Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Hij moet de bal niet in de breedte krijgen wat steeds gebeurd en gebeurde. Dan heb je niks aan hem maar dat is bij de meeste buitenspelers zo. En wat Denistel zegt, dan laat zijn gebrekkige techniek hem ook in de steek doordat steeds de bal van zijn voet afspringt en dus heel gemakkelijk is te verdedigen door de back.

Noordcambuur

En dat is 16 top Remco  :thumbsup

De Gast

Wat een strijder  _O_

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op maart 29, 2025, 09:28:56
Wat een strijder  _O_
Met die sliding op de keeper  _O_ en die sliding bij de achterlijn, die hij liet lopen :y _O_
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Nummer 18 Balk op naar de 20 |:)

denistel

Citaat van: Noordcambuur op april 18, 2025, 21:02:41
Nummer 18 Balk op naar de 20 |:)

op een presenteerbladje dat zou ie zelf eens moeten doen werkt kehard en
scoort maar komt voetballend zo veel te kort helaas

Cambuur Groningen

Citaat van: denistel op april 19, 2025, 13:18:14
op een presenteerbladje dat zou ie zelf eens moeten doen werkt kehard en
scoort maar komt voetballend zo veel te kort helaas
17 goals, prutser, ook maar weg! Haal M?hren of die Edachouri van Telstar maar, veel beter.. Hoeveel hebben die ook alweer gemaakt :)

hobbes

Citaat van: denistel op april 19, 2025, 13:18:14
op een presenteerbladje dat zou ie zelf eens moeten doen werkt kehard en
scoort maar komt voetballend zo veel te kort helaas

Je moet er wel staan, dat lukt Hilterman niet.

denistel

Citaat van: Cambuur Groningen op april 19, 2025, 14:58:05
17 goals, prutser, ook maar weg! Haal M?hren of die Edachouri van Telstar maar, veel beter.. Hoeveel hebben die ook alweer gemaakt :)

goed lezen als je omhoog wilt moet je de lat hoger liggen

denistel

Citaat van: hobbes op april 19, 2025, 15:15:01
Je moet er wel staan, dat lukt Hilterman niet.

de ballen van Balk en Pauwels die voor komen zijn blinde ballen is mijn mening,
Ze moeten kijken waas een speler staat toch.

Cambuur Groningen

Citaat van: denistel op april 19, 2025, 16:42:00
de ballen van Balk en Pauwels die voor komen zijn blinde ballen is mijn mening,
Ze moeten kijken waas een speler staat toch.
mijn mening is dat 17 doelpunten gewoon echt goed is

sunderland

Citaat van: denistel op april 19, 2025, 16:42:00
de ballen van Balk en Pauwels die voor komen zijn blinde ballen is mijn mening,
Ze moeten kijken waas een speler staat toch.
wat denkst van ons corners? Baal al als we 1 krijgen.

denistel

Citaat van: Cambuur Groningen op april 19, 2025, 17:03:00
mijn mening is dat 17 doelpunten gewoon echt goed is

dat zeg ik ook maar een stapje omhoog kom je er niet mee gister ook een goal
verder heel slecht aannames voorzetten enz kan en moet beter maar zo zie ik het

zeewolde

Citaat van: denistel op april 19, 2025, 17:08:17
dat zeg ik ook maar een stapje omhoog kom je er niet mee gister ook een goal
verder heel slecht aannames voorzetten enz kan en moet beter maar zo zie ik het
als je een stapje hoger wil en dan Balk vervangen, dan kpet de hele selectie weg.

Dan zijn alleen Diemerd en Jansen nog geschikt.

denistel

Citaat van: zeewolde op april 19, 2025, 17:27:48
als je een stapje hoger wil en dan Balk vervangen, dan kpet de hele selectie weg.

Dan zijn alleen Diemerd en Jansen nog geschikt.

vind jij niet dan moeten er minstens 10 man bij als je promoveerd,