Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Remco mag niks, de gronininger spelers mogen alles.  :zucht

V-man

Hij is eigenlijk 1 van de weinigen die "de wil om te winnen toont". Scheidsrechters hebben hem overdreven op de korrel. Assists, doelpuntjes staan ook op zijn conto. Balk inpakken en wegwezen. Hou toch op!

V-man

Peersman toonde gisteren een fluwelen traptechniek te hebben. Mooi vond ik dat hij bij die goal niet overdreven ging juichen. Vent werd hier trouwens ook altijd tot op de wortel toe afgezaagd.

papier

Citaat van: V-man op april 21, 2024, 17:50:24
Peersman toonde gisteren een fluwelen traptechniek te hebben. Mooi vond ik dat hij bij die goal niet overdreven ging juichen. Vent werd hier trouwens ook altijd tot op de wortel toe afgezaagd.

Op het begin wel, met name toen hij zich nog niet voetbalde maar enkel als psychopaat rondliep op het veld. Werd later toch wel gewaardeerd in mijn ogen. En speelt dit seizoen bij Groningen best solide. Geen K1 actie van hem meer gezien.

Drumfather SCC

En w??r geschorst  :_schater

Henk kan blijkbaar ook niks bij deze jongen veranderen

papier

Citaat van: V-man op april 21, 2024, 17:45:56
Hij is eigenlijk 1 van de weinigen die "de wil om te winnen toont". Scheidsrechters hebben hem overdreven op de korrel. Assists, doelpuntjes staan ook op zijn conto. Balk inpakken en wegwezen. Hou toch op!

Precies dit. De enige die zowel op voetballend als op mentaal gebied heeft laten zien iets toe te kunnen voegen. Dat neemt niet weg dat er veel ruimte voor verbetering is, met name op mentaal vlak. Doet hij dat laatste beter dan heeft dat, denk ik, ook positief effect op het voetballende gedeelte. Net als Kallon in het begin, potentie maar nog niet volledig benut, die ruimte is er wel. Dus 100% bijhouden.

papier

Citaat van: Drumfather SCC op april 21, 2024, 18:00:16
En w??r geschorst  :_schater

Henk kan blijkbaar ook niks bij deze jongen veranderen

Ik vond hier weinig mis mee. Ja hij is er weer door geschorst dus de straf is vrij zwaar. Maar dit was niet een domme kaart om gemekker of een overenthousiaste tackle nadat hij de bal heeft verloren. Als hij alleen dit soort kaarten pakt dan heb je er 5/6 max in een seizoen en heeft niemand het erover.

papier

Citaat van: PePe op april 21, 2024, 17:39:26
Remco mag niks, de gronininger spelers mogen alles.  :zucht

Ik vond het bizar dat Bacuna geen kaart heeft gekregen. Overigens is die rode kaart ook zwaar bestraft in mijn ogen. Gewoon weer een warrige poepscheids.

Poetser

Citaat van: V-man op april 21, 2024, 17:50:24
Vent werd hier trouwens ook altijd tot op de wortel toe afgezaagd.

Wie niet.

Noordcambuur

Citaat van: V-man op april 21, 2024, 17:45:56
Hij is eigenlijk 1 van de weinigen die "de wil om te winnen toont". Scheidsrechters hebben hem overdreven op de korrel. Assists, doelpuntjes staan ook op zijn conto. Balk inpakken en wegwezen. Hou toch op!
zo zit het V-man Balk is een heerlijke voetballer om naar te kijken de gedrevenheid in zijn spel neemt soms risico met zich mee.

denistel

Citaat van: papier op april 21, 2024, 18:09:35
Ik vond het bizar dat Bacuna geen kaart heeft gekregen. Overigens is die rode kaart ook zwaar bestraft in mijn ogen. Gewoon weer een warrige poepscheids.

die had zeker geel moete hebben pure willekeur van die scheids

AL

Kan misschien nog naar Zuidhorn?
De slechtse buitenspeler die ik hier heb gezien. Vreselijk.

Peetts

Wat een drama die Balk, om dan om de 2 weken vanuit Leiden de rit te maken en om dit gestuntel aan te zien?? Ik geef me Seizoens kaart wel aan me Pa. Godverdomme.

Bernardo

Het grootste probleem de afgelopen jaren dat we op spelers als Balk niet doorselecteren.

Harry L.

Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2024, 22:19:03
Het grootste probleem de afgelopen jaren dat we op spelers als Balk niet doorselecteren.

Kan werkelijk helemaal niks, domme voetballer