hebben gekeken.

Die zaakwaarnemer wordt er voor betaald om hem ergens te brengen. Kan leuk lullen maar vooralsnog is er nog niks concreets. Zaakwaarnemer mag hem ook wel eens aanspreken op zijn verschrikkelijke irritante jankgedrag. Kleuter.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op augustus 09, 2025, 15:42:07
was weer met van alles en nog wat bezig behalve met voetbal
echt beschamend dat hij de hele wedstrijd speelde wat moeten
andere spelers dan beroerd voelen op de bank als ie nu al niet
eens werd gewisseld.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: debaas058 op augustus 09, 2025, 16:02:18
Citaat van: papier op augustus 09, 2025, 10:47:30
Balk is echt een prima speler voor top KKD in een 4-4-2 systeem. Onderkant eredivisie ook nog wel. 4-3-3, nee dat past hem niet echt.

Precies dit. Het laatste deel van vorig seizoen ook 0 rendement. Zou prima zijn om hem te verkopen zodat je er nog wat aan verdient.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Zuid1991 op augustus 09, 2025, 16:14:25
Citaat van: denistel op augustus 09, 2025, 15:42:07
was weer met van alles en nog wat bezig behalve met voetbal
echt beschamend dat hij de hele wedstrijd speelde wat moeten
andere spelers dan beroerd voelen op de bank als ie nu al niet
eens werd gewisseld.
Hest helemaal geliek!
Vroeger?..werd zo?n speler er rap uitgehaald en moest hij maar eens 3 wedstrijden ?banken??.
Tenenkrommend dat Balk continu dit debiel gedrag vertoond. Bovendien speelt hij ook nog ondermaats.
Maar ja, trainers moeten tegenwoordig veel spelers ?pleasen??..
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Cor op augustus 09, 2025, 16:18:09
Een jankerd is het
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Trainert! op augustus 13, 2025, 06:59:08
Hoe lijkt het, raken we Balk nog kwijt voor sluiten transfermarkt?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Arno A op augustus 13, 2025, 07:31:24
Balk kan altijd een goal maken. Dat vergoedt zijn gedrag. Maar liever niet meer als rechtsbuiten. Zijn Kooistra en Henstra (nog) niet fit ? Of kan Yoram alleen op links uit de voeten?

Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Lore op augustus 13, 2025, 08:42:24
Citaat van: Arno A op augustus 13, 2025, 07:31:24
Balk kan altijd een goal maken. Dat vergoedt zijn gedrag. Maar liever niet meer als rechtsbuiten. Zijn Kooistra en Henstra (nog) niet fit ? Of kan Yoram alleen op links uit de voeten?

Waar zou je hem dan het liefste opstellen?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: De Gast op augustus 13, 2025, 11:14:48
Hier willen ze vanaf natuurlijk. Heeft Henk ook al indirect aangegeven door te zeggen dat hij beter past in een 2 spitsen systeem (heeft wel 3 jaar geduurd om er achter te komen maar ach.. )

Maar deze jongen heeft geen fysiek en er is met hem altijd gedoe op het veld.
Contract met een jaar velengd om er wat centen aan te verdienen maar ik denk gewoon gevalletje achterdeur einde seizoen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Lore op augustus 13, 2025, 11:40:37
Citaat van: De Gast op augustus 13, 2025, 11:14:48
Hier willen ze vanaf natuurlijk. Heeft Henk ook al indirect aangegeven door te zeggen dat hij beter past in een 2 spitsen systeem (heeft wel 3 jaar geduurd om er achter te komen maar ach.. )

Maar deze jongen heeft geen fysiek en er is met hem altijd gedoe op het veld.
Contract met een jaar velengd om er wat centen aan te verdienen maar ik denk gewoon gevalletje achterdeur einde seizoen.

Maar ook een jongen die voorop gaat in de strijd en altijd zijn doelpunten meepakt. Daarnaast heeft hij bewust zijn contract met een jaar verlengt zodat Cambuur nog wat kan verdienen.

