Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Klasse wedstrijd Remco hard gewerkt ??n doelpunt en een  :gelekaart

papier

Citaat van: Noordcambuur op oktober 22, 2024, 09:32:47
Klasse wedstrijd Remco hard gewerkt ??n doelpunt en een  :gelekaart

Zou niet zeggen dat die speler direct door kon lopen naar onze keeper. Maar de gele kaart was op onze helft en er waren niet heel veel man achter de bal. Dus wel totaal iets anders dan zo'n overtreding op de rechtsbuiten positie XD

Noordcambuur

Citaat van: papier op oktober 22, 2024, 10:00:23
Zou niet zeggen dat die speler direct door kon lopen naar onze keeper. Maar de gele kaart was op onze helft en er waren niet heel veel man achter de bal. Dus wel totaal iets anders dan zo'n overtreding op de rechtsbuiten positie XD
ik heb soms het idee dat de scheidsrechters Balk ook op willen zoeken.
Er waren genoeg Eindhoven spelers die overtredingen maakten en geen gele kaart kregen.
Ik vond deze scheidsrechter niet sterk Cambuur had nog een strafschop moeten hebben.

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op oktober 22, 2024, 10:12:17
ik heb soms het idee dat de scheidsrechters Balk ook op willen zoeken.
Er waren genoeg Eindhoven spelers die overtredingen maakten en geen gele kaart kregen.
Ik vond deze scheidsrechter niet sterk Cambuur had nog een strafschop moeten hebben.
toch was de kaart terecht en nuttig.

papier

Citaat van: zeewolde op oktober 22, 2024, 10:21:55
toch was de kaart terecht en nuttig.

Dat was ook meer m'n punt ja, een terechte kaart op een plek en moment dat het misschien wel nodig was. Terwijl er vorig jaar kaarten vielen omdat hij fel was om de bal bv terug te veroveren op een plek en moment dat het totaal niet nodig was. De naam die hij op een gegeven moment had hielp daar niet in mee natuurlijk. Maar dit geeft wel aan dat Balk zich op dit gebied wel aan het ontwikkelen is. Dus dat lijkt me positief.

Huizen

Citaat van: Noordcambuur op oktober 22, 2024, 10:12:17
ik heb soms het idee dat de scheidsrechters Balk ook op willen zoeken.
Er waren genoeg Eindhoven spelers die overtredingen maakten en geen gele kaart kregen.
Ik vond deze scheidsrechter niet sterk Cambuur had nog een strafschop moeten hebben.

En Balk zoekt spelers ook op. Bloedzuiger numero uno. Denk dat die "kopstoot" van Amevor ook niet zomaar kwam  :devil

janou

Citaat van: Noordcambuur op oktober 22, 2024, 10:12:17
ik heb soms het idee dat de scheidsrechters Balk ook op willen zoeken.
Er waren genoeg Eindhoven spelers die overtredingen maakten en geen gele kaart kregen.
Ik vond deze scheidsrechter niet sterk Cambuur had nog een strafschop moeten hebben.

Waar hadden we nog een penal moeten krijgen? Vond m prima fluiten.

Noordcambuur

Citaat van: janou op oktober 22, 2024, 10:41:02
Waar hadden we nog een penal moeten krijgen? Vond m prima fluiten.
Pauwels werd in de 2e helft nog een keer onderuit gehaald.

Yellow Army

Nee doet niet alles goed, maar wat een strontvervelende voetballer om tegen te voetballen
Area 58

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Yellow Army op oktober 22, 2024, 13:19:43
een strontvervelende voetballer om tegen te voetballen

Ook om naar te kijken eerlijk gezegd :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 22, 2024, 19:13:48
Ook om naar te kijken eerlijk gezegd :X
Heb gisteren echt genoten van zijn tomeloze inzet wat beloond werd met een dikverdiende goal.
Dit was de over mijn lijk mentaliteit wat we tot gisteren misten, wat technisch niet lukte werd gecompenseerd met inzet.

CambuurArnhem

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 22, 2024, 19:13:48
Ook om naar te kijken eerlijk gezegd :X

Haha. Ik blijf me elke keer weer verbazen over dit "Duracel konijn". Maar ik ben toch van hem gecharmeerd geraakt (na me in het begin vreselijk te hebben ge?rgerd aan die rare valpartijen, gebaartjes en gele kaarten, maar dat is alweer even geleden). Hij was tegen Eindhoven echt waardevol en combineerde ook even goed met Afolabi toen die erin kwam. En een doelpunt,  h?. Anyway, ik mag die gast wel.

Noordcambuur

Top Remco dat is nummer 2 :thumbsup
Gefeliciteerd kerel :thumbsup

Trainert!

Mooie goal kerel.
op naar meer

AL

Prima gestreden, mooie goal en af en toe voetballend ook de de juiste  keuzes gemaakt.
Zal ongetwijfeld de meest fitte speler van de hele selectie zijn.