Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: AL op mei 27, 2023, 08:29:27
Ja Doodeman was 4 klassen beter.
Wie ook alweer?
De echte, dat lees je :devil

papier

Citaat van: AL op mei 27, 2023, 08:29:27
Ja Doodeman was 4 klassen beter.

Het halen van Doodeman was ook wel een mooi voorbeeld van een gebrek aan scouting.

Specuveter

Dodeman was wekelijks uitblinker bij Volendam.
Iedereen was blij dat hij hier kwam.
Net als vd Water
Net als.....

Dokkumer

Heeft sinds november niet meer gespeeld?
De echte, dat lees je :devil

denistel

Citaat van: papier op mei 27, 2023, 16:20:51
Het halen van Doodeman was ook wel een mooi voorbeeld van een gebrek aan scouting.

deed het bij volendam juist prima dat het hier niet lukt heeft weinig met scouting te maken
volgens mij.

Grijskijkert

2025 + optie, succes jongen!
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens

TRANSFER: REMCO BALK BLIJFT BIJ SC CAMBUUR



Waar het afgelopen seizoen nog op huurbasis was, maakt Remco Balk nu definitief de overstap naar SC Cambuur. De vleugelaanvaller (22) komt over van FC Utrecht en is de komende twee seizoenen (met een optie voor nog een seizoen) te bewonderen in Leeuwarden.

Met zestig wedstrijden in de Eredivisie (voor respectievelijk FC Groningen, FC Utrecht en SC Cambuur) en net geen twintig in de Keuken Kampioen Divisie (voor Jong FC Utrecht) beschikt Balk ondanks zijn jonge leeftijd al over de nodige ervaring in het betaalde voetbal. Afgelopen jaar kwam hij tot 32 optredens in het geel-blauw en wist daarin twee keer het net te vinden.

Technisch directeur Eti?nne Reijnen is blij dat de in Zuidhorn geboren aanvaller langer blijft: ?Dat zijn we zeker. Remco is een fijn persoon om in de groep te hebben en zorgt met zijn snelheid, energie en diepgang altijd voor het nodige gevaar. Daarnaast hebben we de overtuiging dat hij zich bij ons nog verder door kan ontwikkelen en daar gaan we met elkaar alles aan doen.?

Bron: Cambuur.nl

Bens

Maak ons gek met je acties. Veel succes.

De Gast

Vind het wel een beste jongen. De vraag is wel of ze hem weer zien samenspelen met Uldrikis. Ik denk het eigenlijk niet en dat die laatste dus verkocht moet worden.

Noordcambuur

Remco veel succes kerel en maak ons gek in Leeuwarden  |:)

Eewal

Ik vind het een bloedzuiger. Kan prima zijn, maar het lijkt soms alsof het hem allemaal geen fluit interesseert. Maar goed, ik laat me komend seizoen hopelijk verrassen.

Bankzitter

Er zat wel verbetering in qua gedrag een dus ook spel. De vergelijking met Kallon is al eerder gemaakt: als hij zich niet laat afleiden , dan is het een enorme handenbinder.  Kan wel eens goed uitpakken met de juiste bergeleiding.


Bakker

Citaat van: Eewal op juni 28, 2023, 11:33:33
Ik vind het een bloedzuiger. Kan prima zijn, maar het lijkt soms alsof het hem allemaal geen fluit interesseert. Maar goed, ik laat me komend seizoen hopelijk verrassen.

Gaat minimaal 7 goals maken dit seizoen

sunderland

Citaat van: Bakker op juni 28, 2023, 12:25:33
Gaat minimaal 7 goals maken dit seizoen
dat mag ook wel in eerste div toch

Trainert!

Citaat van: Bakker op juni 28, 2023, 12:25:33
Gaat minimaal 7 goals maken dit seizoen

Bij lange na niet. Eerder 7 kaarten