Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2024, 22:19:03
Het grootste probleem de afgelopen jaren dat we op spelers als Balk niet doorselecteren.

En su ist precies

papier

Citaat van: wiekie1969 op augustus 23, 2024, 22:37:41
En su ist precies

Ja lekker doen. Hadden ze ook moeten doen met Kallon en Bangura.

Inferno-058

Citaat van: papier op augustus 23, 2024, 22:40:00
Ja lekker doen. Hadden ze ook moeten doen met Kallon en Bangura.
Je kan niet op iedereen gaan wachten totdat ze goed genoeg zijn. Bovengenoemde spelers waren gelukkige gevalletjes. Bij Balk heb ik gezien dat er totaal geen groei is.

Specuveter

Balk had gisteren de oogkleppen van Silvester geleend zeker??

michello

Wat viel hij verschrikkelijk slecht in. Struikelde over z?n eigen benen, totaal geen kracht in z?n schoten en doet hele vreemde dingen.

sunderland

Citaat van: michello op augustus 24, 2024, 09:06:23
Wat viel hij verschrikkelijk slecht in. Struikelde over z?n eigen benen, totaal geen kracht in z?n schoten en doet hele vreemde dingen.
hij wil wel dat zie je ook maar hij is compleet uit vorm en struikelde zelfs een paar x. Die moet je even niet meer opstellen

Huizen

Wil wel maar kan het niet. Wat een slechte schoten op goal gisteren. Om te janken.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Matig gestart bij Cambuur, onder Ultee rustiger geworden, onder Henk op gegeven moment beter geworden, maar nu een enorme terugval. Hij heeft zijn hoofd ook altijd naar beneden naar de bal, dan zie je inderdaad niet veel  :proost

Zoekt altijd de drukte op, terwijl hij aan de buitenkant met overzicht het sterkste is. Het lijkt wel of hij die opdracht krijgt?
Henk, held, bedankt

Trainert!

laatste jaar contract gelukkig

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2024, 12:04:15
Matig gestart bij Cambuur, onder Ultee rustiger geworden, onder Henk op gegeven moment beter geworden, maar nu een enorme terugval. Hij heeft zijn hoofd ook altijd naar beneden naar de bal, dan zie je inderdaad niet veel  :proost

Zoekt altijd de drukte op, terwijl hij aan de buitenkant met overzicht het sterkste is. Het lijkt wel of hij die opdracht krijgt?

Komt denk ik vooral omdat hij van rechts naar links is verhuisd. Daarom hopen dat van de water vertrekt.

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2024, 12:04:15
Matig gestart bij Cambuur, onder Ultee rustiger geworden, onder Henk op gegeven moment beter geworden, maar nu een enorme terugval. Hij heeft zijn hoofd ook altijd naar beneden naar de bal, dan zie je inderdaad niet veel  :proost
Zoekt altijd de drukte op, terwijl hij aan de buitenkant met overzicht het sterkste is. Het lijkt wel of hij die opdracht krijgt?
Je ziet dat Balk ennVd Water geforseerd spelen en steeds naar binnen trekken.  De trainer kan dit corrigeren als hij dit niet voorstaat.

papier

Citaat van: Trainert! op augustus 24, 2024, 12:06:45
laatste jaar contract gelukkig

Kom zeg, is een rare snuiter die teveel kaarten pakt. Maar vorig jaar op rechts best potentie laten zien, en als hij de vallende ziekte net als Kallon onder controle krijgt is het een prima buiten voor ons. Op rechts welteverstaan.

papier

Citaat van: Vlampiep op augustus 24, 2024, 12:57:07
Je ziet dat Balk ennVd Water geforseerd spelen en steeds naar binnen trekken.  De trainer kan dit corrigeren als hij dit niet voorstaat.

Willen beide naar binnen. Logisch gezien hun voorkeursbeen. Denk omdat van de water in theorie een goed schot heeft. En daarom op rechts komt te staan (denk ook dat
Men hem in de etalage wil hebben). In principe is Balk rechts en Benji links het meest logische en dan gewoon voorzetten.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op augustus 24, 2024, 12:57:40
Kom zeg, is een rare snuiter die teveel kaarten pakt. Maar vorig jaar op rechts best potentie laten zien, en als hij de vallende ziekte net als Kallon onder controle krijgt is het een prima buiten voor ons. Op rechts welteverstaan.

Ik dacht dat hij altijd op links had gestaan, maar ik word oud, moet ik toegeven (geloof ik)
Henk, held, bedankt

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2024, 13:01:18
Ik dacht dat hij altijd op links had gestaan, maar ik word oud, moet ik toegeven (geloof ik)

Daar stond Smit :P