Ik vind ook dat hij beter in 2 spitsen-systeem past. Maar toch ook wel vreemd dat er blijkbaar nog geen interesse is
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 13, 2025, 13:35:12
Citaat van: Lore op augustus 13, 2025, 11:40:37
Maar ook een jongen die voorop gaat in de strijd en altijd zijn doelpunten meepakt. Daarnaast heeft hij bewust zijn contract met een jaar verlengt zodat Cambuur nog wat kan verdienen.

Ik vind ook dat hij beter in 2 spitsen-systeem past. Maar toch ook wel vreemd dat er blijkbaar nog geen interesse is
Ik vind het niet vreemd door zijn temperament haken veel clubs af en het is een zeer beperkte voetballer die gelukkig voor hem en ons verleden jaar een topjaar heeft gehad en ik hoop voor hem en ons dat hij voor 2 september een transfer kan maken
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op augustus 13, 2025, 13:59:15
Het jaar ervoor ook prima rendement?. Maakt er gewoon 10+ als hij wel blijft
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: mark1989 op augustus 13, 2025, 14:19:48
Citaat van: Bankzitter op augustus 13, 2025, 13:59:15
Het jaar ervoor ook prima rendement?. Maakt er gewoon 10+ als hij wel blijft

Als je wil kijken naar het rendement moet je alle kansen en mogelijkheden tot kansen bekijken. Ik heb de statistieken er niet bij gepakt. maar ik denk dat het rendement dan wel meevalt. Er zijn ook heel wat kansen om zeep geholpen. Wel knap dat hij 10+ doelpunten vorig jaar heeft gemaakt. maar dat is geen zekerheid. Ik denk dat dat dit seizoen moeilijk wordt
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op augustus 13, 2025, 14:22:25
2 seizoenen op rij ?
Eens dat het vorige week slecht was maar wie niet?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: mark1989 op augustus 13, 2025, 14:26:33
Er is ook niks op Balk aan te merken. voetbalt naar zijn mogelijkheden en doet altijd zijn uiterste best. En heeft veel loopvermogen.
Toch denk ik dat als je als team verder wil groeien heb je een ander type nodig op de vleugel. Zeker in het spel dat cambuur wil spelen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op augustus 16, 2025, 13:24:56
uiterste best doen moet je toch altijd maar gister ook weer niet 1 goeie voor zet
dat heb je of dat heb je niet volgens mij.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 16, 2025, 14:19:39
Citaat van: denistel op augustus 16, 2025, 13:24:56
uiterste best doen moet je toch altijd maar gister ook weer niet 1 goeie voor zet
dat heb je of dat heb je niet volgens mij.
Klopt en als er al een redelijke voorzet komt kwam die van Mulders
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2025, 21:53:06
Eigenlijk had ik vandaag zelfs een beetje medelijden met Balk. Zijn hele lichaamstaal is anders dan vorig seizoen. Minder branie; minder enthousiasme. Zou hij het jammer vinden dat hij hier nog zit? Dat hij zijn goals van vorig seizoen niet lijkt te verzilveren met een transfer? Of was dit zijn laatste wedstrijd en zit hij al met zijn hoofd ergens anders?

Waar vorig jaar alles goed viel; mislukt nu alles. Overal een teentje tekort; klutsballen die nu niet voor zijn voeten vallen. Sneu...
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op oktober 03, 2025, 23:04:17
lekker jonge belangrijke goaltjes
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op oktober 03, 2025, 23:09:18
Knap balkie  :thumbsup
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op oktober 04, 2025, 08:25:21
Duracel batterijen waren weer goed opgeladen.
Prima doelpunten a la Jacobs destijds
Staat op de goede plek.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Eewal op oktober 04, 2025, 08:31:24
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2025, 21:53:06
Eigenlijk had ik vandaag zelfs een beetje medelijden met Balk. Zijn hele lichaamstaal is anders dan vorig seizoen. Minder branie; minder enthousiasme. Zou hij het jammer vinden dat hij hier nog zit? Dat hij zijn goals van vorig seizoen niet lijkt te verzilveren met een transfer? Of was dit zijn laatste wedstrijd en zit hij al met zijn hoofd ergens anders?

