Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Specuveter op maart 12, 2025, 14:57:29
Dat jij geen fan van Remco bent lijkt me nu wel duidelijk
ach joh, niet op reageren, op zijn zachtst gezegd niet het zonnetje in huis.

Vlampiep

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 12, 2025, 15:31:21
ach joh, niet op reageren, op zijn zachtst gezegd niet het zonnetje in huis.
Sommige dingen snap ik niet goed. Die Richard had vroeger best wel zinvolle meningen en is toe een hele tijd van het forum geweest, meende vanwege meningsverschillen met andere forumleden. Ik herken die Richard niet meer terug met zijn in mijn beleving negatieve posts.

Specuveter

Het is wat met die meningsverschillen hier op het forum :_schater

gobo

Citaat van: richard op maart 12, 2025, 14:05:26
En hij heeft geen techniek en geen passeer actie.
Dat het niet de meest fijn besnaarde voetballer is wil ik je nog wel gelijk in geven, maar deze man durft regelmatig zijn tegenstander te passeren en in zijn afronding.... Ach laat ook maar, het heeft weinig zin om  te proberen iets te zeggen tegen iemand met een vooraf vastgelegde mening.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op maart 12, 2025, 15:15:50
Ok? je bent fan van een speler of niet, dat kan ik bevatten.
Maar jouw argumenten slaat als een drol tegen de sluisdeuren.
Man zet eens een andere bril op, of koop eens een flesje goede wijn in plaats van azijn.
haha geweldig  :thumbsup

Noordcambuur

Balk is een toppertje zeker bij Cambuur  :thumbsup

hobbes

#366
Citaat van: Specuveter op maart 12, 2025, 14:57:29
Dat jij geen fan van Remco bent lijkt me nu wel duidelijk

Dat hij hier speciaal terugkomt omdat te melden.....

Josli

Ben het er ook niet mee eens dat Balk geen techniek heeft. Hij heeft een prima functionele techniek. Zijn balaanname is eigenlijk altijd in 1 keer goed. Daar kunnen een hoop spelers in de selectie nog iets van leren. Zijn traptechniek is ook prima.

sunderland

Citaat van: denistel op maart 12, 2025, 13:21:47
wat dacht je van fysiek? 2e bundeliga man das een sterke competitie hoor.
dat maakt mij niks uit. Die clubs hebben veel poen en Balk werkt zich kapot. Hij past daar wel, ook niet overdrijven, zie wel naar die wedstrijden maar dat nivo is ook niet erg hoog. Weet niet of hij dat aankan. Ook vaak van die onberekenbare figuren

sunderland

Citaat van: gobo op maart 12, 2025, 17:10:07
Dat het niet de meest fijn besnaarde voetballer is wil ik je nog wel gelijk in geven, maar deze man durft regelmatig zijn tegenstander te passeren en in zijn afronding.... Ach laat ook maar, het heeft weinig zin om  te proberen iets te zeggen tegen iemand met een vooraf vastgelegde mening.
hij heeft een zeer beperkte techniek dat is heel erg duidelijk. Of heel vaak in de kluts of hij duikt met zijn lichaam naar beneden en houd zo zijn lichaam tussen de tegenstander en hem. Dat weet je.

Specuveter

Denk dat een tegenstander grote hekel heeft om tegen hem te spelen.

sunderland

#371
Citaat van: Specuveter op maart 13, 2025, 08:20:12
Denk dat een tegenstander grote hekel heeft om tegen hem te spelen.
weet ik wel zeker. Hij heeft dit jaar heel veel bijgeleerd in positie kiezen en allerbelangrijkste is juiste moment kiezen. Dat doet hij heel erg goed. Vertrouwen doet ook erg goed natuurlijk. Hij lijkt wel hetzelfde door te maken als Kallon 4/5 jaar terug.

michello

#372
Zijn techniek is nou ook weer niet zo belabberd vind ik. Technisch deed hij het perfect bij de goal van maandag bijvoorbeeld. Hij kan met zijn snelheid, maar ook op techniek wel een man passeren. Aanname is gewoon prima. Het is allemaal wel minder geweest bij ?m in ieder geval.

ruubmac

Als hij alles tot in de puntjes beheerste, zat hij niet bij Cambuur. Zo simpel is 't.

Stiens

Ik verbaas me eigenlijk vooral over het feit dat hij eigenlijk heel goed kan koppen, gezien zijn laatste paar kopgoals.  |:)