Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op februari 25, 2024, 11:33:04
Breij laat ook al een tijdje niks meer zien.

Die zit al met zijn hoofd in Azi?.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Citaat van: Galdiano op februari 25, 2024, 12:41:10
Die zit al met zijn hoofd in Azi?.

Dit is toch ook een beetje zijn normale niveau? In vorm inderdaad erg waardevol, maar een echte dragende speler is hij niet.

Bankzitter

Citaat van: Noordcambuur op februari 25, 2024, 11:33:04
Breij laat ook al een tijdje niks meer zien.

29 wedstrijden gespeeld tot nu toe, waarvan vaak beslissend. Ja, ook een paar wedstrijden minder, maar dat is toch niet gek?
Het is veel erg dat de andere middenvelders noot eens het team op sleeptouw nemen, met name onze aanvoerder.

Specuveter

Citaat van: Bankzitter op februari 25, 2024, 14:26:49
29 wedstrijden gespeeld tot nu toe, waarvan vaak beslissend. Ja, ook een paar wedstrijden minder, maar dat is toch niet gek?
Het is veel erg dat de andere middenvelders noot eens het team op sleeptouw nemen, met name onze aanvoerder.
als onze aanvoerder nou eens de wedstrijd van zijn leven speelt aankomende Dinsdag is het hem vergeven.
Ik vind hem laatste tijd een van de zwakste schakels en een bange schijterd in de duels.

papier

Citaat van: Specuveter op februari 25, 2024, 14:35:57
als onze aanvoerder nou eens de wedstrijd van zijn leven speelt aankomende Dinsdag is het hem vergeven.
Ik vind hem laatste tijd een van de zwakste schakels en een bange schijterd in de duels.

Staat eigenlijk ook niet op de positie waar hij het beste tot z'n recht komt.

beam

Eens dat onze aanvoerder het niet laat zien op deze positie. Hij en Bergsma in de as leveren geen duel kracht. Als het draait dan zijn het heerlijke spelers maar als het niet draait heb je iig spelers nodig die duels winnen en aan de noodrem durven te trekken en voornamelijk in de as van het veld. Van Kaam is geen 6 en zal
Dat ook nooit worden. Je moet hem anders gaan gebruiken.

sunderland

Citaat van: beam op februari 26, 2024, 15:00:59
Eens dat onze aanvoerder het niet laat zien op deze positie. Hij en Bergsma in de as leveren geen duel kracht. Als het draait dan zijn het heerlijke spelers maar als het niet draait heb je iig spelers nodig die duels winnen en aan de noodrem durven te trekken en voornamelijk in de as van het veld. Van Kaam is geen 6 en zal
Dat ook nooit worden. Je moet hem anders gaan gebruiken.
vind hem eigenlijk een linker middenvelder en had gehoopt dat van Mullem een topper zou zijn op die positie maar dat is absoluut niet zo. Dan heb ik toch liever van Kaam daar staan

beam

Citaat van: sunderland op februari 26, 2024, 16:52:35
vind hem eigenlijk een linker middenvelder en had gehoopt dat van Mullem een topper zou zijn op die positie maar dat is absoluut niet zo. Dan heb ik toch liever van Kaam daar staan
Daar heb je een goed punt. Misschien moet van Mullem op 6 wat tijd krijgen net als Mees Hoedemakers kreeg. Maar daar is het nu ook te laat voor. We zijn te ver in de competitie. Eerst morgen maar winnen.

papier

Citaat van: sunderland op februari 26, 2024, 16:52:35
vind hem eigenlijk een linker middenvelder en had gehoopt dat van Mullem een topper zou zijn op die positie maar dat is absoluut niet zo. Dan heb ik toch liever van Kaam daar staan

Dat is zo, maar net als met Smit op de linksbuiten. Of Tol op rechtsback. Je weet vantevoren eigenlijk al dat het niet op de beste manier wordt ingevuld. Niet dat ze niet hun best doen, maar hun kwaliteiten liggen net ergens anders.

Noordcambuur

Lekker Balk dat is nummer 7 ga zo door |:)

Stiens


Noordcambuur

Haal de onterechte kaarten er eens af :y

V-man

Man o man wel makkelijk gegeven hoor!

denistel

klopt wel maar hij moet gewoon weg wezen zodra er gefloten is als
ie dat nu nog niet weet.

Bankzitter

Hij krijgt ze nu sneller dan een ander. Er was een opstootje waarbij hij wegliep en toch geel kreeg een aantal wedstrijden geleden.

De kaarten voor schwalbes en doorlopen op spelers waren allemaal terecht aan het begin van het seizoen.
Dat doet ' ie al een tijd niet meer, op 1 domme schop na tegen Emmen.

Wat Henk ook zegt, dit seizoen komt dat niet meer goed. Volgend seizoen zal het echt al veel beter gaan.