Waar vorig jaar alles goed viel; mislukt nu alles. Overal een teentje tekort; klutsballen die nu niet voor zijn voeten vallen. Sneu...
gelukkig zag je gister weer een hoop plezier terug!
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op oktober 04, 2025, 08:43:53
We misten een middenvelder die er 10-15 maakt... dat experiment met Balk op 10 is toch nog zo gek niet.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Yellow Army op oktober 04, 2025, 09:28:37
Citaat van: Bankzitter op oktober 04, 2025, 08:43:53
We misten een middenvelder die er 10-15 maakt... dat experiment met Balk op 10 is toch nog zo gek niet.

Zeker. We misten een loper op het middenveld en Balk vult dat uitstekend in
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op oktober 04, 2025, 10:08:53
Het blijft een mannetje hoor voor Cambuur geweldig maar voor de scheidsrechters  :gelekaart
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Eewal op november 02, 2025, 08:46:38
Hij is niet in vorm, maar heeft gister een hoop vieze meters gemaakt en blijft gaan! Hopelijk vind hij iets van zijn vorm terug, dat gun ik hem wel.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: denistel op december 06, 2025, 15:13:14
Citaat van: Eewal op november 02, 2025, 08:46:38
Hij is niet in vorm, maar heeft gister een hoop vieze meters gemaakt en blijft gaan! Hopelijk vind hij iets van zijn vorm terug, dat gun ik hem wel.


loopt elke wedstrijd tig kilometer maar voetballen enorm zwak gister ook
amper wat laten zien.zou em gewoon eens op het bankje zetten maar
de ts ziet het anders denk ik
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Eewal op december 20, 2025, 11:13:29
Werkelijk een fantastische assist bij de 3-0!
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Derkx R.H. op februari 02, 2026, 12:36:04
Remco Balk baalt van nieuwe rol bij SC Cambuur, maar prefereert gedroomd afscheid boven voortijdig vertrek
Jonathan Ploeg ? Vandaag, 07:10 ? SC Cambuur
Deel dit artikel:

Remco Balk (24) baalt van zijn nieuwe rol bij SC Cambuur, maar wimpelt de interesse van andere clubs af. De aanvaller geeft de voorkeur aan een gedroomd afscheid boven een voortijdig vertrek.


Zeven doelpunten en vier assists. Dat zijn statistieken waar veel aanvallers in de eerste divisie behoorlijk jaloers op zijn. Remco Balk is er vooral trots op, deze statistieken behoren tenslotte aan hem toe. Balk is dit seizoen ontegenzeggelijk waardevol gebleken. In de punt van de aanval, daarachter ?n op rechts: met zijn energie en diepgang was hij niet zelden een plaag voor tegenstanders.

Twee weken geleden nog had hij met een doelpunt een groot aandeel in de zege op koploper ADO Den Haag , waardoor de strijd om het kampioenschap in de eerste divisie nieuw leven in werd geblazen. ?Ik speelde goed?, zegt Balk. ?Ik scoorde en aan de andere kant van het veld haalde ik nog een bal van de lijn, waardoor een tegendoelpunt werd voorkomen. Beter kan toch eigenlijk niet.?

Acceptatie
Dat hij tegen Jong PSV genoegen moet nemen met een reserverol, doet hem pijn. ?Toen ik dat vorige week hoorde, voorafgaand aan het later afgelaste duel met FC Emmen, vond ik dat moeilijk te accepteren. Moeilijker dan voor de winterstop, toen ik tegen MVV op de bank zat. Ik vind dat ik altijd moet spelen, zeker als ik scoor en goed speel. Daar ben ik tenslotte een voetballer voor.?

