Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Veel succes Remco!! Vlammen op de flankkkk  |:)


Huizen

De ?Zlatan van Zuidhorn?, zoals Balk door vrienden is omgedoopt, miste bij FC Groningen het vertrouwen.

Dit klinkt al beter  |:)

Bankzitter

Hopelijk ook geen over de balk  :zweep

Met de juiste begeleiding lijkt het me wel een lastig ventje voor de tegenstander.
Gewoon de ballen naar die lange voorin slingeren, dan komt het wel goed.

Montana

Welkom!
Een ettertje begrijp ik, heel mooi. Daar ontbrak het vorig jaar weleens aan.

veteraan

Deze speler kon wel eens verrassen

Trainert!

Niet teveel van zulke spelers. Dan wordt het niks komend seizoen.
:devil

hobbes

Citaat van: Trainert! op juni 02, 2022, 17:03:46
Niet teveel van zulke spelers. Dan wordt het niks komend seizoen.
:devil

Klopt, met alleen buitenspelers red je het niet

Noordcambuur

Remco veel succes bij Cambuur Leeuwarden en maak ons gek op de tribunes  :devil

Bens


Geelblauwstiens

Succes Remco! Eindelijk naar een hoger niveau hier in het noorden !!

Scc4-ever

Welkom en veel succes  |:)

D.H.Skolten

Precies het type speler dat ons in de eredivisie gaat houden. Wat zal Groningen balen.

YellowBlue

Kalon is ook een verschrikking om tegen te spelen met zijn gebuitel en gepiep, maar wel lekker om in je team te hebben  :D

Trouwens de grootste jankerd die we ooit op de Nederlandse velden hebben gehad kwam ook uit Groningen. Uit Bedum om precies te zijn.

Treb

Citaat van: YellowBlue op juni 03, 2022, 08:54:16
Kalon is ook een verschrikking om tegen te spelen met zijn gebuitel en gepiep, maar wel lekker om in je team te hebben  :D

Trouwens de grootste jankerd die we ooit op de Nederlandse velden hebben gehad kwam ook uit Groningen. Uit Bedum om precies te zijn.

Maar tegelijk ook in de top 10 beste Nederlandse spelers ooit.

Dat muk van Balk nog maar sien  :_schater