Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

De beste man is te licht voor dit niveau, is met van alles bezig behalve voetballen

Bankzitter

Irritant mag... hij blijft nu binnen de grenzen. We hebben er al zo weinig zonder gif.
Hi werkt keihard, dan komt de rest vanzelf straks.

5x zonder geel.

Harry L.

Citaat van: Bankzitter op september 14, 2024, 09:08:49
Irritant mag... hij blijft nu binnen de grenzen. We hebben er al zo weinig zonder gif.
Hi werkt keihard, dan komt de rest vanzelf straks.

5x zonder geel.

Doe ik ook op mijn werk, betekend nog niet dat ik een goede voetballer ben. En als het hoogtepunt dan is dat hij nog geen kaarten heeft weet je toch voldoende, te beperkt in alles (mijn mening).

Bankzitter

7 wedstrijden zonder  :gelekaart

En weinig fout gedaan vandaag, goede wedstrijd dit keer. Wel knap na alle kritiek op die jongen.

Huizen

Kijkt alleen te veel naar beneden en levert slechte voorzetten af. Zie helaas weinig progressie in de jaren dat hij hier speelt. Zit toch veel meer in zou je zeggen? Kom op Balk, we hebben met Pauwels en jou op de flanken in de basis een prima voorhoede met onze nieuwe superstriker  :D

michello

Citaat van: Bankzitter op september 23, 2024, 22:07:12
7 wedstrijden zonder  :gelekaart

En weinig fout gedaan vandaag, goede wedstrijd dit keer. Wel knap na alle kritiek op die jongen.

En 7 wedstrijden zonder goal of assist. Toch net even wat belangrijker.  :koffie
Gister weer onzichtbaar en durft niet zijn tegenstander op te zoeken. Waar dat vorig jaar nog wel eens gebeurde lijkt hij nu totaal geen vertrouwen te hebben. Normaliter gaat hij zijn basisplaats kwijtraken.

Bankzitter

Dat gold voor alle onze spelers tot aan gisteren.

Hij geeft nog te vaak een bal blind , maar niet ook weer niet altijd. Een paar keer had 'ie ook wel het overzicht en gaf hij hem prima in de 16.
Het maakt mij ook niet zoveel uit wie basis is en niet op de vleugels, je hebt ze alledrie nodig met Kooistra/vVeen nog als back ups.
Ben geen fan van probeersels met middenvelders als R?lker als valse buitens

DayDreamer

Wat mij betreft nooit weer opstellen.

Trainert!

wat ben jij ontzettend slecht! Alleen maar rennen en gebaartjes maken

Zuid1991

Citaat van: DayDreamer op september 29, 2024, 19:30:44
Wat mij betreft nooit weer opstellen.
Zeggen ?we? al anderhalf seizoen. En dat zegt wat?

zeewolde

Nog niet 1 x  :gelekaart dit seizoen

papier

Ongekend wat deze kerel weer heeft zitten sleuren. Aan het eind nog zelfs een voet ertussen waar een goede kans uit kon ontstaan. Waardevol
Voor het team.

YellowBlue

Citaat van: papier op oktober 04, 2024, 23:47:57
Ongekend wat deze kerel weer heeft zitten sleuren. Aan het eind nog zelfs een voet ertussen waar een goede kans uit kon ontstaan. Waardevol
Voor het team.
ja met die acties zeker, aanvallend echt veel te mager. Is de ideale man voor het laatste halfuur. Hopelijk Alhaft snel fit, dan kan die starten.

Yellow Army

Luis in de pels. Alleen nog even trainen op afronden
Area 58

wiekie1969

De ijver is er wel maar het inzicht en de techniek niet. Het is wat het is.