De voorkeur van trainer Henk de Jong gaat voorin evenwel uit naar Jort van der Sande en Tony R?lke, die door de basisplaats van Ethan Apkakou naar de punt van het middenveld schuift. Balen doet Balk nog altijd, maar een paar dagen vrijaf hebben hem goed gedaan. Als er een beroep op hem wordt gedaan, blijft hij ?gewoon? alles geven; als basisspeler dan wel als invaller.

?Je moet het accepteren en weer doorgaan?, vervolgt de Groninger, die benadrukt dat het voor een trainer ook niet altijd makkelijk is bepaalde keuzes te maken en dat altijd in het belang van het team wordt gedacht. Om daar met een veelzeggende lach aan toe te voegen: ?Dan schiet ik er maandag tegen Jong PSV als invaller wel twee in. Misschien sta ik er dan die week erna wel weer in.?

Balk blijft bovenal het hogere doel voor ogen houden: promotie naar de eredivisie. Bij winst op de Eindhovenaren neemt Cambuur de koppositie over van ADO Den Haag. De Hagenezen wisten al vijf keer op rij niet te winnen, waardoor het gat tussen beide ploegen geslonken is tot drie punten. Cambuur heeft door de afgelastingen vanwege het winterweer twee duels minder gespeeld.

Mooi einde
?De buitenwereld is nu natuurlijk heel enthousiast. Vooropgesteld: het is fijn om te zien dat ADO punten verspeelt, maar een stoere houding zou misplaatst zijn. Wij moeten het zelf ook eerst nog maar even laten zien. E?n nederlaag en de wereld kan er weer heel anders uitzien. Wij kijken daarom hoofdzakelijk naar onszelf. En als we van Jong PSV weten te winnen, dan doen we goede zaken.?

De afgelopen jaren had Balk naar eigen zeggen niets te klagen over zijn teamgenoten. Zo goed als dit seizoen is de balans in het team echter niet geweest. ?Met een mooie mix van jonge en wat oudere spelers, goede spelers met veel kwaliteit en ook harde werkers. Niet te vergeten: een topkeeper. De chemie is gewoon goed, er zijn geen groepjes. We zijn ??n, strijden voor hetzelfde.?

Dolgraag zou Balk willen promoveren met de club waar hij zich na drie?nhalf seizoen meer dan thuis voelt. Donderdag wimpelde hij nog de interesse van een andere club af. Balk heeft geen zin in een winters vertrek. Promotie is wat hij wil, de titel zou de kers op de taart zijn. ?Dat zou ik een mooi einde bij de club vinden, aangezien mijn contract bij Cambuur komende zomer afloopt.?

Afgelopen zomer stond hij al open voor een nieuw avontuur. Er was ook wel wat interesse in de clubtopscorer van vorig seizoen (17 goals), maar van een vertrek kwam het niet. ?Op voorhand zei ik al dat ik het ook niet erg zou vinden hier te blijven, integendeel zelfs. En met terugwerkende kracht is het ook goed geweest dat ik ben gebleven. We beleven een bijzonder seizoen met z?n allen.?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op februari 02, 2026, 14:53:18
Moeten ook niet overdrijven. Hij speelt heel veel en maakt belangrijke goals.
Logisch dat een voetballer wil spelen. Gaat vandaag ook weer minuten maken
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: kapseltje op februari 02, 2026, 15:30:44
Ik snap het wel als je ziet dat Rolke voor je staat.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Stiens op februari 20, 2026, 11:36:51
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/18226533/remco-balk-is-bezig-met-afscheidstournee-in-leeuwarden-mooie-stap-om-naar-het-buitenland-te-gaan
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Lore op februari 20, 2026, 14:14:42
Wat een prachtig mannetje!
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 21, 2026, 00:23:00
Wat mij betreft 5 wedstrijden schorsing. Dan mag hij in de laatste wedstrijd nog wel even 10 minuten invallen.

Die gast is 88 minuten bezig met zeuren op van?lles en nog wat. De scheidsrechter, grensrechter, de tegenstander: iedereen is de lul (vooruit, vandaag was dat ook zo :devil). Maar hij praat zichzelf daarmee totaal de wedstrijd uit.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Derkx R.H. op maart 21, 2026, 00:49:35
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 21, 2026, 00:23:00
Wat mij betreft 5 wedstrijden schorsing. Dan mag hij in de laatste wedstrijd nog wel even 10 minuten invallen.

