Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

Andy King

Balk is de nieuwe spits. Hoeft niks meer bij...

Specuveter

Citaat van: Andy King op november 09, 2024, 14:30:41
Balk is de nieuwe spits. Hoeft niks meer bij...
Dat Gaat geen h??l seizoen werken
Tuurlijk moet er ??n spits bij!

Bankzitter

Het kost nog steeds te veel moeite om een goal uit kansen te kirjgen. We moeten ook steeds terug naar een 5-3-2 om het over de streep te trekken.

Pas met een aanspeelpunt/goalgetter kost het minder moeite van de zwakkere teams te winnen en maken we kans tegen de topteams.`

Wel de complimenten voor Balk hoe hij zijn kans pakt als spits.

nee,wel?

 :0= : lalalalalalalalaaa remco duracell duracell remco duracell

Voorstopper

Citaat van: Specuveter op november 09, 2024, 15:47:42
Dat Gaat geen h??l seizoen werken
Tuurlijk moet er ??n spits bij!
Gaat niet zo best met Vitesse, als de kans zich voordoet zou ik Jonathans oppikken. Jonge gast (20) en heeft er al 8 inliggen.

Scc0511

Citaat van: Voorstopper op november 11, 2024, 12:53:57
Gaat niet zo best met Vitesse, als de kans zich voordoet zou ik Jonathans oppikken. Jonge gast (20) en heeft er al 8 inliggen.



Staat in de belangstelling van oa Twente . Dat gaat hem niet worden.

papier

Citaat van: Scc0511 op november 11, 2024, 13:45:08

Staat in de belangstelling van oa Twente . Dat gaat hem niet worden.

Is ook geen spits natuurlijk.

sunderland

Citaat van: Scc0511 op november 11, 2024, 13:45:08

Staat in de belangstelling van oa Twente . Dat gaat hem niet worden.
voor wie het die Bruggink geen belangstelling. Smit de kop gek make en dan niks meer laten horen

denistel

Citaat van: sunderland op november 11, 2024, 15:35:53
voor wie het die Bruggink geen belangstelling. Smit de kop gek make en dan niks meer laten horen

kansloos toch eerst maar eens bij de eagels zich opwerken

Ghost lwd


Noordcambuur

Doelpunt nummertje 6 :thumbsup

V-man

Van kaartenpakker naar goalgetter!

Lore

Toch ook knap dat Henk de problemen op de back en in de spits heeft opgelost! Mooi voor deze spelers ook!

Specuveter

Wat een etterbakje is het he :_schater
Lijkt me vreselijk om tegen te moeten voetballen
Meneer Duracel blijft maar gaan
Was wel bang voor tweede gele kaart want hij was wel weer heel opzichtig ouderwets aan het zeuren en vallen.

denistel

oerdomme kaart gister en dus maandag geschorst,club mut em oek nog aanpakken