Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: denistel op april 19, 2025, 17:34:11
vind jij niet dan moeten er minstens 10 man bij als je promoveerd,
als je promoveert zeker. Dan zie ik Balk trouwens als een ideale 12e man, zoals Breij een paar jaar geleden.

Arno A

Citaat van: Cambuur Groningen op april 19, 2025, 14:58:05
17 goals, prutser, ook maar weg! Haal M?hren of die Edachouri van Telstar maar, veel beter.. Hoeveel hebben die ook alweer gemaakt :)

Zakaria Eddahchouri (Papendrecht, 11 mei 2000) is een Nederlands voetballer van Marokkaanse afkomst die doorgaans als middenvelder of spits speelt.[2][3] Op 30 januari 2025 werd bekend dat hij een contract van 3,5 jaar heeft getekend bij de Spaanse club Deportivo de La Coru?a.[4][5]

1. Segunda Divisi?n 11 wedstrijden 2 goals

PePe

Citaat van: Arno A op april 19, 2025, 20:37:43
Zakaria Eddahchouri (Papendrecht, 11 mei 2000) is een Nederlands voetballer van Marokkaanse afkomst die doorgaans als middenvelder of spits speelt.[2][3] Op 30 januari 2025 werd bekend dat hij een contract van 3,5 jaar heeft getekend bij de Spaanse club Deportivo de La Coru?a.[4][5]

Hoe is Lars Lambooy z'n spaans?

sunderland

Citaat van: Arno A op april 19, 2025, 20:37:43

die jongen is nu een mega salaris gewend waar alleen de subtop aan kan voldoen

sunderland

Citaat van: denistel op april 19, 2025, 17:08:17
dat zeg ik ook maar een stapje omhoog kom je er niet mee gister ook een goal
verder heel slecht aannames voorzetten enz kan en moet beter maar zo zie ik het
met jou eens hoor maar zijn statistieken zijn fantastisch ( en worden nog beter met 6 wedstrijden te gaan)en daar kopen heel veel clubs spelers op.

denistel

Citaat van: sunderland op april 20, 2025, 10:39:45
met jou eens hoor maar zijn statistieken zijn fantastisch ( en worden nog beter met 6 wedstrijden te gaan)en daar kopen heel veel clubs spelers op.

als je er 5 ton of meer voor krijgt meteen doen,

Vlampiep

Citaat van: denistel op april 20, 2025, 22:46:51
als je er 5 ton of meer voor krijgt meteen doen,
Zou het jammer vinden dat hij zou vertrekken, het is de enige speler die iedere wedstrijd met meer dan 100% inzet speelt, veel assists heeft gegeven en mooi wat goals heeft weten te maken. Ook lijkt het mij dat Balkie nog wel eens een verrassend transferbedrag  zou kunnen opbrengen bij een eventueel vertrek.

denistel

Citaat van: Vlampiep op april 21, 2025, 09:28:28
Zou het jammer vinden dat hij zou vertrekken, het is de enige speler die iedere wedstrijd met meer dan 100% inzet speelt, veel assists heeft gegeven en mooi wat goals heeft weten te maken. Ook lijkt het mij dat Balkie nog wel eens een verrassend transferbedrag  zou kunnen opbrengen bij een eventueel vertrek.

veel assists?? op zijn inzet zeker niks aan te merken voetballend gewoon beperkt vind ik
ik kijk voor uit en dan moet er meer kwaliteit bij.

sunderland

Citaat van: denistel op april 21, 2025, 10:41:58
veel assists?? op zijn inzet zeker niks aan te merken voetballend gewoon beperkt vind ik
ben het met jou eens. Wat wel bijzonder is dat iemand die voetballend niet heel geweldig is zulke statistieken heeft. Cambuur moet hem gewoon goed verkopen.
Cambuur moet nu ook vooral zien naar meer pit in de ploeg. Iemand noemde Jari Schuurman en die heeft ook een echte winnaars mentaliteit.
Balk heeft een Leeuwenhart en dan neem ik zijn beperkte techniek op de koop toe en al helemaal als ik de rest sloom zie rond lopen

Lore

Citaat van: denistel op april 21, 2025, 10:41:58

Natuurlijk ben ik het met je eens dat er weer kwaliteit bij moet. Volgend jaar moet er weer een stap gemaakt worden. Alleen waarom zou je dan met de positie van Balk beginnen? Voor mij zijn er dan een stuk of 7 posities waar wij wel eerder kunnen doorselecteren, te beginnen bij de spits.

Ik zou het heel fijn vinden als hij blijft. Wel even bijtekenen, want anders loopt hij gratis de deur uit,

Lowieke

Citaat van: sunderland op april 21, 2025, 10:59:49
ben het met jou eens. Wat wel bijzonder is dat iemand die voetballend niet heel geweldig is zulke statistieken heeft. Cambuur moet hem gewoon goed verkopen.
Cambuur moet nu ook vooral zien naar meer pit in de ploeg. Iemand noemde Jari Schuurman en die heeft ook een echte winnaars mentaliteit.
Balk heeft een Leeuwenhart en dan neem ik zijn beperkte techniek op de koop toe en al helemaal als ik de rest sloom zie rond lopen

Cambuur moet nu pit in de ploeg en dan wil je de enige met pit en met verreweg de meeste doelpunten verkopen. Of er moet iemand komen met een betere techniek, evenveel pit en minimaal hetzelfde aantal doelpunten. Je wil er tenslotte niet op achteruit gaan. Ben benieuwd naar namen.

Lore

Citaat van: Lowieke op april 21, 2025, 11:20:28
Cambuur moet nu pit in de ploeg en dan wil je de enige met pit en met verreweg de meeste doelpunten verkopen. Of er moet iemand komen met een betere techniek, evenveel pit en minimaal hetzelfde aantal doelpunten. Je wil er tenslotte niet op achteruit gaan. Ben benieuwd naar namen.

Precies, maar dan zou ik die toch liever in de spits zien of op het middenveld.

Bankzitter

En we hebben een stuk of 6 aanvallers nodig (2 spitsen en 4 vleugels). Dan is Balk er alvast eentje.

PePe

Hoeveel doelpunten had Milan Smit vorig seizoen gemaakt?

denistel

Citaat van: Bankzitter op april 21, 2025, 11:46:18
En we hebben een stuk of 6 aanvallers nodig (2 spitsen en 4 vleugels). Dan is Balk er alvast eentje.

Henstra en Kooistra zijn gewoon bruikbaar bij het 1e is mijn mening mee snelheid
dan Pauwels en Henstra ook meer goals als ie de kans krijgt