Die gast is 88 minuten bezig met zeuren op van?lles en nog wat. De scheidsrechter, grensrechter, de tegenstander: iedereen is de lul (vooruit, vandaag was dat ook zo :devil). Maar hij praat zichzelf daarmee totaal de wedstrijd uit.
Dat valt wel mee, het is geen domme jongen, hij wil winnen en doet daar alles voor. Zag hem vandaag ook goede dingen doen en vooral hard werken. Zal wel 1 of 2 wedstrijden worden heb ik het op...
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Johan-12 op maart 21, 2026, 06:23:20
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 21, 2026, 00:23:00
Wat mij betreft 5 wedstrijden schorsing. Dan mag hij in de laatste wedstrijd nog wel even 10 minuten invallen.

Die gast is 88 minuten bezig met zeuren op van?lles en nog wat. De scheidsrechter, grensrechter, de tegenstander: iedereen is de lul (vooruit, vandaag was dat ook zo :devil). Maar hij praat zichzelf daarmee totaal de wedstrijd uit.
Su ist. Is al weken zo  :rodekaart
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bernardo op maart 21, 2026, 07:06:20
Citaat van: Derkx R.H. op maart 21, 2026, 00:49:35
Dat valt wel mee, het is geen domme jongen, hij wil winnen en doet daar alles voor. Zag hem vandaag ook goede dingen doen en vooral hard werken. Zal wel 1 of 2 wedstrijden worden heb ik het op...

Is altijd 1.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Derkx R.H. op maart 23, 2026, 17:36:39
1 wedstrijd geschorst..
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Oud Cambuur op april 05, 2026, 14:12:56
Volgens de LC staat Balk open voor een langer verblijf bij Cambuur maar heeft Plat daar het eindwoord over
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 05, 2026, 15:15:11
Citaat van: Oud Cambuur op april 05, 2026, 14:12:56
Volgens de LC staat Balk open voor een langer verblijf bij Cambuur maar heeft Plat daar het eindwoord over

Lekker naar het buitenland gaan joh! Veel leuker!
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Noordcambuur op april 05, 2026, 19:41:12
Niet doen komt tekort op ED niveau.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Trainert! op april 05, 2026, 21:45:58
Citaat van: Oud Cambuur op april 05, 2026, 14:12:56
Volgens de LC staat Balk open voor een langer verblijf bij Cambuur maar heeft Plat daar het eindwoord over


Laat me raden, het ontbreekt aan interesse.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Derkx R.H. op april 06, 2026, 09:33:31
Als je vol gas voetbal wil gaan spelen, dan is hij bruikbaar...
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Scc0511 op april 06, 2026, 09:48:21
Niet goed genoeg voor op de vleugels en in de eredivisie ook niet op 10 helaas. Wellicht vanaf de bank..
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: sunderland op april 06, 2026, 09:50:39
Citaat van: Derkx R.H. op april 06, 2026, 09:33:31
Als je vol gas voetbal wil gaan spelen, dan is hij bruikbaar...
dat denk ik ook. Maar als je dan de bal verovert moet er wel wat goeds gebeuren en dat moet de nieuwe trainer maar inzien
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Oebieman op april 06, 2026, 09:59:31
Citaat van: Trainert! op april 05, 2026, 21:45:58

Laat me raden, het ontbreekt aan interesse.

