Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Vlampiep op september 11, 2022, 19:36:49
En ja hoor alle gefrustreerde kijkers hebben wederom een slachtoffer gevonden, vorig seizoen Joosten en nu  Balk.
Als je een realist bent dan is er maar 1 die je het kwalijk af kunt nemen en dat is de gene die hun opstelt.
En  houd toch eens op om de frustratie van verlies steeds af te reageren op een speler die in onze geel blauwe kleuren speelt en stel dan de besluiten van onze TS  ter discussie.
Dus als we gefustreerd zijn ligt het niet aan een speler maar aan Henk? Of je het met Henk?s verhaal voor de wedstrijd eens bent of niet, hij maakt de keuze voor Balk. Volgens mij gaat Balk vervolgens zelf de fout in door een gele kaart te pakken, daarna alweer bij een mini opstootje betrokken te zijn en dan nog een keer lekker doorgaat op de keeper. Dat is toch niet Henk zijn schuld maar toch echt die van Balk zelf. En ik ben eerdere wedstrijden niet echt negatief over Balk maar dit mag toch dit keer gezegd worden?

Holwerd voor Cambuur

Als je in 4 wedstrijden 2x al in de eerste helft wordt gewisseld, snap ik best dat je je voor schut gezet voelt. Wat de (terechte) redenen dan ook zijn.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

AL

Citaat van: Vlampiep op september 11, 2022, 19:36:49
En ja hoor alle gefrustreerde kijkers hebben wederom een slachtoffer gevonden, vorig seizoen Joosten en nu  Balk.
Als je een realist bent dan is er maar 1 die je het kwalijk af kunt nemen en dat is de gene die hun opstelt.
En  houd toch eens op om de frustratie van verlies steeds af te reageren op een speler die in onze geel blauwe kleuren speelt en stel dan de besluiten van onze TS  ter discussie.

Sorry maar als he zo belabberd speelt, solliciteert naar rood, dan kritiek hebt op de trainer omdat je gewisseld wordt snap je er niets van.


Vlampiep

Citaat van: Cambuur Groningen op september 11, 2022, 19:42:49
Dus als we gefustreerd zijn ligt het niet aan een speler maar aan Henk? Of je het met Henk?s verhaal voor de wedstrijd eens bent of niet, hij maakt de keuze voor Balk. Volgens mij gaat Balk vervolgens zelf de fout in door een gele kaart te pakken, daarna alweer bij een mini opstootje betrokken te zijn en dan nog een keer lekker doorgaat op de keeper. Dat is toch niet Henk zijn schuld maar toch echt die van Balk zelf. En ik ben eerdere wedstrijden niet echt negatief over Balk maar dit mag toch dit keer gezegd worden?
Henk weet toch wel hoe Balk in elkaar steekt en is dit toch geen verrassing? Des al niet te min ben ik niet gecharmeerd van Balk en was dat ook niet van Joosten, maar werd3n of worden wel opgesteld door een TS met de wetenschap dat Balk tegen zijn oude werkgever en oud spelers zich wel bewijzen. Nou dat hebben we gezien, maar dat zit nu eenmaal in zijn karakter en dat weet de TS toch ook.

Trainert!

Citaat van: Vlampiep op september 11, 2022, 19:53:42
Henk weet toch wel hoe Balk in elkaar steekt en is dit toch geen verrassing? Des al niet te min ben ik niet gecharmeerd van Balk en was dat ook niet van Joosten, maar werd3n of worden wel opgesteld door een TS met de wetenschap dat Balk tegen zijn oude werkgever en oud spelers zich wel bewijzen. Nou dat hebben we gezien, maar dat zit nu eenmaal in zijn karakter en dat weet de TS toch ook.

De TS heeft er ook geen kijk op. Henk is veel te lief, en pakt pas door tijdens een wedstrijd. Dit kan hij beter vooraf doen. Zoals volgende week staat Jacobs er bijvoorbeeld weer in, let maar op

Vlampiep

Citaat van: Trainert! op september 11, 2022, 19:57:41
De TS heeft er ook geen kijk op. Henk is veel te lief, en pakt pas door tijdens een wedstrijd. Dit kan hij beter vooraf doen. Zoals volgende week staat Jacobs er bijvoorbeeld weer in, let maar op
Wat gek dat ik bij iedere post van jou de neiging heb te denken dat je een DKV supporter bent die hier op het forum wat rond  blaast.

papier

Wat een clown is dit zeg. Gisteren liet hij zich al direct weer uit de tent lokken, moest Uldrikis hem weer uit een situatie weghalen. En tegen AZ sprong hij een keer (met geel op zak) op met z'n hand omhoog om een bal tegen te houden. Daar had hij nog het geluk dat het een kabouter is.

Hier moet je heel veel tijd in investeren om er wat van te maken. Dat hoeven wij niet voor Utrecht te doen, mag wat mij betreft retour worden gestuurd.

michello

#67
Sentiment begint zich aardig tegen hem te keren en dat heeft ie aan zichzelf te danken. Als hij ook nog gaat lopen wijzen naar de trainer dan kun je wel invullen wat er straks gaat gebeuren? Dan is het snel einde oefening en kan hij beter terugkeren naar Utrecht in de winter.

Harry L.

Citaat van: michello op september 12, 2022, 10:24:28
Sentiment begint zich aardig tegen hem te keren en dat heeft ie aan zichzelf te danken. Als hij ook nog gaat lopen wijzen naar de trainer dan kun je wel invullen wat er straks gaat gebeuren? Dan is het snel einde oefening en kan hij beter terugkeren naar Utrecht in de winter.

Graag in de winter terugsturen, genoeg van gezien. Tot nu toe iedere keer solliciterend naar een rode kaart en kan gewoon niet voetballen

Trainert!

Wordt dus weer voor een jaar gehuurd  :zucht

okkele

Citaat van: Vlampiep op september 11, 2022, 20:02:33
Wat gek dat ik bij iedere post van jou de neiging heb te denken dat je een DKV supporter bent die hier op het forum wat rond  blaast.
de infiltrant.
alleen maar afkraken en opruien.
:R
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

PePe

Is er verschil tussen Doodeman en Balk?

Harry L.

Citaat van: Trainert! op mei 26, 2023, 18:37:20
Wordt dus weer voor een jaar gehuurd  :zucht

Hier begrijp ik helemaal niets van. Gewoon een hele matige/slechte speler die constant naar kaarten solliciteert. Hier moet je toch in de topamateurs een betere voor kunnen krijgen lijkt mij.

AL

Citaat van: PePe op mei 26, 2023, 23:33:47
Is er verschil tussen Doodeman en Balk?

Ja Doodeman was 4 klassen beter.

nee,wel?

Citaat van: AL op mei 27, 2023, 08:29:27
Ja Doodeman was 4 klassen beter.

ja bij volendam 8P