Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

Johan-12

#465
Citaat van: denistel op juli 20, 2025, 18:33:04
balk op de buiten is juist niks vind ik zwervende rol in de spits was ie het gevaarlijkst afgelopen
seizoen.
Dan Postema erbij halen.
Kunnen hij, Balk en Sj?strand  lekker voorin het uitzoeken en zelf hun ruimtes zoeken ipv vaste buitenspelers. Kan Binder als optie B worden gebruikt.

Oud Cambuur

Citaat van: Johan-12 op juli 20, 2025, 19:10:16
Dan Postema erbij halen.
Kunnen hij, Balk en die Zweed lekker voorin het uitzoeken en zelf hun ruimtes zoeken ipv vaste buitenspelers. Kan Binder als optie B worden gebruikt.

Beetje bijblijven he postema heeft 2 dagen geleden getekend bij Emmen

De Gast

Een voorhoede met Postema en Balk en je was klaar. Plus daarbij een extra middenvelder met scorend vermogen.
Waarom houden wij maar vast aan dat moeilijke voetbal..

Arno A

Altijd opstellen . Kan op kkd nivo makkelijk 20 goals maken.

Specuveter

Als je op deze manier doorgaat hoop ik dat je een nieuwe club vind
Wat een ergernis gisteravond
En wat zal dat Dordrecht publiek voor jou een heerlijke avond hebben gehad.

Bens

Citaat van: Specuveter op augustus 09, 2025, 10:25:52
Als je op deze manier doorgaat hoop ik dat je een nieuwe club vind
Wat een ergernis gisteravond
En wat zal dat Dordrecht publiek voor jou een heerlijke avond hebben gehad.
zijn zaakwaarnemer zegt dat er veel clubs belangstelling hebben, nu maar hopen dat die clubs  gisteravond niet hebben gekeken.

AL

Citaat van: Bens op augustus 09, 2025, 10:38:52
zijn zaakwaarnemer zegt dat er veel clubs belangstelling hebben, nu maar hopen dat die clubs  gisteravond niet hebben gekeken.

Kan me niet voorstellen dat clubs belangstelling hebben.
Misschien wel de meest beperkte speler in de selectie.

papier

Balk is echt een prima speler voor top KKD in een 4-4-2 systeem. Onderkant eredivisie ook nog wel. 4-3-3, nee dat past hem niet echt.

michello

Citaat van: Bens op augustus 09, 2025, 10:38:52
zijn zaakwaarnemer zegt dat er veel clubs belangstelling hebben, nu maar hopen dat die clubs  gisteravond niet hebben gekeken.

Die zaakwaarnemer wordt er voor betaald om hem ergens te brengen. Kan leuk lullen maar vooralsnog is er nog niks concreets. Zaakwaarnemer mag hem ook wel eens aanspreken op zijn verschrikkelijke irritante jankgedrag. Kleuter.

denistel

was weer met van alles en nog wat bezig behalve met voetbal
echt beschamend dat hij de hele wedstrijd speelde wat moeten
andere spelers dan beroerd voelen op de bank als ie nu al niet
eens werd gewisseld.

debaas058

Citaat van: papier op augustus 09, 2025, 10:47:30
Balk is echt een prima speler voor top KKD in een 4-4-2 systeem. Onderkant eredivisie ook nog wel. 4-3-3, nee dat past hem niet echt.

Precies dit. Het laatste deel van vorig seizoen ook 0 rendement. Zou prima zijn om hem te verkopen zodat je er nog wat aan verdient.
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Zuid1991

Citaat van: denistel op augustus 09, 2025, 15:42:07
was weer met van alles en nog wat bezig behalve met voetbal
echt beschamend dat hij de hele wedstrijd speelde wat moeten
andere spelers dan beroerd voelen op de bank als ie nu al niet
eens werd gewisseld.
Hest helemaal geliek!
Vroeger?..werd zo?n speler er rap uitgehaald en moest hij maar eens 3 wedstrijden ?banken??.
Tenenkrommend dat Balk continu dit debiel gedrag vertoond. Bovendien speelt hij ook nog ondermaats.
Maar ja, trainers moeten tegenwoordig veel spelers ?pleasen??..

Cor


Trainert!

Hoe lijkt het, raken we Balk nog kwijt voor sluiten transfermarkt?

Arno A

Balk kan altijd een goal maken. Dat vergoedt zijn gedrag. Maar liever niet meer als rechtsbuiten. Zijn Kooistra en Henstra (nog) niet fit ? Of kan Yoram alleen op links uit de voeten?