Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: denistel op januari 18, 2025, 13:44:30
oerdomme kaart gister en dus maandag geschorst,club mut em oek nog aanpakken
Die jongen is nou eenmaal zo, ik vind het prima, lekker irritant zijn werpt zijn vruchten af bij een tegenstander...
IN HENK WE TRUST!!!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2025, 13:47:40
Die jongen is nou eenmaal zo, ik vind het prima, lekker irritant zijn werpt zijn vruchten af bij een tegenstander...

Tegenover de tegenstander is ook niet het probleem, maar tegenover de scheidsrechter. Hij kan 0,0 incasseren.
Omdat hij zo ontzettend tegen de scheids zeikt, krijgt hij A: kaarten, B: uiteindelijk geen vrije trappen meer mee en C: alle twijfelgevallen tegen.
D??r reageert hij dan weer op en zo krijg je een negatieve vicieuze cirkel.

Steek je duim op tegen de scheids; hou je snavel en probeer het de volgende keer weer.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2025, 13:47:40
Die jongen is nou eenmaal zo, ik vind het prima, lekker irritant zijn werpt zijn vruchten af bij een tegenstander...

was niks gister en hij reageerd naar de scheids die laat het eerst gaan maar dan maakt
die balk weer misbaar gewoon oerdom als jij dat prima vind moet jij weten we zitten
al niet ruim in de aanvallers en nou ben je hem ook weer kwijt,als het in dienst van
het team is of de scheids maakt een dikke fout dan snap ik frustratie nu niet als
ik trainer was liet ik em mooi ff op de bank

Grijskijkert

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 18, 2025, 13:58:15
Tegenover de tegenstander is ook niet het probleem, maar tegenover de scheidsrechter. Hij kan 0,0 incasseren.
Omdat hij zo ontzettend tegen de scheids zeikt, krijgt hij A: kaarten, B: uiteindelijk geen vrije trappen meer mee en C: alle twijfelgevallen tegen.
D??r reageert hij dan weer op en zo krijg je een negatieve vicieuze cirkel.

Steek je duim op tegen de scheids; hou je snavel en probeer het de volgende keer weer.
Dan heb je het over gisteravond, ik vind dat het dit seizoen vaak heel goed gaat... Dan geeft hij het duimpje waar je het over hebt.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: denistel op januari 18, 2025, 14:02:26
was niks gister en hij reageerd naar de scheids die laat het eerst gaan maar dan maakt
die balk weer misbaar gewoon oerdom als jij dat prima vind moet jij weten we zitten
al niet ruim in de aanvallers en nou ben je hem ook weer kwijt,als het in dienst van
het team is of de scheids maakt een dikke fout dan snap ik frustratie nu niet als
ik trainer was liet ik em mooi ff op de bank
Hij was het niet eens met de beslissing dat kan, en die scheids kan hem ook waarschuwen. Maar goed dat jij geen trainer bent, want we zitten niet ruim in de aanvallers en jij wil hem op de bank zetten... #ouwezeur 8P
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

#320
Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2025, 14:10:21
Hij was het niet eens met de beslissing dat kan, en die scheids kan hem ook waarschuwen. Maar goed dat jij geen trainer bent, want we zitten niet ruim in de aanvallers en jij wil hem op de bank zetten... #ouwezeur 8P

die scheids deed toch eerst niks maar nogmaals toen ging balk weer zeiken
ik had em zelfs meteen gewisseld man.aanpakken dat gedoe niet 1 andere
speler doet het hij wel klaar mee wat jij vind moet je zelf weten

Noordcambuur

Lekkerrrrrr Remco Balk |:)

Noordcambuur

Gefeliciteerd Remco nog een jaartje Cambuur  |:)

Noordcambuur

12 doelpunten top hoor Remco  :thumbsup

V-man

Ophouwe met dat gezeik op Balk. Koesteren dat mannetje! 12 doelpunten al!

Trainert!

Citaat van: V-man op februari 28, 2025, 22:53:13
Ophouwe met dat gezeik op Balk. Koesteren dat mannetje! 12 doelpunten al!

poeh poeh! we hebben er gvd 4 seizoenen op moeten wachten. lekker zo doorgaan en hopen dat er een clubje belangstelling gaat tonen.

uiteraard mooi dat hii op 12 staat.

zeewolde

Citaat van: Trainert! op maart 01, 2025, 00:23:39
poeh poeh! we hebben er gvd 4 seizoenen op moeten wachten. lekker zo doorgaan en hopen dat er een clubje belangstelling gaat tonen.

uiteraard mooi dat hii op 12 staat.
4 seizoenen?

Beat knap in zijn 3e seizoen bij Cambuur

Specuveter

12 doelpunten en al h??l wat assistsen
Komt wel belangstelling voor hem.

Destroyer

Citaat van: V-man op februari 28, 2025, 22:53:13
Ophouwe met dat gezeik op Balk. Koesteren dat mannetje! 12 doelpunten al!

Is toch genieten nu?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Tja, sommige spelers hebben wat meer tijd nodig om volwassen te worden in en naast het veld... dat gaat bij Balk wel op.
Zo'n Galvez (en in het verleden Rusnak) staan er meteen.

Balkie heeft lang geduurd maar is nu toch echt wel doorgebroken.