Daar lijkt het ook sterk op. Hij geeft zelf al aan dat er nog niets is gekomen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Bankzitter op april 06, 2026, 10:23:20
Het is nog geen 1 september.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Vlampiep op april 06, 2026, 11:59:25
Remco duracel is wat mij betreft een speler die er altijd voor gaat,,zowel aanvallend en meer dan gemiddeld en verzuimd ook nooit zijn verdedigende taak. Hij is door de TS op diverse plaatsen gezet en deed dat met 120 % inzet.
Zou hem in iedergeval nog een seizoen laten blijven, want hij weet met zijn inzet veel te compenseren en is voor de tegenpartij altijd stront vervelend.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Destroyer op april 06, 2026, 12:14:53
 Houden, vind maar beter. Kent de club, altijd 100% strijd
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Robinho op april 06, 2026, 13:11:33
er is totaa geen interesse in ehm dan maar bijven. Struikelt over iedere bal en alleen maar zeuren. Zeker voor eredivisie komt hij veel te kort
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: DMS78 op april 06, 2026, 13:31:41
Gewoon doorselecteren....

Hij zal in de eredivisie ook veel meer kaarten pakkenddnk ik omdat hij t niveau niet aan kan
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: oost op april 06, 2026, 13:35:37
Hij verzaakt nooit en werkt hard.
Echter als je kritisch naar zijn kwaliteiten kijkt blijft er weinig over.
Dus nee als 15e 16e man prima maar is in de eredivisie absoluut geen basisi matriaal.
Ik mag hopen dat de scouts al beterr spelers op het oog hebben voor het middenveld
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: PePe op april 06, 2026, 16:24:09
Voor Remco moet je 2 spelers terug halen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: De Gast op april 06, 2026, 22:10:39
Aan inzet zal het niet liggen. Maar er mutte goals komme.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: michello op april 06, 2026, 22:15:41
Als je hem er wel bij zou houden en Diemers niet dan gaat er ergens iets goed fout. In de eredivisie zullen we een hoger niveau moeten nastreven. Bovendien is het na zoveel jaren voor hem ook wel eens goed om elders te spelen.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Inferno-058 op mei 25, 2026, 16:15:56
Dynamo Dresden is volgens Voetbalalert erg concreet om hem binnen te halen. Mooie club!
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Derkx R.H. op juni 18, 2026, 13:33:53
Naar Bali united
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: zeewolde op juni 18, 2026, 13:37:42
Citaat van: Derkx R.H. op juni 18, 2026, 13:33:53
Naar Bali united
iets verder dan Dresden :_schater
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Delamere op juni 18, 2026, 13:41:28
Citaat van: Derkx R.H. op juni 18, 2026, 13:33:53
Naar Bali united
Balkie United?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Specuveter op juni 18, 2026, 13:41:47
Johnny Jansen?
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Galdiano op juni 18, 2026, 13:49:46
Citaat van: Specuveter op juni 18, 2026, 13:41:47
Johnny Jansen?

Klopt.
Prachtig avontuur voor Balk maar helaas is zijn carri?re wel voorbij hierdoor.

Je gaat naar Bali wanneer je 30+ bent of als je geen verdere ambities meer hebt.
Niet als je pas 25 bent.  :zucht
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Gasgeve op juni 18, 2026, 14:51:43
Citaat van: Galdiano op juni 18, 2026, 13:49:46
Klopt.
Prachtig avontuur voor Balk maar helaas is zijn carri?re wel voorbij hierdoor.

Je gaat naar Bali wanneer je 30+ bent of als je geen verdere ambities meer hebt.
Niet als je pas 25 bent.  :zucht
Ben ik het niet mee eens. Je kan daar 4/5 jaar lang als een vorst leven en ook nog ??n van de betere zijn. Zie het verhaal van Melvin Platje. Dan kan je altijd op je 30e nog wel terug naar een Ado den Haag, Emmen of Roda, waar die nu ook heen kan.

Meer zit er toch niet in zijn carri?re.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: justremco op juni 18, 2026, 15:16:52
Citaat van: Derkx R.H. op juni 18, 2026, 13:33:53
Naar Bali united

Schijnen ook concrete interesse te hebben voor van der Sande?.
Titel: Re: Remco Balk
Bericht door: Derkx R.H. op juni 18, 2026, 15:45:43
Citaat van: justremco op juni 18, 2026, 15:16:52
Schijnen ook concrete interesse te hebben voor van der Sande?.
Klopt..